Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Аз отдавна съм се замислял да го правя това упражнение но не с руските а с подсилени за Акорд. През есента смених пружините с подсилени на Зафирчо но с такива които са си за него и да стана доста по стабилен в завоите и като, че ли му се повиши товароносимоста което и целях, не кляка така.

Иначе това за руснаците го знам но не смея да рискувам с тези глъмпери имай на предвид, че пружините са тестват и никога не са еднакви за това се заделят в тестовият цех по двойки като се търсят еднакви или с най близки показатели а аз не вярвам на пияндурника да го прави. Ако се вземат подсилени ще се получи същият ефект като при теб и не ме разбирай погрешно, това което си направил и споделяш е много похвално само споделям, че не ми се иска да ползвам блядовете. Руските са с една намотка повече което означава, че колата сега трябва да вози по комфортно (меко) и не друса като със старите ти ще кажеш по нататък надявам се.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, DAN_DAN написа:

 На задното окачване на Акорда аз монтирах предни пружини за Лада...

IMG_20240207_152112.jpg

Предполагам мръсната е оригиналната, а лявата е руската?

Дай снимка отстрани на цялата кола с новите пружини, а ако имаш и със старите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митко ЙотовМоже ли да споделите конкретно кои са тези подсилени пружини , защото се интересувам  дали ще станат за Accord CU1. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/pruezhinnoe_oekachvane-10213/honda/accord/accord-viii-kombi/29483-2-0-i-cw1?criteria[100][]=HA

Пише си на описанието кои са подсилени.

Преди два месеца сложих такива на другата кола.423766488_1354583255205875_1550629597957843717_n.thumb.jpg.63fa4674c6cac49a12169fcc822595a3.jpg

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах,но никъде не видях на описанието да пише подсилени ,може би аз нещо не гледам където трябва. Дори разгледах каталога на KYB- за Honda. Accord  CU1,CU2, CW1, CW2 нямат подсилена версия, само и единствено на CR-V  RE 4WD с двигател 2,0, 2,4 и дизел 2,2 има.

Проверих и други производители ,но не успаях да намеря - само понижаващи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

https://www.autodoc.bg/lesjofors/2260369#pruzina-za-xodovata-cast

https://www.autodoc.bg/cs-germany/8981104#pruzina-za-xodovata-cast

Описание

страна на монтаж:задна ос

усилено изпълнение

ходова част:за автомобили без спортна ходова част

форма на пружина:спирална пружина

Номер на продукта:4235749

Марка:LESJÖFORS

EAN номера:7394410103165

Състояние:Ново

Номера за потребителските характеристики: LESJÖFORS 24677322

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за отделеното време и конкретните модели . Явно в 02:00 не е момента да разглеждаш автомобилни части.:rolleyes:

Редактирано от Niko2Niko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митко Йотов Ами сякаш по-добре вози, определено не е по-зле. Жената и щерката се возят отзад, питам ги как е, отговарят добре е. Това което на мен ми прави най-голямо впечатление е, че вече го няма люлеенето като лодка и "легналите полицаи" по-малко ги усеща.

 

@ceco_accord Ето ги и снимките.

IMG_20240213_155712.jpg

IMG_20240207_135447.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно е станало, сега дори и да се качат двама човека от зад ще изглежда нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 18 часа, Митко Йотов написа:

https://www.autodoc.bg/lesjofors/2260369#pruzina-za-xodovata-cast

https://www.autodoc.bg/cs-germany/8981104#pruzina-za-xodovata-cast

Описание

страна на монтаж:задна ос

усилено изпълнение

ходова част:за автомобили без спортна ходова част

форма на пружина:спирална пружина

Номер на продукта:4235749

Марка:LESJÖFORS

EAN номера:7394410103165

Състояние:Ново

Номера за потребителските характеристики: LESJÖFORS 24677322

Здравейте.Дали може наистина да  се вярва,че са подсилени тези пружини или е маркетингов трик?

Питам понеже аз съм с Комби и газово и колата кляка като се натовари малко повече,та идеята ми е дали ще свършат работа тези пружини или не?

Мислил съм за възглавници в задните пружини но не намерих информация.

Редактирано от MotoMK5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз лично не съм сменял на акорда като също съм с комби но ще го направя. Смених на другата кола защото старите показваха симптоми, че са за смяна и мой близък ме посъветва да взема усилени (правил го вече на туарега и пасата си) и да сега от разстояние на времето мога да кажа, че беше прав- струва си. Мисля, и, че на колегата @DAN_DAN може да се вярва за руските пружини както и на

  което е същото  от пост 192 и нагоре.

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, DAN_DAN написа:

@Митко Йотов Ами сякаш по-добре вози, определено не е по-зле. Това което на мен ми прави най-голямо впечатление е, че вече го няма люлеенето като лодка и "легналите полицаи" по-малко ги усеща.

 

@ceco_accord Ето ги и снимките.

IMG_20240213_155712.jpg

IMG_20240207_135447.jpg

До тук - добре. Сега малко предницата изглежда уморена и клекнала. Не знам дали може и ти се занимава да я вдигнеш малко - с подложки.

За возенето вярвам. Старите ти пружини са прогресивни - виж горната предпоследна "витка" как е по-отворена от спиралата надолу. Това се прави, за да сработи първо тази част - за плавни неравности на малки скорости. Ноо, наще пътища са други. :(

Дано имаш летен сет гуми/джанти  с цол - два по-големи от тези, че и малеят, но за зимни са ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord В интерес на истината след смяната на пружините и предницата се надигна с един сантиметър, това замерено от земята до най-високата точка на калниците, както съм замерил и задните, където разликата е три сантиметра. Има и друго, в момента колата е абсолютно разтоварена. Като се напълнят багажника и резервоара и като седнат двама отзад, мисля, че диферента ще се изравни. А летните гуми са на оригиналните 17-ки и с тях изглежда по друг начин. Тези 16-ки и аз не ги харесвам, ама ми останаха от седмицата и какво да правя, карам си ги.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирах си клапаните. За 21000 км имаше само 2 много леко взели да затягат (~90% от тия километри са на газ).

IMG_20240218_120419.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на сензор за детонации в следствие нагрешка Р0325. Успях да го сменя без да свалям смукателния колектор. Голяма гимнастика е и заложих на оригинална част, за да не се налага да повтарям упражнението.

20240217_102525.jpg

20240217_103127.jpg

20240217_103153.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stoychev2002 Брееей! Тоя двигател в завода не е бил толкова чист! :thumbs1: :thumbs1: :thumbs1:

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преобухме се за лятото. 

IMG_7787.jpeg

IMG_7785.jpeg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолирахме хромираните лайсни на решетката.

IMG_20240329_155629_070.jpg

IMG_20240329_155645_706.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии, понеже изтървах 2-та дена пролет, чак сега минавам на летните гуми и по-големият "калибър".

17" vs 18"

434225080_1128639178333820_4651130989843094809_n.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че пасажерската дръжка няма капаче над винта вече няма да ме дразни. Чудех се защо капачето е с нещо като обла дръжчица, а се оказа, че тя отива под винта. На лявата врата, "майсторите" в Испания са я отчупили и се вижда по-голяма фуга.

24040004_073640.thumb.jpg.d3a2535cf3ddd1a229c4dd22632ba8bf.jpg

24040005_073705.thumb.jpg.6ea54b8de8ad724204ae9c2aa57c89eb.jpg

24040006_073724.thumb.jpg.abecfae6aa60159d2e192e1ce19ca717.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с малката Хонда (текнал семеринг колянов вал от към кутията), та ходих да измия голямата - да си успокоя нервите. Тя поне е здрава. Даже прахосмукачка и пуснах, щот нямам куршум да си пусна. ;)

Утре ш ми мине и ще решим проблема скоро и с малката.

Таз вечер, освен 1 малко (няколко пъти), друго не мОа да сторя.

Дат с а стори - сори.

IMG_20240419_194150_edit_186454407779881.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налях ѝ прясно масълце, смених ѝ филтрите и нов клапан на картерната вентилация.
(масления филтър и клапана са оригинални от Amayama)

IMG_20240506_163251.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пролетно обслужване:

Масла, филтри, накладки(задни), тампони на предната стабилизираща щанга и за мое учудване, и съжаление - шарнир преден десен (долен). От 21г. насам, този е 3ти. Първия Лемфьордер, после АПлюс, а сега сложих Ямато. Странен късмет вадя...

Редактирано от I_Yordanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По ладовина я поизмих, па я минах на преглед.

Всичко точно - ще живее!

Прегледът скъсен, а цената му повишена. :(

IMG_20240607_081908_edit_198824574529555.jpg

IMG_20240607_090753.jpg

IMG_20240607_090512_edit_198389026887955.jpg

IMG_20240606_193537_edit_198658947298330.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Регулирах клапаните на Джаз-ката на сина, голямо потъване на изпускателните клапани и почти никакво мърдане на смукателните.

    Двигател L13 A1, регулирани преди  почти 2 години, веднага след това е монтирана газова уредба, регулирането е направено лично от мен и е на стойности 0.30 за изпускателни и 0,18 за смукателни. 

   След  изминати 48000 км.  70% извънградско и 30% градско, измерена хлабина на изпускателни преди регулирането

 1-ви цилиндър - едвам напъхах 0,08 пластина, 0,05 влизаше спокойно

 3-ти                     - 0,12

 4-ти                     - 0,10

 2-ри                    - 0,08 

   Смукателни не бяха мръднали с изключение на 3-ти цилиндър където се наложи лека корекция от 0,15 на 0,18.

 Сега всичко е установено  на  0,30  и  0,18, смятам следващата проверка да я направя на 30 - 35 хилки че както се вижда газта доста зле (според мен) влияе на малките клапанчета.

 Ако може някой спец да каже нормално ли е такова "потъване" на изпускателните за този мотор, също дали е в подобни граници  при каране само на бензин. 

Редактирано от CCord
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно трябва по-чести проверки. Газовата най-вероятно е за настройки, или тотална подмяна, защото такова натягане не е ок.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

измих я доста старателно и след 2 часа заваля и от силния вятър стана цялата в листа клонки 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маслото на Црв-то с Равенол DFE 0-20, беше ми останало от Акорда. 

Също и смяна на всички течности/масла, скоростна кутия, диф, спирачки и съеднител с ОЕМ такива :) Надявам се да служи вярно! 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 24.06.2024 г. at 19:40, CCord написа:

Регулирах клапаните на Джаз-ката на сина, голямо потъване на изпускателните клапани и почти никакво мърдане на смукателните.

    Двигател L13 A1,

 Ако може някой спец да каже нормално ли е такова "потъване" на изпускателните за този мотор, също дали е в подобни граници  при каране само на бензин. 

 

Днес регулирах на моята, същия двигател, няма газова уредба, само на бензин е.

Кара се 80% градско, зверско потъване на всички клапани до един.

Всичките бяха 0,05-0,08, регулирани са последно преди 5-6 години, при предишния собственик.

Сега са 0.19 всмукателни и 0,30 изпускателни, доста се рзклопа, но работи по-равномерно, без излишни вибрации.

Редактирано от Jazz2005
спря да ми приема букви по средата на изречение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после смених маслото след 12к и 16 месеца, направо ми олекна.

Но с оглед, че и предния път бях сипал от същото, не мисля, че е голяма драма.

Направих си рампи и вече мога да си го сменям вкъщи, без нужда от канали.

Доста добре се точи с вдигната предница.

 

20240727_143629.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирах и климатик, че в тази жега не се живее.

IMG_20240805_211228.jpg

  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

   Цял ден си чупих ръцете да ги монтирам. От най новия модел  на Тапицерии. бг или Кобра- алкантара и малко еко кожа.

      Тапицерията ми хареса,но бяха пропуснали да пратят захващащите куки и за задните облегалки нямаше направени отвори за подглавници , та не съм монтирал 

20240810_164722 (1).heic

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И малко от процеса между "преди" и "след"

 

20240827_132305.thumb.jpg.7a5220c9ae1ac45d2f6051412c6f31e8.jpg 20240827_160527.thumb.jpg.f2c52ae5099ef9eb1616774d7f15d563.jpg 20240827_160543.thumb.jpg.9fc77c8b5616ce3cd7df9298d9e67b07.jpg 20240827_160602.thumb.jpg.a46e042037d205513f209c471d7ef358.jpg

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам, да ти е честита!

На едро работиш - цяла врата - сигурно е по-евтина от боядисване на наличната?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Иначе скоро водих Сивито на бояджия, да опрАй предния капак, а после го тапицирах, че си няма кора, а заводската е рядкост и само частична.

Боядисах си и планките на радиаторите, че за 2 г беше избила ръждица, ама тва е лесно. ;)

 

454169292_465851403093818_4022610742919767079_n.jpg

456521509_8758563024158088_1214219527164790588_n.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, ceco_accord написа:

... сигурно е по-евтина от боядисване на наличната ...

Извадих късмет. На половин час път от нас намерих биологичния близнак на моето в една морга. Напазарувах си врата, кора за другата врата, решетка, задни стопове, капак за резервната гума, ключ за новата врата и някои дреболийки. Всичко за £90. Няколко часа на двора, върху пикник масата и воала. Боята щеше да е поне 3 пъти повече. Обаче, при свалянето в моргата бяха отрязали кабелите към вратата и трябваше да разглобявам двете врати, за да прехвърля инсталацията.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихме маслото, тоя път малко по-раничко - 6500 км. 
 

IMG_0412.jpeg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...