Jump to content
POPAYE

Последни литри гориво в резервоара

Recommended Posts

С Акорда съм пробвал да видя колко ми е резервата веднъж. Пътувах от София за Стара Загора. Малко преди Пловдив ми светна лампата и така стигнах до Заарата, но с 90км/ч на автопилот. Долях 63 литра в 65-литров резервоар т.е. лампата светва при оставащи десетина литра гориво.На сестра ми Маздата обаче е друг филм. Там лампата свети понякога преди стрелката да е сигнала до 0, а друг път стрелката е на 0, но лампа не свети.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2422/39771706218040573931327673138MhBf1dRX0LRIeEjxiMxs.JPG Това е прословутата лампичка на мойта 6-та ген. Д14А4.Ако имате такава и не свети проверете да не е изгоряла крушката.Мойта като свалях таблото да слагам диодна лента я смених с диодна крушка и почна да свети постоянно даже на половин резервоар.После сложих старата и не светеше даже на резерва,Накрая и сложих нова обикновена крушчица и сега си свети нормално, някъде към началото на червената зона.Та мисълта ми е пробвайте да смените крушката, не вярвам да е от нивото на оборудване, кола след 96-та година да няма лампа за резервоар ме съмнява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако си сложа на това място лампа ще светне ли при ниско ниво на бензин? ;)

И аз имам същия въпрос.Разглобявал съм таблото лампа няма но пътечки си има и е логично да свети като се сложи лампа?Някой по компетентен ако може да каже става ли така или изобщо я няма цялата тая схема.Един колега беше направил потенциометър със такава схема но бъркало нивото на горивото(отразява се на стрелката).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно сложи една от другите крушки за осветлението на таблото на мястото на тази и ще разбереш, така или иначе, щом си с лента няма да загубиш светлина, но се увери, че крушката работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да задам леко тъп въпрос :). Карам Д13Б2 5-та ген., мисля че този модел нямат лампа за горивото. Въпроса ми е, дали може да се приспособи такава лампа или диод? :)

Редактирано от vladkoD13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципа не резервата е следния: когато сигналната лампа светне, горивото трябва да стигне най-малко до най-далечната бензиностанция, т.е., минимум за 50 км. Производителите много добре знаят, че е пълно с отвеяни шофьори и блондинки, и за това резервата светва, когато остават за около 60-70 км. гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светва когато стрелката падне под началото на скалата за гориво.

:thumbs1: И за Д14А7 е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акордиона съм го пълнил няколко пъти до горе след като ми светне лампата и събира винаги от 50 до 53л следователно има минимум 10-15л резерва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2422/39771706218040573931327673138MhBf1dRX0LRIeEjxiMxs.JPG Това е прословутата лампичка на мойта 6-та ген. Д14А4.Ако имате такава и не свети проверете да не е изгоряла крушката.Мойта като свалях таблото да слагам диодна лента я смених с диодна крушка и почна да свети постоянно даже на половин резервоар.После сложих старата и не светеше даже на резерва,Накрая и сложих нова обикновена крушчица и сега си свети нормално, някъде към началото на червената зона.Та мисълта ми е пробвайте да смените крушката, не вярвам да е от нивото на оборудване, кола след 96-та година да няма лампа за резервоар ме съмнява.

Моя опит:На една `97 Д14А3 досега не е светвала такава лампа, а сме сваляли стрелката и малко под червената линия. Даже паркирана на един наклон трябваше да й се налеят 2-3лтр., че не искаше да запали, а лампа не светеше, така че има и коли, които нямат тази лампа фабрично.Както се вижда от снимката стрелката е на червената линия или малкоо над нея, и въпросът ми е свети ли лампата на това положение?Ако: да - от къде започва да свети, от там или по-нагоре?Ако: не - от къде започва да свети?И още нещо, стрелката трябва ли да слезе до буквата Е, когато свършва бензина и съответно до F, когато е до горе, както за охлаждащата течност слиза до С, видно от снимката?ПС: Подозирам, че тази снимка е заради 16-ките, а не лампата за гориво! :) Редактирано от Inaff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Д14А4 '98-ма година.Лампичката почва да свети горе-долу в това положение на стрелката, но не свети постоянно, а ту пресветка ту загасва.До сега не ми се е случвало да свети постоянно, но това е защото когато започне да пресветка ходя да сипвам.Мисля, че когато бензинът е напълно на привършване тогава започва да свети постоянно и по ярко.От изчетеното започвам да си мисля, че може би има и такива Хонди 6-та ген. които нямат такава лампа.Може би зависи наистина от нивото на оборудване, но най-добре е да се свали таблото за да се разбере със сигурност.Както вече бях писал, възможно е да е изгоряла просто крушчицата.Интересно ми е дали някой от колегите които не им светиха вече е "заблестял", ако да да сподели как го е направил.ПС:Снимката наистина я бях направил заради 16-ките, но реших да я ползвам да покажа къде се намира аджеба тая лампа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги :)Карам 6-та ген. Сивик Купе Д16У8 и я имам от 4 месеца. За 1-ви път видях лампата да свети като отидох да си купувам колата. Светеше доста ярко ( ако не се лъжа в жълто ) и стрелката беше доста под червеното. Най-голямо впечатление ми направи това, че колата я изръчках 2 пъти до 7к оборота, на място работи дълго време с пуснат климатик и ме закара до близката бензиностанция без никакъв проблем или признак на свършило гориво. И от тогава на сам не съм я виждал да свети, защото просто не и давам да ходи в червеното, падне ли на бялата чертичка преди червеното отивам да зареждам.Другото, което ми прави впечатление на моята Хонда е, че слтрелката като е под средата не показва правилно. Защото като ми падне стрелката на бялата чертичка преди червеното и като заредя за 20лв. и като тръгна от бензиностанцията стрелката ми се вдига почти до средата. Вече й свикнах и само наливам и карам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на всички Хонди като и сипеш за 20лв. се покачва значително стрелката, но това е за заблуда:lol:. След извесно каране спада и то бързичко и след като спадне до някакъв минимум пада много бавно и минаваш нормални километри :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми свети лампичката,обаче в тоя студ няма как да се хвана да пробвам,като се отпусне времето ще отворя таблото да видя какво става с тая крушка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с D14Z2 6-та ген., свалял съм си таблото, имам такава лампичка там, не е изгоряла, но не свети. Оставял съм я без бензин, толкова, че като съм я изгасил и после искам да запаля, върти известно време и чак след това пали (явно е предупреждение да заредя). Така, че си мисля, не всички коли имат светеща лампа, а само опция за такава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Имам едно такова запитване...Имам Хонда Сивик,5-та генерация,седан,с двигател D16Z6,произведена в края на 1993г. За учудване на много потребители на Хонда от същата генерация лампичката ми за почти изчерпано гориво в резервоара работи. Публикувано изображение Въпросът ми е има ли някой информация при колко останали литра бензин в резервоара поплавъка в резервоара задейства сигналната лампа? Публикувано изображениеПредварително благодаря на всички отзовали се на запитването ми!Приятен почивен ден,колеги!Публикувано изображение

 

аз пък нямам лампичка :Д поне несъм п видял до сега :Д :Д : Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега снимай си таблото и огради къде е тази прословута лапмичка на 5-тата седан защото за толкова години не съм видял нито гнездо за крушка нито нещо което да ме кара да се замисля дали може да се сложи крушка.Сменял съм си таблото с такова от купе 5-та и пак нямаше такава лампа.Така че щракни 1 снимка и огради къде ти светва тази лампа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес за първи път откакто я имам колата заредих догоре.При стрелка върху червената линийка до подаването на бензина от гърловината/клапата точно 39.6 литра.На моята кола нямам лампа, проверих с фенерчето там където трябва да е прозорчето е плътно и черно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз колега си чакам от както е пусната темата. :shifty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се порадвате малко http://honda-tech.com/showthread.php?t=2907084 :) Лампата трябва да светва на 1.7 галона = 6.5 литра гориво.

Редактирано от Ростислав
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На последната снимка лампата свети, но стрелката не е в резервата :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно там са 6.5л или е показана лампата само заради снимката(да се види къде се намира)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В италианската книжка на Сивик Аеродек пише буквално "Ако светне лампата трябва да се зареди, защото съдържанието на резервоара е по-малко от 8л."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото лампата за нивото на горивото при по-новите от твоя модели (след 95-та) се командват от термистор в резервуара, а не от поплавъка - той се използва само за стрелковия уред Публикувано изображение

Термистор в резервоар??? :|​ Как точно помага за светване и угасване на лампичката за горивото?!? :dunno:

Единствената логика,която ми идва е да си променя съпротивлението,когато е напълно потопен в бензина и,когато е останал на сухо,а от там и пада на напрежение върху него се променя...  :yes:

Редактирано от POPAYE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизеловия ми Акорд (2007, i-CTDI) вчера ми светна лампата за горивото. Понеже ще го обявяwам за продажба следващите дни, не ми се иска да е със светеща лампа.

От светването минах не повече от 8км и дозаредих 4.0л, но не угасна. Заредих още 4.5л и пак свети.

Логично е прага на лампата в двете посоки(пълнене /изпразване да е различен (хистерезис), за да не мига лампата когато е на границата при клатене на горивото при завой/спиране/ускорение. Вероятно има и забавяне на показанието за да не се клати стрелката при горните условия.

По тия причини не мога да зареждам на контакт докато изгасне...кой знае кога ще се случи с това забавяне.

Въпроса ми е- поплавъка в задния или предния край на резервоара е? Идеята е да кача задния или предния край на колата на естакада, така, че горивото при поплавъка да се вдигне, та лампата да изгасне. После няма да светне при толкова заредено допълнително гориво...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, извини ме, че няма да ти отговоря на въпроса, но защо просто не заредиш 10-15 литра или очакваш да ти я купят от първия път, в който някой я види. Ще дойде един човек, ще иска да я чуе как работи, евентуално да я покара, ще изхаби 1-2 литра и пак ще ти светне лампата със сметките ти. И т.н. и т.н.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, извини ме, че няма да ти отговоря на въпроса, но защо просто не заредиш 10-15 литра или очакваш да ти я купят от първия път, в който някой я види. Ще дойде един човек, ще иска да я чуе как работи, евентуално да я покара, ще изхаби 1-2 литра и пак ще ти светне лампата със сметките ти. И т.н. и т.н.

Сори,въпросът е технически, за другото съвети не искам. Беше неучтиво да предупредя предварително, но почти бях сигурен, че вместо отговор на въпроса ще има подобни коментари, но ги очаквах от едни други 2-3ма потребители, които винаги спамят...

Нима не мога да се сетя сам, че ако сложа половин резервоар, въпроса ще се реши и няма да има нужда да питам...?

Не е първата кола, която продавам и тук колите се продават на улицата за 10мин, понякога без тест драйв или половин километър из махлата...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега JapCar, струва ми се, че проблемът ти е намирането на естакада. Поне така си вкарал отговора в самия си "въпрос". Друга бира е "учтивата" ти забележка към Ноксвил...Колегата наистина се е опитал да помогне.

Та какъв беше "въпросът" ?!?! ...и кой точно е спамил ?

Нищо лично. Тук сме за да си помагаме.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега JapCar, струва ми се, че проблемът ти е намирането на естакада.

 

-----------------------------------

Та какъв беше "въпросът" ?!?! ...и кой точно е спамил ?

 

Естакадата не е проблем, имам в гаража, но не става, защото поплавъка е в средата на резервоара и наклоните не влияят...

Та въпросът беше с болд в първият пост: поплавъка в задния или предния край на резервоара е?

И вместо съвет как да напълня резервоара, че на купувача да не му светне лампата при пробите, един от верните отговори беше примерно:

- Гърловината за достъп до датчика е в багажника. Вадиш куплунга, даваш контактите на късо (или при отворена верига, не знам каква е схемата) и стрелката ще се вдигне, лампата ще изгасне...

А за купувачите не ме е грижа, когато светна лампата в резервоара има поне 6-8л, стрелката не е в червеното, аз налях още около 8-9л... И съвета беше да сложа още 10-15л и въпросът е решен...

BTW преди седмица като купих бензиновия Акорд, на път за в къщи (9км), лампата светна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата си е твоя, прави каквото и както намериш за добре. Това с резервоара го правят търговците, на всеки един автомобил който изпробвах светеше лампата за гориво, включително и на този който закупихме със съпругата ми.

 

Не знам колко ще спестиш като не сипваш достатъчно за да угасне лампата, но сравнявайки другите, които го правят, със себе си, означава че си на тяхното ниво. Ще изгубиш времето си да мислиш хитрини, вместо да решиш задачата бързо и лесно.

 

Извинявай, но не можеш да се сърдиш на колегите, че проявяват разум и съвест.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега JapCar,

 

Забелязал съм, че когато горивото е на привършване лампата светва при ускорение или при изкачване на по-голям наклон. Което ме навежда на мисълта, че поплавъка е в предната част на резервоара. Преди време тук във форума се дискутираше този въпрос и тогава общото мнение беше, че за да "изгасиш" лампата трябва да сипеш поне 10 литра гориво в резервоара.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако току що е угаснала може би и 5л ще я "угасят", но не съм пробвал, понеже на дълъг път винаги слагам повече от маршрута, а в града, като светне по навик сипвам за 20лв. Веднъж обаче брах голям страх щото се бях заблеял и пропуснах Лук ойл-а по Хемус (над Ботевград), и след първия тунел "ми светна". Колцата е фейс, та проверих и по борд. комп. ми даваше около 60км пробег. Викам си ще стигна до София и на входа (срещу Джъмбо) ще сипя. Добре ама идваха все баири, трафик и оставащият пробег взе да се топи бързо. После по надолнището взе да връща показанията (демек да качва възможния пробег) което си е нормално. Тая бензиностанция която си бях наумил ми се видя сложна за въртене и според оставащите км реших че ще стигна до следващата. Като стигнах там от светването на резерва бях минал около 50км и ми оставаха само още 3км пробег. Интересно ми е ако резервът е 10л, а съм изхарчил не повече от 5л -за 50км магистрално, другите 5л явно са неизползваем резерв или борд. компа ще почне да показва отрицателен оставащ пробег :) А дали мотора ще угасне при показание 0км или все пак ще изсмуче всяка оставаща налична капка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двигателя няма да спре при показание 0 км оставащ пробег по борд, ако в резервоара има гориво достатъчно да го захрани. Няма да почне и да отчита отрицателни стойности.

Това го казвам от малко по друг опит с моята. След монтажа на газовото, бордовия се лъже, че колата върви на бензин и даже много по-рязко почва да отчита понижение на горивото (стрелката) и оставащите километри.

Примерно от София до последния тунел посока Варна по магистрала хемус стрелката е на дъното, оставащите км са 0 и лампата за горивото свети, но нищо повече. Това било заради някаква особена система на контрол на уредите на таблото, а не само по сигнала на поплавака, но това е друга тема.

Та на въпроса ти, струва ми се логично да изсмуче каквото може и тогава да угасне, независимо какво показва бордовия.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега JapCar,

 

Забелязал съм, че когато горивото е на привършване лампата светва при ускорение или при изкачване на по-голям наклон. Което ме навежда на мисълта, че поплавъка е в предната част на резервоара. Преди време тук във форума се дискутираше този въпрос и тогава общото мнение беше, че за да "изгасиш" лампата трябва да сипеш поне 10 литра гориво в резервоара.

Е, разгеле, първият отговор на въпроса по същество... Благодаря. Сподели как разбра въпроса, другите не можаха и коментираха нещо непоискано...

Темата в която е коментирано не я намерих, за това използвах тази тема. Ако беше отговорил първи щеше да спестиш излишната кореспонденция и настоящото ми писание.

Ако не беше обидно за форума, щях да направя експеримент да пусна абсолютно същият въпрос в още 1-2 форума и да публикувам отговорите тук, Със сигурност щеше да има 1-2 отговора подобни на твоя, но едва ли коментари не отговарящи на въпроса.

Е, след това тук щеше да има коментари - "като не ти харесва, пиши само в другите форуми", но все тая...

И накрая на тези които вместо техническата страна на въпроса коментираха как да си продавам колата (очевидно не трябваше да споделям защо питам) и на какво ниво падам и какво спестявам, искам да кажа, че при пазарлък се сваля от цената много повече от 2-4 резервоара с гориво...

Сори, че всичко това беше офтопик, но можеше да се избегне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес като слизах надолу по относително стръмен баир лампата светна. След това на равното изгасна. Поради това не мисля, че подплавака е в предната част на резервоара. Може би и най-логично би било да е по средата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега JapCar,

 

Забелязал съм, че когато горивото е на привършване лампата светва при ускорение или при изкачване на по-голям наклон. Което ме навежда на мисълта, че поплавъка е в предната част на резервоара. Преди време тук във форума се дискутираше този въпрос и тогава общото мнение беше, че за да "изгасиш" лампата трябва да сипеш поне 10 литра гориво в резервоара.

 

Е, разгеле, първият отговор на въпроса по същество... Благодаря. Сподели как разбра въпроса, другите не можаха и коментираха нещо непоискано.....

Ако беше отговорил първи щеше да спестиш излишната кореспонденция и настоящото ми писание....

Сори, че всичко това беше офтопик, но можеше да се избегне.

Нищо лично,но вместо да занимаваш колегите с продажбата на колата си и за това как 5 литра ще те съборят (фалират),да беше задал само простия въпрос, "в коя част на резервоара се намира поплавака" и можеше да получиш конкретен отговор, от който да прецениш, как да спреш колата.

Не се обиждай, но е много смешно.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лично,но вместо да занимаваш колегите с продажбата на колата си и за това как 5 литра ще те съборят (фалират),да беше задал само простия въпрос, "в коя част на резервоара се намира поплавака" и можеше да получиш конкретен отговор, от който да прецениш, как да спреш колата.

Не се обиждай, но е много смешно.

 

Прочети всички постове, въпроса зададох два пъти, накрая казах, че съжалявам защо поясних защо питам. Точно това породи излишните коментари, към които се присъедини и ти с поучения как да питам.Къде коментирам, колко литра ще ме съборят? Казах колко съм заредил и не изгасва.

А бе не ми се пише повече спам, че е 1ч среднощ, а утре съм на работа. А щом е много смешно, не мисля, но давай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес като слизах надолу по относително стръмен баир лампата светна. След това на равното изгасна. Поради това не мисля, че подплавака е в предната част на резервоара. Може би и най-логично би било да е по средата.

За да не съм голословен, ето тук: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3367&nplgrp=3&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2006&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20EXECUTIVE&nplblk=B__0302 всеки който се интересува може да види как е разположен поплавъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нищо лично,но вместо да занимаваш колегите с продажбата на колата си и за това как 5 литра ще те съборят (фалират),да беше задал само простия въпрос, "в коя част на резервоара се намира поплавъка" и можеше да получиш конкретен отговор, от който да прецениш, как да спреш колата.

Не се обиждай, но е много смешно.

 

Прочети всички постове, въпроса зададох два пъти, накрая казах, че съжалявам защо поясних защо питам. Точно това породи излишните коментари, към които се присъедини и ти с поучения как да питам.Къде коментирам, колко литра ще ме съборят? Казах колко съм заредил и не изгасва.

А бе не ми се пише повече спам, че е 1ч среднощ, а утре съм на работа. А щом е много смешно, не мисля, но давай :)

 

JapCar , смятам че си умно момче  / в някои теми си го показал и си дал хубава информация /, но понякога, в други теми наистина не мога да те разбера?!

От всичките ти 5 поста и близо 95% от това което си написал по този въпрос е  :spam:  и го започваш ти, а в същото време обвиняваш другите. Затова ти написах горното , но изглежда не си ме разбрал.

Както и да е - успех с продажбата на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичките ти 5 поста и близо 95% от това което си написал по този въпрос е  :spam:  и го започваш ти, а в същото време обвиняваш другите.

Е щом си толкова чувствителен към спама, прегледай пак постовете... Първият ми пост с въпроса е #64, а първият отговор по въпроса е в #70. До там беше спам, на който аз отговарях със спам, незнайно защо, та не съм го започнал аз. Ако някой безпристрастен, не от форума, прочете всичко това, вероятно ще реши, че съм прав.

Хайде консенсус, да спрем вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Днес като слизах надолу по относително стръмен баир лампата светна. След това на равното изгасна. Поради това не мисля, че подплавака е в предната част на резервоара. Може би и най-логично би било да е по средата.

За да не съм голословен, ето тук: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3367&nplgrp=3&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2006&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20EXECUTIVE&nplblk=B__0302 всеки който се интересува може да види как е разположен поплавъка.

 

Доста сложна форма на резервоара...Не е много ясно, но според рисунката излиза, че поплавъка сочи назад, но колко е назад не е ясно.

Да обобщя: Изкуственото навеждане не води до успех, очевидно алгоритъма на работа е доста сложен и нелинеен...

И да споделя резултата: Понеже се спомена, че 10л ще изгасят лампата, вчера дозаредих още 6,5л, като преди бях сложил на два пъти около 8.5л общо. Е, пак не изгасна, но и не ръдна стрелката от 1мм от червеното деление. Когато е светнала лампата е имало вероятно 5-6л. Есе пак 2-3 дена ходих на работа (12км дневно) и съм изразходил нещо. Но по груби сметки трябва да е останало 15л...

Свалих капака в багажника, измерих съпротивлението на датчика при това количество- беше 300ома. При изваден куплунг стрелката стоеше в червеното докрай, а лампата мигаше. Не знам това дали значи критично ниско ниво или неизправност във веригата. Закачих на кабела потенциометър 1ком, настроен на 300ома. При контакт стрелката се вдигна почти до средата (странно). Опитах да го въртя, но реагираше много умряло и се отказах от изследванията. Закачих куплунга и стрелката остана 5мм под средата (странно). По борд компа оставащите мили- 300мили (странно). Нямах време да се занимавам повече и така ще го ръси попа...

И така, не можах да си изясня напълно нещата. Не знам и дали би повлияло нулирането на броячите, данните в борд компа (не го направих). Винаги като ми светне лампата, нулирам А и B и зареждам до горе.

И да кажа, та да не разлайвам кучетата - всички тези гимнастики не ми костват нищо, време и желание бол, обичам да знам как се случват нещата... по колата

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...