Shorty 157 #3401 Отговорено 14 Октомври, 2017 Сигурно аз бъркам или може и да има автомат type s фейслифт,понеже преди фейса аз поне не съм виждал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #3402 Отговорено 14 Октомври, 2017 (Редактирано) Бърза справка в мобилето и карса показа, че и в момента се продават type S автоматик 7-ма.. Има поне две.. Даже едната е на колега от Парарджик.. Едва ли са им сменяли кутиите.. Това са брошутите за префейс и фейс на 7-ма ген Акорд. Според тях, можеш да поръчаш Тайп С само с 6-степенна ръчна кутия. Явно в движение нещо са сменили стратегията. Редактирано 14 Октомври, 2017 от Чавдар K 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #3403 Отговорено 14 Октомври, 2017 Според мен за различен пазар (държава) са се предлагали. Затова са по-редки. Ето Кембо е постнал и рамата в обявата. И наистина е такава. Нека по-информираните да кажат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SKYLINE 23 #3404 Отговорено 21 Октомври, 2017 Колеги има ли вариант да си пусна парното да суши прозорците или да духа в купето без първо да пуска компресора на климатика.Защото каквото и да натисна чувам че започва да бачка климатика , въпреки че няма никаква файда от него , защото колата е загряла на MAX , и трябва да натисна AC , за да го спре и да изпише АС OFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3405 Отговорено 21 Октомври, 2017 Не,без компресор няма какво да изсуши въздуха,а именно сухият въздух маха влагата от прозорците по-бързо. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #3406 Отговорено 21 Октомври, 2017 Сигурно аз бъркам или може и да има автомат type s фейслифт,понеже преди фейса аз поне не съм виждал. Автомобила ,който ,продавам е докаран от Швейцария и наистина е само за тамошния пазар .Държа да отбележа ,че е истински TYPE S автомат ФЕЙС в автентичен вид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #3407 Отговорено 21 Октомври, 2017 Какво толкоз е тайп-с? Брони, прагове и пейка. И пейката май не е на всички. Тези с ръчните, лъскава топка. В двигателя нямат разлика. За окачването май също няма разлика, но не съм сигурен. За всеобщо мнение има 2 основни разлики - 1 ва окачването е различно ( видимо е точно с 2см по-ниско) -2 ро тайп С е олекотен ( усеща се дори и в разхода при извънградско ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #3408 Отговорено 21 Октомври, 2017 Е, от какво да е олекотен? ОК, не е екзекютив - няма шибедах, няма премиум аудио (от тук един амп и две тонколони по-лек), няма кожа с подгрев (то не всички EX имат и без това), ама това са все разлики от теглото, поради по-оскъдно оборудване, не от преднамерено олекотяване. Ама пък има липове и по-широки странични прагове, които също тежат. Това пък ме връща на първата точка - "по-ниско" означава ли, че е с по-ниско окачване със сигурност или така само изглежда "видимо", заради добавките отдолу? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #3409 Отговорено 22 Октомври, 2017 Нареждали сме се няколко тайп ес и няколко ех и спорт. От гума до калник разлика не видях. След като обаче сложихме ниски пружини на единия падна с 2-3см. Та до колкото ми е известно има и акорди със заводски по ниски/твърди пружини. Но това не е само за тайп ес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapanPower_86 0 #3410 Отговорено 2 Ноември, 2017 Здравейте колеги,от седмица съм горд собственик на този Акорд 2007,2.0 i VTEC,Automatic,само на 60 хил мили,гледан и обслужван като писано яйце от първия си собственик,което ще последва и от моя страна като втори такъв.Въпросът ми е относно размера на гумите,знаех,че е с 18-ки преди да го взема,а всички добре знаем,че заводските предписания са си 16 и в по редки случей 17 като всичко друго над тях отнема максималния лукс от возия,разход и правилното отчитане на скоростомера и тн, за сметка на красотата и визията.Побързах още преди да го взема да си купя 16 с хубави гуми и да ги сменя веднага ,това което обаче видях на фабричния етикет на вратата за размера силно ме изненада,както можете да видите на снимката.Колкото и да рових из и-нет Акорд с фабрични 18-ки не намерих,та просто да сменя гумите и да карам така или да си монитрам 16-ките въпреки всичко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #3411 Отговорено 2 Ноември, 2017 Поздравления, много добре изглежда,супер интериор!☺Относно гумите,аз бих сложил 16-ките,макар че там на острова пътищата са далеч по добри от нашите.Гумите и джантите 16", са по евтини,по леки и возят по меко.Като цяло този двигател ги понася доста по добре,от по големите цолажи(не му тежат толкова). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3412 Отговорено 3 Ноември, 2017 (Редактирано) А защо имаш 2 лепенки лепнати една върху друга? Ето я моята, една цяла. http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/med_gallery_31251_2199_455800.jpg Имам съмнение за външна намеса.. Редактирано 3 Ноември, 2017 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #3413 Отговорено 3 Ноември, 2017 Щото като е сменил човека размера и са му лепнали и нов стикер - да знае кво да слага и на колко да помпи.. Т.е. постъпили са като в нормална цивилизована държава Ся като си смени джантите отново на 16-ки и ще си разлепи горния стикер и ще се покаже квото трябва 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tiok 1 #3414 Отговорено 6 Ноември, 2017 Здравейте колеги. Днес ме споходи нещастие. Счупи ми се капачката за маслото като я завивах. Резбата се отдели от горната част. Цял ден звъня по морги и никъде не мога да намеря такава. Някой ако има идея откъде мога да намеря моля да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #3415 Отговорено 6 Ноември, 2017 Здравейте колеги. Днес ме споходи нещастие. Счупи ми се капачката за маслото като я завивах. Резбата се отдели от горната част. Цял ден звъня по морги и никъде не мога да намеря такава. Някой ако има идея откъде мога да намеря моля да сподели. Я дай една снимка, може и да имаш късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tiok 1 #3416 Отговорено 6 Ноември, 2017 Здравейте колеги. Днес ме споходи нещастие. Счупи ми се капачката за маслото като я завивах. Резбата се отдели от горната част. Цял ден звъня по морги и никъде не мога да намеря такава. Някой ако има идея откъде мога да намеря моля да сподели. Я дай една снимка, може и да имаш късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3417 Отговорено 6 Ноември, 2017 Докато намериш друга, залепи я с епоксидна смола или подобно, но преди това абсолютно обезмасляване. Не е необходимо да се стяга много, гумата си уплътнява, там няма налягане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #3418 Отговорено 7 Ноември, 2017 Кофти. Понякога и мойта съм я развивал с чука и съм се чудел кога ли ще я строша. Малко смях (не за неволята на автора), но по повод премеждието му и исканата снимка се сетих за тоя виц: 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #3419 Отговорено 7 Ноември, 2017 Имам спомен, че резбата на тази капачка на моята кола е метална.... утре на светло ще проверя. Вероятно и това са променили след фейса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tiok 1 #3420 Отговорено 8 Ноември, 2017 Здравейте. Относно моята одисея с капачката за маслото. Намерих такава от Акорд 2006, пасва идеално. Ако на някой му се случи да знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #3421 Отговорено 20 Ноември, 2017 (Редактирано) Здравейте Колеги,Днес паля в най-студената сутрин откакто имам Акорда. В София валя сняг и според колата беше 2 градуса. След като колата запали, светнаха лампите на ABS и VSA. Накратко - давам на контакт, всички светват и изгасват (както всеки път) - паля колата и ABS+VSA светват отново за около 2-3 секунди и изгасват. При последващите 2 паления през деня - никакви проблеми.Някой с подобно поведение? Нормално ли е, или някаква грешка се е записала от сензорите.. Редактирано 20 Ноември, 2017 от Plamen.Dilkinski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #3422 Отговорено 20 Ноември, 2017 Мии ниско ти е напрежението в акумулатора. Това е често срещано поведение. Дискутирано е тук. Май решение няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #3423 Отговорено 20 Ноември, 2017 (Редактирано) Интересно, акумулатора е купуван преди 5 месеца. При последната проверка беше в отлично състояние. Редактирано 20 Ноември, 2017 от Plamen.Dilkinski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #3424 Отговорено 20 Ноември, 2017 Plamen.Dilkinski мисля че няма за какво да се тревожиш, преди време подобно нещо ми се случи и на мен, хондата не беше палена от няколко дни, завъртях на контакт светнаха лампите, съответно изгаснаха и като запалих светна ABS...Угасих колата, запалих пак и проблема изчезна. До ден днешен(около месец вече) не ми е правила проблем. Възможно е някой датчик да се е намокрил.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #3425 Отговорено 20 Ноември, 2017 Благодаря за мненията Възможно е да е от влагата, ще следя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #3426 Отговорено 21 Ноември, 2017 Не е датчик, от слаб акумулатор е. Имах същия проблем с чисто нов акумулатор, ходих тестваха го натоварваха го, акумулатора си е ОК, но факт е че нещо тегли ток и то бая, и след заряд след 3-4 дни сякаш пада. Ама свикнах и това е.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #3427 Отговорено 21 Ноември, 2017 Не е датчик, от слаб акумулатор е. Имах същия проблем с чисто нов акумулатор, ходих тестваха го натоварваха го, акумулатора си е ОК, но факт е че нещо тегли ток и то бая, и след заряд след 3-4 дни сякаш пада. Ама свикнах и това е.... Имаш ли bluetooth модул и ако да, работи ли? Ако не, спрял/откачил ли си го? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #3428 Отговорено 21 Ноември, 2017 Нямам bluetooth и никога не съм имал. Нямам и нищо допълнително вкл към инсталацията на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #3429 Отговорено 21 Ноември, 2017 И аз мисля, че проблема е от акумулатор, може да е чисто нов, но да му е малък стартовия ток. При палене на студено, стартера черпи повече ток и напрежението на акумулатора кляка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #3430 Отговорено 22 Ноември, 2017 @Tokio Моя е чисто нов ОЕМ и проблема си остава, колата ми беше на майстор и там седя 4-5 дни, като не е мърдана и момчето ми каза че е трябвало да зарежда акумулатор защото не е успял да я запали на 5-тия ден.... вече не знам къде да търся проблема, уж я мериха и няма утечка.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #3431 Отговорено 22 Ноември, 2017 Ако са ти ремонтирали колата с отворени врати или пък с пуснато радио, нормално е да падне акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #3432 Отговорено 22 Ноември, 2017 Достатъчно е да са я държали с трансмисия в положение неутрал, при което контактният ключ не може да се извади от патрона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #3433 Отговорено 22 Ноември, 2017 Неговата е ръчка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapanPower_86 0 #3434 Отговорено 8 Декември, 2017 На 11/3/2017 at 5:13, h5rov написа: А защо имаш 2 лепенки лепнати една върху друга? Ето я моята, една цяла. http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/med_gallery_31251_2199_455800.jpg Имам съмнение за външна намеса.. прав си,забелязах го с закъснение,говорих с предишния собственик по въпроса,просто са му лепнали стикер с новия цолаж в/у оригиналния Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #3435 Отговорено 11 Декември, 2017 Хора, един лаичен въпрос.Може ли на дизела да се сложи крайно гърне от бензинов Акорд.Някой знае ли каква е разликата между гърнетата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3436 Отговорено 11 Декември, 2017 Без да съм много компетентет знам, че може. Ако не се лъжа преди време колегата Becko беше постнал снимки на неговия Акорд, точно с тази модификация. Нека се произнесе той... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3437 Отговорено 11 Декември, 2017 (Редактирано) Коя щанга е за сходимоста(дето болта е на ексцентрик) че не мога нещо да се оправя ?http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/e4f8cde637edafe1a3bba25f4e25b2e2-1056x527.gif Ето за тази питам ? Редактирано 11 Декември, 2017 от rollin добавяне на снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #3438 Отговорено 11 Декември, 2017 Преди 4 часа, chavdarbs написа: Хора, един лаичен въпрос.Може ли на дизела да се сложи крайно гърне от бензинов Акорд.Някой знае ли каква е разликата между гърнетата. Въпросите ти са повече от един... На първият - да, може да се сложи от бензинов Акорд, но.. Вторият - имат разлики по тампоните за укрепване, както и куките им, и тези от купето. Вътрешно не ги знам как са, но мисля, че бензиновите ползваха по-малък диаметър на тръбите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #3439 Отговорено 11 Декември, 2017 Благодаря.Под "един въпрос" имах предвид въпроса за гърнетата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #3440 Отговорено 18 Март, 2018 Колеги - голям гаф! Изтървах една Micro SD мемори карта във духалката на централната конзола... Някой има ли идея как да я изкарам, че ми е важна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове