Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Точно така - ако предните чистачки работят на пауза или непрекъснат режим, при включване на задна скорост автоматично тръгва и задната чистачка, докато не изключиш от задна скорост. Миналата година се беше запушила и мойта задна пръскалка. Свали кората на петата врата дръпни шлауха и пробвай. Ако пръска значи и при теб се е запушило (в противен случай може би помпичката - би трябвало да я чуваш). На мойто пръскало с една спринцовка му сложих оцет отвътре и отвън, и на следващия ден с една крачна помпа се отпуши веднага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6те пробвам,благодаря за отговора мом4ета много сте добри..ами нещо за пласмасите за пищялките,мога ли да си ги пору4ам или купя от някъде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета искам да Ви попитам къде е щеката или там разграфеното място откъдето да си погледна хидравличното масло,защото го търсих и не мога да го намеря и в книжката гледах,дадено е само за бензиновите хонди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаме хидравлично масло и помпа. При нас има електронен усилвател на волана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gum, благодаря за отговора ;)Jorko., твойте триъгълници на огледалата ти ли си ги дупчи или си си купил оригинални с дупки ? За окабеляването ми е ясно, че няма :)Чудя се заслужава ли си да давам 37 лв за пластмаса или да си дупча моята, понеже си имам пищялки от предната кола.По-нататък мисля, да сменя и говорителите в предните и задните врата с 16,5 см като намерих рингове (адаптори) за да могат да се сложат по-големи и дълбоки говорители.Ако му е интересно на някой...нещата не са пробвани понеже в момента нямам възможност да си ги поръчам, така че ако поръчвате е на собствен риск :)По натам като имам пари мисля да ги взимам.По-рано един колега беше казал тази фирма... ТМЕ с доставка до българия 7Евро (до 30 килограма)Рингове(адаптери) civic 2001-->http://www.tme.eu/ht...8_BG_pelny.html ~ 15 леваfascia (адаптер за неоргинално радио/мп3) civic 2001-2003 (тези с неелектронен контрол на климатика. врътките са над радиото)сиво - http://www.tme.eu/ht...0_BG_pelny.html ~ 10 левачерно - http://www.tme.eu/ht...5_BG_pelny.html ~ 13 леваfascia (адаптор за неоргинално радио/мп3) civic 2001-2003 (тези с електронен контрол на климатика. врътките са от страни на радиото)(тези не знам за каква дирекция са..лява или дясна)сиво - http://www.tme.eu/ht...1_BG_pelny.html ~ 10 левачерно - http://www.tme.eu/ht...4_BG_pelny.html ~ 14 лева.конектор за говорител (за да не се реже оригиналната инсталация) не съм проверявал буксите и не знам нашите такива ли саhttp://www.tme.eu/ht...6_BG_pelny.html - ~ 2 лева.Някой ако има желание може да си направим обща поръчка, за да ни излезе по евтино доставката.Аз по принцип мисля да поръчвам рингове, fascia, и конектори....ако има желаещи може да поръчаме по-скоро...ако няма, ще изчакам :DП.С. това са най-евтините цени, които намерих аз. От Англия нещата излизат доста по-скъпи.Ако все пак някой е намерил по-добри цени с доставка да не се притеснява да сподели ;)

колега моляте пусни линк с вупросните триъгълници /за пищялките до страни4ното огледало/,4е се хванах в 4удо и никаде не намирам подобни пласмаски за 5 вратови модели -искам да си ги поръ4ам...)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги имам следният въпрос:-СМЕНИХ СИ АМОРТИСИОРА+ПРУЖИНАТА -САМО НА ШОФИОРСКАТА СТРАНА И СМЕНИХ ПРЕДНИ ГУМИ-ТРЯБВА ЛИ ДА МИНАВАМ СТЕНД??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам следният проблем: немога да си регулирам фаровете от копчето на таблото ,изглежда че е развален механизма или нещо друго не е наред? Мога ли ръчно да ги регулирам и как става това? Колата е Civic CTDI 2003 г.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се регулират ръчно. Трябва ти "шестостен" (имбусен ключ) 5 или 6мм беше. На всеки фар има по два имбусни болта (може би са полиамидни) с бели глави. Единият е за нагоре надолу, а другият регулира наляво-надясно. Трябва да ги наместваш вечер на тъмно като спреш срещу някаква стена и закриваш единият фар с някакъв плат, докато регулираш другият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Карам Ханда Сивик 7ма серия 1.4 бензин от около година и половина. Много съм доволен от колата, но напоследък имам странен проблем- На десен завой при втора предавка се чува едно пукане като прескачане на сачми на лагер. При другите предавки не се появява това чукане. Проверих двете карета напълно здрави са. Обиколих няколко майстора никой не може да открие причината.

Ако някой има някаква идея ще съм му много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги!И на мен ми светка check-а (въпреки молитвите преди сън и т.н.). Та закарах хондето в Бултрако-Пловдив и майстора каза: "Или софтуерна грешка или блокирала рейка (или нещо подобно, зле съм с терминологията, като стане въпрос за турбо и т.н., за което моля да ме извините) в турбото. Изтриха ми грешката и си подкарах количката. Така си живяхме щастливо точно 1 месец и естествено лампичката "цък" светна :) Поради най-разни разнообразни обстоятелства не можах да я закарам същия ден и на другата сутрин беше изгаснала. Успокоих се аз. "Всико е ОК" си казвам, но в последната седмица като се заразсветка тая лампа и особено след като светна при изпреварване и колата загуби мощност, следващата стъпка беше естествено пак в Бултрако. Накичиха я с кабелите и кошмара се сбъдна. Според майстора имам две опции:1. Почистване на турбото - срещу сумата от около 500-600 лева (сваляне, почистване в специализиран сервиз, качване) и гаранция от около 6 месеца2. Нова турбина - четирицифруна сума (тук възнамерявам да организирам дарителска кампания под надслов "Да отделим левче за ново турбо на Марчето", но май няма да имам успех.Въпросът ми е наистина ли след почистване турбото ще изкара само 6 месеца при разумно каране и спазване на съветите на колегата Jorko или има лъч надежда в тази доста неприятна ситуация (изключвам закупуване на нова турбина). Нека колегите с опит да споделят :)Безаварийно шофиране на всички !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги имам следният въпрос:-СМЕНИХ СИ АМОРТИСИОРА+ПРУЖИНАТА -САМО НА ШОФИОРСКАТА СТРАНА И СМЕНИХ ПРЕДНИ ГУМИ-ТРЯБВА ЛИ ДА МИНАВАМ СТЕНД??

Аз като смених двата предни ми казаха,че трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марчела - гаранция 6 месеца означава, че ако покаже дефект в продължение на тези 6 месеца - ще ти го ремонтират безплатно, а не че ще се скапе след 6-тия месец. Например един телевизор с 2 годишна гаранция можеш да го гледаш и 10 години .monikn - ако са каретата на полуоските би трябвало да се чува най-силно на първа предавка при тръгване от място с навит волан (тогава са най-натоварени) - само това е начинът. Твоите как ги провериха че са здрави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги!И на мен ми светка check-а (въпреки молитвите преди сън и т.н.). Та закарах хондето в Бултрако-Пловдив и майстора каза: "Или софтуерна грешка или блокирала рейка (или нещо подобно, зле съм с терминологията, като стане въпрос за турбо и т.н., за което моля да ме извините) в турбото. Изтриха ми грешката и си подкарах количката. Така си живяхме щастливо точно 1 месец и естествено лампичката "цък" светна :) Поради най-разни разнообразни обстоятелства не можах да я закарам същия ден и на другата сутрин беше изгаснала. Успокоих се аз. "Всико е ОК" си казвам, но в последната седмица като се заразсветка тая лампа и особено след като светна при изпреварване и колата загуби мощност, следващата стъпка беше естествено пак в Бултрако. Накичиха я с кабелите и кошмара се сбъдна. Според майстора имам две опции:1. Почистване на турбото - срещу сумата от около 500-600 лева (сваляне, почистване в специализиран сервиз, качване) и гаранция от около 6 месеца2. Нова турбина - четирицифруна сума (тук възнамерявам да организирам дарителска кампания под надслов "Да отделим левче за ново турбо на Марчето", но май няма да имам успех.Въпросът ми е наистина ли след почистване турбото ще изкара само 6 месеца при разумно каране и спазване на съветите на колегата Jorko или има лъч надежда в тази доста неприятна ситуация (изключвам закупуване на нова турбина). Нека колегите с опит да споделят :)Безаварийно шофиране на всички !!!

А възможно ли е да ни кажеш на колко километра е колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги имам следният въпрос:-СМЕНИХ СИ АМОРТИСИОРА+ПРУЖИНАТА -САМО НА ШОФИОРСКАТА СТРАНА И СМЕНИХ ПРЕДНИ ГУМИ-ТРЯБВА ЛИ ДА МИНАВАМ СТЕНД??

Аз като смених двата предни ми казаха,че трябва
Не трябва!Излъгали са те... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Каретата ги изпробвахме първо при тръгване на първа предавка - не се чува никакъв звук. После ги разглобиха за проверка - всичко е наред. Но чукането е само на втора предавка дори и при най малкото завиване надясно от правата траектория.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!Jorko - Наясно съм какво ще рече 6 месеца гаранция. Притеснението ми идва от там, че чичкото в сервиза каза, че 3 хонди му се връщат със същия проблем на 7-мия месец след почистването.AbsolutHonda - колата е на 169 000 км. Ако има значение лампата светна за първи път на 165 000:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за отговорите!

Jorko - Наясно съм какво ще рече 6 месеца гаранция. Притеснението ми идва от там, че чичкото в сервиза каза, че 3 хонди му се връщат със същия проблем на 7-мия месец след почистването.

AbsolutHonda - колата е на 169 000 км. Ако има значение лампата светна за първи път на 165 000

:)

 

 

Мисля, че някъде го бях постнал, но пак да го има не знам колко е доверчив този сайт.

PFKL213817 TURBOCHARGER ASSY. £210.40 (€231.44) ($336.64)

http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S6A01&block_02=E__4500&block_03=16317

Hi,

 

Thanks for the VIN, it confirms that you are correct about the part number. Just add to cart then select your country for the shipping charges. According to the drawing (you can click on 'enlarge picture' on the website) it does indeed come with the actuator.

 

Parts have a 6 month warranty

 

PS there is a recall outstanding on your car, something to do with the expansion tank on the cooling system. If your visit your local Honda dealer the repair or replacement of necessary parts will be done free of charges.

 

Best regards

 

Mark Denney

PFK Ling Ltd

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче тази схема е за бензиновия двигател 1,7LS - 120к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Обаче тази схема е за бензиновия двигател 1,7LS - 120к.с.

 

Honda Parts Block : TURBOCHARGER SYSTEM (DIESEL) Displayed for Honda Car : CIVIC Year : 2004 Doors : 5 Transmission : 5MT Spec : 1.7LS

 

Турбина на 1.7 бензинов мисля, че няма, ако има едва ли ще е само 120к.с. :) Пък това излиза по моя VIN...

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!Jorko - Наясно съм какво ще рече 6 месеца гаранция. Притеснението ми идва от там, че чичкото в сервиза каза, че 3 хонди му се връщат със същия проблем на 7-мия месец след почистването.AbsolutHonda - колата е на 169 000 км. Ако има значение лампата светна за първи път на 165 000:)

Да попитам нещо?как така ти светна тази лампа?и дали няма друго решение ?май нещо за сервиза на омбре ми говориха защо не опиташ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде, някой бе споменал,че Хонда след 2003-2004 сменят и фърмуера управляващ лопатките на турбото Публикувано изображение , което помагало да се намалят вредните отлагания. Може би на honestjohn.co.uk го бях чел или Омбре бе писал тук :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да определено турбините са проблем за коли4ките,както и за вси4ки коли с турбини....моята кола колеги е на близо 209 хил км,което не е малкои аз о4аквам някакво вклю4ване))-колата е с пълна сервизна история...../добре гледана/...но наистина е пълно удоволствие на пътя))Искам да попитам- КАК Е КЛИМАТИКА-ДОВОЛНИ ЛИ СТЕ ОТ НЕГО,КОЛКО ВРЕМЕ МУ ТРЯБВА ЗА ДА ЗАРАБОТИ КАКТО ТРЯБВА,защото моят определено не ми допада....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой имал ли е дертове с машинката за отключване на пасажерската врата. И от вътре от колата, когато централно отварям не става. И от дистанционното също. Става единствено ако вдигна ръчно копчето за отключване и заключване.

Имах такъв дерт още през Юли 2008 - оказа се изгоряло моторче. Ходих при един майстор на аларми и ми сложи някакво китайско най обикновено моторче за централно за 10 лева. От тогава вече 3 години никви ядове. Моторчето се намираше някъде в дясната врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Искам да повдигна една дискусия, тъй като ровейки се къде ли не неможах да намеря логически отговор на въпросите които ме дерзаят!1. Защо при смяна на ангренажен ремък, трябва да се сменят ролки ( до колкото знам за Д16В1 са 2бр.)? - Нали лагера на ролката си е монтиран на самия вал и при смяна се поставя само ново зъбно колело (ролка). - Според мен удачно е да се смени по-скоро водната помпа, отколкото самите ролки. Немисля че самата ролка е за смяна ако не е запекъл ( или нещо не е както трябва) лагера.Моля за мнение от специалисти!

