Jump to content

POPAYE

Фен
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно POPAYE

  • Ранг
    SAILOR
  • Рожден ден 1.06.1977

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic D16Z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Плаване,Разходки и Приятелски срещи =)

Contact Methods

  • Skype
    POPEYE Kabakchiev
  1. Термистор в резервоар??? ​ Как точно помага за светване и угасване на лампичката за горивото?!? Единствената логика,която ми идва е да си променя съпротивлението,когато е напълно потопен в бензина и,когато е останал на сухо,а от там и пада на напрежение върху него се променя...
  2. POPAYE

    Зов за помощ.

    Банковите сметки са АКТУАЛНИ.Участвам и аз с каквото мога и се надявам за скорошни положителни резултати от лечението на прекрасното дете!
  3. Здравейте,колеги!Що информация изчетох из НЕТа за това как се мери компресия на двигател с външно и вътрешно смесообразуване,стъпките които трябва да се спазят по процедурата докато се стигне до отчитането на стойността от манометъра...Главата ме заболя! Единствено,което не разбрах за касаещият ме мой двигател D16Z6(1.6L 125hp)монтиран на 5-та генерация дали трябва да се мери при студен двигател или топъл?И какви трябва да са стойностите на налягането?Предполагам,че категорично повечето от вас ще заключат,че трябва измерването да се извърши 20-30min. след спиране на двигателя,за да се оттече добре маслото в картера и да си е още топъл!В youtube гледах клипче как някакъв US механик дава нагледно стъпките по процедурата,но...в последната стъпка той върти двигателя в студено състояние и без да натиска педала на газта Тук също препоръчват да се мери компресията на студен двигател: "Guy Croft - "Modifying & Tunning FIAT/Lancia twin cam engines" Compression test:"......;a cold engine in good condition will produce a pressure of ....Hot engines, partucularly if the lubrication system is working,will give higher readings still." . Логиката е,че ако има износване в цинидрично-буталната група,то още в много по-ранен етап ще се установи в сравнение с това ако се мери компресията на затоплен двигател.В затопленият двигател вече маслото се е раздвижило и уплътнило по буталните пръстени,които ако има вероятност да са износени,то компресията ще е винаги висока и няма да е реална.А в частност някои майстори дават за пример,че имаш основно проблем със старият си двигател при стартирането му,когато го палиш през зимата,а не през лятото.Та и те поддържат тезата компресията да се мери на студен двигател.Ако и производителят на ХОНДА препоръчва да се мери при студен двигател,може ли да ми дадете в какви граници трябва да варира измерената компресия от манометъра??? Благодаря ви много предварително P.S.Може малко тъпо и неуместно да ви се стори,но го приемете като закачка следното: Двигател 412 "ПРОВЕРКА НА СГЪТЯВАНЕТО В ЦИЛИНДРИТЕ" Преди измерването на сгъстяването(налягането в края на такта сгъстяване) се проверяват и при необходимост се регулират хлабините на клапаните. След това двигателят се загрява до температура на маслото до 80 С, изваждат се запалителните свещи и се отварят изцяло дроселната клапа. Поставя се гуменият накрайник на уреда за измерване на налягането в отвора за свещта на първия цилиндър, плътно се притиска към ръба на отвора и се завърта коляновият вал на двигателя с пусковия електродвигател(стартера) с честотата на въртене 180-360 об/мин, докато налягането в цилиндъра престане да се увеличава. Аналогично се проверява сгъстяването в останалите цилиндри. Налягането ТРЯБВА ДА БЪДЕ НЕ ПО-МАЛКО ОТ 1 МРа(10 кгс/кв см) и не трябва да се отличава в отделните цилиндри с повече от 0.1 МРа(1 кгс/см кв). Литература: Горелов Л. М. и колектив "Ремонт автомобилей ,,Москвич" моделей 2140, 2138М Транспорт, 1983 Превод от руски Събин Такев-Аз ремонтирам Москвич
  4. Прегледай тая тема и опитай на лични съобщения към този,който смяташ,че е имал подобен проблем,колега! Успех! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11151
  5. Ужасно си прав,"Bobo5"! Благодаря ти за което! Основно до колкото съм учил е,че антифризът е да предотврати замръзване.То и от там му идва името"Antifreeze" Основната съставка в него е етиленгликола,който трудно замръзва,а топлоемкостта му е по-висока от на водата,което възпрепятства бързото му изстиване.А колкото до корозионността му върху метала,тя не е никак малка за жалост... За това ако не случиш на добър антифриз.с добри антикорозионни съставки вътре в него и да го разреждаш само с дестилирана вода,то винаги си обречен на окисляване или дефектиране на водната помпа!Благодаря ти още веднъж за помощта,колега! Ето малко информация за добрите антифризи на пазара,макар че вече съм свършил предварително тая работа http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=21837<br style="font-size: 9pt;"> Колега не те съветвам въобще да караш колата с чиста вода. Антифриза освен охлаждащи има смазочни и антикорозионни функции. Възможно е и водната помпа да даде фира.
  6. Благодаря,че се отзовахте на молбата ми колеги и всеки от вас ми помогна с ценен съвет!!! При мен всичко си ми е изрядно и си го поддържам,та за това ще си сменя за всеки случай термостата макар,че съм сигурен в него и ще си източа антифриза като го подменя с чешмяна вода,за да изкарам горещото лято,което се очертава,а и мисля,че съотношението антифриз към вода,което направих през зимата е като за суб-полярният,климатичен пояс Все пак това,че ми загрява бързо двигатела при топло време го дължа на антифриза.Та нали в някои слънчеви колектори за битови нужди се ползва точно това?!? След като демонтирам радиатора ще разбера дали има нещо залепнало за ламелите,понеже маската не позволява да видя през процела й.А самият радиатор ще измия от към вентилаторната част с леко усилена струя на градински маркуч.Приятел си закара ГОЛФ-а на автомивка и помоли да му измият с водоструйката радиатора през решетката на маската.Загърнаха му ламелите,а последствията са ви ясни Ето ви нагледно най-простичкият тест за изплюта гарнитура или крива вече глава на двигател,чиято водна система работи с налягане : Въпросът е от къде да си купя готовите фунийка и капачка за радиатора,че не ми се изобретява тепърва в тая жега,а е време за почивка?!?
  7. Благодаря ти много,fenabg!!!Рецептата ми допада! Наздраве!!!
  8. Здравейте,колеги!Имам Сивик с двигател D16Z6(1.6L 125hp) 5-а генерация,седан. Сложих му газов инжекцион от преди 9 месеца и не съм имал проблеми.Зимата го даваха,че щяло да бъде сибирски студ и му сложих някакъв,немски,син водещ се добър антифриз-концентрат.Всичко си е както по инструкциите. Тази неделя пътувах по магистралата Шумен-Варна,беше си топло и реших да й пробвам за 2-ри или 3-ти път възможностите за максимална скорост. Докато я понатисках за проба над 210км/ч,то в последният момент с ужас видях термометъра,че клони и даже е в началото на червеният сектор.Спрях колата,но не изгасих двигателя,за да се поуспокои температурата.Беше поизхвърлила от антифриза.После си продължих до Варна със 120км/ч,с температура на двигателя малко над средата в скалата. Във Варна за престой около 24 часа,маслото си бе както винаги си е било от смяната му,допълних водната системата с вода като изгубеното количество бе не повече от 250мл.Направих проба при студен двигател да го запаля с отворена капачка на радиатора и да следя за наличие на мехури когато отвори термостата.Водата в радиатора леко се засмука и се развъртя.Долях пак вода.Водата почна да се разширява и да се вдига постепенно от радиатора,но мехури нямаше до последно...Знам,че системата работи с вътрешно налягане.Затворих капачката да не губя вода и със средна скорост от 120км/ч ,с температура на двигателят най-много до средата на скалата(а иначе е под средата),то аз се прибрах благополучно в Русе.Абсолютно нормално си беше всичко. Може ли да ми помогнете със съвети как да констатирам дали съм прегрял двигателя,че да знам дали да вадя тепърва глава?!? Благодаря ви много предварително
  9. Здравейте колеги! Аз започнах темата и мисля да се изкажа най-накрая с резултат от проведен от мен тест... Аз както съм силно ангажирана личност на моменти,така имам понякога и всичкото свободно време на света Напълних с 10л. резервоара и започнах да обикалям в квартала докато не почнах по наблюдателно и бавно да карам по възможно по-равнинни участъци,за да видя кога точно ще започне да се мъчи да просветва лампичката,но не и да свети постоянно и ярко.При другите автомобили знаете,че започва в такива случаи да мигат и после да остават постоянно светещи.Точно в този момент при леко просветване на равен участък вкарах колата в гаража и източих бензина в 10 литрова туба от мин.вода,Приятно се изненадах,когато отчетох,че количеството е между 5.3-5.5л.Допускам,че може да имам тиня,кал и други извращения в резервоара си,които да заемат обем около 200мл както и останал още малко бензин .Всичко това говори,че лампата ми започва да просветва около количество достатъчно с нормално шофиране да се изминат още 100км. Надявам се да съм помогнал с нещичко на участвалите в темата тук ! Приятен и усмихнат ден колеги!
  10. И аз смятам,че е комутатор Ако е бобина ще запалва почти винаги независимо дали е загряла,но ще прилашква изабива ако й дадеш рязко газ
  11. Здравейте колеги!Имам едно такова запитване...Имам Хонда Сивик,5-та генерация,седан,с двигател D16Z6,произведена в края на 1993г. За учудване на много потребители на Хонда от същата генерация лампичката ми за почти изчерпано гориво в резервоара работи. Въпросът ми е има ли някой информация при колко останали литра бензин в резервоара поплавъка в резервоара задейства сигналната лампа? Предварително благодаря на всички отзовали се на запитването ми!Приятен почивен ден,колеги!
  12. chopper 1969 Цар си! Всичко беше както ми бе споменал предварително.Подмених 7.5А предпазител.Беше изгорял...явно докато съм вадел ЦДто съм окасил веригата.Благодаря ти много колега! Спести ми много главоболия...
  13. Благоадря ти много за пояснението Ивчо! Само,че съм със седан Приятен и усмихнат ден колеги!
  14. здрасти колега! Не знам и аз какво да измисля,за да ти помогна,но в доброто старо време,когато бензиновите помпи бяха механични и с платно,почти винаги този проблем беше от спуканото платно .При тези съвременните електронни извращения почти всичко ми се струва вълшебство...
  15. По принцип не е задължително ако нямаш шумове и маншончето е здраво,но... е хубаво понеже ще знаеш,че почваш от "0" с тях.Моят съвет е да ги сменяш и 2-те. Аз утре мисля да сменя и 2-та кормилни накрайника + тези,които са към рейката,С реглаж ще излезе около 100-120лв.От Видин-Лом-Монтана-Криводол-Бяла Слатина-Кнежа-Плевен-Русе се чудя как се разминах само с това?!?Сравнявам терена с Камеруун,Нигерия и Конго...Няма дупки! Има ВУЛКАНИЧНИ КРАТЕРИ Влизам целият в дупките с колата... Това 21век ли е?!?
×
×
  • Създай нов...