dimkaraganchev 61 #481 Отговорено 8 Февруари, 2022 АБ се разрежда по-бавно на студено, а не на топло. До сега всичките ми АБ са умирали лятото, не зимата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #482 Отговорено 8 Март, 2022 (Редактирано) Здравейте, в Лидл са пуснали зарядното за акумулатор от снимката на 65лв. Някой ползва ли такова? Интересувам се дали може да заради батерията на 100% и да регенерира клетки които са заминали вече? Иначе има и малкото от 28лв, но за него вече четох смесени отзиви. Благодаря Редактирано 8 Март, 2022 от galin_k Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
G_S_H 15 #483 Отговорено 8 Март, 2022 "да регенерира клетки които са заминали вече? ??" Няма такова зарядно .За зареждане на акумолатора -върши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #484 Отговорено 8 Март, 2022 Преди 1 час, galin_k написа: Иначе има и малкото от 28лв, но за него вече четох смесени отзиви. Аз имам два броя от малкото и ми вършат идеална (засега) работа. Какво повече предлага голямото, освен че има 8 програми, като чета, а малкото има 4 (автоматично, мотор, кола, зимен режим)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nesorab 17 #485 Отговорено 8 Март, 2022 Голямото лидълско може и 24v да зарежда. На мен също малкото ми върши работа.Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #486 Отговорено 8 Март, 2022 Аз съм с такова зарежда на 100%,умряла клетка само чудо може да я съживи. Регенерация малко рекламен трик,да я десулфатизира да,това е точното название. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #487 Отговорено 12 Март, 2022 Владо, това, че на дисплейчето изписва "FULL", не означава, че акумулаторът наистина е зареден. Занеси акумулатора на тестер Bosch с разпечатка и ще видиш колко е "Фулл"... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #488 Отговорено 11 Май, 2022 След 3 месеца престой в контейнер сега е включен на "банка" за преливане на енергия. Зарядното е от Кауфланд с ръчнен избор на програма. Моето от Лидъл е с автоматичен избор и дава грешка защото не можа да определи колко волтов е акумулатора. Давам му шанс до утре или иначе казано 48 часа. Да видим дали ще си заслужи името 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #489 Отговорено 11 Май, 2022 Off Topic DieHard 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #490 Отговорено 11 Май, 2022 2 hours ago, Plamen-CRV said: След 3 месеца престой в контейнер сега е включен на "банка" за преливане на енергия. Зарядното е от Кауфланд с ръчнен избор на програма. Моето от Лидъл е с автоматичен избор и дава грешка защото не можа да определи колко волтов е акумулатора. Давам му шанс до утре или иначе казано 48 часа. Да видим дали ще си заслужи името Кое зарядно,коя програма. Каквото и да покаже дисплея на зарядното важно е под товар да издържи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #491 Отговорено 11 Май, 2022 Вчера лидълското зарядно изписа грешка. Заряда беше около 4 волта. Днес след 24 часа зареждане вече минава на режим за мотор. През цялото време се зарежда със зарядно от Кауфланд. Ръчно се сменя волтажа. Програмата си определя само. Има 12V/1A, 12V/4A и 12V зимен режим. Като го преместя от бутона за режимите на 12V/4A след няколко секунди се връща на 1 ампер (бавен заряд) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #492 Отговорено 11 Май, 2022 Остави го така, пълни го грешката ще изчезне и ще го зареди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #493 Отговорено 12 Май, 2022 "Умирай трудно" умря. Акурата ще има нов акумулатор. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #494 Отговорено 17 Май, 2022 Точно това зарядно според мен е доста малко за тези интервенции . Това би свършило по-добра работа,но на умрял акумулатор ,присъдата е за рециклиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #495 Отговорено 6 Юли, 2022 Малкото Лидълско зарядно дали става за AGM 95AH акумулатор или да търся друго ? Препоръки ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 201 #496 Отговорено 3 Януари, 2023 ЧНГ на всички. Да сте живи и здрави. Малък казус с елементи на разсъждение. 8 и половина годишен Yuasa, черната серия. Това е първо запалване от 6 дни насам. Не съм го замервал на колко V e, той като е зареден е окей, но бързо пада. Ясно ми е, че е пътник, обаче в чуденката се пита: Ако реша с него да изкарам зимата и да поръчвам новия на пролет, може ли да се прецака нещо ел.системата заради слабия ток? Ако може - сменям веднага, но тъй като рядко я карам, ми писна все да качвам и разкачвам акумулето. Страх ме е да не светнат чек енджини и други ламби, че си е голяма разправия след това. VID_20230103_143901.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sentinelprime3 59 #497 Отговорено 3 Януари, 2023 Не ми се вярва да се прецака нещо...То зависи дали имаш мн оборудване - есктри, а те си искат ток! Давам ти пример БМВ 750и с фулл екстри за комфорт, там даже не е препоръчително да се гаси веднага колата , а колкото се може да стои запалена ,за да зарежда цялата система. Според мен ако си сигурен,че батерията няма да те предаде , то и температурите не са толкова високи , няма опасност да ти излезнат грешки или нещо по системата. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 201 #498 Отговорено 4 Януари, 2023 Благодаря. И аз мисля, че нищо няма да й стане. Просто не искам да купя нов акумулатор и да го сложа на колата и така да стои седмици наред некарана и още от самото начало да му скъсявам живота. Причината стария да изкара толкова време е правилното експлоатиране (не толкова марката). Просто обаче вече е на 8 години и половина и съм слушал истории как изцеждането до последно на стар акумулатор може да направи бели по ел.системата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #499 Отговорено 28 Февруари, 2023 (Редактирано) На 17.10.2019 г. at 15:46, JHM написа: Проблема с банера,са по тънките клеми и се налага оплътняване с допълнителни вложки и темподобни. Хондовия е болт он закачаш и стягаш. Предлагаха ми същия банер на еко цена от 120лв.,като върна стар. Сложих още 40лв. отгоре и хоп...оригинален! Е..върнах и два стари,за това ми "легна" по евтино Ама те са за това,дават се за рециклиране! Ей голям оптимист съм бил 2019г.,ц..ц..ц! Тези дни започна да се "обажда". Завчера си мих колата с пуснато радио и я върнах само на зад, в гаража.Сутринта няма никой,въртя и няма ток. Веднага на зарядното 24 ч.,до 12.8V .След това два дни каране, извънградско 150км. и градско със познатите ,къси студени старт,стопове. Днес пак (вярно ,забравих фаровете за 15 мин.) го направи като при опит за старт бутна напрежението до 7V .Гледах показанията на дисплея на зарядното ,както и контролната лампа на акумулатора е в зелено. Сега съм го разкачил и отново на лидълското ,на зимен режим ❄. 3г. и 5мес.,толкова май ще му бъде животеца на ОЕМ-ския. Сега най вероятно,ще трябва да мисля за нов,но съм в дилема каква марка,защото преди имах проблеми с невъзможност за хубаво притягане на клемите банера (бяха по тънки). И другото обстоятелство е ,че оригиналния е вече 280лв.,което за тези три и половина години,си е много скъпо удоволствие. Мнения и препоръки (ако може актуални), са добре дошли. Редактирано 28 Февруари, 2023 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #500 Отговорено 28 Февруари, 2023 Вземай Яссата и не му мисли. Клемите могат да се бутнат внимателно и да се оправи стягането,но си трябва ръка. Прекалиш ли чупят се. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #501 Отговорено 28 Февруари, 2023 (Редактирано) Аз съм точно с този VeGa, купен от тук: https://mototechnica.bg/akumulator-vega-45ah-premium-calcium.html Купих го през месец Май 2019г. Даже ми го доставиха безплатно до вкъщи. Цената беше същата - еко цена при върнат стар акумулатор 86 лв. Зареждам го на макс. и след това на режим "десулфатизация", ведъж преди всяка зима и веднъж след всяка зима. Все още работи "кучето". Макар, че сега при последните студове върти малко мудно, но си върти и пали! Мисля, че ще изкара и до следващата зима, пък после, ако се наложи, ще го сменя пак за такъв. К'во му плащам...? Редактирано 28 Февруари, 2023 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 789 #502 Отговорено 28 Февруари, 2023 Мале, мале, аз не знам какво да кажа и какво да мисля за моя 35А на някаква куча марка, вече на почти 5г.. Като знам, че последната година колата се пали два пъти на седмица и толкова дни се кара не знам как още се държи. Явно тези оригиналните не ги купуват много и доста време престояват на рафта, което си казва думата още в началото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #503 Отговорено 28 Февруари, 2023 Нищо не мога да кажа,режима ми е тежък,а пък и от офиц. ми казаха,че толкова карат така че.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #504 Отговорено 28 Февруари, 2023 (Редактирано) Както казваше дядо ми " мерцедес на......... " в случая на акумулаторите. Това е точно моят на 7г. Редактирано 28 Февруари, 2023 от vespa 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #505 Отговорено 28 Февруари, 2023 преди 53 минути, dandilov написа: Аз съм точно с този VeGa Ти си със сивичето най вероятно и незнам колко са дебели полюсите му,за монтаж на акорда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #506 Отговорено 28 Февруари, 2023 (Редактирано) Привет на всички бях се загубил малко във времето. Този акумулатор е видял най лошото от моя страна и още държи . Редактирано 28 Февруари, 2023 от vespa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #507 Отговорено 28 Февруари, 2023 Ти си добре,че го взимаш първа ръка от Италия🙂! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #508 Отговорено 28 Февруари, 2023 https://akumulatori.bg/produkti/akumulatori/leki-avtomobili/yuasa-45ah-ybx3057/ Това е за мен най добрия избор до сега! На жената на сивика, два такива съм сменил! Първия изкара 7 години и още въртеше! Никога не е свалян и зареждан! Супер тежък режим на експлоатация! Почти 80% от времето градско в София, на къси разстояния! Втория вече е на 5 години! НЕ е свалян да се зарежда! В най големите студове падаже до 12,1 Волта, ама си завърта и пали без проблем! На есен сигурно трябва да го сменям! Имат и сива серия 5000, която уж е по добра(50А и 480А стартов), ама гледам тежи по-малко от черния! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #509 Отговорено 28 Февруари, 2023 Става въпрос за марката и цена под 260лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #510 Отговорено 28 Февруари, 2023 @JHM Полюсите му са стандартни. Има и с тънки. Уточняваш при поръчката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #511 Отговорено 4 Март, 2023 dandilov След 24 зареждане, вече няколко дни нямам драми с акумулатора. Днес му направих един 300км. преход. Дано се затопля вече,та да държи🙂! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #512 Отговорено 5 Март, 2023 И аз вчера, на моя му направих един пълен заряд. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #513 Отговорено 7 Март, 2023 (Редактирано) On 3/4/2023 at 10:28 PM, JHM said: dandilov След 24 зареждане, вече няколко дни нямам драми с акумулатора. Днес му направих един 300км. преход. Дано се затопля вече,та да държи🙂! Акумулатор се зарежда най-добре от зарядно. Редактирано 7 Март, 2023 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #514 Отговорено 7 Март, 2023 Зарядни да искаш,добре ЧЕ ГО ВДИГНАХА😁! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #515 Отговорено 10 Юни, 2023 (Редактирано) Щастието продължи само 3 месеца и тотално се разреди и спря изведнъж. Напрежението е под 10,8V. Зарядното му трябваше време да стартира заряд,на този волтаж.Резултата беше същия,не може да завърти стартера. 3 год. и 8 мес. ОЕМ Сега заложих този с 3 год.гаранция. Редактирано 10 Юни, 2023 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #516 Отговорено 10 Юни, 2023 (Редактирано) Това вече е акумулатор, колега! Пиши от къде го купи и дали са пресни? Редактирано 10 Юни, 2023 от birev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #517 Отговорено 10 Юни, 2023 А дано...! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #518 Отговорено 10 Юни, 2023 (Редактирано) Попаднах на изключително коректен и отзивчив професионалист в тази сфера. След комуникация по телефона,на която най подробно,на своя воля ми разясни неща свързани с батериите,поръчах въпросния акумулатор. Единственото условие,което исках ,ако е възможно да стане е,акумулатора да мине за оглед и евентуално за дозаряд,през неговите ръце. Г-н Димов се казва човека. Така и стана,не прати акумулатора на същия ден когато го поръчах,а на следващия. П.П.-Само за справка за цена на ОЕМ-ския: https://bmeshop.bg/akumulator-31500-st3-111he Редактирано 10 Юни, 2023 от JHM 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #519 Отговорено 10 Юни, 2023 Off Topic Такива търговци връщат клиентите пак при себе си! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #520 Отговорено 10 Август, 2023 Здравейте. Да кажа и аз нещо за акумулаторите които съм ползвал до момента: след отказ на акумулатора с който купих Хондела (около 2021г. ) си купих Yuasa YBX 5031. След малко повече от година Хондела "изпи" акумулатора- понякога живота му беше 2%, понякога 40%... Реших да не чакам да "умре" съвсем и случайно попаднах на EFB акумулатор (голям плюс беше и солидното намаление с 30-40% спрямо 2-3 продавача). Модела е Yuasa YBX 7031- надявам се чрез по- новата технология и подобренията да се ползва поне 3- 4 години че и повече. Просто Хондела е доста енергоемък, консумира повече ток и това им скъсява животът. Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове