Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Ремъци ангренажен, пистов и 2-те ролки около 200лв.

Ето Ви линк за Сивик 2001 - 2005г.

http://dox.bg/files/dw?a=8187f588bc

Малка поправка-ангренажен ремък Гейтс-222 лв,обтяжна+паразитна ролка-около200 лв

 

 

:fun:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Окачване, надежност и облсужване не окачването ? Как вози? Това са важни нещя според мен, за хора които не са се возили в 7 ген.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменил съм само големият тампон на единият носач - беше наполовина скъсан. В Бултрако 34лв., в Евро07 - 20лв.Когато го сменяха (понеже трябва да се свали носача) при свалянето ми скъсаха маншона на шарнира, та се наложи да сменя и него - 39лв пак от Евро07.Всичко друго си е оригинално - колата е 2003г.За возенето - сравнително по-добре от Астра. Все пак тежи - 1300кг.  :)

Edited by Jorko.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги даите инфо и за 1.4 бензин 90 коня хеч пак 7 генерация предстои ми обслужване благодарен сьм на всякакво инфо .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Специално за Barito:1. Филтъра за купето (климатика), се намира зад джабката - отваряш я, огъваш внимателно отгоре ушите й за да увисне надолу на пантите (първо я изпразни). Сега вече ще видиш нещо като чекмедженце - в него се намира питата на филтъра за купето.2. Относно сваляне кората на вратата: триъгълното декоративно пластмасово капаче в предната част на страничното стъкло е закрепено с щифт - дърпаш към теб и излиза; лостчето за отваряне на вратата има едно капаче (маха се с отверка) - зад него има две винтчета; самата дръжка (облегалка) има декоративен капак (маха се с отверка) - зад него има също две или три бяха по-големички видии; откача се буксата за ел.стъклата; има около 7-8 копчета по кората в долния край и отстрани; след като ги откопчаеш с по-яка отверка кората се повдига нагоре към стъклото и си готов :dry: 3. Горивния филтър на дизела е в двигателния отсек до разширителното казанче за антифриз, а за бензиновите Хонди не знам

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега 100 години да живееш ,снощи още разглобих кората а филтьра за климатика ще го тьрся тия дни ,кората я разглобявам защото самото стькло ми изкача от упльтнението при затваряне ,някви идеи , а за бензиновия регулатор колеги кьде се намира .Поздрави .

Share this post


Link to post
Share on other sites

момчета 3 дена се чудя и немога да го измисля не ми работи централното ,преди дни понеже една врата не искаше да се заклучва и рьчно я заключвах и след това другите с дистанционото но сега и другите неискат .Някакви идеи и прозореца на сьщата врата като го затварям излиза от уплатненията не вьрви в релсите погледнах няма счупено ,ако някои знае нещо .Ако не помогнете другата сряда на Металиката заведението Пловдивската група да му мисли :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако преценят модераторите, могат да я разчистят и закачат горе. Много полезна тема! Благодаря Жоре :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето така се сменят крушките на задния номер на 7-ма генерация:

Публикувано изображение

Edited by Jorko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Иска си двигателно масло 5W40 - събира 5,8литра.

Малка забележка :

 

при регулярна смяна на масло и филтър са нужни точно 5л.!!!

5.75л се сипват след основен ремонт на двигателя

 

Refill with the recommended oil .

Capacity

 

4.8 l (5.1 US qt, 4.2 Imp qt) at oil change.

 

5.0 l (5.3 US qt, 4.4 Imp qt) at oil change.

 

including filter.

 

5.75 l (6.1 US qt, 5.1 Imp qt) after engine overhaul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, в каталога пише 5,8 литра, но наистина при смяната на двигателното масло събра само 5 литра до max.

Колеги, предлагам да споделяме тук всеки проблем който сме имали със 7-ма генерация Сивик :thumbs1: и решението му

Edited by Jorko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нормално, не е само твойта. Всъщност, не знам , дали е нормално , но със сигурност не си единствен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, в каталога пише 5,8 литра, но наистина при смяната на двигателното масло събра само 5 литра до max.

Колеги, предлагам да споделяме тук всеки проблем който сме имали със 7-ма генерация Сивик :ph34r: и решението му

В каталога пише :

 

4,8л. при смяна на масло

 

5л. при смяна на масло и филтър

 

5.75 при смяна на масло след основен ремонт на двигател

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мойта също гасне 4-5сек. след като запали двигателя. Отдавам го на това, че ми сипаха масло 10W40 вместо 5W, но явно е нормално.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

при мен ако по-дълго време не е палена стига до 6-7 секунди - с 5W40 съм и съм сменял масла и филтри на 3 различни производителя.Веднъж бях с 10W40.И точно затова се върнах на 5W40.Между другото в инструкцията е дадено само това БЕЗ алтернатива.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зимата вече свършва, а аз чак сега разбрах, че имаме водоподгревни свещи - 3бр. Намират се до термостата на малкия кръг за парното. Пускат се чрез комбинацията от:

1. Включено копче за климатика

2. Потенциометъра за топло/студено - в положение горещо

3. Включен вентилатор за парното, на която и да е степен.

При абсолютно студена кола - парното започва да духа топло след 1-2 минути :)

Опитайте :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Става въпрос за 7-ма генерация 1,7CTDI

Ето къде са схематично - позиция 5

Публикувано изображение

Реално достъп до водоподгряващите свещи има след като се извади въздушният филтър + кожухът му (голяма борба беше докато усетя как става)

Можеш да провериш дали са здрави чрез 1 крушка последователно свързана на + на акумулатора и на електрода на свещта. Ако са здрави, трябва да търсиш предпазител.

Довечера мога да кача и актуална снимка къде са тези свещи - моите и трите са здрави.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е снимка на водоподгревните свещи:

Публикувано изображение 

Edited by Jorko.
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен не ми се е случвало. Май имаше такъв бутон на радиото - да не си го натиснал случайно?Данък за 2010г за нашето двигателче - 35лв. (за Пловдив)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата Иванов това което ти мига "ТР" е трафик или извън бг . като го натиснеш през определено време ти казва обстановката по пътя май така ва му беше функцията .Натисниго да ти се изкл. и няада имаш проблем

Share this post


Link to post
Share on other sites

не е ли 101 коня тоз матор...35 лв....???????

за да сме точни - 74kW = 100,6к.с.   Точно на границата е и минава по тънката тарифа  :punk: . Освен това има катализатор, така че 1/2 .....Днес го платих и понеже има 5% отстъпка до 31.03 - 33лв и някакви стотинки беше  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

не мое да бъде...пак си над 100 коня ...познат с мареа 101 коня плаща 130 лв...над 100 коня никой не те и пита дали имаш катализатор---наличието му не променя цената, поне у наше село е така!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Границата е 74kW (под и над тази мощност) - ако при регистрирането в данъчна служба е писано 101к.с. - гориш с 95 лева отгоре :) , но ако е записано 74kW и катализатор става точно нашият вариант :) За миналата година ако не се лъжа пътният данък за Пловдив на същата кола платих около 28лева, тази (2010) - има увеличение и става 35лева. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ей МА И ТИ ВЕЧНО С РОГАТА НАПРЕД БРЕЙ....изхождах от това че масово ваще печки ги дават 101 коня....да ама не точно 100 са и за тва кярите...грешката е моя..поздрави на всички много вървящи и малко горящи исузата...оп обърках се хонди!

Edited by едмундо

Share this post


Link to post
Share on other sites

Данъците да са ви проблемите ;) Моята дизеларка пък започна да потропва отпред ,леко се усеща едно почукване на волана и малко звук при неравности ,но по-големия проблем е ,че от време на време при дупки се чува е по -яко "дан' на метал отдясно .Кюстендил е целия разкопан от лятото и сега пролича и на колите.От какво ли може да е проблема?И според мен не е нормално да ми зачезва антифриза ,а се случва ,но нивото на маслото не се променя ,не съм забелязъл да мокри на капачката и не мокри и като я спря някъде.Такъв проблем имате ли?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

и при мен се губеше .... ;) , доливах до MAX и гледах, доливах и гледах ..... 6000км и нищо не се виждаше.Всичките ни водни съединения са с едни скоби като на дъртите перални (визирам Перла 04 - стискаш с клещи и се отварят) - изобщо не вярвам да държат добре. Някои ги смених и започнах да държа нивото на MIN - вече 500км не съм доливал нищо и нивото си е там ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не залъгвай човека. Извинявам се. Според мен това не може да е от тези скоби на водните съединения.Скобите са много сигурни и се използват на много отговорни места. Виж колега моя съвет е да огледаш внимателно за теч. Теч от антифриза се разпознава лесно ще е омасленои пепелта от улиците (в следващите дни ще има много такава) ще е полепнала. Още една идея: Като спреш отвори капака и предпазвайки се с кърпа бнимателно отвори капачката на разширителния съд на охладителната система. Не трябва да има голямо налягане или да кипи. Бъди внимателен;)!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги имам проблем със светлините всички мигат а най интересното е че когато полея ремъка с вода спира да мигат покъсно като замерихме се разбра че динамото спира да зареждакато полеем с водал.Въпросите ми са защо мигат светлините и защо като полея ремъка место да зацепва от водата то динамото спира да зарежда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...време на време при дупки се чува е по -яко "дан' на метал отдясно .Кюстендил е целия разкопан от лятото и сега пролича и на колите.От какво ли може да е проблема?...

И аз имам подобен проблем.Оказа се че десния тампон на двигателя е за смяна.А цената му е .... 178 евра.Не е кеф,но това е положението.Провери си тампона.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво общо има тампона на двигателя със светлините.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Че кой ти отговаря, ти nikigeen ли си ???

За светлините виж реле регулатор, диоди..., сваляй алтернатор ! :)

П.П. И четки !

Edited by sebulba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, карам същата хондичка - 7ма генерация, 1.7 CDTi. Купих я преди месец и съм много доволен засега. Предстои ми смяна на масла и филтри. Къде ще ми препоръчате да отида? Живея в София. Мерси!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако не можеш сам да си ги смениш и си от София, иди при Омбре - не съм чул лоша дума за този сервиз

Share this post


Link to post
Share on other sites

...време на време при дупки се чува е по -яко "дан' на метал отдясно .Кюстендил е целия разкопан от лятото и сега пролича и на колите.От какво ли може да е проблема?...

И аз имам подобен проблем.Оказа се че десния тампон на двигателя е за смяна.А цената му е .... 178 евра.Не е кеф,но това е положението.Провери си тампона.
Добре,но все ме човърка ,че е нещо по окачването.Ще сменям дисковете ,че са поизтънели и оттам и потраква на волана понеже спирачните апарати отпред са хлабави.Абе само дразнения.И това дето ми чезне антифриза ме дразни ,а така и не открих течове А за светлините и аз брах ядове с примигване ,но смених акумулатора и цялата офанзива приключи.Само дето ми се блокира стереото и никъде не открих по купето кодовете ,а и за тъпата Мацущита (стереото е такова) никъде в нета не открих генератор за кодове.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема беше в релерегулатора 35 лева от Косер и 25 лева за сваляне качване на динамото.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предни спирачни накладки от Акорд1,6 бензин 99г. са точно като нашите (Civic 1,7CTDI) - форма и размери съвпадение 100%.Височина 49,2ммШирина 131,7ммДебелина 17,2мм

Edited by Jorko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не по темата...D16B6, D16B7... :lol: - отговорче...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×