Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Здравейте колеги,

може ли някой да ми каже къде се намира сд чейнджъра на Honda Accotd 2.4 Tourer 2003 г.?

Днес като прехвърляше от 4 на 5 диск и спря да работи- изписва ми ERR .Само радиото работи.

Предварително Благодаря за помощта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самата централна конзоа е ченджъра. Или по-точно зад нея:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Остава само да го отворя конзолата...

Ако имам въпроси ще питам пак .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

разглобих го и се оказа, че се е разтегнала една пружинка и увисват дисковете в сд чейнджъра и блокират при смянат им.Може ли да ми кажете откъде мога да си поръчам нова "кутия" -снимах парт номера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Днес ново 20. Качвам се сутринта в колата и стъклото на шофьорската врата не иска да се сваля. Натискам копчето, никаква реакция, звук или нещо друго. Знам, че има писано по темата, вкл. снимки. Единственото ми питане е към хората които са имали този проблем, лампата /диода/ на копчето светеше ли и всичко останало по модула работеше ли. Защото при мен всичко останало си работи и копчето си свети и си мисля да не е изгоряло моторчето, макар, че и преди ми се е случвало нещо да "изцъква" от този модул и стъклото не се сваля, следва ново "изцъкване" и тръгва, до днеска когато окончателно отказа.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са четки на моторчето на стъклоповдигача. Ма трябва да се свали кората на вратата и с почукване с дръжката на ответрката върху него ако тръгне .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ще се сваля кората. Чудех се дали да не поръчам целия модул, че ми трябва колата и като се свали кората всичко наведнъж да стане, но ще изчакам да видим къде е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен (както вероятно си прочел) бяха моторчето и копчето на шоф. врата. Всичко друго си свети и работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ceco, пак прочетох темата ти. Похвала за снимките и описанието. Явно тегава работа ще е този прозорец. След две, три седмици /надявам се/, като реша проблема ще пиша.

Тръпка са ми тези хонди, ма как пък не можаха да ги направят по здрави такива дребни неща - актуатори, копчета/машинки на прозорците, врата на багажника...просто си се оплаквам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ceco, пак прочетох темата ти. Похвала за снимките и описанието. Явно тегава работа ще е този прозорец. След две, три седмици /надявам се/, като реша проблема ще пиша.

Тръпка са ми тези хонди, ма как пък не можаха да ги направят по здрави такива дребни неща - актуатори, копчета/машинки на прозорците, врата на багажника...просто си се оплаквам.

Дребните неща, които се чупят са произведени от външен доставчик, не са японски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш че това не е оправдание (и никога не е било) според японския кодекс за качество.

Към Гогата: Не е тегава, но не я протакай защото иде зима, а някой ден ще свалиш стъклото и няма да можеш да го затвориш. За съжаление няма нищо перфектно на тоя свят (за оня още не знам), и дори да е непостижимо -това е най-добрата крайна цел и всеки стига до където може в преследването и. Това е и посланието на великолепната реклама на модела и финалното изречение "не е ли чудесно когато нещата просто работят". Това е много изстрадано имайки предвид как всичко е почти перфектно, а няколко дребни провалчета съсипват великолепното впечатление. Говоря за този клип

(който вероятно знаеш) и особено за отношението и отстояването на крайния ефект при правенето му. 

Но все е техника -скапва се (тоя джам сигурно е движен милиони пъти). Оправи го и И прости това несъвършенство.

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присветнаха ми две лампи на таблото :(

 

 

 

Някой да се е сблъсквал с подобно нещо за да знам какво да чакам, другата седмица?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах, примигнаха в движение или светят постоянно -като на снимката? Виж тая тема -може да ти е полезна http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=100921

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време се появяваха, предимно на дълъг път като карам и като някъде лееееко обера спирачката, но тук от 2 седмици вече си е редовно, и пак при натискане на спирачката. ABS си бачка тествах го педала "рита". Вторник ще ида при MIYAMOTO да видим за ко иде рече, че като светнат тия лампи и ми бъркат не знам къде.

 

Другия ми проблем пак от няколко дни (след като позастудя) е че, сутрин пали по трудно, като оня ден даже след като запали и светнаха пак същите лампи в компанията и на ABS......

 

Ще пиша вдругиден от какво е било :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно някой от АБС сензорите е заминал, или не прави хубав контакт поради някаква причина проявила се с помощта на застудялото време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пали по-трудно от слаб акумулатор. И при мен (преди да го сменя) на 2 пъти едвам запали и таблото светна, като коледна елха. Като поработи я угасих и на следващото палене всичко си угасна след селфчековете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е чисто нов на има няма месец. То аз от както я имам, май си пали една идея по трудно и не знам защо. Ще ви държа в течение от какво е. Преди време имах следните грешки записани в компа - слаб акумулатор (но го смених) и машинка на педала на спирачката, което не знам какво е. Изчистихме ги покарах и пак светнаха ламБите :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ламБите не им е харесало, че сте изчистили грешките, а не сте решили проблемЪ :tooth::D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като въртиш стартера стрелката на горивомера кляка ли на 0-та? При добре зареден АК и читави връзки това не трябва да се случва. При мен е редовно, понеже се движа рядко и градско. Но още е млад (купен януари) и няколко пъти вече е зареждан от мрежата, щото дълъг път рядко вижда.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога пада, понякога не, ще видя да си зема и зарядно за АК че нямам такова все още :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт от преди минути, спрях на едно място на запалена кола, напомпих няколко пъти педала на спирачката, и оп, лампите светнаха, след това изгасих колата, запалих пак, да ама не изгаснаха, вече си светят постоянно :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, поне тестера на Дидо ще каже къде я сърби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменех стоп машинка на едия акорд и въпросните лампи спряха да светват, а старата стоп машинка беше яко нагоряла. Преди това я записваше като грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ориентирай ме като цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята стоп машинка я подмених с тази, https://chastite.com/%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F-Geschwindigkeitsregelanlag-FACET-7.1261-p2426967.htmlтъй като я бях нарочил за евентуалният виновник за светенето на лампата на VSA. След като я разглобих и видях, че има нагорели клеми я смених. Година и половина съм с тази по горе ,няма ядове. В крайна сметка причината не беше тя, а потенциометъра на педала на газта.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане:
Някой теглил ли е Accord 7 Type S 2.4 ръчка на електронен кантар ?
Интересува ме конкретния модел а не някой друг, понеже Type S е без люк което предполагам олекотява конструкцията с малко.

По книжка знам какво пише, интересува ме точна стойност ако някой е мерил !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се оплача колеги, днес взех уастие в леко ПТП.

Пътниците са невредими. И двамата участници сме виновни, не знам кой повече, но минало и заминало. На кратко, автомобилът в който спрях, се предреди от дясна колона (завиващи надясно) в лява колона за направо и наляво (общо 3 автомобила направиха тази шмекерия), съответно разстоянието стана някакви сантиметри помежду ни и при рязки спирачки спрях в автомобила отпред, в теглича за жалост.

Щетите ми са капачка на пръскалка, фар, калник, броня, капак (като капак и калник са огънати само в ъглите леко, стъклото на фара е поело удара и само то е счупено (вътре е здрав), капачката на пръскалката е счупена, бронята ожулена и пукната отвътре където влиза в държача на фара, държач на броня счупен, фара е спрял във въздуховода идващ от резонатора (не се знае дали е пукнат, уж дажи гума е много здрава), но като се свали бронята ще има допълнителен оглед. Друго неприятно е, че фаровете са ми от Акура с оранжевите маркери и маркера е счупен, което значи че ще трябва да сменя и другия фар...още по-неприятно е че фара е с ксенон, а ксенон няма алтернативни марки, само оригинал, а за моят автомобил покриват само 60% за оригинални части, но съм препреваял вече обикновен към ксенон, така че ще го измисля.

За сега е това, когато приключа ще пиша, кое колко и какво.

 

Писахме ДКП (двустранен констативен протокол), номер от КАТ който се дава при обаждане за да се съобщи ПТП-то и съответно регистрира, обаждане на Мобилна Група към съответния застраховател (ако има такъв).

Споделям за да знаят, тези които все още не знаят, че е добре да имате поне 1 такъв протокол в жабката, иначе трябва да чакате КАТ. В моя случай добре, че имах такъв протокол, защото другият водач нямаше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли попълва по един протокол и от двамата или общо един е достатъчен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То един се състои от 2 листа, на принципа на индигото е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ориентирай ме като цена?

Аз имах втора употреба такава под ръка и я монтирах. Иначе алтернативите са около 30лв. Труда 2- 5 мин.

 

Поздрави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писахме ДКП (двустранен констативен протокол), номер от КАТ който се дава при обаждане за да се съобщи ПТП-то и съответно регистрира, обаждане на Мобилна Група към съответния застраховател (ако има такъв).

Споделям за да знаят, тези които все още не знаят, че е добре да имате поне 1 такъв протокол в жабката, иначе трябва да чакате КАТ. В моя случай добре, че имах такъв протокол, защото другият водач нямаше.

Ще добавя нещо за двустранните протоколи за да се знае и да е наистина полезно за всички (дано никога не попълвате такива неща  ;)) Винаги, ама винаги когато смятате, че не сте виновни Вие за ПТП-то, карайте другия водач да впише в протокола най-отдолу, "че се признава за виновен във въпросното ПТП". Също много внимателно прегледайте всички номера и документи дали са попълнени правилно от другия, нарисувайте си схема на ПТП-то и т.н. (в притивен случай протокола може да се преврне в хартийка, която и за wc няма да става). При така попълнен протокол, вашият застраховател по каско ще е в пъти по склонен да Ви плати доста добре за щетите, защото щетата ще се превърне в Регрес, демек Вашия каско застраховател, ще си вземе обратно парите от гражданската на другия водач след това (защото той се е признал за виновен). Така догодина няма да Ви повишат дори и застрахователната премия (защото нямате вина, нали така).

Ако вие сте виновни, разбира се с един протокол си спестявате един акт от КАТ, със сигурност застрахователят Ви ще гледат колата под лупа и ще се опита да откаже каквото може, ще платят по-малко и накрая на годината ще имате по-висока цена на каското, заради това, че сте рисков потребител (тук Вие сте виновния).

Ако другия водач, не иска да се признае за виновен, а очевидно е, както в примера на crown, то си викнете КАТ, изчакайте си ги и си свиркайте с вариант 1 от горенаписаното. С други думи не винаги това, че ще си спестите 2 часа чакане на КАТ и ще напишете протокол ще Ви е в полза.

Живи и здрави да сте всички, ламарини се правят лесно :thumbs1:

Редактирано от e4omir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте спрял съм се на един акорд искам да попитам в багажника като дигнете кората към резервната гума и от вътрешна страна която се пада към бронята покрай пласмасата на вашите вижда ли се лепилото около пласмасата която е залепена или това са следи че е ремонтирана (незнам дали се изразих правилно и дали разбрахте за кое ви питам) мерси ,а иначе за тази се оглеждам някой ако е от Сливен ако може да помогне ще е много добре :))  http://www.cars.bg/c1409343

Редактирано от g0shh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там където сочи стрелката най-отдолу където свършва същата пласмаса до резервната гума ако някой снима неговия багажник от вътре ще съм благодарен ;))

post-31537-0-13736500-1477345074_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там където сочи стрелката най-отдолу където свършва същата пласмаса до резервната гума ако някой снима неговия багажник от вътре ще съм благодарен ;))

Мисля, че пластмасата е завита с два болта в посока назад към бронята и след като се развият, тя се издърпва нагоре и навътре (има нещо като щипки тук там).

Няма лепило, сигурно липсват болтовете или счупени щипки и за това е залепена...

PS Сега се замислих има ли болтове или няма, дали не бъркам с Авенсиса, но щипки има...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има това. Изглежда като лепило намазано и бежаво на цвят. Между другото тази стои от доста време. Огледай я хубаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа по повод, двустранния протокол. Наскоро ме сполетя подобна случка, нерегулирано кръстовище, без видимост(обрасли храсти), на пътя, по който се движа, има пресечка (черен път), подава се кола около 1м и спира. Аз почти спрях но все пак се ударих в него. Дясно стоящ съм. Писахме протоколи, човека се призна за виновен, НО неговия застраховател впоследствие (ГО) отказа да ми изплати щетата, понеже не виждал да има вина в другия водач. Т.е. аз поне от тук насетне, ще си чакам КАТ за да вземат решение кой крив, кой прав за да няма подобни своеволия от страна на застахователите.

 

п.с. някой ако има контакт на адвокат по застрахователни дела, моля да го сподели, може и на лично.

 

Поздрави, и живи и здрави, ламарини се правят, но е неприятно все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...