Jump to content
Наско Пк

Повдигане на CRV 2

Recommended Posts

broker-  за сега нещата са в застой, че се отвори повече работа и нямам време да спирам колата.

Също се наложи да ремонтирам и пускам в движение другата , че в понеделник ще вкарвам СРВ-то в доверен сервиз , за отстраняване на щети /боя на врата,  калник и броня/ ,където ще я бавят около 15-на дни.

Евентуално към края на месеца, след като я взема от сервиза мисля да го правя, но ако нещо се обърка, ще я оставя за края на август - демек след отпуската.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо ще подлагате горе? Според руските форуми под пружината може да се пидложи 1см с оригиналните болтове....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги направих алуминиеви подложки по схемата на Емича с дебелина 15мм. Днес се опитах да ги поставя, но не можах да развия долните болтове на амртисйорите - към шегела. Ще търся друг вариант. Ако на някой му тряват такива подложки да се обади  0888471647.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес най-накрая сложих подложките.

Обаче не сложих тефлоновите, а такива от транспортна лента, с дебелина 8мм. , за да не се налага смяна на шпилките на чашките.С тази дебелина, гайките хванаха почти на цялата си резба .

Долните болтове бяха леко клеясали, но ги развих лесно с пистолет.На ръка мисията може и да е невъзможна.

При 2-ра генерация, болтовете нямат надлъжни канали по стеблото. Бях подготвил нови оригинални болтове и ги сложих тях.

Резултата според мен, с тази дебелина на подложките е доста задоволителен.

Като цяло колата се вдигна приблизително с около 2,5-3,0 см., мерено от земята до ръба на веждата на калника.

Преди беше 71,5 и 72,0 см.  , а сега е около 74,5 см. .

Също, визуално с просто око, се забеляза прибиране на разчекването и гумите стоят доста по изправени , в сравнение с преди. Като ми остане време,ще я закарам на стенд , за да видя точно колко е прибрала с подложки от 8 мм.

 

Само една забележка по схемата на подложката която бях дал по-рано, за вътрешния диаметър.

На схемата е 72,0мм., но чашката се оказа елипса. Премерих я с точност, като на късата страна може да я правите 65,0 мм., а на дългата страна 68,0 мм., така ще влиза плътно по чашката, ако това е от значение .

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес в "Бултрако" смених, двата външни кормилни накрайници и съответно направиха реглаж на ходовата час.

 

Беше ми интересно, какво ще покаже техния стенд, след като сложих 8мм. подложки отзад .

Предишните резултати,преди да сложа подложките бяха / -2°47 на лявото и -3°06' на дясното колело/ .

Сегашните са съответно :  -2°42 на лявото и  -2°42' на дясното колело, което означава, че с тази дебелина на подложката ,не се постига много за прибиране на разчекването. Обаче визуално задните колела са доста събрани в сравнение с преди.

Сега има я и тази подробност, че двете замервания са правени на различни стендове /колко са верни е отделен въпрос/. Резултатите от този първия, преди да сложа подложките, е нов от последните модели, докато този в "Бултрако" е от старите и нещо не ми вдъхна доверие.

Също има значение и кой работи на самия стенд, защото в първия сервиз това правят постоянно, докато в "Бултрако" сигурно няколко пъти в годината.

Както и да е времето ще покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде нагоре бях го написал , но доколкото си спомням, го дават:  - 1°00' ± 45'

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
От сервизното:

 

Camber

Front 0°00' ± 45'

Rear - 1°00' ± 45'

 

Емич, какви са другите читави варианти за стенд в София?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се наемам да препоръчвам стенд за реглаж, защото както казах, не е важен само самия стенд, а и човека който работи на него.

Иначе хубавите стендове, са тези от последното поколение, така наречените 3Д стендове.

Точно на такъв, правих предпоследния реглаж, в сервиз "Експрес 2" в  кв. "Дружба" , уж сервиза е на  познат.

Обаче имам забележка, относно момчето което работеше на стенда - самия реглажа го направи добре, но за малко щеше да ме пребие.

Какво имам в предвид: в желанието си да направи много прецизен реглаж, с еднакви стойности и на двете предни колела /а не с допустимите отклонения/, беше разхлабил двата болта на десния макферсън, които го държат към шенкела, за да обере евентуално още малко стойностите.Всичко добре, но после беше забравил да ги стегне, а аз веднага тръгнах на път, в посока "Петрохан". След поредното притрисане , в следствие натискане на спирачките /което се увеличаваше с времето/ ,спрях да проверя какъв е проблема, който преди реглажа го нямах. Добре че от време на време, поглеждах какво прави момчето, та проверих накрайниците, гумата и макферсона и тогава гайките на болтовете които го държат, ми останаха в ръцете.Сещаш се какво щеше да стане по "Петрохан", ако не бях спрял и проверил.

Та това е, не мога да те насоча към този сервиз,въпреки че реглажа като реглаж, беше добър.

И на края, чувал съм много добри отзиви на сервиз за реглаж , за този преди Люлинския тунел, посока отивайки към центъра. Стенда им е хубав и нов и човека работел перфектно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Emicha каза: ... така наречените 3Д стендове.

Точно на такъв, правих предпоследния реглаж, в сервиз "Експрес 2" в  кв. "Дружба"...

 

 

 

Последните 10 години само там правя реглаж... Всъщност 3-4 пъти! Доволен съм.

P.S. Нещо не се получи цитата...

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, вчера повдигнах с подложки върху чашката на пружините. Споделям резултата.

Изрязани на лазер подложки от стомана с дебелина 8 мм.

Сложих от всяка страна по 2 бр. общо 16 мм.

Смених болтовете с по дълги.

Преди монтажа колата имаше отстояние на калника от земята 71 см. след поставянето стана 74 см.

Може да се сложи по-още една подложка от 8 мм, да стане общо 24 мм от всяка страна, но засега съм напълно доволен от резултата.

 

 

gallery_27578_2293_128653.jpg

gallery_27578_2293_660660.jpg

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е доста стара но дали тоя размер за подложка ще е идентичен и за crv първа генерация

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, тоя руски комплект полиуретанови подложки много скъпичък ми се струва като че ли..

http://www.ebay.com/itm/112459789919

В Русия са по 20 евра чифта...

Намерих ги при производителя, пише че доставят в цял свят, но трябва да питам аджеба.

Всъщност най-евтината доставка е 1450 рубли, предоплагам ще ми цакат мито и ДДС ако спре на митница.

https://tema4x4.ru/catalog/prostavki/filter/mark_ts-is-honda/model_ts-is-cr-v/year_ts-is-2005/apply/

 

На колегата Restless фирмата от първата страница дали пращат навсякъде?

 

А иначе с 20/30мм ще ми замине ли по дяволите комфорта по магистралата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изрежи си тука  на лазер метални, за 30/40 лв , слагай ги и не се занимавай с доставки и глупости за сума ти пари.

Ще стане леко по-стегната возията,  но нищо фрапантно - естествено ако имаш скапани тампони, може да започнеш да ги усещаш повече по дупките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, май така ше стане, даже и най-евтиния вариант от братушките са над стотина лева, баси.

Аз и транспортна лента май ще мога да си намеря, ма трябва да питам шурето имат ли изрезки.

 

За предницата не видях обаче чертеж за подложката в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dindin, преди година и половина си бях поръчал 2 комплекта подложки от онзи сайт - но така и не стигнах до слагане, все отлагам... все чакам да дойде нещо да се сменя отзад и тогава :)

тогава ми излезе около 100лв всичко, подложки+поща+превод с уестърн юнион, но курса беше друг

Мога да ти пратя едните подложки, барабар с по-дълги винтове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай на лични. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на някой да му се намират размери за предни подложки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой от вас може ли да даде точни размери на подложките за предница на второ поколение? Схемата, която kapito77 е качил е супер полезна, но не намерих подобна за предницата. 

Редактирано от MLK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако повдигна с 5-6 см. джипа ще имам ли проблеми с окачването и аиродинамиката му? 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги видях доста писано, но нищо конкретно точно и за да ми стане ясно като за начинаещ .
Искам да вдигна задницата на фабрично ниво понеже съм с бутилка и малко и като натоваря багаж хептен увисва. Понеже съм с гуми 225/55/17 от скоро по завойте опират в пластмасовата вежда .

Как става, Какво и от къде да купя кой в София може да ми го монтира ... Ще има ли промяна в Поведението на автомобила - возия, стабилност, амортисьори.

Дайте снимки, ако някой има опит - Преди - Сега .

 

Благодаря
Предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че като имаш газова бутилка резервоара и него ли возиш пълен?

По-скоро проблема ти е офсетът на джантите или омекнали пружини...

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера правих упражнението с подложките. Направих ги от транспортна лента (много здрав материал) с дебелина 16 мм. Резултата е много добър. Повдигна се с около 3 см и сега е равна с предницата.  Свалянето на амортисьорите много ни измъчи, но си струваше. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може  вместо подложки метални втулки от дебелостенна тръба с височина 2 см. Дават се  амортисьорите на стругар и ги прави. Мойте излязоха 10лв за работа и материал. Иначе свалянето и качването е леко  мъчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след монтажа на тези подложки (от метал , ако ми ги направят на фреза ), някакви изменения по окачването появяват ли се.

Странни шумове , тропания от функциониране на задното окачване, не се ли появя ?

Не се ли променя ъгъла на заните колелета (трябва ли реглаж след това) ?

Ако е Метална подложката а не то гума или полиуретан - ляга ли добре кум купето, амортисьора нали е под ъгъл.

 

Бях при Омбре и там са против - казаха, да слагам нови пружини и да не се занимавам с глупости,,,
Ефекта щял да е временен и риска да прецакам нещо или да тропа е голям ....

Та някой патил нека сподели - как са нещата , доволен ли е , как се държи колата , возията как е , стабилността ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят опит с повдигането е следното,Црв първа генарация я карах 8-9 години повдигната с 4 см отзад и 2 см отпред ,без никакви проблеми и ремонти по окачване ,изключая някоя биалетка. Црв 2 генерация вече 1 година се кара повдигната съответно с  3см отзад и 2 см отпред,сложил съм и по високи гуми 215/70/16 без проблеми и ремонти по окачване и т.н.

Редактирано от mytanta
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважавам мнението на всички, но смятам за много грешно слагането на подложки между чашката и купето. От опит с моите коли ряповдигане се прави с подложка между чашка и пружина. За целта трябва скоба и удължаване на чашката с 2см. Подложка 1см повдига от 2 до 3см(натяга се пружината) Колата става все едно е с нови пружини. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, vespa написа:

....... От опит с моите коли ряповдигане се прави с подложка между чашка и пружина.....

 

Принципно си прав, а и при някои марки, самата чашка на пружината е по-дълбока и се предлагат фабрични подложки, с дебелина от 1 до 3 см. за да се компенсира  естественото омекване на пружините. 

Тук при нас  няма такава възможност, затова ги слагаме отгоре и  няма драма. Евтино бързо и с приемливи резултати.

На едното СРВ съм сложил гумени от транспортна лента, а на другото от метал, изрязани на лазер и вече няколко години, няма грижа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам тези да дойдат от Русия - 30мм предни и задни.

Пуснах ги през един куриер, ще пиша като дойдат и ги монтирам.

IMG-b519f34e4c30167ad50c86db81ffac68-V.jpg

IMG-1a0cf6db69a00dd7c21850efc91932a4-V.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе има чертеж на задните подложки. Ще съм ти много благодарен (предполагам не само аз) ако свалиш размерите на предните и ги пуснеш тук.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, само да не се смеете на рисунките ми.

Мога да ги дам на някой по-вещ с AutoCAD да ги начертае. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, dindin написа:

Чакам тези да дойдат от Русия - 30мм предни и задни.

 Пуснах ги през един куриер, ще пиша като дойдат и ги монтирам.

IMG-b519f34e4c30167ad50c86db81ffac68-V.jpg

 

Ти па - искаш да я направиш по-висока от на docev :lol:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе аз можех и 40-ки да зема, ама викам да не прекалявам. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Оферираха ми следните прyжини с цел  Повдигане на видналата задница -виснала след монтаж на газова :
https://www.pedders.co.uk/pedders-coil-spring_p4523611.htm

Pedders Havy duty Coil Springs  2 задни за 322лв. от Галадиатор

http://www.offroad24.bg/


Моля за мение за резултат, как ще се промени возията, Ще издържат ли амортисъорите , Молга ли да прецакам нещо,
 

Бладара предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братушките хич ги няма в опаковането, ама добре, че не сме претенциозни. :D

Сега да видим как ше се съгласуваме с колегата инженер @той_си_знае, че да ви свали мерките и с майстора, че да ги монтира след това.

viber image1.jpg

viber image.jpg

viber image2.jpg

 

Сега малко данни за доставката

Посредник: 

http://www.dostavka.alobg.eu/

 

Като пари - същата доставка, както и изчислената от сайта на Тема4х4 до България.

Плюсът - изпращат от името на физическо лице с обявена стойност до 45 евро - не подлежи на облагане с ДДС, както и онея омразни 12 лева за обработка

Като време:

https://www.pochta.ru/tracking#80080128070747

http://bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?itemid=RO141293417RU

Подложките са платени в магазина на търговеца с PayPal и изпратени до адреса на посредника в Русия -  3220 рубли.

Комисионната за посредника с банков превод в БГ - 84.15лв.

Общо платени около 160 лв.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мислите за въздушните възглавници- 

Има ги в България 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.11.2018 г. at 11:35, dindin написа:

Благодарение на колегата @bojko108, който отне привилегията и удоволствието на @Чавдар K, прикачвам чертеж на подложките.

 

Грешката е с натрупване (производството, моето мерене, сканирането), така че сме се постарали да я сведем до минимум. :)

При тези за задната ос има разлики между размерите измерени от горната и долната страна.

В дупките има метални втулки, затова са дадени 2 диаметъра - вътрешен и външен.

 

За 30мм подложки болтът е ~70мм, с резба ~45-46мм.

 

Ако някой иска да свали собствени размери или да си направи макет (от картон или друго) - сега е моментът.

М/у другото подложките стават и за Сивик 7-ма, нали са на едно шаси с "жипката". :D

 

 

 

edit: редакция, нови файлове

Подложки Honda CR-V II.pdf

Подложки Honda CR-V II.dwg

Колега каква е дебелината на тръбата посредата и каква е дебелината на плочките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...