Jump to content
Sign in to follow this  
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Аз отдавна съм се замислял да го правя това упражнение но не с руските а с подсилени за Акорд. През есента смених пружините с подсилени на Зафирчо но с такива които са си за него и да стана доста по стабилен в завоите и като, че ли му се повиши товароносимоста което и целях, не кляка така.

Иначе това за руснаците го знам но не смея да рискувам с тези глъмпери имай на предвид, че пружините са тестват и никога не са еднакви за това се заделят в тестовият цех по двойки като се търсят еднакви или с най близки показатели а аз не вярвам на пияндурника да го прави. Ако се вземат подсилени ще се получи същият ефект като при теб и не ме разбирай погрешно, това което си направил и споделяш е много похвално само споделям, че не ми се иска да ползвам блядовете. Руските са с една намотка повече което означава, че колата сега трябва да вози по комфортно (меко) и не друса като със старите ти ще кажеш по нататък надявам се.

Edited by Митко Йотов
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 14 часа, DAN_DAN написа:

 На задното окачване на Акорда аз монтирах предни пружини за Лада...

IMG_20240207_152112.jpg

Предполагам мръсната е оригиналната, а лявата е руската?

Дай снимка отстрани на цялата кола с новите пружини, а ако имаш и със старите?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Митко ЙотовМоже ли да споделите конкретно кои са тези подсилени пружини , защото се интересувам  дали ще станат за Accord CU1. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/pruezhinnoe_oekachvane-10213/honda/accord/accord-viii-kombi/29483-2-0-i-cw1?criteria[100][]=HA

Пише си на описанието кои са подсилени.

Преди два месеца сложих такива на другата кола.423766488_1354583255205875_1550629597957843717_n.thumb.jpg.63fa4674c6cac49a12169fcc822595a3.jpg

Edited by Митко Йотов

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разгледах,но никъде не видях на описанието да пише подсилени ,може би аз нещо не гледам където трябва. Дори разгледах каталога на KYB- за Honda. Accord  CU1,CU2, CW1, CW2 нямат подсилена версия, само и единствено на CR-V  RE 4WD с двигател 2,0, 2,4 и дизел 2,2 има.

Проверих и други производители ,но не успаях да намеря - само понижаващи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.autodoc.bg/lesjofors/2260369#pruzina-za-xodovata-cast

https://www.autodoc.bg/cs-germany/8981104#pruzina-za-xodovata-cast

Описание

страна на монтаж:задна ос

усилено изпълнение

ходова част:за автомобили без спортна ходова част

форма на пружина:спирална пружина

Номер на продукта:4235749

Марка:LESJÖFORS

EAN номера:7394410103165

Състояние:Ново

Номера за потребителските характеристики: LESJÖFORS 24677322

Edited by Митко Йотов
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за отделеното време и конкретните модели . Явно в 02:00 не е момента да разглеждаш автомобилни части.:rolleyes:

Edited by Niko2Niko

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Митко Йотов Ами сякаш по-добре вози, определено не е по-зле. Жената и щерката се возят отзад, питам ги как е, отговарят добре е. Това което на мен ми прави най-голямо впечатление е, че вече го няма люлеенето като лодка и "легналите полицаи" по-малко ги усеща.

 

@ceco_accord Ето ги и снимките.

IMG_20240213_155712.jpg

IMG_20240207_135447.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чудесно е станало, сега дори и да се качат двама човека от зад ще изглежда нормално.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, Митко Йотов написа:

https://www.autodoc.bg/lesjofors/2260369#pruzina-za-xodovata-cast

https://www.autodoc.bg/cs-germany/8981104#pruzina-za-xodovata-cast

Описание

страна на монтаж:задна ос

усилено изпълнение

ходова част:за автомобили без спортна ходова част

форма на пружина:спирална пружина

Номер на продукта:4235749

Марка:LESJÖFORS

EAN номера:7394410103165

Състояние:Ново

Номера за потребителските характеристики: LESJÖFORS 24677322

Здравейте.Дали може наистина да  се вярва,че са подсилени тези пружини или е маркетингов трик?

Питам понеже аз съм с Комби и газово и колата кляка като се натовари малко повече,та идеята ми е дали ще свършат работа тези пружини или не?

Мислил съм за възглавници в задните пружини но не намерих информация.

Edited by MotoMK5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз лично не съм сменял на акорда като също съм с комби но ще го направя. Смених на другата кола защото старите показваха симптоми, че са за смяна и мой близък ме посъветва да взема усилени (правил го вече на туарега и пасата си) и да сега от разстояние на времето мога да кажа, че беше прав- струва си. Мисля, и, че на колегата @DAN_DAN може да се вярва за руските пружини както и на

  което е същото  от пост 192 и нагоре.

Edited by Митко Йотов
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 14 часа, DAN_DAN написа:

@Митко Йотов Ами сякаш по-добре вози, определено не е по-зле. Това което на мен ми прави най-голямо впечатление е, че вече го няма люлеенето като лодка и "легналите полицаи" по-малко ги усеща.

 

@ceco_accord Ето ги и снимките.

IMG_20240213_155712.jpg

IMG_20240207_135447.jpg

До тук - добре. Сега малко предницата изглежда уморена и клекнала. Не знам дали може и ти се занимава да я вдигнеш малко - с подложки.

За возенето вярвам. Старите ти пружини са прогресивни - виж горната предпоследна "витка" как е по-отворена от спиралата надолу. Това се прави, за да сработи първо тази част - за плавни неравности на малки скорости. Ноо, наще пътища са други. :(

Дано имаш летен сет гуми/джанти  с цол - два по-големи от тези, че и малеят, но за зимни са ОК.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ceco_accord В интерес на истината след смяната на пружините и предницата се надигна с един сантиметър, това замерено от земята до най-високата точка на калниците, както съм замерил и задните, където разликата е три сантиметра. Има и друго, в момента колата е абсолютно разтоварена. Като се напълнят багажника и резервоара и като седнат двама отзад, мисля, че диферента ще се изравни. А летните гуми са на оригиналните 17-ки и с тях изглежда по друг начин. Тези 16-ки и аз не ги харесвам, ама ми останаха от седмицата и какво да правя, карам си ги.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Регулирах си клапаните. За 21000 км имаше само 2 много леко взели да затягат (~90% от тия километри са на газ).

IMG_20240218_120419.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смяна на сензор за детонации в следствие нагрешка Р0325. Успях да го сменя без да свалям смукателния колектор. Голяма гимнастика е и заложих на оригинална част, за да не се налага да повтарям упражнението.

20240217_102525.jpg

20240217_103127.jpg

20240217_103153.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stoychev2002 Брееей! Тоя двигател в завода не е бил толкова чист! :thumbs1: :thumbs1: :thumbs1:

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...