Rorschach 7 #161 Отговорено 19 Януари, 2022 Линк към въпросният репортаж: Link . 2:40-3:30мин ако не ви се гледа целият. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #162 Отговорено 19 Януари, 2022 Е това вече е пълен абсурд! Нали газовете са ок, какво значение има пробега?!? Една добре поддържана кола и над 500К може да даде резултати близки на заводските. Не мога да разбера тези тикви, защо се опитват да измислят на ново колелото, като в цяла Европа се използват Евро категориите... Аз все пак никъде не намерих по различните сайтове някъде пробега да е фактор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #163 Отговорено 19 Януари, 2022 И моята скромна кола мина на преглед преди 20 дена. Накрая бай Здравко вика: - Давам ти еко 2, ама да знаеш догодина еко 1. - И какво значи 2 ? - Ами, можеш да ходиш където си искаш. - А газовете как са? - А, добре са, ама колата ти е стара. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #164 Отговорено 19 Януари, 2022 Гледах репортажа с човека с Волвото. Дори той се оплака че критериите не са ясно дефинирани за клиентите. Моята Легенда е 2007-ма, с Евро 4 в талона и като минавах преглед миналия август не споменаха че 330 000 са им много, но казаха че въпреки покриването на нормите им за ЕКО 4, повече от 3-ка не могат да и пишат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rorschach 7 #165 Отговорено 19 Януари, 2022 Аз също не намерих място, където да се казва, че пробегът оказва влияние на еко категорията. В репортажа обаче казват друго(или поне аз разбирам друго). В крайна сметка е ясно, че нищо не е ясно. 🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #166 Отговорено 19 Януари, 2022 Още нещо, сега попаднах на следната информация за немските стикери: http://technotest.bg/еко-стикери-зелени-зони-германия/ Как Ханс е решил, че всички бензинови МПС-та след 1993г. могат да имат зелен стикер, а Ганьо във вмирисаната си канцелария някъде в министерството на транспорта е решил, че е по-мъж и разбира повече, та си налага неговото неподплатено разбиране... Интересно също, че на Газ-ката не могат да ми сложат стикер, щот' няма такава графа в таблицата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #167 Отговорено 19 Януари, 2022 (Редактирано) Преди 1 час, ceco_accord написа: Моята Легенда е 2007-ма, с Евро 4 в талона и като минавах преглед миналия август не споменаха че 330 000 са им много, но казаха че въпреки покриването на нормите им за ЕКО 4, повече от 3-ка не могат да и пишат Точно така, група Еко 4 е само за ЕВРО V и VI. Няма пряка кореспонденция в номерацията. И моето CRV е по същия начин. Иначе това за пробега е някаква глупост, ма като знаем какви са по някои пунктове - не ме учудва. Предният път бяха забравили да ми сложат обратно щеката за маслото, добре, че се усетих навреме! PS. Може колата от репортажа да е дизелак Евро 3, тогава попада в първа група независимо от годината или пробега. Редактирано 19 Януари, 2022 от note 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #168 Отговорено 31 Януари, 2022 от кадрите се вижда че е дизел 2005-та, аз затова оставих колата без евро категория в талона гледат само година на първа регистрация, и оттам ми дават 3-та катогрия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #169 Отговорено 25 Май, 2022 (Редактирано) Препратка от тук: За съжаление не можах да видя,тъй като за първи път минавам преглед (канала),с такава скорост.Предните спирачки били добре,но задните,като на колело!Да кажем 10-12мин. и колата беше от другия край.Били нови правила и се ядосваше,че газовия комп., бил "лепнат" вурху лявото бомбе и не виждал добре ном. на рамата.Преди да почне да го повдига и напъва,му казах,че не е "vag" и че може да го снима,от долния ляв край на предното стъкло.Нови правила и наредби имали,двама човека едновременно провеждаха прегледа и ми лепнаха "еко 3".Та ги питам защо 3,колкото "астрата" 99год.,а те ми разправят за някаква таблица,с годината на производство на колите и нея ползвали. Та не се учудвам вече на нищо,като в същото време не можеш и да промениш нищо! По малко нерви,по добре! ПП...Незнам дали за показанията на спирачките,не оказа влияние и това,че задния протектор на летните гуми е само 4мм.? Редактирано 25 Май, 2022 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #170 Отговорено 25 Май, 2022 (Редактирано) преди 38 минути, JHM написа: Предните спирачки били добре,но задните,като на колело ПП...Незнам дали за показанията на спирачките,не оказа влияние и това,че задния протектор на летните гуми е само 4мм.? Тея не са карали колело отдавна. МТВ с висок клас хидравлични дискови спирачки спира зверски и няма кола която да го бие на спирачен път. Дълбочината на протектора не играе, но ако гумите са високоскоростни и студени, може да нямат необходимото сцепление по ролките. Но те си знаят как да прекарат кола с неефективни задни спирачки - едновременно с натиска по педала придърпват и ръчната спирачка. Не си само ти така - това е масова практика, а и задният мост проектно винаги спира по-слабо. ЕКО стикера не го мисли - едва ли някога ще влезе в употреба. Редактирано 25 Май, 2022 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #171 Отговорено 25 Май, 2022 абсолютна глупост е това с тия екостикери! Еко 3 влизат всички бензини произведени между 1998 -2009г. и всички дизели до 2010 вкл. На жената сивика е еко 3 (края на 2005 с изправен катализатор) , пред нас едно изпушило БМВ 5-ца с три литров дизелов агрегат и без ДПФ , произведено 2001г пак, Еко 3. Всичко масово е еко 3. Поне стикера ми го дадоха да си го залепя аз, където исках зад огледалото! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #172 Отговорено 25 Май, 2022 Не всички дизели до 2010 г. са в кат. Еко 3. Моят е Еко 2, което най-вероятно се дължи на над четвърт милионното показание на километража. Още не мога да го преживея това, но както @ceco_accord казва, тези лепенки няма да изтраят още много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #173 Отговорено 25 Май, 2022 Единствения им + е че вече имаш колата си в системата и следващите прегледи няма да са чуденка "тава какво е", че Легенда у наше село не бЕа виждАле. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #174 Отговорено 3 Юни, 2022 Вчера минах за пръв път за стикер. Без катализатор и ДПФ - ЕКО 3. Но според мен не покрива нормите. Много зависи къде се ходи на ГТП. Манипулации винаги ще се измислят, освен ако оборудването не се предостави от държавата, заверено, капсуловано и с техен софтуер 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #175 Отговорено 3 Юни, 2022 Това е Гранде Тъпа Простотия, ама нейсе - съгласни сме, като не можем да сме гласни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #176 Отговорено 3 Юни, 2022 (Редактирано) Не съм искал да правя цигании, но какво да направя, да сложа катализатор и ДПФ? Аз лично не съм ги карал да правят нищо. Като правих турбото наскоро разбрах, че нямам и катализатор. Преди това не знаех. Редактирано 3 Юни, 2022 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #177 Отговорено 5 Юли, 2022 На този газовете и еко категорията са му най-малкия проблем. https://nova.bg/news/view/2022/07/05/374735/бусът-движил-се-само-по-ламарини-в-софия-е-минал-технически-преглед/ 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #178 Отговорено 5 Юли, 2022 На 25.05.2022 г. at 7:46, JHM написа: Препратка от тук: За съжаление не можах да видя,тъй като за първи път минавам преглед (канала),с такава скорост.Предните спирачки били добре,но задните,като на колело!Да кажем 10-12мин. и колата беше от другия край.Били нови правила и се ядосваше,че газовия комп., бил "лепнат" вурху лявото бомбе и не виждал добре ном. на рамата.Преди да почне да го повдига и напъва,му казах,че не е "vag" и че може да го снима,от долния ляв край на предното стъкло.Нови правила и наредби имали,двама човека едновременно провеждаха прегледа и ми лепнаха "еко 3".Та ги питам защо 3,колкото "астрата" 99год.,а те ми разправят за някаква таблица,с годината на производство на колите и нея ползвали. Та не се учудвам вече на нищо,като в същото време не можеш и да промениш нищо! По малко нерви,по добре! ПП...Незнам дали за показанията на спирачките,не оказа влияние и това,че задния протектор на летните гуми е само 4мм.? Ваг имат и на стъклото Аз още не съм минавал преглед, чудя се къде да отида септември месец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #179 Отговорено 5 Юли, 2022 На 3.06.2022 г. at 12:33, ceco_accord написа: Това е Гранде Тъпа Простотия, ама нейсе - съгласни сме, като не можем да сме гласни. Идеята си е много добра даже! И би свършила чудесна работа, ако се прилага както трябва! Но! Както всичко в БГ, така и тая идея за еко-стикерите, се изопачава, неглижира, "замита се под килимчето" и се използва само и единствено да се пълни касичката на Някой. Кой? Ми тоя, който има под "шапката си" повече пунктове за ГТП. Тоя си е поръчал законовата разпоредба и тоя си пълни гушката! И съвсем не му дреме за екология, тровене на народа, стриктно минаване на ГТП, контрол, реално състояние на автомобилите и т.н., и т.н. И се връщаме на въпроса: "Кой?" Е докога ще си питаме все "Кой?" Трябва да рипнем най-накрая!!! 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #180 Отговорено 6 Юли, 2022 (Редактирано) Говори се че тея стикери ще отпаднат. "Той" сигурно е изкарал някой лев, освен ако не са му вкарали некой десен. @dandilov Не съм против законите, а против малоумието на някои от тях, както и на безконтролността им от самите институции. Човек не обича да е ограничаван, но ако е ЧОВЕК, сам съзнава къде и кога неговата свобода навлиза в територията на нечия друга! Редактирано 6 Юли, 2022 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #181 Отговорено 24 Ноември, 2023 https://www.pariteni.bg/novini/transport/zabraniavat-starite-koli-da-vlizat-v-centyra-na-sofiia-247909 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #182 Отговорено 7 Декември, 2023 (Редактирано) Здравейте, мен ме прегледаха миналата седмица и вижте какво се получи: Да не се чудите кое не е наред (освен мен): по талон съм Evro 4 и миналата година получих ECO 3, а тази година съм вече ECO 4- развиваме се значи... Поздрави Редактирано 7 Декември, 2023 от JoroHondata 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #183 Отговорено 7 Декември, 2023 На 6.07.2022 г. at 3:40, ceco_accord написа: Човек не обича да е ограничаван, но ако е ЧОВЕК, сам съзнава къде и кога неговата свобода навлиза в територията на нечия друга! По тази дефиниция, уви, сме заобиколени от не-ЧОВЕЦИ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #184 Отговорено 7 Декември, 2023 (Редактирано) Не човеци са, а служители в бъгава система. И пак има "човешки фактор". Същата кола (от пост 182), 2007-мо ЕГН, на 351000 км с изрядни катализатори. На пункта казаха - Перфектна е, ама е стара. ЕКО 3 и се полага. А моята е и на газ, но и тва нямало значение. Нищо от таз регулация няма значение. Няма да има оправия, без значение дали са "тия, или ония". Все им е изгодно да ни "трият, доят и стрижат". Нямам против нормите, ама за КО ние те и прилагането им ... "мамата / бравата". Редактирано 7 Декември, 2023 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 773 #185 Отговорено 7 Декември, 2023 Направи ли са грешка. Няма регламент, който да позволи, кола Евро 4 да получи Еко 4 категория. Но то и без друго няма никакъв смисъл от тези глупости към момента. Единствено Еко 1 и Еко 2, могат евентуално да бъдат застрашени да не могат влязат в чудния столичен център. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 276 27 #186 Отговорено 17 Януари Не е грешка. Към момента на бензинови коли с евро 4 им дават еко категория 4. Отново няма нищо общо с изгорелите газове, които бълва колата ти. На един пункт за ГТП коментираха служителите, че щели да променят системата и няма да може да се прави врътка с газоанализатора. В тази връзка са правили тестове и се оказало, че бензиновите коли не минават теста, без значение колко са нови. За сметка на това дизелите с и без катализатор били ок. След пробите изводът бил, че ако се зареди със скъпия бензин (98 океана и т.н.) всичко си идва на мястото. Явно качеството на горивото е решаващо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #187 Отговорено 18 Януари На 19.01.2022 г. at 16:51, kvd74 написа: И моята скромна кола мина на преглед преди 20 дена. Накрая бай Здравко вика: - Давам ти еко 2, ама да знаеш догодина еко 1. - И какво значи 2 ? - Ами, можеш да ходиш където си искаш. - А газовете как са? - А, добре са, ама колата ти е стара. След този преглед минах още два, един пак при бай Здравко, и ми тури еко 2, но за последния ме подразниха и направо в друг пункт. -Може ли да се даде еко 2 на тази кола? -Дизел ли е? -Бензин, без газова у-а. -Има ли катализатор? -Има и работи, газовете са добре. Резултата- еко 2 и забележка, че задните спирачки са малко слаби. Последва цялостна смяна на сп.течност. В последствие разбрах, че и при бай Здравко съм можел да мина, защото имало някаква +наредба за бензиновите коли. Положението е- тормоз да има. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #188 Отговорено 18 Януари А правила нЕма! Сивика (6-та - хеч / префейс / Д14А3 / 99-та родом) на синковеца е без катализатор и е ЕКО 3, колкото и Ледженда / 2007-ма, с 3 работещи катализатора. Смешна история. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #189 Отговорено 18 Януари В София, на Сивик-а, 2 години подред, ми дават Еко 3. Казваха, че по емисии е за Еко 4, но годината на производство не позволява по-висока от Еко 3. Този месец баща ми я мина на ГТП във Враца. Учудили се колко добре работи двигателят и колко ниски емисии има. Но накрая лепнали Еко 2. Защо - не знам... И никой не може да обясни... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #190 Отговорено 18 Януари Почвам да се притеснявам, че катализатора на едната кола хвана крака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #191 Отговорено 20 Януари (Редактирано) Off Topic @Митко Йотов https://forums.hondabg.com/topic/96637-грешка-p0420-catalyst-system-efficiency-below-threshold-bank-1/?do=findComment&comment=1057633993 Редактирано 20 Януари от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #192 Отговорено 22 Януари (Редактирано) @ceco_accord и на мен така, онзи ден на Aerodeck-a, ЕКО 3 Аз съм доволен ама и другата която е 2007-ма също е ЕКО 3. Абе.... Проблем е ако по местоживеене не си в центъра, иначе ако имаш адресна регистрация в център си влизаш ако ще да е 1965-та. Ще видим тази година в краят как ще е. Редактирано 22 Януари от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #193 Отговорено 14 Юни 14.06.2024г. https://www.pariteni.bg/novini/ikonomika/otnemat-registraciiata-na-koli-sys-svaleni-katalizatori-249769 Я да видим тук, какво бях писал преди години : https://forums.hondabg.com/topic/111760-всички-автомобили-задължително-с-екостикер/ и тук : https://forums.hondabg.com/topic/111760-всички-автомобили-задължително-с-екостикер/?do=findComment&comment=1057570536 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #194 Отговорено 15 Юни (Редактирано) Миналият петък минах преглед със Сивика. Под колата никой не е слизал. Газове мериха и на 2-те горива, но сега на мин. обороти. Всичко било ОК. ЕКО стикер вече няма. Сега лепят това - долу в ляво на предното стъкло. Правилата работят когато са дългосрочни. Ако всяко правителство ги сменя, .ахтаздържава. Всяко чудо за 3 дни. Редактирано 15 Юни от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #195 Отговорено 15 Юни (Редактирано) От нета: Промяната се дължи на изменение на наредбата за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на автомобилите. Шофьори негодуват, че ги разиграват с тези стикери, които са напълно ненужни, тъй като камерите за контрол отчитат регистрационния номер и по него се вижда категорията на автомобила, съобщава „Телеграф“. „В ситуацията сме на краварката в левия ъгъл, но още по-комични, защото си личи, че оставането на стикерите не е с цел опазване на околната среда, а с цел печалба от производството на самия стикер“, коментира мъж, който чака с автомобила си да мине ГТП на един от големите пунктове в София. Служител на КАТ също коментира, че няма необходимост от стикери за преглед, както и от такива за наличие на задължителната застраховка „Гражданска отговорност“. „Имаме таблет, по номера на автомобила виждаме всичко, вече не гледаме стикерите, но и ни задължават да санкционираме, ако не са залепени“, обясни униформеният. „Стикерът се поставя от служител в пункта за ГТП и ако не е поставен спрямо изискванията, може да се състави акт в размер на 1500 лв. за пункта, който е извършил прегледа“, обясни проверяващ изправността на автомобилите. Аз не виждам нищо конкретно в моят, освен едно дърво в което пише ЕСО, а стеблото му мислех за цифра 1. petal_20240615_092300.mp4 Редактирано 15 Юни от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #196 Отговорено 3 Юли И така гадно рефлектира и ми вади очите,че ми идва да го изтържа😳☹️!Аман от простотия в тази жунгла! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto_bo 50 #197 Отговорено 3 Юли Също така май има промяна в таблиците по които се определя еко групата. Досега примерно сивик 1999 ако е бил в 3 еко група, вече преминава във 2-ра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #198 Отговорено 3 Юли Казва ли ти някой! Всичко важно в тая държава е тайна от населението и. Но на моят, тази година, накрая на печатното поле има 2-ка, та може и да си прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 773 #199 Отговорено 3 Юли Преди 2 часа, marto_bo написа: Също така май има промяна в таблиците по които се определя еко групата. Досега примерно сивик 1999 ако е бил в 3 еко група, вече преминава във 2-ра. По-скоро почват да отчитат и зачитат данните от газанализаторите, а не по презумпция да ти дават еко категория на база еврото, макар и да чадиш като параход. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pspa 21 #200 Отговорено 3 Юли Не знам какво отчитат, ама предните години на Джаза даваха еко3, от тази година вече съм еко4. Явно колкото повече километри и години натрупва - толкова по-екологична става! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове