Jump to content

nikigeen

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно nikigeen

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. При мен също се губеше антифриза.Смених радиатора на парното ,казанчето и куп други неща.Обае накрая започна да дими отзад като ГАЗ.И се наложи отваряне на двигателя.Резултата беше изгоряло едно бутало и съответно главата.Най-вероятно причината за това пък беше дюза.И се почна - дюзите на ремонт,смяна на глава ,гарнитури ,бутало и т.н. и т.н.Сега все едно си имам нова кола .Ремонта общо ми излезе някъде към 1400 лв
  2. Зарядното е с волтметър и амперметър и може да се пуска колкото му подадеш ,така че незнам с колко му е пуснал да зарежда, за съжаление
  3. Здравейте колеги,Днес ме сполетя следния проблем - оставих на баща ми хондата - Сивик 7 генерация,дизел.Ама решил човека да зарежда акумулатора (не знам защо) ,направо както си е в колата и след процедурата решил да я кара ,вкарал ключа ама лампата на имобилайзера не загаснала и не могъл да запали ,после извадил ключа и пробвал пак .Този път запалил ,свършил си работата ,но когато загасил и извадил ключа ,зелената лампа останала да си мига на таблото и такак след няколко опита откачил акумулатора и после пак го закачил ,но проблема си оставал - лампичката си мигала и когато колата е заключена.Друготоо е че след като пускал и алармата тя се активирала след около минута-две и започвала да пищи.Та въпроса ми е дали има проблем с алармата или проблема е в колата ?
  4. И аз имам подобен проблем.Оказа се че десния тампон на двигателя е за смяна.А цената му е .... 178 евра.Не е кеф,но това е положението.Провери си тампона.Добре,но все ме човърка ,че е нещо по окачването.Ще сменям дисковете ,че са поизтънели и оттам и потраква на волана понеже спирачните апарати отпред са хлабави.Абе само дразнения.И това дето ми чезне антифриза ме дразни ,а така и не открих течове А за светлините и аз брах ядове с примигване ,но смених акумулатора и цялата офанзива приключи.Само дето ми се блокира стереото и никъде не открих по купето кодовете ,а и за тъпата Мацущита (стереото е такова) никъде в нета не открих генератор за кодове.
  5. Данъците да са ви проблемите Моята дизеларка пък започна да потропва отпред ,леко се усеща едно почукване на волана и малко звук при неравности ,но по-големия проблем е ,че от време на време при дупки се чува е по -яко "дан' на метал отдясно .Кюстендил е целия разкопан от лятото и сега пролича и на колите.От какво ли може да е проблема?И според мен не е нормално да ми зачезва антифриза ,а се случва ,но нивото на маслото не се променя ,не съм забелязъл да мокри на капачката и не мокри и като я спря някъде.Такъв проблем имате ли?
  6. Не съм го търсил повече.Оказа се ,че новия акумулатор на Искра бил много зле - само на три седмици ,освен това бил с разредена киселина ,след като го върнах във фирмата дистрибутор ,се оказа че за три дни се саморазреждал понеже е в гаранция ми го замениха и сега нямам никакви проблеми - при една седмица стояне на колата си пали та се къса направо.само не мога да разбера примигането на фаровете и изобщо осветлението(в такт с работата на двигателя) на какво се дължи.Проверих за хлабав ремък на динамото ама не е това .Сигурно ще я закачам на компютър в сервиз
  7. Имам ги и при затворена врата.лампата е изключена и после пробвах ( в купето и багажника )и като я махнах - проблема си оставаПримигването на фаровете от какво е?
  8. След велики пози от Йога махнах радиото ,което и без това е блокирано .Остава си обаче една консумация от 40mA Махнат е ключа и лампата вътре е изключена .Обаче като отворя врата консумацията се вдига на 60mA ,пак казвам няма лампи да работят ,проверих и тази в багажника - и тя не свети.Явно е нещо от централното ,възможно ли е?На всичко отгоре се окаа ,че и новия акумулатор бил с раредена киселина - занесох го на фирмата и го премериха оказа се че е 1.2 вместо 1.8 (66 амперчасов е)Сега друго нещо забелазах - когато пусна фаровете примигват леко в такт с бръмчането на двигателя.Според мен не е нормално .На какво може да се дължи?
  9. Ще пробвам и ще кажа резултата.Като се извади ключа диода за анти кражба на радиото си работи(мига си като аларма) ,така ,че е възможно да има консумация от него,но като видя ще ви кажа.Нямам централно на задните врати ,дали може и там да е проблема,нещо с машинките?
  10. Здравейте колеги ,подобен проблем имам и аз - купих си нов акумулатор (имам хонда сивик CTDI 1.7 2002 английска) ,да не говорим ,че радиото е вече кодирано и никъде по колата няма код(от Кюстендил съм ако може да помогнете)Та като си взех акумулатора на Искра ,след една седмица стояне на колата едва успях да запаля - викам си - сигурно не е бил зареден и го заредих имам много хубаво зарядно с волтметър и амперметър и реглаж.Обаче след друга една седмица престой на возилото пак същия проблем .този път махнах клемата на минуса и с мултицета меря и гледам имам консумация някъде около 80-100mA щом светне диода за анти кражба на касетофона се увеличава с още 10.Реших да пробвам като махам и слагам бушоните един по един.Минах първо тези в купето и нищо.После започнах с тези при двигателя и стигнах до него - номер 9 ,който по принцип в книгата го дават - задна ,каквото и да означава това.Махнах го и консумацията спря.Обаче с махането ми изчезна вътрешната подсветка при отваряне на врати и изваждане на ключа(при отваряне на врата работи ако е на контакт),изчезна касетофона(за него вътре си има бушон ,но ако се извади не си губи паметта и диода свети)а при нахане на този външния всичко изчезва..Също така и централно изчезва при положение ,че по книга си има друг бушон за него.Стана дълго .Та бих искал да попитам - такава консумация нормална ли е?Възможно ли е да е от развалена машинка на централното ,защото като я купих задните врати нямаха централно ?Или е от нещо друго ?Алтернатора си работи зарежда 14.3 V Благодаря предварително за помоща
×
×
  • Създай нов...