Jump to content
vpop

K24A3 и ГИ

Recommended Posts

В десния долен ъгъл на копчето има оранжева лампичка, която мига 1 минута при всяко палене на двигателя, след това ако всичко е ОКЕЙ започва да свети постоянно т.е. колата работи вече на газ,ако има някакъв проблем лампата гасне,чува се 10-кратно писукане и двигателя продължава да работи на бензин.

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Обмислям газифициране на Акордеона и реших да разгледам темите относно този въпрос, мисля че тази е най-подробната тема със много участници :) и реших тук да напиша поста, ако мислите че не првилното място може да го прехвърлите или изтриете.

 

Четейки темата и разсъждавайки върху прочетеното, възникнаха някои въпроси, ако съм разбрал добре от снимките на Омбре основния проблем който се появява при повечето мотори е потъване на клапаните, а не нагар, пукната глава/клапан или нещо друго..... Изводът до който стигам от прочетеното  е че първопричината за ускореното стареене на материалът в леглото на клапана е повишената температура на работа на двигателя поради смяната на горивото от бензин на газ, до колкото съм запознат газта може да работи при по-висока компресия поради по добра хомугенизация на сместа и намален риск от детонации при работата, поради същата причина може да работи стабилно при по бедни смеси което би увиличило допълнително работната температура,..... крайният ефект потъването на клапаните описано в предните постове.

газифицирал съм D13 и съм пробвал да го карам на максимално бедна смес при постоянен режим на работа тоест магистрално 130-140км, е ефекта е ясен 

 

Моля поправете ме ако греша в написаното по горе.

 

1. Сега на въпроса, някой пробвал ли е, каква е разликата в температурата на изгорелите газове между бензин и газ и при различни настройки на смесите при двете? 

2. Дали допълнителна настройка / проверка на температурата на изгорелите газове няма да е полезно да се направи?

 

 

Относно въпросът защо единия клап или гърбица на вала е по зле от останалите, първото нещо за което се сещам аз е разлика в съотношението на горивната смес между цилиндрите, поради различното количество въздух което постъпва във всеки цилиндър заради различното отстояние на всмукателните колектори от дроселовата клапа, разлика винаги има и тя зависи от много неща.

 

3. Има ли възможност за настрйка на инжекторите един по един или всички работят заедно във един режим?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти пусна снимките от температурите от датчика на катализатора в петък.Сега довършвам един акордеон..

2. Компютъра/бензиновото ЕКУ/ допуска само един начин на смесоубразуване без тунинг.В неговите сметки не влиза температурата.

3.Те си работят отделно,естествено в рамките на +/- 2-3 мс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Markony,

 

Радвам се че се включваш, чухме се вчера с теб по същия въпрос за газифицирането на Акорда.

 

До колкото знам никой производител (поне тези които си копуват сензорът от фирмата в която работя) не управлява смесите имайки предвид температурата. Сигналът при повечето се използва за дълговременна настройка / адаптация , предпазване на турбото от прегряване, управление на изгарянето на събраната отайка в DPF, катализатори, и др. - след влизането в сила на EUR6 Full вече и на GPF-те. Ще ми е интересно да видя какви са температурите и да ги сравня със тези на DAG, VAG, RSA групите, въпреки че данните от бензиновите мотори са ограничени, а данни за такива на газ няма :D.  Не съм гледал на моята, с какъв сензор e предполагам Denso или NTK. 

 

Какво управление са избрали от Хонда за катализаторът, сензор за разлика в налягането или температурен сензор или и двата?

Ще го разгледам катализаторът на моята, къде се намира сензорът преди, след или вътре, показанията са доста различни в различните случеи.

 

Мисля че най-леснот и удачно място за вземане на сигнала за температурата (бе преправяне) е на мястото на 1 ламбда сонда.

 

Преди години, мислих да пробваме да мерим температурата веднага след кривките по колекторите, възможно най-близо до цилиндрите. Става въпрос за Formula Student съзтезанието, бях участник в първия сформиран отбор в ТУ София. По регламент на съзтезанието, диаметърът на смукателите трябва да се ограничи на 20мм, покрай това се прави и нов колектор, та за да се оптимизира и работи правилно, еднакво количество въздух във всеки цилиндър, мислих да мерим температура и ламбда показания на всеки цилиндър. (Да не се отклоняваме повече от темата).

 

Ще се радвам да видя температурите :) , в случей на желание, може да се измисли сензор с по точни показания от стандартните използвани на катализаторите.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, решил съм да сложа ГИ на колата от подписа ми. Насочил съм се към Романо Антонио ОБД, Изпарител Романо ХД, дюзи Романо Фаст2, само за бутилката не съм решил. Сега мерих мястото в багажника и мисля че една бутилка ф300мм, дължина 790мм, Обем 50литра ще е най - практично. Какво мислите вие?  Ако някой може да предложи читъв майстор в Ямбол или близост до Ямбол, където може да се постави системата кадърно. В нашия град има официален представител и сервиз на Ланди, но чета, че Романо е по-добро. Аз лично ползвам ланди на другия си автомобил и за 70к км освен филтри(на 20к км) не съм сменял нищо друго. Но имаше неща които не ми харесаха в сами монтаж! 

За Романо в околията има в Елхово при Стоил монтаж, в Бургас ауто газ 09. Наблизо не знам другаде. Вече далечните са Бранко Русе и Иво от София. За цена от това което съм питал е между 1300 и 1400лв с бутилка на резервната гума и зареждачка до бензина. Предполагам с обикновена бутилка ще е към 50-60лв на долу. 

Ще се радвам да чуя мнения за всичко свързано с ГИ, които съм избрал а и не само за него може и друга читава марка. 

Благодаря. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто за твоята Хонда  е майстор който знае всичко за Хонда, и да е газаджия 

За мен  по-добър няма както и за тук  писалите.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Nikito82, първи пост ми е в този форум и затова не искам да изпадам в подробности кой ГИ е по-по- най от други. Но съм доста в част с тази материя.Ако искаш дай някакви връзка,тъй като гледам сме от един град, за да си поговорим.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.09.2019 г. at 13:21, Nikito82 написа:

Здравейте колеги, решил съм да сложа ГИ на колата от подписа ми. Насочил съм се към Романо Антонио ОБД, Изпарител Романо ХД, дюзи Романо Фаст2, само за бутилката не съм решил. Сега мерих мястото в багажника и мисля че една бутилка ф300мм, дължина 790мм, Обем 50литра ще е най - практично. Какво мислите вие?  Ако някой може да предложи читъв майстор в Ямбол или близост до Ямбол, където може да се постави системата кадърно. В нашия град има официален представител и сервиз на Ланди, но чета, че Романо е по-добро. Аз лично ползвам ланди на другия си автомобил и за 70к км освен филтри(на 20к км) не съм сменял нищо друго. Но имаше неща които не ми харесаха в сами монтаж! 

За Романо в околията има в Елхово при Стоил монтаж, в Бургас ауто газ 09. Наблизо не знам другаде. Вече далечните са Бранко Русе и Иво от София. За цена от това което съм питал е между 1300 и 1400лв с бутилка на резервната гума и зареждачка до бензина. Предполагам с обикновена бутилка ще е към 50-60лв на долу. 

Ще се радвам да чуя мнения за всичко свързано с ГИ, които съм избрал а и не само за него може и друга читава марка. 

Благодаря. 

 

 

А...колега Никито82,май вече си с LPG?Хубаво е да разкажеш,къде, как ,колко,марка..!

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредбата е Романо Антонио ОБД. Цената е 1350лв. Предстои и ми регистрация на уредбата 50лв.

Уредбата е поставена от Стоил в гр. Елхово. 

Редактирано от Nikito82
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен избор,пожелавам ти много безаварийни км.!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да я ползваш. 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей на всички. Искам да си сменя свещите на колата. Колата  е  на газ Icon LPG.Прочетох темата за свещите за газ и не разбрах много какво е удачно да си взема.

Дали да са обикновенни или за газ.

Питам ви ако знаете споделете.

Незнам дали да го считам за проблем или не.

Като паля колата и има няколко въртенето все едно не се пълнят цилиндрите с гориво и едвам вдига горивото( това е за около 5 секунди)

После всичко е на ред.Отдавам го на това,че в системата има газ още и се опитва да запали на газ в първите секунди.Мога и да греша просто теория не разбирам много от тези системи.

Смятам да сменя акумулаторът и свещите и без това мисля,че и дойде времето.

Но пита. Най вече какви да са свещите.

Ако искате ще ви направя клип как пали и какъв би бил евентуално проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си NGK за твоя модел  може да избираш от обикновенни които издържат 40хил или иридиеви на които живота е многократно по-голям.

Свещите спациално за газ според мен са само реклама.

Това с паленето може да е и от акумулатора но първо свещите може да има подобрение, после отиди някъде да ти тестват акумулатора,преди да смениш твоя,не си написъл каква е причината.

 

За акумулатор най -доброто което можеш да сложиш е

037972981.thumb.jpg.f03162f6b35d7069d61a6f92c4e23e00.jpg

Това е примерна снимка незнам твоя колко ампера е.Трабва да ги държат на склад в оторизирания сервиз на Варна.

Това също е добра марка която ще ти свърши работа

http://akumulatori.bg/335/Product/YUASA - YBX5000#prodAnshor

Като купуваш нов искай да е производство тази година цифрата я има в топлия печат.Складовия престой изклучително много съкращава живота на батерията.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, CARPERA написа:

цифрата я има в топлия печат

Би ли дал снимка на цифрата?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка  фирма има своя поредност на топлия печат обикновено първите цифри индикира вида и броя на плочите на батерията.

Последната или предпоследната е годината на производство, в случая търсим  9.

Всеки продавач трябва да знае да разчита този  печат,но друг е въпроса дали иска да ти го каже ,от склада му трябва да излезе най-старата стока,от това исках да предпазя.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще си взимам ,поръчания в бултрако преди седмица акумулатор,та евентуално да гледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го:

20191015_101221.thumb.jpg.e941dabdb7c4fdff5574ab8f8bf667a7.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
54 minutes ago, JHM said:

Ето го:

20191015_101221.thumb.jpg.e941dabdb7c4fdff5574ab8f8bf667a7.jpg

 

Печатът до минусувата клема ли е колега? Ако не е тайна сподели цената на тази хубава батерия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както  казах  всяка фирма има собствен прочит на печата. 

Дано този да е с датата. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей поръчах си на свещи на NGK иридиеви или както там се водят по 13,90 евро бройката от немски сайт я Германия съм за това от там ще ги снимам като дойдат.

Акумулатор също си поръчай на YUASA ybx 3000 e модела от черната серия 60Ah.

На добра цена беше и за това го взех приблизително с доставка и се плаща нещо като такса за боклук (незнам как да го обясня) "Pfand" 

За 82 евро има няма излезе.

Като случай на всичко ще споделя има ли промяна в колата.

Това е от мене за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер  е кажи какво се е получило като пристигнат. Сивата серия е подсилената на YUASA за инфо на колеги ако четат. 

http://akumulatori.bg/335/Product/YUASA - YBX5000#prodAnshor

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за свещите съм съгласен, но акумулаторът вече идва доста далече от темата. 

Моля придържайте се към нея. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля да разчистиш моите постове по горе, за акумулатора.Писах в новата тема,"Акумулатор".Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Да се похваля (или оплача) газифицирах акорда миналия петък и равносметката е следната:

Първоначално бях решил да слагам Романо при човек доказъл се в монтажа, но разтоянието ме отказа и накрая сложих BRC Seq32 в официалния сервиз в Пловдив и вече съжалявам. Бутилката е ториадална 38л, побира се в седана без да надига кората и остава мясро около нея за крика, туба масло и малко инструмент, това стана добре, направиха допълнитена стойка за зареждачката за да не се държи само на пластамсата, но за съжаление до тук с положителното! Надупчиха колекторите без да ги махат (казаха че такава била практиката) , инжекторите ги скриха добре по капака, но са с дълги мъркучи и по скоро близо до клапаните отколкото близо до бензиновите инжектори. Изпарителят го монтираха доста високо, над най-високата точка на водната система, водата ми изглежда като да е вързана към тази за бензиновата рейка..... първата сутрин добре, но тази сутрин температурата падна до 2 градуса, при превключването от газ на бензин има спад в оборотите и го отчете като грешка, за момент заработи нестабилно двигателят, светна чека и айде в авариен режим > с 40км/ч до сервиза в София да настройват. Грешката която беше записала е "misfire-1". 

 

Само да вмъкна, смених свещите с иридиеви, намалих им разтоянието от 1.1 на 0.9, (искрата) плазмата е с по висока температура и по концентрирана, би следвало запалването да е по добро.

 

От къде идва проблемът със спада в оборотите, работа на 3 цилиндъра на мотора (за кратко веднага след суден старт и в момента на превключване на газ)

- Лоша позиция на разпръсквачите

- Дълги маркучи след инжекторите

- Необезвъздошен изпарител

- Настройки

- др.

 

След намесата в Сервиза в София, на топъл мотор превключва добре от бенз на газ, но напълно студен двигател първото превключване на газ е проблемно все още, въпреки че този път не светна чека, оборотите си падат, та май това няма да ми е последното ходене.

 

Системата се разбрахме да я настроят със допълнитено впръскване на бенз, без мазачка и без да закачат ОБД.

Първо засичане 140км , 13л газ, колко бенз не знам, Пловдив-София със малко градско в София, на круиз 140км/ч със три ускорения от 120 до 230км/ч ( но те бяха в обороти в които е на бензин по скоро).

 

Нещо интересно, по време на регулажа се оказа че клапаните искат натягане а не отпускане, предишния регулаж е правен по сервизна книжка преди 50к+ в Хонда Швейцария! Някаква идея това нормално ли е и каква може да е причината, иначе като ги върнахме на размер колата коренно промени поведението си в ниските особенно е доста по динамична (може би и заради свещите да е)? Така пък не чувам никакво тракане от клапаните като загрее моторът, чак ме притеснява че е толкова тих моторът.

 

Благодаря ви предварително!

 

Поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е крайно притеснително – всичко е поправимо с настройка. Останалото не смятам, че е болка за умиране. Но гап-а на свещите бих ти препоръчал да го върнеш на оригиналния. Имаше дълга дискусия и във форума по темата, и с моя монтажник на газовата съм си говорил: правил е дълги експерименти с различни гапове и подобрение в мощност/поведение не е имал над заводския гап, та дори и значителен спад на мощността отдалечавайки се от заводските стойности. Точно колко ми каза не помня. Ако намериш темата, един от по-последните постове трябва да е мой и съм писал вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, Angelov_88 said:

Здравейте колеги,

 

Да се похваля (или оплача) газифицирах акорда миналия петък и равносметката е следната:

Първоначално бях решил да слагам Романо при човек доказъл се в монтажа, но разтоянието ме отказа и накрая сложих BRC Seq32 в официалния сервиз в Пловдив и вече съжалявам. 

 

 Тук си отговорил на въпроса защо е така сега .

Дано оттук нататък ядовете да са малко,моя опит е докато не хвърлих предната  ново  газова, и не отидох при Маркони да сложи Романо доста ми побеляха косите. 

Настройката беше  при взимането на колата от тогава 1 год нищо не е настройвано колата ,мога да кажа върви по добре на газ.

Зареждачката е можело да я сложат до тази за бензина,става красиво няма дупки по брони,но е по трудоемко.  

Подгрева на изпарителя мисля че най правилно е да се вземе от парното. 

Клапаните при работа на бензин бягат нагоре в стойностите ,само при газ затягат.

Вече интервала ти за регулирането  е 15- 25хил км  но пак зависи от настройки на газовата.

То вече от тук нататък всичко е настройка на газаджията.

Важно е да са сложили изпарител отговаряш за твоите коне, в повечето случаи спестяват от това и доста  други роботи. 

Поне всички части ли са BRC

говоря за комп,дюзи,изпарител,рейка,отзад клапън на ботилката ,можеш да провериш.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое точно BRC ти сложиха ,защо се отказа от OBD

поне свалих ли от цената.

 

20191029_134052.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Да говорих със Бранко по тела и ти вярвам че нямаш проблеми :) 

Зареждачката е при тази за бенза, но понеже там ма само пластмасов капак, ме посъветваха да направят стойка зад него и да я хванат здраво, иначе може да го счупят при зареждане, със това съм ок, пичагата който го прави беше готин. Прикачил съм снимка.

Системата е SQ32 OBD, но не е вързана по OBD за сега. Прикачил съм списъка със монтираните части.

 

Не искам да хейтвам никого, като цяло системата работи добре когато мотора стигне работна температура и цялата водна система загрее.

Момчетата в сервиза (Пловдив) бяха откровенни: - Мазачка не ти трябва, от OBD смисъл няма за твоята кола, емулатора на BRC няма да ти свърши работа.

Момчетата в сервиза (София) бяха отзивчиви: Отидох в 9 сутрината, казах им че бързам след 5 мин я бяха закачили, за съжаление без резултата тази сутрин пак същото нещо, трябва принудително да я карам на бенз. и когато аз преценя да мина на газ.

Днес я засякох отново, 175км - 16.5л газ, бенз не знам. София - Ботевград- София и малко градско. Разхода е Ок според мен, близко до този на бензин.

На 'D' педал до долу (без кик) си работи на газ, на 'S' със кик мминава на бензин. Динамиката също е ок в ниски и средни.

 

Малко снимки:

3.thumb.JPG.b10ac67f43e5c0f992f695babfeb58c5.JPG2.thumb.JPG.559f08dcc18622be66334ae828a91b5b.JPG8.thumb.JPG.4541dcd2165614e5b564e593e5a4455c.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Pavel_Pavlov написа:

Не мисля, че е крайно притеснително – всичко е поправимо с настройка. Останалото не смятам, че е болка за умиране. Но гап-а на свещите бих ти препоръчал да го върнеш на оригиналния. Имаше дълга дискусия и във форума по темата, и с моя монтажник на газовата съм си говорил: правил е дълги експерименти с различни гапове и подобрение в мощност/поведение не е имал над заводския гап, та дори и значителен спад на мощността отдалечавайки се от заводските стойности. Точно колко ми каза не помня. Ако намериш темата, един от по-последните постове трябва да е мой и съм писал вътре.

Здравей,

 

Интересно ще потърся повече инфо, нямам ключ за свещите при мен, но ще имам в предвид да пробвам да ги върна идните седмици. Не знам от къде дойде подобрението от свещите, реглажа, или намаления гап, но подобрение имаше.

 

Не съм притеснен, по скоро се напрягам, имайки в предвид че тея дни се занимавам със клиенти (Рено) :D и по цял ден обяснявам някви неща хич не ми е до чек лампи и аварийни режими сутрин когато бързам да пътувам.

 

Малко да се застуди времето и ще им я оставя да изстине мотора и да настройват докато загрява, до тогава ще я карам на бенз градско.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, CARPERA написа:

Кое точно BRC ти сложиха ,защо се отказа от OBD

поне свалих ли от цената.

 

20191029_134052.jpg

Не връзка за OBD контрол си има просто не е вързана. По добре така отколкото да ми трие грешките и да прекрива потенциален проблем. Не знам дали това с триенето може да се изключи? Ако не могат да оправят смесите докато мотора загрява, може би ще закачат OBD-то накрая за да компенсира динамично поне така би трябвало да работи предполагам, списъка със частите е в другия пост

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на колко градуса ти я настойха да превключва. какъв цвят са инжекторите. и При мен изпарителя е там нависоко не съм имал проблеми. Инжекторите са жълти изпратиеля е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, malak написа:

Колега на колко градуса ти я настойха да превключва. какъв цвят са инжекторите. и При мен изпарителя е там нависоко не съм имал проблеми. Инжекторите са жълти изпратиеля е същия.

Жълтите инжектори, както си е оригинално на 40 градуса. Мисля че проблема е по сериозен, понеже като карам само на бенз нещата се оправят, като покарам на газ, загася колата да изстине мотора, и сутрината я запаля смесите са далеч от оптимални. Та ще я оставям да нощува в сервиза и да видим, иначе докато ида от нас до там сутрин на бенз и всичко си идва на мястото и не могът да разберът какъв е проблемът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройката няма как да идеална на тая кола, когато се слага инжекторна рейка, а до колкото знам БРЦ имат само рейки като продукт. Това означава ,че тръбния ти път е 20-30 сантиметра и от това има последствия за работата на мотора, които за опитните монтажници на Хонда са ясни. (Написано е във FAQ темата на газовия раздел). Казвам го, понеже и при мен е така на 2.0 мотора - с рейка съм на капака на клапаните  и 25 санта до колектора. Системата е Ланди Ренцо.Не ,че е кой знае какъв проблем, но колата определено върви малко по-зле на газ отколкото на бензин.Уви и аз сложих газта, преди да се информирам и понеже ми е удобно като разстояние до сервиза. Като цяло съм доволен,няма грешки и реален проблем с вървенето, но сигурно може и по-добре. Неудобно е при свалянето на капака на клапаните за наложителните чести регулажи - рейката пречи доста, но не е невъзможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не отиде при Иво Ленков да ти я монтира, а ходи чак до Пловдив. 

 

Така един приятел си взе Nissan Rogue 2016 сложи й газ в Пловдив и след това ходи при Иво да му я настрои като хората. 

 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.10.2019 г. at 22:20, Angelov_88 написа:

 

 

Изпарителят го монтираха доста високо, над най-високата точка на водната система, водата ми изглежда като да е вързана към тази за бензиновата рейка..... 

 

Първата крачка за решаване на проблема е да си свържеш изпарителя към маркучите на парното. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Извинявам се за объркването, водата е взета от парното.

 

Вчера направих няколко обиколко около София и вечерта я оставих в сервиза, за да може да я запалим сутрината докато е закачена и да видим какво ще покаже.

 

На Иво му бях писъл на лично преди да монтирам но нищо не ми върна, единствения от форумът със когото успях да се свържа е Бранко, и от не краткия ни разговор останах с много добри впечатления и бях решил да я монтира той, спря ме разтоянието и лични/служебни ангажименти които имам, но май щеше да е по лесно да отделя два уикенда отколкото...., поне засега момчетата в БРЦ София са много озивчиви и се заеха със проблема веднага, надявам се да я оправят, интересно ми е какво ще човъркат ама нямам възможноста да стоя там цял ден.

 

Сутрината ходих до там че ми е наблизо и най-накрая показа проблеът докато е в сервиза, че иначе паля пред нас има проблем, карам 15-20км на бенз отивам в сервиза и проблем няма. Разликата между температура на изпарителят и тази на моторът беше 10градуса, когато стигна 40 на изпарител и мина на газ. От първите показания сместа беше доста бедна и я оставих за да я разгледат и работят по нея през деня, да видим дали ще успеят да направят настройката днес, че колата ми трябва.

 

Разбирам че инжекторите са далеч от колекторите и няма ка да е перфектна настройката ама при мен просто не работи, голям спад в оборотите при превключване на газ, няколко секунди след като работи на газ почват да се губят оборотите и двигателят започва да работи все по нестабилно докато не угасне или ако подадеш газ не се форсира а ..... работи така сякаш е на 3 цилиндъра...

 

Ще пиша какво се е случило след намесата

 

Поздрави

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега, в това видео ( от БРЦ Русия ) става на въпрос за дължината на маркучите и решаването на проблема. От 6:47 мин.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

nogopechen  

малко ми е трудно да разбера всичко на Руски но схванах какво се има в предвид, при мен обаче проблемът не беше само при преминаване на газ а и след това, доколкото разбрах системата прави преминаването на бензин като намалява впръскването на бензин и започва да овеличава впръскването на газ. 

 

Вчера вечерта взех колата от BRC София и първите впечатления са че всичко е ОК. Тази сутрин си мина на газ гладко и не създаде никакъв дерт, освен това сега работи доста добре, сякаш и дойде още малко мощност в ниските, също така когато съм спрял на място и колата е на "D" преди почваше леко да тресе сега това го няма и си е както на бензин.  Пичагата който се занимаваше със колата каза че съм имал лошия късмет да попадна на дефектен инжектор и че в това е първопричината за проблемът, бил е най-изявен когато са студени, каза че не се е занимавал да разглобява рейката и да го подменя а директно са сменили цялата рейка. Реално си даваше "misfire-1", така че има логика в това което каза.  Корекциите по смесите който са правили били минимални. Важното е че сега всичко е ОК и колата се държи добре. Ще и засека разхода отново да видим ще има ли разлика. Към момента показанията за разход на бензин са в диапазона +/-7,8%, зависи от режима.

 

При така стеклите се обстоятелсва не мога да кажа нищо лошо, като се замисля когато си взех колата от BRC Пловдив миналия Петък, беше ОК, Събота сутрин запали и мина на газ нормално, за първи път ми направи проблем в Понеделник. Важното е че проблемът изглежда като да е решен за сега поне, в крайна сметка останах доволен от отношението в сервиза, не са ме въртяли и т.н. , чесно казано не стъпих в приемната, прие си я определен човек от сервиза и съм общувал само със него, накрая той ми я върна. Лично аз предпочитам да си говоря с човека който работи по колата, а не със симпатичната девойка в приемнтата :) .

 

Поздрави

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега. Сигурен съм, че няма да имаш повече проблеми. Аз карам с почти същата сиситема вече над 100к и съм нямал абсолютно никакви проблеми. Само обслужвания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са 80к и е супер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...