Jump to content

kiro

Фен
  • Мнения

    94
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно kiro

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 20.02.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Japan
  1. Здравейте колеги, Продавам спортни пружини Кони подходящи за Civic седма генерация 2001-2005г. Снижават колата с до 4-5см. Отлично състояние. Купувани от Германия. Възможност за изпращане в цялата страна с куриер и наложен платеж за сметка на получателя. Цената е 200.00 лева. За повече информация: Краси - 0894 359 201.
  2. Благодаря на всички за интереса и разгорещените коментари.Заблудата ми дойде от там, че навсякъде ги наричат ролки: Drive pulley (A), Tensioner pulley (B), Water pump pulley (С), Camshaft pulley (D). От твоите думи и думите на tunyo, Vitasik, Sebulba, вече ми стана ясно всичко, че се сменя (B), (С) и ремъка. Sa6o46 не се ядосвай бе човек! Просто незнам, затова питам. А за справка на колегата markup, оригинални Honda части за D16V1: Водна помпа - 214.26лв. Ремък - 108.27лв. Отяжна ролка - 309.74лв. Труд - 150.00лв. Общо: 782.27лв. Това е. Много благодаря още веднъж на всички "просветлени", които "просветиха" нас "неуките". Благодаря ви за търпението и се извинявам ако съм ви причинил ядове. Поздрави от мен.
  3. Тоест искаш да кажеш, че в случая трябва да сменя: Ролка на разпределителния вал, ролка оптягаща, водна помпа, тази малката ролка най-отдолу на снимката (незнам как се казва) и ремък?Ако е така искам да кажа на колегата markup: Приготви 1200лв. или поне 700лв. ако ще сменяш с по евтини части!
  4. Ето тук си много прав, кой не иска да спести 300-350 лева.Не искам да се хващам за думите, но тъй като наистина не съм наясно, би ли обяснил защо може да почне да свири ролката след смяна примерно на ремъка и водна помпа? Защото лагерите са стари и износени или?Може и да ти се струва излишен въпроса или глупав, но "неуките" няма как да знаят!
  5. Ами аз не съм много наясно както предупредих в началото не съм "профи", но все си мисля, че на позиция "А" и позиция "D" на снимката долу в дясно има лагери. Може и да греша и ако е така ще се радвам да бъда коригиран. Обичам градивната критика. Благодаря. Uploaded with ImageShack.us
  6. Питам по принцип, защото ми се струва, че оптягъщата ролка която е на снимката не е нужно да се сменя, а само самият ремък и водната помпа, но тъй като не съм "профи" искам обосновано мнение от хора които ги разбират нещата.
  7. А възможно ли е "кофти" ролката да е оригиналната?? Не се заяждам опитвам се да разбера какво имаш в предвид с определението "кофти" ролка? Тъй като си мисля че износоустойчивостта на ролката е по-голяма отколкото на самият ремък и ако се скъса ремъка няма да е заради ролката, а по скоро заради износването му с течение на годините работа или греша?Радвам се да дискотираме логически нещата. Тъй като аз оставам с впечатление, че нашите "баш майстори" тук просто така са си свикнали като сменят ремък да сменят абсолютно всичко около него.
  8. Искам да повдигна една дискусия, тъй като ровейки се къде ли не неможах да намеря логически отговор на въпросите които ме дерзаят!1. Защо при смяна на ангренажен ремък, трябва да се сменят ролки ( до колкото знам за Д16В1 са 2бр.)?- Нали лагера на ролката си е монтиран на самия вал и при смяна се поставя само ново зъбно колело (ролка).- Според мен удачно е да се смени по-скоро водната помпа, отколкото самите ролки. Немисля че самата ролка е за смяна ако не е запекъл ( или нещо не е както трябва) лагера.Моля за мнение от специалисти!
  9. Аз лично съм я свалял моята поне 3 пъти, но не се сещам какво може да скърца там на прима виста. Разглабяш е тази конзола, но внимателно и трябва да видиш да не ти е счупена някоя щипка там или къде опира че да скърца.
  10. Искам да повдигна една дискусия, тъй като ровейки се къде ли не неможах да намеря логически отговор на въпросите които ме дерзаят!1. Защо при смяна на ангренажен ремък, трябва да се сменят ролки ( до колкото знам за Д16В1 са 2бр.)? - Нали лагера на ролката си е монтиран на самия вал и при смяна се поставя само ново зъбно колело (ролка). - Според мен удачно е да се смени по-скоро водната помпа, отколкото самите ролки. Немисля че самата ролка е за смяна ако не е запекъл ( или нещо не е както трябва) лагера.Моля за мнение от специалисти!
×
×
  • Създай нов...