Митко Йотов 1233 #81 Отговорено 12 Юли, 2020 (Редактирано) https://automedia.investor.bg/a/2-novini/42576-tragnaha-si-i-ne-se-varnaha-12-izcheznali-avtomobilni-marki?fbclid=IwAR3uU15bm3QZaW9-txIavMyJrySvB2adRveU1CfKuwAl55GAEp8ZFcxiBU8 https://automedia.investor.bg/a/2-novini/42585-honda-opredeli-badeshteto-na-civic-type-r?fbclid=IwAR1clgInALCw0fggpQ156TWNIzr7AOm9ImQ1TPBOpk3OyebJm02vBbTbRgg Редактирано 12 Юли, 2020 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #82 Отговорено 12 Юли, 2020 Черни, сиви, бели: колко се нагряват различните автомобили на слънце: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/39350-do-kolko-gradusa-se-nagryavat-kolite-na-slantse?fbclid=IwAR1Hs7HbB7BDjWQ4IzB7QjsuVGlio8xDIEJ7zOjGxxQpt-d4kDY5jdemUnk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #83 Отговорено 12 Юли, 2020 Извинявай колега, ама последните постове не ми се вписват много в темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #84 Отговорено 12 Юли, 2020 Вярно е,ама като няма такава за клюки.А е интересно за всички или поне аз така си мисля. Може да ги изтриете и няма да цапам повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #85 Отговорено 13 Юли, 2020 Кои са 10-те най-продавани автомобила в света? https://automedia.investor.bg/a/2-novini/42581-koi-sa-10-te-nay-prodavani-avtomobila-v-sveta?fbclid=IwAR1wnJejqLbk1o3OghNziS7rMV6QKOGa2gf5t0poCcmisSDv80zovm2VX84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #86 Отговорено 18 Август, 2020 (Редактирано) Има ли някой впечатления от Mazda 2 (втора генерация, 1.5 бензин)? Оглеждам се за малка градска кола. По принцип търся екземпляр, закупуван нов и каран в БГ, но много ме притеснява ръждата. От друга страна пък казват, че са доста безпроблемни и имат много екстри за цената си - подгряване на седалки, сензор за дъжд, ел. стъкла и т.н. Какво мислите? Редактирано 18 Август, 2020 от note Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #87 Отговорено 18 Август, 2020 Маздата е добър и издръжлив автомобил, но е патентовал ръждата от Опел. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikky 38 #88 Отговорено 18 Август, 2020 Преди 5 часа, 5 GTT написа: Маздата е добър и издръжлив автомобил, но е патентовал ръждата от Опел. Напълно съгласен съм с колегата. До преди няколко месеца в семейството имахме и една Мазда 3. Точно преди фейслифта. Много добра и икономична количка с много хубав салон, но изгни до такава степен за две години, че падна част от 5-тата врата. Това разбира се наложи и продажбата ѝ. Доколкото съм чувал по-новите тройки нямат този проблем или поне не в такава степен. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #89 Отговорено 18 Август, 2020 Няма да е Мазда. Днес ходих да гледам една - българска, 2008 - имаше си го проблемът. Говорих с по-запознати и също ме разубедиха. Така или иначе вариант 1 ми е Джаз. На второ място се колебая между Микра К12 или Ярис/Аурис. За нисана съм предубеден след свързването с Рено, иначе пред това бяха железни. При тойотата ми липсва всякаква индивидуалност - здрав, надежден, но масов и безличен автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #90 Отговорено 22 Август, 2020 Има други марки, но "силни са мечтите". Тоя мечтател синковеца го видя. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #91 Отговорено 18 Ноември, 2020 Този Форд изглежда добре, но съм чувал че тези двигатели Екобуст с малка кубатура и много коне не изкарвали много. Но този все пак е 1.6сс, а не е 1.0сс. https://www.reezocar.com/en/occasion/annonce-ford-focus-RZCATSIT9C1EA6BA7435.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #92 Отговорено 18 Ноември, 2020 #5 GTT Бягай далеч от тези двигатели....🙈😉✌ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #93 Отговорено 23 Ноември, 2020 Като стана дума за двигатели, какво ще кажете за Toyota 1G-FE 2.0, шестцилиндров редови, само че Beams версията с VVTi, който се слага на Lexus IS 200? Някой има ли лични впечатления откъм надеждност и обичайни проблеми при пробег над 200k? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #94 Отговорено 24 Ноември, 2020 Аз ей тука чета за моторите, общо взето има повечето проблеми, и са на база КМ. http://wikimotors.ru/1g/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #95 Отговорено 24 Ноември, 2020 Да, и аз съм гледал по тези сайтове. Общо-взето нормални неща...Като цяло казват, че е надежден и с голям ресурс, но при едно наум какъв е пробегът и как е поддържан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #96 Отговорено 29 Ноември, 2020 Някой следи ли какво се случва с че*иджиите маймунодушачи от ВАГ и техния дизелгейт скандал от преди 5 години. След като обгазиха незнайно колко маймуни в жалък опит да докажат ,че дизелът им не е отровен, имаше ли някакви последствия за тях освен ,че им уволниха шефа? Как продължават да се продават дизели? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #97 Отговорено 29 Ноември, 2020 Като има търсене, ще има и предлагане. Ако няма търсене - има маркетинг, но за дизелите си в момента не шумят. В момента лансират Ай Дий електромоделите си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #98 Отговорено 29 Ноември, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, ivailopp написа: Някой следи ли какво се случва с че*иджиите маймунодушачи от ВАГ Имаме служебен Карок 2.0 tdi, 150 к.с. Повярвай ми, двигателят (а и цялата кола) е перфектен - мощен, динамичен и икономичен. ДПФ-а е с ад-блу. Повечето автопроизводители могат да мечтаят за такъв мотор. Трябваше ми цяла вечност да свикна с ЦРВ-то - двигател, предавки и т.н., а в Шкодата влизаш, тръгваш и след няколко километра се чувстваш като у дома си Редактирано 29 Ноември, 2020 от inspektora 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #99 Отговорено 29 Ноември, 2020 #inapektora Изкарай с нея поне 100 К, и след това ще споделиш. .🤓😉👍 Аз с VAG за лична кола не бих рискувал... Че се кара добре, съм напълно съгласен!!!✌ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #100 Отговорено 29 Ноември, 2020 (Редактирано) @mitaka0007 Предната ми кола беше VAG и я продадох за много добри пари на 175 К реални, в отлично здраве. Беше страхотен автомобил и не бих я продал, ако не ми трябваше по-висока и проходима кола. Не си купих отново VAG, защото Тигуана от това поколение, което мога да си позволя, не ми харесва. Никога не оставям пристрастия към дадена марка (а и нямам такива) да нарушат здравият ми разум и преценка. Редактирано 29 Ноември, 2020 от inspektora 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #101 Отговорено 29 Ноември, 2020 Здрав разум и преценка са важни неща в избора на кола. Зависи от предпочитанията и джоба. Няма ВАГ, който да е здрав колкото Хонда. Да, имат глезотии, но повечето излишни...въпрос на виждане. Карок е хубава кола, ако ще е служебна. Или ако я караш докато е гаранционна. Или ако на година минаваш 3200 км например. Това ТДИ след 200-280К км ще е с толкова ремонти, че ще надвишат цената на ЦРВ 2 втора ръка само те. А, и цената му...за 45К лв...ЦРВ, Акорд, Акюра някаква...ТДИ та ТДИ. Не, мерси. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #102 Отговорено 30 Ноември, 2020 Добре, чудесно , всички знаем колко е удобен и хубав един нов автомобил. А и като е служебен... Скандалът беше за азотните оксиди и сажди , които са най-вредната съставка на смога, и които водят до алергии, астма и рак на белите дробове на хората в градски среди. ( Google it). И то от нови автомобили ... Позор. Но дори и тези ФАКТИ не са важни, понеже не искам да се повдига пак темата бензин вс. Дизел. Интересуваше ме дали някой знае какви последствия са се случили ,ако има такива с тая марка ? Защо не удариха други и марки ,или издънката е единствено тяхна? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #103 Отговорено 30 Ноември, 2020 Вчера обслужих саксото на женката с ДВГ масло и масло на автомата. На двигателя налях 3 л. Ato 24 5w40, от автомата изтекоха пак точно 3 литра, там налях някакъв Тотал от Бг интернет сайт за масла. Трета зима ще и е на тази кола, и като се има предвид грубата и експлоатация - само радва. Ако някой е в процес на търсене на не скъпа втора кола предимно за в града, предназначена за по-неопитен шофьор, ситроенчетата са добър избор, само ако е автомат, трябва да се внимава. Нашето е Саксо, 1.4 и си е реално Пежо 106. Автоматичната кутия е 3 степенна , но не е на пежо-ситроен , а е на Рено и се води модел MB 3. Пежо-ситроен по натам използват и свои разработени автомати - AL 4, които се слагат и на някои рена. Пиша го това да внимавате ако си избирате кола с кутия AL 4 , че са много капризни и чупливи, особено ако не са обслужвани. Пресен пример - колега взе на жена си Пежо 206 автоматче , и често скоростната кутия влиза в авариен режим, а на наклон колата си тръгва назад, което не е ок. Във форума на Ситроен също има много описани проблеми с кутията. На колегата ще му сменяме маслото, ама едва ли ще помогне. То и това Пежо няма щека за проверка , щека се ползвало само от оторизирани сервизи. Ще точим, ще мерим и ще налеем, колкото сме източили. Реално ситроена на 5-6 хиляди му сменям ДВГ маслото и заедно с това му опреснявам и това на скоростната кутия, едно че са евтини тия масла, и друго - заради тежкия режим на каране. Маслото на ДВГ не беше мръднало, но както обикновено доста тъмно на цвят. Приготвил съм и една туба ato 10w40 за гоУфа, и неговото време ще дойде 😀 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #104 Отговорено 30 Ноември, 2020 От дизелгейт доколкото се бях интересувал, ВАГ са платили няколко стотин милиона като глоби и в различен етап във времето (защото с годините се промени малко или много мащаба на измамата). Отделно разходите им по компенсиране на клиенти, откупуване на автомобили (най-вече в Америка) плюс привикването на 11млн автомобила за нов софтуер ще им струва над 30млрд евро. Отделно в началото на тази година лъсна и някакъв проблем с бензиновите им двигатели от тези години. Като лична отговорност мисля, че някой от директорите им локализиран в Америка влезе в затвора за 5-6 години и беше глобен половин милион долара. Мерцедес също се присъединиха и станаха втората компания с най-солидни глоби, като въпросните + разходите по отзованите автомобили го бяха изчислили около 1млрд. Отделно заради всичко това се измисли новия стандарт за измерване на газове + определяне на по-реален разход на гориво (WLTP стандарта), с което се установи, че няма нито един дизелов двигател, който в движение да покрива нормите зададени от завода. Бях чел статия, че при някои модели (почти чисто нови) надвишението било няколко стотин пъти. Също така БМВ били с най-малко замърсяващи дизели, но все пак няколко пъти над нормата. Друг любопитен факт, който бях чел в шкода форума е, че след въвеждането на WLTP стандарта целия VAG концерн е спрял доставки на 2.0тди за около 5 месеца, защото не можели по новия модел на измерване да покрият евро 6d и хората стояха и си чакаха автомобилите. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #105 Отговорено 21 Януари, 2021 Колеги, нещо почнах да се заглеждам по Lexus-те... Наблизо има Toyota Автокъща и Сервиз, и вече два пъти виждах да излизат SUVs и нещо се замислям за след 4-5 години😁🙈 Някой има ли опит и мнение за 3,0 и 3,5 моторите...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #106 Отговорено 22 Януари, 2021 (Редактирано) Сериозни машини. При някои по-нови двигатели може би има проблем с охлаждането на главата и съответно спукване - не мога да разбера дали става въпрос за неправилна поддръжка, немарливост или за реален конструктивен недостатък. Виж тази тема. Личните ми наблюдения като цяло от марката са от старите модели: Първа генерация RX300, желязна, над 300 хил. км. и подменени само някакви датчици и други дреболии. Отскоро и първа генерация IS 200 Sport - фина, пипната кола, комфорт, качество на детайлите и т.н. Редактирано 22 Януари, 2021 от note 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #107 Отговорено 23 Януари, 2021 (Редактирано) Някой с преки впечатления от Сузуки Киташи? Допадна ми цената и разхода по каталог и особено 4×4. Автомат или ръчка? Редактирано 23 Януари, 2021 от pet71 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #108 Отговорено 24 Януари, 2021 Ами, едва ли е по-добро от Акорд 8, а 4х4 май е опция. https://autobild.bg/100-000-километра-със-suzuki-kizashi-пътуване-в-непозна/2/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #109 Отговорено 25 Януари, 2021 Индийско производство на "Сузуки Марути"... В мобиле де има само 41 обяви при заложено търсене във всички държави, а излиза, че се продават само в Германия. Аз не бих взел такава кола. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #110 Отговорено 13 Март, 2021 (Редактирано) Много силно впечатление ми направи следното явление по българските пътища: VAG автомобилите от която и да е марка са само дизели! И в градски условия постоянно пушат и смърдят. Почудих се защо така и един два дни претършувах форумите им. Ами , оказва се ,че те нямат читав бензинов двигател от около 16 години. В смисъл говоря за. FSI, TSI, Tfsi моторите - дават ги много динамични с турбина И чарджър( сякаш само едното не стига) с обеми от 1.2 до максимум 2.0 литра, което дава икономия. До тук добре ,ама то не са вериги, вариатори, обтегачи и не на последно място някакъв огромен разход на масло , който се оправя не само със сегменти, ами трябват директно заместителни бутала с биели. И всичко това започва няколко десетки хиляди след изкарването от завода. Тоест тая кола не може да си изкара гаранцията и ако доживее 100 к е за в боклука направо. Без значение от модела. Тоя дарак като го вземеш ти предстои ремонт за 5-8 к лева почти веднага. Еба си тя тая кола сигурно струва по малко от тоя ремонт. И на хората им е омръзнало и явно никой не иска да купува повече бензинов мотор ,освен нов и да си го оправя по гаранция. Фолксваген пишат ,че разход от 1л/1000 е Нормален. Тва всичко за автомобили от 2005 до 2012. Разправят ,че нещата след това са по добре ,ама не ми се вярва. И така.. всеки купува дизел, понеже те изкарват 200-300к очевидно. За дсг-тата им даже няма да започвам- трагедия. Даже рекламират хондите доста често дори по онези форуми ... Редактирано 13 Март, 2021 от ivailopp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #111 Отговорено 13 Март, 2021 В допълнение на горното мнение добавям.......и Ауди. Много ми харесват, като дизайн, но повечето яко, ама яко пушат отзад, незнам, какво ги човъркат, но е ужас. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #112 Отговорено 13 Март, 2021 То това е вечната дилема: дали да си купиш популярна марка / модел, защото частите са евтини, има ги навсякъде и всеки може да я ремонтира, или обратното - нещо доказано здраво, дето ако изобщо нещо се наложи, ти трябва спец и време, па некой лев в повече. Мен вагаджии са ме питали, що си взе тая Хонда - ако нещо стане, кой в наше село ще я прай? Еми, по Хондите си за 21 години съм дал сумарно 1 торба пари, ама в жълти стотинки. Нямам спомен нещо да ми е "извило ръцете", а в комшийското сервижче не са се плашили от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #113 Отговорено 9 Април, 2021 Някой може ли да сподели нещо за Lexus NX 300h SE P Nav 2018...197к.с. хибрид? Повече ме интересуват минусите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #114 Отговорено 13 Април, 2021 Аз ще разкажа за Mercedes Vito114 CDI 4х4 automatic ,трета година го карам служебно ,оригиналите гуми континентал ги хвърлихме на 28 000 км,правихме реглаж на 16 000 когато забелязахме износването и вьпреки това не изкараха много.Едни задни накладки на 28000 при смяната на гумите.На зимно студено време екрана на мултимедиата ставаше черен ,след 2-3 паленета се оправяше ,по гаранция не откриха проблема(сега не го прави) Това лято след обслужване на 56 000 км и смяна на маслото на автоматика ,след 3000 км се появява съобщение на екрана да отивам в сервиз без да сменявам предавка,след гасене и повторно палене изчезва и се появва на следващия ден или след 2-3 дни пак,след седмица ми се повява и грешка срс аирбаг.Караме го на официален сервиз Мерцедес и се оказва някаква външна помпа на 7Gtronic (електрическа -помощна заради старт-стоп системата) 1150 евра,последва 15% отстъпка от сервиза,което за мен си е малко подигравка. Иначе буса е приятен за каране,ама тази авария с тази помпа на автоматика направо ме отказва да купувам мерцедес за лично ползване,струва една камара пари и на няма и 60 к км с такива проблеми не е добре. Щях да забравя на по-малко от две години шофиорския колан започна да се нищи и го смениха по гаранция 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #115 Отговорено 14 Април, 2021 Тризъбата свастика приключи с надеждните технологии около 2004-2005 най-късно. Оттогава думата надеждност и думата технология не се комплектоват. Обаче премиум... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #116 Отговорено 18 Април, 2021 Странното е че с напредването на времето автомобилите стават все по-капризни - въпреки технологиите. Просто претенциите към тях нарастват, а времето за разработка и тестове се съкращава. И никой бренд не е засрахован. По повод автоматика, дори Ледженда имаше проблем с автоматика. Има 1 дублиращ селектор, коъто само синхронизира сигналите - не влияе на работата на колата. но заради него понякога мигаше D на таблото. От сервиза казаха че се износвали пистите и били проблемни и на други модели. Смених го с оригинален (тоест същият), за 200 лв. Тоя все пак е изкарал 13 години и 325000км. И новият толкова да прослужи - берекет версим! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #117 Отговорено 20 Април, 2021 На 23.11.2020 г. at 22:39, note написа: Като стана дума за двигатели, какво ще кажете за Toyota 1G-FE 2.0, шестцилиндров редови, само че Beams версията с VVTi, който се слага на Lexus IS 200? Някой има ли лични впечатления откъм надеждност и обичайни проблеми при пробег над 200k? Като ще е тойота да е 2jz 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #118 Отговорено 20 Април, 2021 Късно е, вече взех IS200 Sport 1G-FE 😜 За моите нужди е перфектен. Двигателят работи много спокойно и заради повечето цилиндри има достатъчно тяга на всички предавки и във всички обороти, което прави шофирането изключително приятно. Над 4 к. отваря VVTi и дърпа порядъчно. Кутията е ръчна шест-скоростна, по-добрият вариант за тази кола, малко груба, но се свиква. Возията е изключително стегната и комфортна, независимо окачване отпред и отзад. За управлението няма какво да говорим - задно предаване в цялата му прелест! Тези коли идват стандартно с много екстри, между които пълен ел. пакет, подгряване на седалки, алкантара + кожа, тонирани задни стъкла, регулиране на фарове и т.н. Абе, доволен съм. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #119 Отговорено 20 Април, 2021 Зимата ще е малко терсене, ама каквото е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #120 Отговорено 20 Април, 2021 Е, няма пълно щастие. Тая зима беше добре, но не валя и много сняг. С нови гуми, осторожно шофиране, бутона SNOW и избягване на непочистени места се закрепва положението. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове