ceco_accord 6556 #2081 Отговорено неделя в 09:13 Преди 4 часа, Rakeem написа: Кой го е грижа, как се държи ПАО... ... и дали ще почне да се разпада при 300 градуса. Тези с турбините, но повечето не сме на "изкуствено обдишване". 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 335 #2082 Отговорено неделя в 10:56 1 hour ago, ceco_accord said: Тези с турбините, но повечето не сме на "изкуствено обдишване". и най-вече, паче и т.н.... Залил я как-то масло 5w-50 в свою HONDA ACCORD и понеслась. (Допуски VS Маркетин (4) (online-video-cutter.com).mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 861 #2083 Отговорено неделя в 16:02 Преди 6 часа, ceco_accord написа: Тези с турбините, но повечето не сме на "изкуствено обдишване". Именно за това е важно да се налива качествено масло. Макар че вече турбо бензинките си имат охлаждане на турбото с отделна помпа, която циркулира и след гасене на двг, интегрирани изпускателни колектори с охлаждане, което сваля темп. на газовете и като цяло не се достигат някакви кой знае колко екстремни температури. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 160 #2084 Отговорено понеделник в 14:14 Всъщност много рядко ще видите масла с повече от 65-70% PAO,минирално масло винаги присисъства като част от пакета присадки защото не те не се разтварят в 4-5 групи. Топ рецептурите имат и Ester-и или AN,така забъркан коктейла съчетава плюсовете на всички групи и съответно снижава минусите. Exxon Mobil като пионер бяха открили златното сечение в техните ESP и X серии. За кои коли е нужно подобни масла, човек когато си подбира продукт трябва да е запознат със слабите страни на ДВГ в колата си, дали има нещо сбъркано от инжинерна гледна точка, дали нещо в КММ или ГРМ не е изчислено. Съвременният автопарк с тези long life интервали е много капризен и податлив на износване при високи натоварвания. Има ДВГ с никасил или алусил покритие на цилиндрите , много малък обем картери от там маслото ври и кипи лятото в жегите и оставя лак, нагари ...изобщо не хубави неща. Избора винаги е комплекс от много променливи величини. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bob 15 #2085 Отговорено понеделник в 17:26 Интересно проучване по повод препоръчваните вискозитети и HTHS от OEM производителите и реалните тестове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2989 #2086 Отговорено понеделник в 17:53 Така е, като не са си проектирали правилно двигателите. Що го нямаше тоя проблем с по-старите двигатели? Пак ги караха с 0W-20 и 5W-20. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 160 #2087 Отговорено понеделник в 17:56 То конструктивните проблеми са едно на ръка, но като прибавиш малък обем-голяма мощност, олекотяване на бутала,биели,турбо и за капак еко периферия и се получават проблемни ДВГ с малък ресурс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 335 #2088 Отговорено понеделник в 18:08 ми счетоводители и екопедери като висят на главите на инженерите така е... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 28 #2089 Отговорено вчера в 13:05 Един малко скъпернически въпрос. Проблем ли е да долея Ravenol Dxg 5w30 във Fds 5w30. Става въпрос за максимум половин литър евентуално да добута до смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2989 #2090 Отговорено вчера в 14:30 Не е проблем. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове