Беселин 237 #3281 Отговорено 9 Юни, 2017 За фейслифт става въпрос.С двойно залепваща лента от дебелата ще стане ли уплътнението? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #3282 Отговорено 9 Юни, 2017 Здравейте колеги. Някакво предърпване има при подаване на газ - като прекъсване. След като поеме вече си набира добре. Първоначално си мислих, че съм заредил скапана наФта, но изглежда не е от това. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем, за да ме насочи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3283 Отговорено 9 Юни, 2017 Според мен турбината ти е за чистване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko3119 2 #3284 Отговорено 11 Юни, 2017 Здравейте колеги! След вчерашния обилен дъжд, днес установих че на тавана на колата се е образувало мокро петно. Позицията на петното е точно където се съединява А-колоната откъм водача с тавана. Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да ме насочи как да го реша! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3285 Отговорено 11 Юни, 2017 Колата има ли шибидах? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko3119 2 #3286 Отговорено 11 Юни, 2017 Няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #3287 Отговорено 12 Юни, 2017 Според мен турбината ти е за чистване. Благодаря за отговора. Мисля първо да пробвам с някаква добавка, да я понатисна малко и след това да пристъпвам към тази гимнастика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ninorion 0 #3288 Отговорено 18 Юни, 2017 Здравейте някой сблъсквал ли се е с грешка Р1361? Вчера на магистралата колата просто заби и изгуби мощност, и показа съответно тази грешка. Отбих и почти веднага запали без никакви проблеми. Колата е с ГИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #3289 Отговорено 18 Юни, 2017 Датчик ГМТ(TDC sensor). Явно е нещо моментно, можеш да си го замериш по сервизното ръководство. Иначе първо виж буксата, кабела. Зачисти ги, провери ги за корозия, скъсване на кабела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ninorion 0 #3290 Отговорено 18 Юни, 2017 ОК. Мерси за отзива. Ще проверя първо тези неща, а после ще мисля за смяна. А и ще видя дали пак ще се появи... Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #3291 Отговорено 19 Юни, 2017 Да питам по един въпрос, вероятно обсъждан на друго място във форума! Има ли начин, да се качи темпомат на сивик 7, 1.6, 2002г? Поддържа ли се от системата на колата, къде ги поставят, ориентировъчни цени? Някой качил ли е, да сподели опит, заслужава ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #3292 Отговорено 19 Юни, 2017 Може-погледни тук http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94831&hl= ,сигурно има и други теми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #3293 Отговорено 23 Юни, 2017 Колеги, предстои ми смяна на тампони на двигателя - преден заден. Много четох из темата , но никъде не видях кои марки са хубави, освен оем естествено. Някой ако е сменял с автърмаркет тампони и е останал доволен да сподели марката, ако си я спомня. Аз намирам из нета следните: Febest, Yamato, Tenacity,Japanparts, Borg and Beck(Delphi). Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #3294 Отговорено 2 Юли, 2017 Колеги , тропането се оказа от тампоните на макферсона. Бях сложил чисто нови Каяба. Смених предния ляв, като си сложих стария, който бях запазил. Тропането изчезна веднага. Покарах около 1000 км. и отново започна да тропа, само че този път отдясно. Погледнах и десния тампон и видях, че направо се е скъсал. Махнах го и него, и си сложих стария. За сега ще карам така и ще чакам за мнение за друга марка тампони. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Siddd 1 #3295 Отговорено 7 Юли, 2017 Привет колеги! Някой сменявал ли е рейката на Honda Civic 7gen. (2002г., 1.6 бензин), колко пари е горе-долу с ремонта и препоръчайте майстор за Кюстендил и региона (Дупница, Радомир, Перник, София). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #3296 Отговорено 7 Юли, 2017 (Редактирано) За София, в Овча купел ми каза, че ремонта, който включва и смяна на кожуха, ще е 400 и нещо за всичко. Нормално ли е да има малко луфт във волана, доста малко? Sent from my A700 using Tapatalk Редактирано 7 Юли, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3297 Отговорено 9 Юли, 2017 Привет колеги! Някой сменявал ли е рейката на Honda Civic 7gen. (2002г., 1.6 бензин), колко пари е горе-долу с ремонта и препоръчайте майстор за Кюстендил и региона (Дупница, Радомир, Перник, София). В град Радомир има добър майстор - Пламен се казва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TweeTy 0 #3298 Отговорено 13 Юли, 2017 Здравейте , колеги ! Имам следния проблем .Централното не отваря шофиорската врата и с дистанционото пробвах и отвътре с копчето за заключване и пак не става.С ключа си отваря само шофиорската врата , а от дистанционото си отваря пасажерската и багажника . Някой да се е блъскал с такъв проблем ? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #3299 Отговорено 14 Юли, 2017 (Редактирано) Здравейте , колеги ! Имам следния проблем .Централното не отваря шофиорската врата и с дистанционото пробвах и отвътре с копчето за заключване и пак не става.С ключа си отваря само шофиорската врата , а от дистанционото си отваря пасажерската и багажника . Някой да се е блъскал с такъв проблем ? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Колега, просто ти се е изморила машинката на шофьорската врата, както беше и при мен. С дистанционното се заключва цялата кола, без шофьорската врата. Единствения начин да си заключа/отключа колата, беше да заключа/отключа шофьорската врата с ключа и това заключваше или отключваше и останалите врати, т.е. преструвах се, че карам кола от 1970 г. ... Веднага ти казвам какво точно не й работи на машинката. Всъщност и твоята машинка най-вероятно си работи и не е изгоряла, но просто е адски слаба и неможе да премести лостовата система за заключване. Причината е в моторчето, което е вътре в машинката. Към плюса му, на самата четка вътре в него, е сложена една плочка-полупроводник, която и аз незнам за какво е сложена там, може би по някакъв начин да регулира силата на тока, който постъпва към моторчето. С годините, явно съпротивлението на тази плочка се повишава извън допустимите норми и по този начин, до моторчето започва да стига ток с много по-малка сила и съответно се получава синдрома, описан по-горе и наречен "уморена машинка". Решението е просто - маха се тази плочка и така четката се съединява директно за плюсовата клема на моторчето. Вързано по този начин, моторчето "къса пръсти" - толкова е силно. Така моето работи вече 2 години и е като ново все още и си заключвам/отключвам колата като бял човек - от дистанционното. Трудният момент е следния - първо до машинката се стига меко казано трудно - маха се кората на вратата и след това с една ръка (тъй като няма място за двете) трябва да отвиеш машинката от периферията на вратата и всичко е адски тясно и се върши "на сляпо", защото ръката ти закрива цялата гледка... Веднъж щом успееш да я свалиш, следва още по-тънък момент - с мини дремел, трябва да "разрежеш" машинката на мястото, където са съедининени горната и долната половина на корпуса й. Всичко е капсуловано и няма болтове, затова решението е това - да се разреже. Трябва да се разреже така, че след това със секундно или друго лепило, двете половини да могат да се залепят. Аз лично освен че ги залепих, ги хванах на 4 места с малки рапидки и така стана по-здраво и отпреди... Самото моторче се вади лесно, махането на пластинката става, като се махне пластмасовия заден капак на моторчето и самата пластинка е сложена на едната от четките. Просто се маха и си готов. След това всичко се монтира обратно и тестваш. Ако си се справил, се озоваваш в моята ситуация - стоиш до колата ухилен и в продължение на 5-10 мин отключваш и заключваш колата от дистанционното и неможеш да повярваш, че става толкова лесно... Редактирано 14 Юли, 2017 от SkyWalker 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TweeTy 0 #3300 Отговорено 14 Юли, 2017 Благодаря ти за бързия отговор колега. А при мен когато заключа / отключа с ключа само шофьорската се заключва / отключва .Останалите врати само с дистанционното се заключва / отключва . Ще сваля кората да видя какво ще стане . Благодаря ти отново ! Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #3301 Отговорено 14 Юли, 2017 Заключва се и се отключва, защото електрическата част на бравата си работи и разбира за въртенето на ключа, и изпраща сигнал и на другите машинки. Реално заключвайки/отключвайки с ключа, ти вършиш механичната работа на машинката и затова всичко работи. Поздрави и успех в отремонтирането! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
futix 0 #3302 Отговорено 17 Юли, 2017 Привет колеги,имам три въпроса ако може да съдействате . 1 ви въпрос: някой да знае къде се намира модула за централното ? Искам аз да си сложа нов модул с дистанционно и да ползвам заводското централно, защото купих колата само с един гол ключ. Ако някой се е сблъсквал с тези маневри и може да помогне, ще съм благодарен, колата 7ма 2 врати 1.4 90кс. 2ри въпрос: при всички сменени филтри и свещи, колата поема трудно в ниски обороти , дори ми се случва и да забие предницата, примерно на втора да помисли малко и тогава да тръгне, предложения? 3ти въпрос: скоросната кутия на 1.4 има ли варант да стане примерно от 1.6 или от дизел ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3303 Отговорено 17 Юли, 2017 3ти въпрос скоросната кутия на 1.4 има ли варянт да стане примерно от 1.6 или от дизел ?1.4 и 1.6 ше паснат помежду си,но точно дали са съвсем еднакви не знам.От дизел на бензин не стават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3304 Отговорено 17 Юли, 2017 За централното не ти трябва да знаеш, къде точно е оригиналния модул. Връзваш новия за кабелите, които идват/отиват към ключето, което е в машинката на шофьорската врата. Трябва да ги намериш в снопа на вратата. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
futix 0 #3305 Отговорено 18 Юли, 2017 Благодаря колеги,относно централното има ли някакви схеми или инструкций примерно в кутията на новия модул ,че не съм купил все още ?А за скоростите мерси защото имам шумене до 3та скорост а гледах вчера в мегапартс имаше скоросна кутия за 1.7 дизел за 49лв. мега промоция такаче ако някой колега му трябва и не е взета може да я грабва,че е без пари а при втория някой нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3306 Отговорено 18 Юли, 2017 Новия модул трябва да има схема на свързване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zico 12 #3307 Отговорено 20 Юли, 2017 Здравейте колеги, имате ли информация отностно амортисьори тokico или kayaba от къде може да се закупи? Като алтернатива какво може да ги замести?Също така освен втора ръка от къде мога да купя така наречените "Trim Mouldings" за прозорците,че се напукаха. Предварително благодаря. Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vaskooo123 2 #3308 Отговорено 25 Юли, 2017 (Редактирано) Аз наскоро взех предни Kayaba, излязоха ми 310лв с доставката от autodoc.bg / avtochastionline24 (един и същ магазин са). Уловката е, че пристигат от Германия за около седмица и обслужването е доста тегаво - съпорта е рускоговорящ, леко назнайваш български. Първо поръчах japanparts за 95 лв бройката, оказа се, че нямат, а бях платил. После 1 седмица докато ми върнат парите, защото не ме кефеше идеята да им доплащам за по-скъпи... Накрая се примирих, че от там е най-евтино. Редактирано 28 Юли, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zico 12 #3309 Отговорено 25 Юли, 2017 Благодаря колега,Каyabata, която си купил има ли щампа Made in Japan? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #3310 Отговорено 25 Юли, 2017 Каябата за нашите коли предни са правени в Япония, задните са правени в Чехия. Само като сменяте предни амортисьори, не слагайте комплекта тампони и лагери на Каяба, скъсва се на втория, третия месец. Най-добре оригинални - тампон е около 90 лева, лагер 60 лева, от общите поръчки малко по-евтини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3311 Отговорено 29 Юли, 2017 Абе колеги,изгоря ми крушката и тръгнах да я сменям и един авер ми казва,че крушките не били ксенон,а аз мислих,че фейслифотвата е със ксенон? Сега кой прав,кой крив и какви точно са крушките в лупите? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3312 Отговорено 29 Юли, 2017 (Редактирано) H1 са ти крушките на късите. Не са ксенон. Edit: ако разбира се не е слаган допълнително. Ако е оригинален ксенона трябва да има ето такива капачета на бронята за измиващи устройства на фаровете: Не си спомням обаче като се видяхме да имаше ксенон. Поздрави! Редактирано 29 Юли, 2017 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3313 Отговорено 29 Юли, 2017 H1 са, просто съм живял в заблуда,че като са с лупи,са ксенон и все пак,добре,че не са. Взех си комплект крушки H1 за 14 лева на General Electric с бяла светлина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #3314 Отговорено 7 Август, 2017 Цитирам колегата Димо, от Акорд раздела: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137&p=1057481346 "....Идеята на темата Е (както ясно и ПОДЧЕРТАНО е описано в първия пост) да се събират често срещани проблеми, а не да се обсъждат ежедневни такива. .....че да корегирам темата и тя бавно, но сигурно пълни страница след страница информация, която никой няма да чете. Моля, за общото благо, ако имате въпроси - задайте ги в тема в раздела, ако вече няма такава. ..." Премествам последните мнения в съответни теми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikons 9 #3315 Отговорено 24 Август, 2017 Здравейте! Преди време колата ми влиза в авариен режим (Сивик 7 1.7 CTDi). Най - интересното е, че чека не свети и колата не записва грешки! Чека го пробвах като извадих буксата на дебитомера, понеже си помислих, че крушката е заминала или в автокъщата са я извадили нещо. Не оказа се, че свети след изваждането на буксата и записа грешка. Изчистих ръчно ЕГР, Мап сензор и дебитомер. Пак влезна в авариен.... Закарах я на водородно почистване - 5 - 6 месеца карах, нямаше проблем (сериозен тормоз) и одеве пак влезе в авариен режим и пак не записа грешка и чека не светна...... Забелязал съм, че това го прави при агресивно каране по завои - при често подаване на газ, спирачка, газ, спирачка. Обикновено все на високи обороти го прави. Не знам какво да гледам. Единствения вариант е да я закача на живи данни и да се опитам да я принудя да влезне в авариен за да видим кое ще откаже. Някакви идеи други? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #3316 Отговорено 25 Август, 2017 Здравейте! Преди време колата ми влиза в авариен режим (Сивик 7 1.7 CTDi). Най - интересното е, че чека не свети и колата не записва грешки! Чека го пробвах като извадих буксата на дебитомера, понеже си помислих, че крушката е заминала или в автокъщата са я извадили нещо. Не оказа се, че свети след изваждането на буксата и записа грешка. Изчистих ръчно ЕГР, Мап сензор и дебитомер. Пак влезна в авариен.... Закарах я на водородно почистване - 5 - 6 месеца карах, нямаше проблем (сериозен тормоз) и одеве пак влезе в авариен режим и пак не записа грешка и чека не светна...... Забелязал съм, че това го прави при агресивно каране по завои - при често подаване на газ, спирачка, газ, спирачка. Обикновено все на високи обороти го прави. Не знам какво да гледам. Единствения вариант е да я закача на живи данни и да се опитам да я принудя да влезне в авариен за да видим кое ще откаже. Някакви идеи други? Живи данни и гледай налягането на турбото . не трябва да е повече от 1бар (по живи данни го дава 2000 kPa -защото е включено и атмосферното налягане) Не трябва да прави и големи пикове максимум до 1.4бар-а (2400) . Има и клапан който регулира клапите в колектора - клапана не го изключвай от буксата , а просто затапи вакумния маркуч да стоят постоянно отверени , че моята кола на Диното заради тези клапи беше с 15к.с по-малко Давам ти примерно клипче (след 40секунда гледай) какво прави колата на пълна газ .. в случая колата работи на 1.5бар-а , сивик-а заводски е на 1.0 бар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #3317 Отговорено 29 Август, 2017 Здравейте колеги! От известно време имам следния проблем. При скорост от 100-120 км./ч. като подам газ от към двигателя се чува чукане като от аванс, на ниска скорост не се чува. Някой срещал ли е подобен проблем? Колата е Сивик - 1.6 , 110к.с. двигател D16V1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #3318 Отговорено 30 Август, 2017 Здравейте! Преди време колата ми влиза в авариен режим (Сивик 7 1.7 CTDi). Най - интересното е, че чека не свети и колата не записва грешки! Чека го пробвах като извадих буксата на дебитомера, понеже си помислих, че крушката е заминала или в автокъщата са я извадили нещо. Не оказа се, че свети след изваждането на буксата и записа грешка. Изчистих ръчно ЕГР, Мап сензор и дебитомер. Пак влезна в авариен.... Закарах я на водородно почистване - 5 - 6 месеца карах, нямаше проблем (сериозен тормоз) и одеве пак влезе в авариен режим и пак не записа грешка и чека не светна...... Забелязал съм, че това го прави при агресивно каране по завои - при често подаване на газ, спирачка, газ, спирачка. Обикновено все на високи обороти го прави. Не знам какво да гледам. Единствения вариант е да я закача на живи данни и да се опитам да я принудя да влезне в авариен за да видим кое ще откаже. Някакви идеи други? Живи данни и гледай налягането на турбото . не трябва да е повече от 1бар (по живи данни го дава 2000 kPa -защото е включено и атмосферното налягане) Не трябва да прави и големи пикове максимум до 1.4бар-а (2400) . Има и клапан който регулира клапите в колектора - клапана не го изключвай от буксата , а просто затапи вакумния маркуч да стоят постоянно отверени , че моята кола на Диното заради тези клапи беше с 15к.с по-малко Давам ти примерно клипче (след 40секунда гледай) какво прави колата на пълна газ .. в случая колата работи на 1.5бар-а , сивик-а заводски е на 1.0 бар Колега здравей !Можеш ли да пуснеш някаква снимка за кой маркуч казваш да се затапи .и при стокова без чип ще има ли някакъв ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #3319 Отговорено 30 Август, 2017 нямам как да пратя примерна снимка защото аз съм махнал абсолютно всичко . даже съм изрязал пеперудите от колектора . само клапана ми остана вързан към ел. инсталацията и маркучите съм махнал и вакумния клапан съм махнал (но при теб го остави да ти ги държи постоянно отворени ) Ефекта ще е единсвтвено че занапред няма да ти направят проблем иначе без промени в софтуера няма как да се вдигнат коне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #3320 Отговорено 2 Септември, 2017 Само да попитам /вероятно не му е точно тук мястото, но не видях раздел/, за мнението ви, относно модела на Хонда - F-RV? Хвана ми окото като визия, особено с тия три седалки отпред, и лоста на скоростите! Но е по-важно, че там видях двигател, който явно липсва при други модели - 1.7, 125 коня! Някой има ли наблюдения и впечатления, от този миниван? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове