Jump to content

Recommended Posts

АБ се разрежда по-бавно на студено, а не на топло. До сега всичките ми АБ са умирали лятото, не зимата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, в Лидл са пуснали зарядното за акумулатор от снимката на 65лв. Някой ползва ли такова? Интересувам се дали може да заради батерията на 100% и да регенерира клетки които са заминали вече? 

Иначе има и малкото от 28лв, но за него вече четох смесени отзиви.

Благодаря 

 

1621079536_IMG_0354(2).thumb.JPG.559042baea40619d22871b52d2709c0f.JPG1924494139_IMG_0355(1).thumb.JPG.dd3b31efa99f7ffe366997be0a85f3f8.JPG

Редактирано от galin_k

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"да регенерира клетки които са заминали вече? ??"   Няма такова зарядно .За зареждане на акумолатора -върши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, galin_k написа:

Иначе има и малкото от 28лв, но за него вече четох смесени отзиви.

Аз имам два броя от малкото и ми вършат идеална (засега) работа.

 

Какво повече предлага голямото, освен че има 8 програми, като чета, а малкото има 4 (автоматично, мотор, кола, зимен режим)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямото лидълско може и 24v да зарежда. На мен също малкото ми върши работа.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20211114_095347.jpg.570c92f7f72a03077310636ff4cf6d5d.thumb.jpg.866c45c78787e3f48df440d47c6e3f6c.jpg

Аз съм с такова зарежда на 100%,умряла клетка само чудо може да я съживи.

Регенерация малко рекламен трик,да я десулфатизира да,това е точното название.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D:D:D

Владо, това, че на дисплейчето изписва "FULL", не означава, че акумулаторът наистина е зареден. Занеси акумулатора на тестер Bosch с разпечатка и ще видиш колко е "Фулл"... :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 3 месеца престой в контейнер сега е включен на "банка" за преливане на енергия.

Зарядното е от Кауфланд с ръчнен избор на програма. Моето от Лидъл е с автоматичен избор и дава грешка защото не можа да определи колко волтов е акумулатора.

Давам му шанс до утре или иначе казано 48 часа. Да видим дали ще си заслужи името :D

20220509_121558.thumb.jpg.f90c2752a496fdd6a4cae4e88ac8d348.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

DieHard :D

 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Plamen-CRV said:

След 3 месеца престой в контейнер сега е включен на "банка" за преливане на енергия.

Зарядното е от Кауфланд с ръчнен избор на програма. Моето от Лидъл е с автоматичен избор и дава грешка защото не можа да определи колко волтов е акумулатора.

Давам му шанс до утре или иначе казано 48 часа. Да видим дали ще си заслужи името :D

20220509_121558.thumb.jpg.f90c2752a496fdd6a4cae4e88ac8d348.jpg

Кое зарядно,коя програма.

Каквото и да покаже дисплея на зарядното важно е под товар да издържи .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера лидълското зарядно изписа грешка. Заряда беше около 4 волта. Днес след 24 часа зареждане вече минава на режим за мотор.

 

20220509_121406.thumb.jpg.322b287f4dd8aaf4640effa813024e12.jpg

 

През цялото време се зарежда със зарядно от Кауфланд. Ръчно се сменя волтажа. Програмата си определя само. Има 12V/1A, 12V/4A и 12V зимен режим.  Като го преместя от бутона за режимите на 12V/4A след няколко секунди се връща на 1 ампер (бавен заряд)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави го така, пълни го грешката ще изчезне и ще го зареди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Умирай трудно" умря. Акурата ще има нов акумулатор.

Screenshot_24.thumb.png.7ed5f35d0c82241303bf1376b59626d4.png

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това зарядно според мен е доста малко за тези интервенции .

Това би свършило по-добра работа,но на умрял акумулатор ,присъдата е за рециклиране.

1250794054_Screenshot_20220517-111647_SamsungInternet.thumb.jpg.d300e3da2b5df22cfee0e9fa50411696.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкото Лидълско зарядно дали става за AGM 95AH акумулатор или да търся друго ? Препоръки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧНГ на всички. Да сте живи и здрави. Малък казус с елементи на разсъждение. 8 и половина годишен Yuasa, черната серия. Това е първо запалване от 6 дни насам. Не съм го замервал на колко V e, той като е зареден е окей, но бързо пада. Ясно ми е, че е пътник, обаче в чуденката се пита: Ако реша с него да изкарам зимата и да поръчвам новия на пролет, може ли да се прецака нещо ел.системата заради слабия ток? Ако може - сменям веднага, но тъй като рядко я карам, ми писна все да качвам и разкачвам акумулето. Страх ме е да не светнат чек енджини и други ламби, че си е голяма разправия след това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва да се прецака нещо...То зависи дали имаш мн оборудване - есктри, а те си искат ток! Давам ти пример БМВ 750и с фулл екстри за комфорт, там даже не е препоръчително да се гаси веднага колата , а колкото се може да стои запалена ,за да зарежда цялата система. Според мен ако си сигурен,че батерията няма да те предаде , то и температурите не са толкова високи , няма опасност да ти излезнат грешки или нещо по системата. Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. И аз мисля, че нищо няма да й стане. Просто не искам да купя нов акумулатор и да го сложа на колата и така да стои седмици наред некарана и още от самото начало да му скъсявам живота. Причината стария да изкара толкова време е правилното експлоатиране (не толкова марката). Просто обаче вече е на 8 години и половина и съм слушал истории как изцеждането до последно на стар акумулатор може да направи бели по ел.системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.10.2019 г. at 15:46, JHM написа:

Проблема с банера,са по тънките клеми и се налага оплътняване с допълнителни вложки и темподобни.

Хондовия е болт он закачаш и стягаш.

Предлагаха ми същия банер на еко цена от 120лв.,като върна стар.

Сложих още 40лв. отгоре и хоп...оригинален;)!

Е..върнах и два стари,за това ми "легна" по евтино:tooth: Ама те са за това,дават се за рециклиране!

 

Ей голям оптимист съм бил 2019г.:tooth:,ц..ц..ц!

 

Тези дни започна да се "обажда".

Завчера си мих колата с пуснато радио и я върнах само на зад, в гаража.Сутринта няма никой,въртя и няма ток.

Веднага на зарядното  24 ч.,до 12.8V .След това два дни каране, извънградско 150км. и градско със познатите ,къси студени старт,стопове.

Днес пак (вярно ,забравих фаровете за 15 мин.) го направи като при опит за старт бутна напрежението до 7V .Гледах показанията на дисплея на зарядното ,както и контролната лампа на акумулатора е в зелено.

Сега съм го разкачил и отново на лидълското ,на зимен режим ❄.

3г. и 5мес.,толкова май ще му бъде животеца на ОЕМ-ския.

Сега най вероятно,ще трябва да мисля за нов,но съм в дилема каква марка,защото преди имах проблеми с невъзможност за хубаво притягане на клемите банера (бяха по тънки).

И другото обстоятелство е 

,че оригиналния е вече 280лв.,което за тези три и половина години,си е много скъпо удоволствие.

Мнения и препоръки (ако може актуални), са добре дошли.

 

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай Яссата и не му мисли. Клемите могат да се бутнат внимателно и да се оправи стягането,но си трябва ръка. Прекалиш ли чупят се.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм точно с този VeGa, купен от тук:

https://mototechnica.bg/akumulator-vega-45ah-premium-calcium.html

Купих го през месец Май 2019г. Даже ми го доставиха безплатно до вкъщи. Цената беше същата - еко цена при върнат стар акумулатор 86 лв.

Зареждам го на макс. и след това на режим "десулфатизация", ведъж преди всяка зима и веднъж след всяка зима.

Все още работи "кучето". Макар, че сега при последните студове върти малко мудно, но си върти и пали!

Мисля, че ще изкара и до следващата зима, пък после, ако се наложи, ще го сменя пак за такъв. К'во му плащам...? ;)

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале, мале, аз не знам какво да кажа и какво да мисля за моя 35А на някаква куча марка, вече на почти 5г..

Като знам, че последната година колата се пали два пъти на седмица и толкова дни се кара не знам как още се държи.

Явно тези оригиналните не ги купуват много и доста време престояват на рафта, което си казва думата още в началото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не мога да кажа,режима ми е тежък,а пък и от офиц. ми казаха,че толкова карат така че..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казваше дядо ми " мерцедес на......... " в случая на акумулаторите. Това е точно моят на 7г.

20230122_112613.jpg

Редактирано от vespa
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, dandilov написа:

Аз съм точно с този VeGa

Ти си със сивичето  най вероятно и незнам колко са дебели полюсите му,за монтаж на акорда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички бях се загубил малко във времето. Този акумулатор е видял най лошото от моя страна и още държи .

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си добре,че го взимаш първа ръка от Италия🙂!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://akumulatori.bg/produkti/akumulatori/leki-avtomobili/yuasa-45ah-ybx3057/

Това е за мен най добрия избор до сега!

На жената на сивика, два такива съм сменил!

Първия изкара 7 години и още въртеше! Никога не е свалян и зареждан! Супер тежък режим на експлоатация! Почти 80% от времето градско в София, на къси разстояния!

Втория вече е на 5 години! НЕ е свалян да се зарежда! В най големите студове падаже до 12,1 Волта, ама си завърта и пали без проблем!

На есен сигурно трябва да го сменям!

Имат и сива серия 5000, която уж е по добра(50А и 480А стартов), ама гледам тежи по-малко от черния!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за марката и цена под 260лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JHM  Полюсите му са стандартни. Има и с тънки. Уточняваш при поръчката.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dandilov След 24 зареждане, вече няколко дни нямам драми с акумулатора.

Днес му направих един 300км. преход.

Дано се затопля вече,та да държи🙂!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вчера, на моя му направих един пълен заряд. :thumbs1:

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 3/4/2023 at 10:28 PM, JHM said:

dandilov След 24 зареждане, вече няколко дни нямам драми с акумулатора.

Днес му направих един 300км. преход.

Дано се затопля вече,та да държи🙂!

Акумулатор се зарежда най-добре  от зарядно.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарядни да искаш,добре ЧЕ ГО ВДИГНАХА😁!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щастието продължи само 3 месеца и тотално се разреди и спря изведнъж.

Напрежението е под 10,8V.

Зарядното му трябваше време да стартира заряд,на този волтаж.Резултата беше същия,не може да завърти стартера.

3 год. и 8 мес. ОЕМ:confused:

Сега заложих този с 3 год.гаранция.20230610_071045.thumb.jpg.d0eacf64feca09c726eb2230a8f4a253.jpg

 

 

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това вече  е акумулатор, колега!

Пиши от къде го купи и дали са пресни?

Редактирано от birev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано...:thumbs1:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Такива търговци връщат клиентите пак при себе си!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Да кажа и аз нещо за акумулаторите които съм ползвал до момента: след отказ на акумулатора с който купих Хондела (около 2021г. ) си купих Yuasa YBX 5031. След малко повече от година Хондела "изпи" акумулатора- понякога живота му беше 2%, понякога 40%... Реших да не чакам да "умре" съвсем и случайно попаднах на EFB акумулатор (голям плюс беше и солидното намаление с 30-40% спрямо 2-3 продавача). Модела е Yuasa YBX 7031- надявам се чрез по- новата технология и подобренията да се ползва поне 3- 4 години че и повече. Просто Хондела е доста енергоемък, консумира повече ток и това им скъсява животът. Поздрави 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...