Emicha 1846 #41 Отговорено 2 Юли, 2015 broker- за сега нещата са в застой, че се отвори повече работа и нямам време да спирам колата. Също се наложи да ремонтирам и пускам в движение другата , че в понеделник ще вкарвам СРВ-то в доверен сервиз , за отстраняване на щети /боя на врата, калник и броня/ ,където ще я бавят около 15-на дни. Евентуално към края на месеца, след като я взема от сервиза мисля да го правя, но ако нещо се обърка, ще я оставя за края на август - демек след отпуската. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #42 Отговорено 7 Юли, 2015 А защо ще подлагате горе? Според руските форуми под пружината може да се пидложи 1см с оригиналните болтове.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #43 Отговорено 22 Юли, 2015 Колеги направих алуминиеви подложки по схемата на Емича с дебелина 15мм. Днес се опитах да ги поставя, но не можах да развия долните болтове на амртисйорите - към шегела. Ще търся друг вариант. Ако на някой му тряват такива подложки да се обади 0888471647. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #44 Отговорено 5 Август, 2015 Днес най-накрая сложих подложките. Обаче не сложих тефлоновите, а такива от транспортна лента, с дебелина 8мм. , за да не се налага смяна на шпилките на чашките.С тази дебелина, гайките хванаха почти на цялата си резба . Долните болтове бяха леко клеясали, но ги развих лесно с пистолет.На ръка мисията може и да е невъзможна. При 2-ра генерация, болтовете нямат надлъжни канали по стеблото. Бях подготвил нови оригинални болтове и ги сложих тях. Резултата според мен, с тази дебелина на подложките е доста задоволителен. Като цяло колата се вдигна приблизително с около 2,5-3,0 см., мерено от земята до ръба на веждата на калника. Преди беше 71,5 и 72,0 см. , а сега е около 74,5 см. . Също, визуално с просто око, се забеляза прибиране на разчекването и гумите стоят доста по изправени , в сравнение с преди. Като ми остане време,ще я закарам на стенд , за да видя точно колко е прибрала с подложки от 8 мм. Само една забележка по схемата на подложката която бях дал по-рано, за вътрешния диаметър. На схемата е 72,0мм., но чашката се оказа елипса. Премерих я с точност, като на късата страна може да я правите 65,0 мм., а на дългата страна 68,0 мм., така ще влиза плътно по чашката, ако това е от значение . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #45 Отговорено 28 Септември, 2015 Днес в "Бултрако" смених, двата външни кормилни накрайници и съответно направиха реглаж на ходовата час. Беше ми интересно, какво ще покаже техния стенд, след като сложих 8мм. подложки отзад . Предишните резултати,преди да сложа подложките бяха / -2°47 на лявото и -3°06' на дясното колело/ . Сегашните са съответно : -2°42 на лявото и -2°42' на дясното колело, което означава, че с тази дебелина на подложката ,не се постига много за прибиране на разчекването. Обаче визуално задните колела са доста събрани в сравнение с преди. Сега има я и тази подробност, че двете замервания са правени на различни стендове /колко са верни е отделен въпрос/. Резултатите от този първия, преди да сложа подложките, е нов от последните модели, докато този в "Бултрако" е от старите и нещо не ми вдъхна доверие. Също има значение и кой работи на самия стенд, защото в първия сервиз това правят постоянно, докато в "Бултрако" сигурно няколко пъти в годината. Както и да е времето ще покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #46 Отговорено 29 Септември, 2015 А колко е нормално отклонението? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #47 Отговорено 29 Септември, 2015 Някъде нагоре бях го написал , но доколкото си спомням, го дават: - 1°00' ± 45' Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #48 Отговорено 29 Септември, 2015 От сервизното: Camber Front 0°00' ± 45' Rear - 1°00' ± 45' Емич, какви са другите читави варианти за стенд в София? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #49 Отговорено 30 Септември, 2015 Не се наемам да препоръчвам стенд за реглаж, защото както казах, не е важен само самия стенд, а и човека който работи на него. Иначе хубавите стендове, са тези от последното поколение, така наречените 3Д стендове. Точно на такъв, правих предпоследния реглаж, в сервиз "Експрес 2" в кв. "Дружба" , уж сервиза е на познат. Обаче имам забележка, относно момчето което работеше на стенда - самия реглажа го направи добре, но за малко щеше да ме пребие. Какво имам в предвид: в желанието си да направи много прецизен реглаж, с еднакви стойности и на двете предни колела /а не с допустимите отклонения/, беше разхлабил двата болта на десния макферсън, които го държат към шенкела, за да обере евентуално още малко стойностите.Всичко добре, но после беше забравил да ги стегне, а аз веднага тръгнах на път, в посока "Петрохан". След поредното притрисане , в следствие натискане на спирачките /което се увеличаваше с времето/ ,спрях да проверя какъв е проблема, който преди реглажа го нямах. Добре че от време на време, поглеждах какво прави момчето, та проверих накрайниците, гумата и макферсона и тогава гайките на болтовете които го държат, ми останаха в ръцете.Сещаш се какво щеше да стане по "Петрохан", ако не бях спрял и проверил. Та това е, не мога да те насоча към този сервиз,въпреки че реглажа като реглаж, беше добър. И на края, чувал съм много добри отзиви на сервиз за реглаж , за този преди Люлинския тунел, посока отивайки към центъра. Стенда им е хубав и нов и човека работел перфектно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #50 Отговорено 4 Октомври, 2015 (Редактирано) Emicha каза: ... така наречените 3Д стендове.Точно на такъв, правих предпоследния реглаж, в сервиз "Експрес 2" в кв. "Дружба"... Последните 10 години само там правя реглаж... Всъщност 3-4 пъти! Доволен съм. P.S. Нещо не се получи цитата... Редактирано 4 Октомври, 2015 от kalintry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kapito77 2 #51 Отговорено 29 Март, 2016 Здравейте, вчера повдигнах с подложки върху чашката на пружините. Споделям резултата. Изрязани на лазер подложки от стомана с дебелина 8 мм. Сложих от всяка страна по 2 бр. общо 16 мм. Смених болтовете с по дълги. Преди монтажа колата имаше отстояние на калника от земята 71 см. след поставянето стана 74 см. Може да се сложи по-още една подложка от 8 мм, да стане общо 24 мм от всяка страна, но засега съм напълно доволен от резултата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stafff 0 #52 Отговорено 29 Октомври, 2016 (Редактирано) Темата е доста стара но дали тоя размер за подложка ще е идентичен и за crv първа генерация Редактирано 8 Октомври, 2018 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #53 Отговорено 29 Юли, 2017 Пичове, тоя руски комплект полиуретанови подложки много скъпичък ми се струва като че ли.. http://www.ebay.com/itm/112459789919 В Русия са по 20 евра чифта... Намерих ги при производителя, пише че доставят в цял свят, но трябва да питам аджеба. Всъщност най-евтината доставка е 1450 рубли, предоплагам ще ми цакат мито и ДДС ако спре на митница. https://tema4x4.ru/catalog/prostavki/filter/mark_ts-is-honda/model_ts-is-cr-v/year_ts-is-2005/apply/ На колегата Restless фирмата от първата страница дали пращат навсякъде? А иначе с 20/30мм ще ми замине ли по дяволите комфорта по магистралата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #54 Отговорено 29 Юли, 2017 Изрежи си тука на лазер метални, за 30/40 лв , слагай ги и не се занимавай с доставки и глупости за сума ти пари. Ще стане леко по-стегната возията, но нищо фрапантно - естествено ако имаш скапани тампони, може да започнеш да ги усещаш повече по дупките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #55 Отговорено 29 Юли, 2017 Ами да, май така ше стане, даже и най-евтиния вариант от братушките са над стотина лева, баси. Аз и транспортна лента май ще мога да си намеря, ма трябва да питам шурето имат ли изрезки. За предницата не видях обаче чертеж за подложката в темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #56 Отговорено 1 Август, 2017 dindin, преди година и половина си бях поръчал 2 комплекта подложки от онзи сайт - но така и не стигнах до слагане, все отлагам... все чакам да дойде нещо да се сменя отзад и тогава тогава ми излезе около 100лв всичко, подложки+поща+превод с уестърн юнион, но курса беше друг Мога да ти пратя едните подложки, барабар с по-дълги винтове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #57 Отговорено 1 Август, 2017 Дай на лични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #58 Отговорено 23 Ноември, 2017 Колеги на някой да му се намират размери за предни подложки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радостин Георгиев 5 #59 Отговорено 28 Ноември, 2017 това са задни http://www.polyurethan.ru/product/prostavka-zadnej-amortizacionnoj-stojki-20mm-7-12-0252/ тава са предни http://www.polyurethan.ru/product/prostavka-perednej-amortizacionnoj-stojki-20mm-7-12-0232/ 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #60 Отговорено 14 Февруари, 2018 (Редактирано) Колеги, някой от вас може ли да даде точни размери на подложките за предница на второ поколение? Схемата, която kapito77 е качил е супер полезна, но не намерих подобна за предницата. Редактирано 14 Февруари, 2018 от MLK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bdennkov 0 #61 Отговорено 24 Март, 2018 Ако повдигна с 5-6 см. джипа ще имам ли проблеми с окачването и аиродинамиката му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #62 Отговорено 8 Октомври, 2018 Колеги видях доста писано, но нищо конкретно точно и за да ми стане ясно като за начинаещ . Искам да вдигна задницата на фабрично ниво понеже съм с бутилка и малко и като натоваря багаж хептен увисва. Понеже съм с гуми 225/55/17 от скоро по завойте опират в пластмасовата вежда . Как става, Какво и от къде да купя кой в София може да ми го монтира ... Ще има ли промяна в Поведението на автомобила - возия, стабилност, амортисьори. Дайте снимки, ако някой има опит - Преди - Сега . Благодаря Предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #63 Отговорено 8 Октомври, 2018 (Редактирано) Че като имаш газова бутилка резервоара и него ли возиш пълен? По-скоро проблема ти е офсетът на джантите или омекнали пружини... Редактирано 8 Октомври, 2018 от Glavanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozmana 7 #64 Отговорено 8 Октомври, 2018 Колеги, вчера правих упражнението с подложките. Направих ги от транспортна лента (много здрав материал) с дебелина 16 мм. Резултата е много добър. Повдигна се с около 3 см и сега е равна с предницата. Свалянето на амортисьорите много ни измъчи, но си струваше. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Members 0 #65 Отговорено 9 Октомври, 2018 Може вместо подложки метални втулки от дебелостенна тръба с височина 2 см. Дават се амортисьорите на стругар и ги прави. Мойте излязоха 10лв за работа и материал. Иначе свалянето и качването е леко мъчно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #66 Отговорено 10 Октомври, 2018 Колеги след монтажа на тези подложки (от метал , ако ми ги направят на фреза ), някакви изменения по окачването появяват ли се. Странни шумове , тропания от функциониране на задното окачване, не се ли появя ? Не се ли променя ъгъла на заните колелета (трябва ли реглаж след това) ? Ако е Метална подложката а не то гума или полиуретан - ляга ли добре кум купето, амортисьора нали е под ъгъл. Бях при Омбре и там са против - казаха, да слагам нови пружини и да не се занимавам с глупости,,, Ефекта щял да е временен и риска да прецакам нещо или да тропа е голям .... Та някой патил нека сподели - как са нещата , доволен ли е , как се държи колата , возията как е , стабилността .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #67 Отговорено 10 Октомври, 2018 (Редактирано) Моят опит с повдигането е следното,Црв първа генарация я карах 8-9 години повдигната с 4 см отзад и 2 см отпред ,без никакви проблеми и ремонти по окачване ,изключая някоя биалетка. Црв 2 генерация вече 1 година се кара повдигната съответно с 3см отзад и 2 см отпред,сложил съм и по високи гуми 215/70/16 без проблеми и ремонти по окачване и т.н. Редактирано 10 Октомври, 2018 от mytanta 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #68 Отговорено 26 Октомври, 2018 Уважавам мнението на всички, но смятам за много грешно слагането на подложки между чашката и купето. От опит с моите коли ряповдигане се прави с подложка между чашка и пружина. За целта трябва скоба и удължаване на чашката с 2см. Подложка 1см повдига от 2 до 3см(натяга се пружината) Колата става все едно е с нови пружини. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #69 Отговорено 26 Октомври, 2018 Преди 1 час, vespa написа: ....... От опит с моите коли ряповдигане се прави с подложка между чашка и пружина..... Принципно си прав, а и при някои марки, самата чашка на пружината е по-дълбока и се предлагат фабрични подложки, с дебелина от 1 до 3 см. за да се компенсира естественото омекване на пружините. Тук при нас няма такава възможност, затова ги слагаме отгоре и няма драма. Евтино бързо и с приемливи резултати. На едното СРВ съм сложил гумени от транспортна лента, а на другото от метал, изрязани на лазер и вече няколко години, няма грижа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #70 Отговорено 31 Октомври, 2018 Чакам тези да дойдат от Русия - 30мм предни и задни. Пуснах ги през един куриер, ще пиша като дойдат и ги монтирам. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 612 #71 Отговорено 31 Октомври, 2018 (Редактирано) По-горе има чертеж на задните подложки. Ще съм ти много благодарен (предполагам не само аз) ако свалиш размерите на предните и ги пуснеш тук. Редактирано 31 Октомври, 2018 от dindin Предходно мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #72 Отговорено 31 Октомври, 2018 Няма проблем, само да не се смеете на рисунките ми. Мога да ги дам на някой по-вещ с AutoCAD да ги начертае. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #73 Отговорено 1 Ноември, 2018 Преди 12 часа, dindin написа: Чакам тези да дойдат от Русия - 30мм предни и задни. Пуснах ги през един куриер, ще пиша като дойдат и ги монтирам. Ти па - искаш да я направиш по-висока от на docev . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #74 Отговорено 1 Ноември, 2018 Бе аз можех и 40-ки да зема, ама викам да не прекалявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #75 Отговорено 9 Ноември, 2018 Колеги Оферираха ми следните прyжини с цел Повдигане на видналата задница -виснала след монтаж на газова :https://www.pedders.co.uk/pedders-coil-spring_p4523611.htm Pedders Havy duty Coil Springs 2 задни за 322лв. от Галадиатор http://www.offroad24.bg/ Моля за мение за резултат, как ще се промени возията, Ще издържат ли амортисъорите , Молга ли да прецакам нещо, Бладара предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #76 Отговорено 14 Ноември, 2018 Братушките хич ги няма в опаковането, ама добре, че не сме претенциозни. Сега да видим как ше се съгласуваме с колегата инженер @той_си_знае, че да ви свали мерките и с майстора, че да ги монтира след това. Сега малко данни за доставката Посредник: http://www.dostavka.alobg.eu/ Като пари - същата доставка, както и изчислената от сайта на Тема4х4 до България. Плюсът - изпращат от името на физическо лице с обявена стойност до 45 евро - не подлежи на облагане с ДДС, както и онея омразни 12 лева за обработка Като време: https://www.pochta.ru/tracking#80080128070747 http://bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?itemid=RO141293417RU Подложките са платени в магазина на търговеца с PayPal и изпратени до адреса на посредника в Русия - 3220 рубли. Комисионната за посредника с банков превод в БГ - 84.15лв. Общо платени около 160 лв. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #77 Отговорено 19 Ноември, 2018 Благодарение на колегата @bojko108, който отне привилегията и удоволствието на @Чавдар K, прикачвам чертеж на подложките. Грешката е с натрупване (производството, моето мерене, сканирането), така че сме се постарали да я сведем до минимум. При тези за задната ос има разлики между размерите измерени от горната и долната страна. В дупките има метални втулки, затова са дадени 2 диаметъра - вътрешен и външен. За 30мм подложки болтът е ~70мм, с резба ~45-46мм. Ако някой иска да свали собствени размери или да си направи макет (от картон или друго) - сега е моментът. М/у другото подложките стават и за Сивик 7-ма, нали са на едно шаси с "жипката". edit: редакция, нови файлове Подложки Honda CR-V II.pdf Подложки Honda CR-V II.dwg 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #78 Отговорено 29 Ноември, 2018 Какво мислите за въздушните възглавници- Има ги в България Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #79 Отговорено 10 Декември, 2018 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #80 Отговорено 3 Януари, 2019 На 19.11.2018 г. at 11:35, dindin написа: Благодарение на колегата @bojko108, който отне привилегията и удоволствието на @Чавдар K, прикачвам чертеж на подложките. Грешката е с натрупване (производството, моето мерене, сканирането), така че сме се постарали да я сведем до минимум. При тези за задната ос има разлики между размерите измерени от горната и долната страна. В дупките има метални втулки, затова са дадени 2 диаметъра - вътрешен и външен. За 30мм подложки болтът е ~70мм, с резба ~45-46мм. Ако някой иска да свали собствени размери или да си направи макет (от картон или друго) - сега е моментът. М/у другото подложките стават и за Сивик 7-ма, нали са на едно шаси с "жипката". edit: редакция, нови файлове Подложки Honda CR-V II.pdf Подложки Honda CR-V II.dwg Колега каква е дебелината на тръбата посредата и каква е дебелината на плочките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове