Jump to content

vaskooo123

Фен
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно vaskooo123

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Varna

Последни посетители

296 профилни разглеждания
  1. vaskooo123

    Продавам Honda Civic 1.7cdti 2004 Facelift

    Цена до 7ми Октомври - 3200лв. твърдо като има дебитомер за смяна и изтича ГТП + ГО на 8ми. В момента се занимавам с купуването на нова кола и нямам време да го оправям, за това смъквам от цената. След 8ми цената ще е 3400.
  2. Възможно е да издиша от някой маркуч - спукан или не добре закрепен. При мене турбото беше рециклирано след като почна да хвърля масло, после имах постоянно влизане в авариен режим което се оправи със смяна на дебитомер, само че сега след смяната на дебитомера пак 2 пъти влиза в авариен режим без грешка. Не знам какво мога повече да направя...
  3. 13 годишна хонда внесена от Швейцария - гледай за ръжда, най-вероятно е яко гнилоч.
  4. vaskooo123

    Замърсен дебитомер

    Сложих Autolog (67лв. ), за сега е ОК. Тия дни ще тествам на по-дълги разстояния
  5. vaskooo123

    Замърсен дебитомер

    Изчистихме го и беше ОК 1-2 дена и след това сгъна. Ще трябва да се сменя. Какво препоръчвате - нов Bosch, oт морга или ето това - https://sauto.bg/debitomer-za-honda-civic-vii-hatchback-(eu-ep-ev)-17-ctdi-16522-b-autlog-c-lm1111.html че 300лв. за дебитомер според мен са много.
  6. Аз съм с фейсова хонда и проблемът е наличен. В ЮбиКо ми казаха че ранните фейслифтови като моята от 2004-та са със малката турбина все още, проблемът бил решен при тези от 2005-та уж.
  7. По принцип е по-добре да се сложи стъкло на читава европейска марка, особено ако разликата е само 20лв. Разликата идва в момента в който се счупи стъклото - китайското може да се пръсне (както се пръска задното / страничните), докато читавото ще остане сравнително цяло и свързано, въпреки че е счупено с цел да предпази пътниците.
  8. Здравейте, от известно време колата влиза в авариен режим и свети чека. Грешката е за MAF сензора. Оказа се че въздушния филтър е много замърсен (на 7000км е но е карано много в София) и дебитомера е прекалено мръсен. Казаха че почистване е "цигания" и трябва да се смени. Иначе волтажът който получава е ОК. Предлагат ми смяна, като ми обявиха цени 324 за дебитомер БОШ и 34 за въздушен филтър. Според вас дали да да пробвам да го почистя някъде първо и да сменя филтъра? Също така като гледам в autodoc , autopower цените за дебитомер за между 190 и 224лв. Явно в сервиза се опитват да ме избудалкат. Не знам кой е сервиза, дал съм колата на ABTOUKOHOM защото не можах да намеря някой да му се занимава с проблема, комуникирам си през тях (принципно са читави, просто явно от сервиза са решили да ни вземат на мезе). Въздушният филтър също няма как да е 34лв афтърмаркет, при положение че последният път 3те филтъра ми излязоха 40лв.
  9. Препоръчайте майстор за София, при който да заведа колата да я види. Подозирам че нещо по ел частта се е прецакало, защото и лампата за AIRbags на няколко пъти светеше последните 2 дена. Ако не е това, явно дебитомера ще е за смяна. При ускорение леко се усеща придърпване все едно забива за части от секундата.
  10. Пичове, чек енджина светна и седя така около 3 дена (минал съм 18км) и изгасна. С блутут ОДБ2 адаптер прочетох грешките p1101 и p1104 - P1101 Mass Air Flow Sensor Out of Self-Test Range P1104 MAP Sensor Low Voltage Някой да се е сблъсквал с проблема?
  11. Благодаря за снимките icko, доста доставчици ме питаха за точни снимки и нямах! Чавдаров, на всички им излизат тези Yamoto, не само в autodoc, ама тампона не пасва
  12. Звъннах в Ай Ем Ай, казаха ми 10-20 дена доставка и цена 250-256лв. Само че нещо не бяха много сигурни кой е тампона.
  13. vaskooo123

    Тропа предницата

    Възможно е, при мене имаше едно сериозно тропане преди и смених биалетка която беше разбита - тропането намаля... Оказа се че е от амортисьорите и трябваше да ги сменям.
  14. Колеги, предния тампон на двигателя е скъсан и трябва да се смени. Колата е 1.7 дизел фейслифт от 2004-та. Видях уж някакъв тампон в нета който е за сивик 7 дизел, но не стана (пробвахме го в емк-сервиз). Същите ми обявиха цена 280лв за оригинален тампон който излиза по рама и 20 дена доставка. Моят майстор каза че му предлагат 2 вида тампони - едните 90, другите 250лв. Пробвахме с тоя от 90 и той не стана. От Бултрако ми обявиха цена 360лв Какво ще ме посъветвате? От къде да взема оригинален и правят ли се още форумни поръчки? За последната година съм дал около 3500лв за ремонти по колата и не ми се дават още 300лв за някакъв тъп тампон. 4-вратите фейслифтови сивици същия тампон ли имат? Моята е с 2 врати и потърсих в cars.bg коли на части, но никой не продаваше тампона по една или друга причина (не им се разглабя колата защото е частно лице, на друг им бил пукнат, на трети вече продаден). Имаше само 5 на брой фейслифтови 2врати сивици. От преди фейса същия ли е?
  15. Аз наскоро взех предни Kayaba, излязоха ми 310лв с доставката от autodoc.bg / avtochastionline24 (един и същ магазин са). Уловката е, че пристигат от Германия за около седмица и обслужването е доста тегаво - съпорта е рускоговорящ, леко назнайваш български. Първо поръчах japanparts за 95 лв бройката, оказа се, че нямат, а бях платил. После 1 седмица докато ми върнат парите, защото не ме кефеше идеята да им доплащам за по-скъпи... Накрая се примирих, че от там е най-евтино.
×