Jump to content

stmar

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно stmar

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  1. Колега, не се заблуждавайте от външния вид на уредите за сходността им. Разбира се не мога да бъда сигурен, но щом няма жило бъдете сигурни , че принципно са същите.
  2. Търся сервиз в провинцията. От Русе съм. Май ще трябва да идвам до Сф.
  3. Имах същия проблем със скоростомера на 7-ма генерация 1.7 Ctdi. Но държа да кажа --АБСОЛЮТНО същиия. Колата беше на 3 години и се бях стегнал много.Бяха ме наплашили - не пипай нищо то всичко е много сложно.... и тем подобни щуротии- даже взеха да ми разправят как сигурно километража е бърникан за да ми продадат колата. Пълни тъпотии. Предложиха ми да ми донесат от Англия , но в мили и т.н. То не бяха лоши спойки,то не беше стъпкови мотори и прочее. Много ме дразнеше и след 2 месеца търпение и понеже никой майстор и сервиз не искаше да пипа а само ме плашеха, си плюх на ръцете , извиках неволята извадих пласмасовата кора която притиска таблото, свалих плексигласовия капак и внимателно издърпах стрелката ,казвам ти-съвсем леко ,защото може да ти остане в ръката. Това също не е проблем но трябва да я поставиш при включен контакт за да съвпадне с нулевата позиция. Сглобяваш по обратния ред. Просто стрелката ти е докосвала леко циферблата.ИЗПИТАНО И РАБОТИ
  4. Не залъгвай човека. Извинявам се. Според мен това не може да е от тези скоби на водните съединения.Скобите са много сигурни и се използват на много отговорни места. Виж колега моя съвет е да огледаш внимателно за теч. Теч от антифриза се разпознава лесно ще е омасленои пепелта от улиците (в следващите дни ще има много такава) ще е полепнала. Още една идея: Като спреш отвори капака и предпазвайки се с кърпа бнимателно отвори капачката на разширителния съд на охладителната система. Не трябва да има голямо налягане или да кипи. Бъди внимателен!!
  5. Моля за помощ! Става дума за Civic 1.7 CDTi , но въпросът е принципен.Трябва ли някаква регулировка след смяна на турбокомпресора с нов?Мотора работи добре , но мощността се "разгръща" мудно.
  6. при мен ако по-дълго време не е палена стига до 6-7 секунди - с 5W40 съм и съм сменял масла и филтри на 3 различни производителя.Веднъж бях с 10W40.И точно затова се върнах на 5W40.Между другото в инструкцията е дадено само това БЕЗ алтернатива.
  7. Здравейте! Бих бил много благодарен ако някой може да помогне.Става CIVIC 1.7 cdti 2003.След подмяна на турбокомпресора с нов сега мощността на двигателя се "разгръща" по плавно от преди,което е + ,но имам чувството ,че е по-муден. Въпросът ми е има ли възможност да се провери съответствие обороти-надув и някаква регулировкабило софтуерна или на привода за управление на дюзовия/направляващия/ апарат на турбинната част. Турбината е с променлива геометрия на направляващия апарат.Благодаря предварително!
×
×
  • Създай нов...