Редактирано от kiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам един въпрос: От известно време ето на мястото където съм посочил на снимката се чува едно много дразнещо скърцане,което се чува и при пусната музика.Когато го натисна с пръст спира но трябва да се държи постоянно.. някой знае ли как да го оправя

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам един въпрос: От известно време ето на мястото където съм посочил на снимката се чува едно много дразнещо скърцане,което се чува и при пусната музика.Когато го натисна с пръст спира но трябва да се държи постоянно.. някой знае ли как да го оправя

Публикувано изображение

 

Аз лично съм я свалял моята поне 3 пъти, но не се сещам какво може да скърца там на прима виста. Разглабяш е тази конзола, но внимателно и трябва да видиш да не ти е счупена някоя щипка там или къде опира че да скърца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,Имам хонда сивик 2004 1.7ctdi, проблемите които ми е правила е:светна лампичката за подгрев на свещи - проблем с динамотосветна лампичката за подгрев на свещи - датчик колянов валкакто си карам и колата започна да не вдига над 2000рпм, - почистване на дебитомерИ моята лампа за маслото загасва след около 4-5 секунди когато я запаля сутрин или след 1-2 часапроблем който имам от както си я карам колата след 10км каране сериозно по завои няма спирачки, пробвал съм с накладки pagid,RH,TRW, някой да има този проблем и да го е решил по някакъв начин?Благодаря.

Редактирано от skiller

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам един въпрос: От известно време ето на мястото където съм посочил на снимката се чува едно много дразнещо скърцане,което се чува и при пусната музика.Когато го натисна с пръст спира но трябва да се държи постоянно.. някой знае ли как да го оправя

Публикувано изображение

 

 

Ето ти инструкции как да го разглобиш, без да се изпочупят щипките.

Дано ти е полезно!

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

skiller - "както си карам и колата започна да не вдига над 2000рпм, - почистване на дебитомер". Какво имаш предвид под дебитомер и къде се намира?"след 10км каране сериозно по завои няма спирачки" - веднъж на слизане от Бузлуджа се гонихме с една Мареа и ми замириса на феродо малко преди да стигнем до долу, но спирачките си държаха. Може би прегряваш твоите.chani - при мен климатика 2 до 3 минути и духа студ. Аз съм доволен.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jorko - намира се до въздущния филтър, човекът в сервиза разви две болченца и искара елемента от вътре по който имаше много прах по него, а спирачките наистина прегряват и спират да държат.

skiller - "както си карам и колата започна да не вдига над 2000рпм, - почистване на дебитомер". Какво имаш предвид под дебитомер и къде се намира?"след 10км каране сериозно по завои няма спирачки" - веднъж на слизане от Бузлуджа се гонихме с една Мареа и ми замириса на феродо малко преди да стигнем до долу, но спирачките си държаха. Може би прегряваш твоите.chani - при мен климатика 2 до 3 минути и духа студ. Аз съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно питане , като завивам в едната посока и ми прискарцва волана като правя маневра . Чудя се дали да е закарам в хонда да е прегледат основно . Имам самнения за нещо по хидравликата , шумът е леко прескърцване но ме дразни защото това все пак е Хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи прочети нещо малко преди така на готово да питаш.Аз нямам Хонда ама следващата ми кола ще е Сивик7 и вече съм прочел цялата тема и ....абе както и да е Сивиците7 са с ел. усилвател на волана славещ се като безпроблемен, хидравлика няма търси проблема на друго място.(хидравлика имало на някакъв американски вариант ама бил много слабо разпространен)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, Какви предни дискове и накладки като марка да си купя за хондата. Спрял съм се на TRW, добри ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам: Някой има ли автоматично вдигане на прозорците след заключване на колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам: Някой има ли автоматично вдигане на прозорците след заключване на колата?

Да имам какво те интересува ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам: Някой има ли автоматично вдигане на прозорците след заключване на колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам: Някой има ли автоматично вдигане на прозорците след заключване на колата?

Да имам какво те интересува ?
Имаш ли? И как се активира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам: Някой има ли автоматично вдигане на прозорците след заключване на колата?

Да имам какво те интересува ?
Имаш ли? И как се активира?
Фабрично не знам дали съществуват, мойте ми ги прави алармаджията. Слагат се едни модули и с тях се вдигат като заключиш колата. Готина кирийка общо взето ;) Даже и шибидаха се затваря така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабрично нямаме, но наистина алармата ако има такъв изход може да се свърже да ти затваря и ел.стъклата (алармаджията обикновено си премълчава и не ги свързва ако ти не се заинатиш - "не влизало в цената").

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...