ceco_accord 6705 #121 Отговорено 4 Август, 2023 УРАААААА! Фръгам го, не - ша си го сложа в рамка - все пак е от миналио век. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1870 #122 Отговорено 7 Август, 2023 Off Topic Смятай ако беше златен,какво щеше да го правиш..! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #123 Отговорено 7 Август, 2023 Off Topic Жената има голд, щото не шофира. Моят има "пробоини в дисциплината" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #124 Отговорено 7 Август, 2023 На 22.01.2021 г. at 21:33, kalintry написа: СИНЬОТО ТАЛОНЧЕ! То казва всичко... за всички... Станало е дума и на 22.01.21 съм го отчел! Прозрението е от мнооого по-рано Хубавото е че вече е история...май... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 796 #125 Отговорено 9 Август, 2023 Нищо не се казва за златния талон, какво се случва с него ? Също така как може да се види колко точки има дадеш шофьор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #126 Отговорено 9 Август, 2023 Проверка в кат, или ако има склонни патрули да чекнан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #127 Отговорено 9 Август, 2023 НАааааай сетне - тея се взеха в ръце, "въоръжени" с новоприетия закон и вече конфискуват МПС-та при над 1.2 промила, или положителен нарко тест. Малко е странно ако заловеният не е собственик, юридическият да дължи пазарната цена на автомобила, но предполагам ще го "доизчистят". Поне качващите се да шофират в замаяно състояние, ще си "имат 1 на ум", стига да е безпрекословно съблюдаването на закона. Остава да приемат и причинената смърт при алкохол и дрога като умишлено деяние и нещата по пътищата ще влязат в цивилизационните норми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s7r3l0k 25 #128 Отговорено 9 Август, 2023 На някого случайно да са му искали ЕГН при проверка с дрегер и резултат 0.0, след което да е записвано в тефтер/кочан с листи въпросното ЕГН, заедно с други данни, не лични? Явно е някаква практика, защото днес ми се случи. Поисках да разбера защо, след като колегите на проверяващият ме ми имаха документите отпред, а данните ми по никакъв начин не са защитени - не ми беше отговорено. Имаше доста хора записани, явно има защо да го водят това и очевидно вървеше с дрегера, защото си беше на едно с него този кочан с листи. Направи ми впечатление, че голяма част от него вече беше попълнена с данните на други хора. Не се ли записават/попълват протоколи (въпреки че това не беше протокол а просто попълнени редове с данни) единствено при проблем - отказ за тест и наличие на алкохол над допустимите норми? А АПИ бяха решили да полагат маркировка на пътя и по средата насложили конуси, които хвърчаха около тежкотоварните машини. Човекът, който маркираше платната пък, без никакви предупредителни сигнали - нито светлинни, нито табели, като нищо някой можеше да го връхлети, както едва се движеше по средата на пътя. Страх нямат тези хора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #129 Отговорено 9 Август, 2023 Това с ЕГН- то е за отчета колко хора са спрели за проверка - имат си "норма". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 57 #130 Отговорено 10 Август, 2023 Преди 10 часа, ceco_accord написа: ... Малко е странно ако заловеният не е собственик, юридическият да дължи пазарната цена на автомобила, но предполагам ще го "доизчистят". Поне качващите се да шофират в замаяно състояние, ще си "имат 1 на ум", стига да е безпрекословно съблюдаването на закона. ... До колкото го разбрах това, виновника дължи левовата равностойност на управляваното от него превозно средство, когато не е собственик. А не реалния собственик на колата. Относно второто изречение - да видим как ще работи схемата при случаи с "батко" и "братко". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 57 #131 Отговорено 10 Август, 2023 Извинявам се за двойни пост - не намирам бутона за редкация!? Остава да бъде решен и проблема с неточните тестове за наркотици. Същите, срещу които полицаите много яко възроптаха, когато се реши да ги ползват на тях. А кръвната проба отнемала доста време поради липса на акредитирани лаборатории и голям обем проби (3-4 лаборатории за цялата страна). И ако е вярно, това, че на място ти вземат колата и т.н., а кръвната проба се чака месеци ще е супер неадекватно всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #132 Отговорено 10 Август, 2023 По старому. Вълкът козината си мени, но нрава не. А относно конфискацията: ко прайм като съм женен и половината кола е на жената, а синковеца е наследник. Сурова е още де юре работата, както и наказанието, но си требе балтия, иначе нЕма а са опрайме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1375 #133 Отговорено 10 Август, 2023 Ами ако карам с над 1.2 на комшията колата и ако откажа да платя стойността и ще му върнат ли колата или ще я държат до като си вземат парите което ще е на куково лято и комшията ще пие една студена вода и ще се надява на моята милост която няма да получи естествено? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 57 #134 Отговорено 11 Август, 2023 Предполагам, че в такива случаи автомобила се връща на собственика, а ти ако не платиш в схемата влизат ЧСИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #135 Отговорено 11 Август, 2023 Не е изпипана работата. КАТ имат правомощия само върху регистрационните номера на колата, които могат да свалят. Тя си е твоя, както и грижата как ще я прибереш и къде ще стои до приключване на процедурата по втория кръвен тест и евентуалното им обжалване, но това е в друга юрисдикция и през това време автомобила не е кофискуван, а пари за КАТ платен паркинг са извънзаконово малоумие, защото няма съдебно решение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1375 #136 Отговорено 12 Август, 2023 Явно това ще претърпява промени, ще видим до къде ще стигнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 706 #137 Отговорено 18 Септември, 2023 Едно много интересно интервю. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #138 Отговорено 18 Септември, 2023 Много истини има, но и "много баби (институции) - хилаво дЕте". А когато никой не мрънка, се прави това от което някой има интерес. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 796 #139 Отговорено 24 Септември, 2023 В крайна сметка проблема с този закон за наркотици и алкохола беше, че има 80% фалшиво позитивен резултат и някой на антибиотик ще остане без кола. Другия проблем са лабораториите. Би трябвало да става за 1-2 дена резултата, а не за 6 месеца. Видя се, че дори и да го има тоя закон пак има пияни шофьори, които убиват деца А и да не забравяме, че новите вейпчета с екстракт от марихуана теста не ги лови Така, че може да си нагърмян на животно и неадекватен, но пак теста си е негативен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1592 #140 Отговорено 24 Септември, 2023 Quote . Би трябвало да става за 1-2 дена резултата, а не за 6 месеца. Хубаво е ако е за 6 месеца,,мой приятел от миналия септември2022 е без книжка и кола,чака да излезе теста за наркотици от ВМА Варна. Въпреки 3 теста които доказват че е грешка в други лаболатории,но се са сертифицирани и това е от доста години този проблем. В момента съди институциите и ще спечели делото,ще вземе не малко пари,но къде останаха ядовете притеснението и това да водиш детето си на детска с тортинетка. Не знам кой има изгода от това,много пъти се спомена проблема и по телевизията,държавата мълчи. Безумие молете се да не правят тест за наркотици 50%на50% да е фалшив теста...........и започват проблемите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1078 #141 Отговорено 25 Септември, 2023 Трагично е с тия тестове. Не посмях да си взема хапчета за глава скоро различни от аналгин, че можели да покажат положителна пробва при тест Ходи обяснявай после, че не си взел наркОтици. Тегаво е това и трябва да измислят начин да го регулират малко. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #142 Отговорено 26 Септември, 2023 На 24.09.2023 г. at 15:34, CARPERA написа: Не знам кой има изгода от това... И никой конкретно да няма (освен лабораториите с парите за теста), безхаберие си е. Така се развъжда корупцията. Ако можеш - опрАаш са по "втория начин". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #143 Отговорено 12 Май, 2024 (Редактирано) Днес с колелото минавам по трасе, по което нямам работа с колата - затънтен край северозападнал - не води към нищо, но няма големи баири и трафик. Преди около 2 години (а може и повече) го реновираха и асфалта още е ок. До тук - добре! Бее, нещо не му е в ред, ама докато схвана какво е ... Участъкът е 20-тина км и минава през 2 населени места, та почти стига до 3-тото. По цялата си продължителност е с жълта непрекъсната линия, вече поизсветляла - ОТ - ДО - 20 км - равно и с дълги прави участъци с ограничение за маневри и скорост. Първата снимка е от началото на една поне 4км права. с идеална видимост, а втората е до където може да зумне тел-а ми. По трасето има и знаци. Преди всеки завой се забранява изпреварването, а след него, съответният разрешителен знак е завъртян успоредно на платното - за да не се вижда. Естествено, никой не кара с 40 и си изпреварва. По трасето видях 3 патрулки, а на връщане бяха на други места - "шумкарите сменят драките". Пред очите ми 1 водач "изгоря". Първо си мислех че е "държавен рекет", но поразпитах и се оказа че и местната власт + други заинтересовани, безхаберно участват в това законно беззаконие. Защото ги устройва! Трябвало да се положи още 1 слой асфалт, но "пАри немАло" и докато стане, това е "временна организация на движението" - заради ремонтните работи, със съответната маркировка и други мерки. Вече 2 години Питам се - кого и дали има смисъл да питам? Какво да се стори и дали би променило нещата? Сигурно мнозина са се питали, но не са питали когото трябва. КОЙ е ТОЙ? Редактирано 12 Май, 2024 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1618 #144 Отговорено 12 Май, 2024 (Редактирано) преди 50 минути, ceco_accord написа: ... временна организация на движението" - заради ремонтните работи ... ... вече повече от 2 години! Значи, следващите 10км максимална разрешена скорост 50 км/ч. Пътят изглежда завършен. Перфектна настилка, хоризонтална и вертикална маркиривки, мантинели ... ! На места е достатъчно широк за разминаване на 2 камиона и кола едновременно. Но ... не знам, по каква причина не е одобрен за експлоатация. Грубо казано, няма Акт 16. Мястото е Първокласен Път #8, след границата между София - Област и Област Пазарджик, посока Пазарджик. Добрата новина е липсата на контролни органи. Минавал съм многократно по участъка и не съм видял дори една "патрулка". Редактирано 12 Май, 2024 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 57 #145 Отговорено 13 Май, 2024 Преди 10 часа, ceco_accord написа: ... Питам се - кого и дали има смисъл да питам? Какво да се стори и дали би променило нещата? Сигурно мнозина са се питали, но не са питали когото трябва. КОЙ е ТОЙ? Като се има предвид, че Хаимбоаз до преди 2-3 години нямаше Акт 16 има ли смисъл да коментираме ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #146 Отговорено 13 Май, 2024 Смисълът е сложно нещо в наща държава. Ако го няма - тя е такава каквато е. И в частност - пътищата ни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s7r3l0k 25 #147 Отговорено 13 Май, 2024 Същите безумици със стари и неприбрани табели ги има по прохода на Републиката. А не е като да е път за никъде. По друга тема, преди няколко дни ни скъсаха нервите в КАТ при опит за регистрация на автомобил "нов внос". Мой приятел има близки, които живеят в Германия. Моли ги да му купят автомобил, който е харесал, евтин. Уговарят всичко, чуват се със собственика по телефона и правят оглед + видеовръзка. Договарят се за покупка. Моят приятел праща пари по техен познат или роднина и сделката минава, пише се немски договор за покупко-продажба. Връщат колата на платформа чрез частно лице и му се плаща пътя тук, като му я свалят утях. Дотук всичко добре. Момчето ме моли да му съдействам, да наглеждам колата, докато той отиде за превод и легализация на договора, защото в района на КАТ няма преводач. Връща се, влиза в КАТ и се започва едно безкрайно чакане, като накрая се връща посърнал и явно притеснен. Някаква кисела лелка в КАТ му обяснила, че не можело така. В декларацията за придобиване на МПС можело само да напише, че той е карал платформата, а той категория за това няма. Той можел само присъствено в Германия да сключи договор, от разстояние нямал право. Нямало да приеме и сключен договор от разстояние. Нямал право да сключи договор с неговите познати, защото трябвало да се сключи тук и по някаква причина да е нотариално заверен, въпреки, че автомобила е без номера, регистрации и каквото и да е. Доколкото знам, нотариус не се използва в такива случаи. Отказва му регистрация и му казва, че автомобила изобщо така както е, не може да се регистрира в България и най-добре да търси начин да бракува и на части. Иначе го сплашила, че ако подаде неверни данни, веднага ще го предаде на властите и наказанието било 3г лишаване от свобода или 1000лв глоба. Човека дойде пребледнял. Влязох да попитам лелката, как едни хвърчащи листи с набързо попълнени договори на коляно от мними автокъщи минават, а човека отишъл на място с преведен договор и пълен набор от документи не може да регистрира. Как е възможно да нямаш право да поръчаш автомобил от чужбина, след като автокъщи имат същата практика и директно купуват на твое име, без нотариално заверен документ да те представят? Отговорът кратък, но неясен - няма фактура, няма документ за докарване, той не е ходил там. Поспорихме малко за това, как е възможно частно лице да издаде фактура за продажба на мпс, за транспорт на мпс и трябва ли да се обадим на германеца да си отвори една фирма, за да я продаде отново колата - насреща мълчание. Момчето заряза колата на паркинг до КАТ, докато намери решение на проблема. Пълен батак са нашите закони и това е. Да не говорим колко хора ежедневно минават с договорите-менте от автокъщи, представящи се за частни лица или такива, знаещи какъв скрап продават. Извинявам се за дългият пост, обаче досега не бях виждал такова безумие. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #148 Отговорено 13 Май, 2024 Далеч сме от "белите" държави! Там системата служи на хората, а тук само на някои избрани. Щели сме да борим корупцията? Как, като тя е движеща сила в икономиката ни. Като в оня виц за ламята Спаска, дето живеела през 9 земи в десета. Събудила се 1 ден, па си казала: - Баси, колко далече живея! Дано се събудим! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 171 #149 Отговорено 13 Май, 2024 Преди 5 часа, s7r3l0k написа: Някаква кисела лелка в КАТ му обяснила, че не можело така. В декларацията за придобиване на МПС можело само да напише, че той е карал платформата, а той категория за това няма. Той можел само присъствено в Германия да сключи договор, от разстояние нямал право. Нямало да приеме и сключен договор от разстояние. Нямал право да сключи договор с неговите познати, защото трябвало да се сключи тук и по някаква причина да е нотариално заверен, въпреки, че автомобила е без номера, регистрации и каквото и да е. Доколкото знам, нотариус не се използва в такива случаи. Отказва му регистрация и му казва, че автомобила изобщо така както е, не може да се регистрира в България и най-добре да търси начин да бракува и на части. Иначе го сплашила, че ако подаде неверни данни, веднага ще го предаде на властите и наказанието било 3г лишаване от свобода или 1000лв глоба. Човека дойде пребледнял. Джамбазите я знаят схемата. В немския договор полето за купувач се попълва, когато се намери такъв, а колата вече е тук. Трябвало е твоят човек да се консултира с някой джамбазин преди да иде при лелката. В софийския КАТ си има "съдействащи", с които такава драма няма как да се случи. Таксата за услугата им се избива дори само от това, че вместо в 6.00ч. отиваш в 14.30ч. и до един час си тръгваш с платена екотакса, ГО и номера. За тази процедура обикновен човек трябва да си вземе почивен ден, а и лелките се заяждат за каквото могат, но това едва ли е, защото са на % при "съдействащите" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1570 #150 Отговорено 13 Май, 2024 Преди 6 часа, s7r3l0k написа: преди няколко дни ни скъсаха нервите в КАТ Това, ако е в Стара Загора - там стават чудеса. Преди половин година, когато регистрирахме колата на баща ми, бяха изискали нещо, където за толкова много коли, в София никога не бяха издребнявали до там. Но вече изключих какво беше - мина и замина. Иначе, от Германия съм взимал внос кола, докарана тук. Продавачът попълва един хвърчащ лист (Kaufvertrag) с данните на немския собственик като продавач и няма заверки, няма преводи, няма нищо. Само талона на колата трябва. Изтеглили сте късата клечка @s7r3l0k с всеизискваща лелка, според мен. В София служителите на гишетата са супер, само чичаците на каналите скапват пейзажа. И то не всички. Доволен съм и никога не съм използвал посредник, а в последните 10 години сигурно съм регистрирал едно 10 МПС-та. За мотора даже отидох 2 месеца след датата на договора, че нямах А категория, когато го купих и трябваше да изчакам. Бях се подготвил психически, че ще ми наложат глоба, както беше по закон. Нищо подобно - за моя изненада ме пуснаха. Та... очаквайте най-лошото и се надявайте на най-доброто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s7r3l0k 25 #151 Отговорено 3 Юни, 2024 Извинявам се за закъснението с "развитието" по въпроса, но човека е изчакал 2-те седмици за регистрация на МПС-то и дори е пропуснал срока, но вторият му опит се е оказал успешен. Тайната на успеха била, че попаднал на друго гише, не при въпросната лелка, а при по-млад служител, който просто се засмял и отвърнал нещо от рода на "На тези лудите не им обръщай внимание". Минал е със същите документи, превода на български не му е поискан, интересното е, че са задържали оригинал и копие на kaufvertrag, иначе немските документи както си е записано остават в КАТ. На канал никакви проблеми, автомобила си е бил със скорошен TUV, където са отбелязани забележките и в тях нямаше технически такива, само изтекла аптечка беше вписана. Имало някакви будки пред КАТ, където са му дали жокер, ако не успее да мине пак, просто да отиде при тях и те щели да решат проблема. Никога няма да се оправим... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #152 Отговорено 3 Юни, 2024 Никоя от институциите, както и държавната управа нямат интерес от оправянето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #153 Отговорено 4 Юни, 2024 Но пък си стана доходоносен бизнес. От днес - в столицата (после и в други градове) ПОС терминали в колите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s7r3l0k 25 #154 Отговорено 8 Юни, 2024 Не останаха здрави линейки, но поръчваме над 460 патрулни автомобила. В същото време, линейките се поръчват и доставят "капка по капка", като броят им е шокиращо по-малък. Явно да се изкарат пари от глоби е по-важно от живота на хората. Да - знам, че се каза, че автомобилите са закупени с пари от глоби. Не - това не го прави по-малко безумно, по мое мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #155 Отговорено 8 Юни, 2024 Парите са от фонд безопасност в който отиват глобите. За дръжАвниците е по-важен наказателният, а не инфраструктурният аспект на безопасността. Нищо лично - просто бизнес. А бизнесът инвестира само в доходоносното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 13 #156 Отговорено 9 Юни, 2024 Вчера сутринта началник от полицията беше при Георги Любенов. Каза че полицаите при обходите си предават сигнали до стопаните на пътя за забелязани дупки и нередности. Ако и при тези сигнали апи не реагира, не се учудвам че не обръщат внимание на моите. Преди две седмици бяха ограничили движението на входа на тунел витиня, помислих че ще ремонтират рововете, но днес няма ограничения и нищо не е направено. Хемус е трагедия на много места, а за Тракия си представям какви дупки са се отворили след зимата. Ако пътя е в територията на дадена община, колкото и голяма да е дупката, отговора е да се обърнеш към апи. По Ботевградските села има по един метър от бордюрите тръни, бурен, пясък, камъни и няма кой да почисти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #157 Отговорено 9 Юни, 2024 Намаме "полезен ход". Де юре, всичко е в ръцете на институциите, а те нямат конкретни лица. Уповаваме се на добрата им воля, но дефАкто тя е обща безотговорност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #158 Отговорено 24 Юли, 2024 https://novini.bg/biznes/avtomobili/857416?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3TxVYphGg9ugcAhSza7M9Jb-sfb9UH_O-kfywSQtCjN_ufAnYXkeoJcds_aem_C_zmCeLaMIQH86p7J8fqdA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ipetkow 5 #159 Отговорено 24 Юли, 2024 Дано се измисли някакво решение, че иначе положението става страшно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #160 Отговорено 19 Декември, 2024 (Редактирано) От понеделник до момента, няма сила която да накара отговорните да оправят този светофар. Ще му се скинат от миганье крушките на жултото. По 2 ленти в перпендикулярните посока, а 3 квартала на Монтана излизат през това кръстовище. А направи ляв завой по тази главна артерия! Дори да не е час пик, пак е чакане и пцуене по кмета, ама от него нищо не зависи - нали е независим кандидат, подкрепен от коалицията на най-големите партии. Безпомощен е горкият. Отсреща на снимката е сградата на енергото - и те са без помощи - пропадняци! Редактирано 19 Декември, 2024 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове