Todor_Gagovski 33 #2401 Отговорено 14 Май, 2015 Ако проблема е в гумената част ,в смисъл не са повредени железните накрайници , в град Стамболийски има цех с немски машини за карбоване на хидравлични маркучи. Аз правих там прословутия маркуч на хидравликата . хората са разбрани и за 2-3 часа ще ти го направят. цената за моя беше 80лв . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2402 Отговорено 16 Май, 2015 Някой мил ли е бензинов двигател с водоструйка?Има ли места по мотора, инсталацията в коша и тн. дето трябва да се пазят?По принцип не съм фен на миенето на мотора ама е доста прашасъл а съм на състезание скоро и ще се наложи да е малко по предствителен вида под капака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2403 Отговорено 16 Май, 2015 Няма ли да си спестиш евентуални главоболия ако използваш някой от многото спрейове за почистване на двигатели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2404 Отговорено 16 Май, 2015 мотор събирал прах в продължение на години да се изчисти със спрей чак ми звучи смешно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2405 Отговорено 16 Май, 2015 Твой избор, от доста време джамбазите ги използват и не мият. Нека тогава някой запознат с миенето сподели опит. Успех и безаварийни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2406 Отговорено 16 Май, 2015 джамбазите ползват силиконов спрей, но на събран прах само вода и препарат за почистване помага... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #2407 Отговорено 16 Май, 2015 Недко, малко си е нож с две остриета - тоците са най - уязвими. На места си иска и търкане - струята даже не помага. Обезмаслители и т.н. п.п. Това за спрея няма да го коментирам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #2408 Отговорено 17 Май, 2015 Ако проблема е в гумената част ,в смисъл не са повредени железните накрайници , в град Стамболийски има цех с немски машини за карбоване на хидравлични маркучи. Аз правих там прословутия маркуч на хидравликата . хората са разбрани и за 2-3 часа ще ти го направят. цената за моя беше 80лв . Благодаря за отговора. Да, меката връзка беше проблема. Намерих в Казанлък и ми го направиха. Взеха ми 20 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #2409 Отговорено 19 Май, 2015 Някой може ли да помогне,като каже от къде мога да си набавя тази част.Автомат. регулиране на ксенонов фар. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2410 Отговорено 19 Май, 2015 Недко на моята кола като я взех се оказа,че има останала вода в едната свещ и прекъсваше от време на време. Отделно,че италянските боклици за 12 години не бяха сменяли свещи и на едната керамиката се беше сцепила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzvetomirganchev 2 #2411 Отговорено 21 Май, 2015 Здравейте колеги, първо да се похваля, от три дни вече карам отдавна мечтаната, 7-ма генерация Хонда Акорд, дизел фейслифт. Невероятен автомобил, не се бях кефил така от преди 8 години когато както карах Сивик. Прочетох почти всички теми за Хондата, вече съм наясно с какво масло да я обслужа, филтри и т.н. Имам обаче въпрос ако някой се сблъсквал с подобен проблем, а именно задната броня с какви щипки е захваната към калника. Минах с висока скорост през локви и бронята се разкачи от едната страна, предполагам не е била захваната добре.Върнах я на място но, ми се струва че там нещо липсва и пак ще излезе. Някой ако има представа или съвет моля да го сподели с мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sneakyz 4 #2412 Отговорено 22 Май, 2015 Колеги, умолявам ви ако някой има наръчник на Английски да се разберем нещо. Може да се видим и да снимам страниците с телефона, няма смисъл от принтиране. Моят е на немски и цент не му разбирам а искам да го имам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko12345 8 #2413 Отговорено 22 Май, 2015 Колега и аз търсих на английски, че моето е на испански и единственото което намерих на английски за Acura TSX. Моята е 2.4 бензин, така че е същата. Ето линк към него: http://owners.acura.com/vehicles/information/2007/TSX/manuals Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sneakyz 4 #2414 Отговорено 22 Май, 2015 Митко мерси за линка, но въпреки че това е 2007 Acura TSX 2.4 бензин този наръчник е далеч от този за 2006 Акорд 2.4 Евро. Само виж разликата в препоръчаните вискозитети на моторно масло. Писна ми да ползвам тъпите трънслейтъри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #2415 Отговорено 22 Май, 2015 Колеги, умолявам ви ако някой има наръчник на Английски да се разберем нещо. Може да се видим и да снимам страниците с телефона, няма смисъл от принтиране. Моят е на немски и цент не му разбирам а ис какво ти трябва да знаеш ако има нещо питай, и моя е на немски в Германия съм .... Последен Жокер в фейсбук съм ако искаш пиши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #2416 Отговорено 22 Май, 2015 Някой може ли да помогне с намирането на тази част. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raceteam 0 #2417 Отговорено 25 Май, 2015 Здравейте, колеги! Брат ми си взе Accord 2004 2,2 преди няколко месеца и естествено се стигна до проблема с прословутия колектор. Понеже брат ми пътува много в чужбина и ме остави аз да се занимавам с ремонта. Днес свалиха колектора в сервиза и се оказа, че вече е заваряван и според тях вече не подлежи на ремонт (бил с много пукнатини). Започнах да издирвам чугунен на старо, но ударих на камък (намерих един, но чак след 10-15 дена ще мога да го получа). Та стигнах до въпроса дали от Civic или CRV тъй като имат същите мотори не са еднакви? Някой ако може да сподели ще бъда много благодарен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2418 Отговорено 26 Май, 2015 Аз като търсих колектор ми казаха, че от Сивика са еднакви. Потърси в cars.bg, но задай цели автомобили за части. Имаше софийска фирма, която ми предложи няколко варианта колектори - чугунен и стоманен на 30к. от сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sneakyz 4 #2419 Отговорено 26 Май, 2015 Колеги, умолявам ви ако някой има наръчник на Английски да се разберем нещо. Може да се видим и да снимам страниците с телефона, няма смисъл от принтиране. Моят е на немски и цент не му разбирам а ис какво ти трябва да знаеш ако има нещо питай, и моя е на немски в Германия съм .... Последен Жокер в фейсбук съм ако искаш пиши Колега искам целия да го имам на английски и да го прочета. Аз конкретните неща мога и с трънслейтър да си ги преведа от немски... Мерси все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #2420 Отговорено 26 Май, 2015 Понеже не попаднах на подробно инфо отностно HFT (honda hands free telephone) в нашия форум, намерих това:линк1 линк2 при мен помогна, смених си езика от немски на английски, свърза се и телефона (във втория линк има списък с поддържаните телефони, понеже пробвах с 2-3 по-стари имащи bluethoot и не стана) подкарах го, та може все да е от полза на някой. и още малко инфо от "колеги": линк3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #2421 Отговорено 18 Юни, 2015 (Редактирано) Колеги, има ли начин да се изключи пасажерският еърбег на фейслифтов акорд 7-ма ген? Знам, че доста коли имат фабричен ключ за това нещо, но не откривам нищо в акорда... Поздрави. Редактирано 18 Юни, 2015 от e4omir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzvetomirganchev 2 #2422 Отговорено 19 Юни, 2015 Не се ли изключва от ключалката която е зад бутона за отваряне на багажника и капачката за резервоара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #2423 Отговорено 20 Юни, 2015 Не колега, тази ключалка е за заключване на багажника. Доколкото видях обаче в други форуми, пасажерският еърбег не може да се изключи по никакъв начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #2424 Отговорено 23 Юни, 2015 Колеги, привет! С риск да се поизложа с моето първо мнение/питане, но мога ли да заместя автоматичната трансмисия на К24 с такава от К20? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2425 Отговорено 24 Юни, 2015 По всяка вероятност не, дори да "влиза" транзмисията е компютъризирана и ще има куп проблеми с това да се лъжете с ECU-то, а крайния резултат е, че нито колата ще работи както ти се иска, нито надеждността ще е на лице. Но не мога да не попитам - защо би си помислил дори да направиш нещо подобно !? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #2426 Отговорено 26 Юни, 2015 По всяка вероятност не, дори да "влиза" транзмисията е компютъризирана и ще има куп проблеми с това да се лъжете с ECU-то, а крайния резултат е, че нито колата ще работи както ти се иска, нито надеждността ще е на лице. Но не мога да не попитам - защо би си помислил дори да направиш нещо подобно !? Благодаря за отговора! От около година-две ми се получава сравнително рядко, понякога на месец-два веднъж, и при ниски скорости (около 40-50 км/ч) едно леко претрисане в предницата. Имам К24 преди фейса и от сервиза на Хонда в Стара Загора заподозряха, че проблема е в автоматика. Сменяхме няколко пъти маслото на трансмисията, но без успех. Тръгнах да търся варианти да я рециклирам едва ли не или направо да я подменя с нова, но както и да го гледам си е цифра. Та наскоро открих достъпна трансмисия във варненската морга, но пък от К20 двигателя, та затова и питането ми...въпреки, че и сам не вярвах да става, ама малко като удавник за сламка От това, което чета тук из форума обаче, започвам да се чудя дали проблема не е другаде, при все, че колата е страшно пазена и поддържана във всяко отношение. Този понеделник имам записан час в сервиза в София и дано се окаже малкия дявол, като се надявам на заминал тампон... Ако вие имате някаква идея или препоръка, ще съм благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2427 Отговорено 26 Юни, 2015 Колега би ши казал какво е това притрисане, при потегляне еднократно или нещо друго..постоянно го имаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #2428 Отговорено 26 Юни, 2015 Получава се в градски условия, само между 30-50 км/ч, когато оборотите са сравнително ниски. Обикновено като й задам малко се оправя.Това притрисане не се получава всеки път, сега може би от около 2 месеца не е имало проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2429 Отговорено 26 Юни, 2015 (Редактирано) Аз имам подобно, но се получава при мен само при студен автомобил, едно причегъртане като подам газ и след това изчезва и го няма. Пример, автомобила пренощува, паля сутрин тръгвам, подавам газ, още на 1а скорост изчегъртва (усещам го в педала на газта). Пробвах на ръчни (стоейки си на 1а си изчегъртва, още преди да съм включил 2а) отново само при потегляне, после го няма. Гася, паля, тръгвам, няма го. Нямам идея от какво е. Ходих в сервиз, казаха ми и на мен, че е от скоростите, имало шум до 50км., но не ми дадоха никакво основателно доказателство. Аз не усещам проблем в скоростите. Ако някой се е сблъсквал с такова или подобно нещо, нека сподели опит. Утре ще пробвам, подавайки газ на неутрална, а след това ще бутна колата по инерция да видя дали ще чегъртне. Редактирано 26 Юни, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2430 Отговорено 27 Юни, 2015 (Редактирано) Пробвах това, което описах. Резултатът е - само и единствено се случва на скорост като подам газ, и да, усеща се щракане в педала на газта и леко съпротивление, след което газта си потъва нормално. Не ми изглежда да е от скоростите. Казаха ми, че дори и да се разглоби почти никакъв е шанса да се открие какво е, дори и да е от тях. Ще ровя още, докато разбера какво е. Редактирано 27 Юни, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #2431 Отговорено 8 Юли, 2015 Колеги, някаква идея дали може да се закачи багажник отгоре на нашите Акорди ? И какъв, как ? Аз виждам само една гумена лайсна и хич не си го представям.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2432 Отговорено 8 Юли, 2015 Трябва да може, няма ли технологични отвори с капачки на тях? Или евентуално под лайсната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #2433 Отговорено 8 Юли, 2015 Колеги, някаква идея дали може да се закачи багажник отгоре на нашите Акорди ? И какъв, как ? Аз виждам само една гумена лайсна и хич не си го представям.... Колега, погледни тези линкове: Алуминиеви: http://www.bagajnik.net/category/582/aluminievi-gredi.html Метални: http://www.bagajnik.net/product/378/komplekt-metalni-gredi-za-honda-accord-ot-2003-do-2008-godina.html И аз отдавна ги заглеждам ама все не мога да се реша... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #2434 Отговорено 9 Юли, 2015 хм.... да, явно е нещо такова. Иначе не, в лайсните няма никакви отвори, нито капачки. А самата лайсна не се маха .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #2435 Отговорено 13 Юли, 2015 Във връзка с багажника... Оригиналните греди се захващат с метални планки малко под рамките на вратите. Лягат върху нея, но нямат захващане, касаещо нишата под декоративната лайсна, която предполагам, че само крие заварките на тавана. Даже си има маркери къде се точно се поставят (малки точици над рамките на пасажерските и шофьорската врата), но понеже идват прекалено близко помежду си, съм си позволил да ги раздалеча една от друга двете греди. Изобщо, какво ли не прави човек, само и само да не си вземе 7ген турер П.П. При комбито има като опция надлъжни греди, които се захващат в тавана, но там пак трябва да се слагат малки напречни между тях. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #2436 Отговорено 13 Юли, 2015 Изобщо, какво ли не прави човек, само и само да не си вземе 7ген турер Извинявайте за но защо не бива да е комби? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #2437 Отговорено 13 Юли, 2015 (Редактирано) Сигурно им е грозна. На много хора им прилича на вагонетка отзад. Редактирано 13 Юли, 2015 от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2438 Отговорено 13 Юли, 2015 Еми значи карам грозна вагонетка .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #2439 Отговорено 14 Юли, 2015 Значи по-скоро иде реч за субективно естетическо усещане, а не за някакви технико-експлоатационни съображения свързани с различното (по-упростено) задно окачване или по-тежкото купе, и съответна обща маса на автомобила като цяло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2440 Отговорено 14 Юли, 2015 Еми значи карам грозна вагонетка .. Не си сам колега ма пък мен си ми харесва комби-то. Който не му харесва няма вкус Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове