inspektora 401 #281 Отговорено 14 Март, 2023 преди 46 минути, honda_japan написа: Единствено надеждността на марката ме зариби да взема тази Тойота Напълно те разбирам. Покупката на автомобил винаги е компромис между различни фактори, както и според човека, нуждите и наличния ресурс. Трябва да се прави разлика между понятията "надежден" и "добре направен" автомобил - двете не са непременно синоними. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #282 Отговорено 14 Март, 2023 Да , за мен лично това беше ясно още в деня на покупката ама чак пък толкова.............................Както и да е доволен съм засега от колата с изключение на горните неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #283 Отговорено 14 Март, 2023 @honda_japan Благодаря за изчерпателния отговор, и аз на 99% съм се насочил към Волво-то. Тъй като основно ще се ползва за работна кола не ми се ще да изсипвам една камара пари за по-нова, а и като се знам какъв съм има да и тереперя постоянно. Затова се оглеждам за първа генерация XC 70 по възможност фейслифт, 2.5 Турбо, 210 к.с. Четох, че при тях много от детските болести са отстранени. Двигателите е ясно, че са "бетон", но за автоматичните кутии чета, че от време на време създават проблеми, особено ако са били прегрявани. И по тазин причина много от собствениците монтират допълнителен охладител на маслото. До сега не съм имал автомобил с автоматични скорости и не знам какво да очаквам като бъдещи разходи за поддръжка и евентуални ремонти. Другото лошо в цялата ситуация е, че автомобила към който съм се насочил е меко казано "бяла лястовица". В сайтовете към дадения момент има всичко на всичко 8 обяви и те стоят от много време, та ще се наложи да се въоръжа с търпение и да чакам да излезе точния екземпляр. А до тогава май ще се наложи да ремонтирам стария "Пасатор", че сърце не ми дава да го изоставя, нали вече навърши тридесет лазарника и попада в категорията ретро. И още по-вече, че в момента "Акордеона" го играе "работен кон", а пък това ама никак не ми се нрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sentinelprime3 59 #284 Отговорено 14 Март, 2023 Off Topic Волво не правеха ли камиони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #285 Отговорено 14 Март, 2023 преди 48 минути, sentinelprime3 написа: Скрий съдържанието Волво не правеха ли камиони Точно за това иде реч, даже и за параходи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #286 Отговорено 14 Март, 2023 https://www.caranddriver.com/features/g15379302/best-small-compact-cars/?utm_campaign=socialflowFBCD&utm_medium=social-media&utm_source=facebook&src=socialflowFBCAD&fbclid=IwAR2q1hxvuEpwROCV6rnvhwFssZMn0bMpIuZH_UGKpDc88cMhXXnBvDPhvN0 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #287 Отговорено 14 Март, 2023 Имам преки впечатления точно от първото ХС70. Чудесна концепция, солиден, но скучен салон, плитък багажник и наистина е камион. Много ми харесваше, преди да седна да го карам. Беше отдавна, а колата чистак нова, една от първите в БГ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #288 Отговорено 15 Март, 2023 @ceco_accord Би ли споделил какво имаш предвид с: Преди 9 часа, ceco_accord написа: Много ми харесваше, преди да седна да го карам. Че и на мен много ми харесва, ама все още не съм карал такава кола, а очакванията са ми големи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #289 Отговорено 15 Март, 2023 (Редактирано) Амии, много е "валяжна". Все едно караш SUV, но седиш ниско. Беше ми неестествено за кола, но позицията е типична за крос кънтри. Тая беше дизел и много не вървеше, но пък сме ходили все с пълна кола и спокойно до Германия неведнъж. Иначе не напряга в управлението, но обезателно пробвай. В сравнение с Акорда, ще ти се стори "хлабава" като пътно поведение. От към качество не помня да е имало драми, но и не съм я следил и поддържал аз, докато се продаде на безценица. Друг колега дузина години по-късно си взе същата. Той вече нещо патеше с турбото и едвам я продаде след време. Каза че от Волво са абсолютно прави със слогана си "Вечно твоя". Редактирано 15 Март, 2023 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #290 Отговорено 15 Март, 2023 Преди 18 часа, DAN_DAN написа: @honda_japan Благодаря за изчерпателния отговор, и аз на 99% съм се насочил към Волво-то. Тъй като основно ще се ползва за работна кола не ми се ще да изсипвам една камара пари за по-нова, а и като се знам какъв съм има да и тереперя постоянно. Затова се оглеждам за първа генерация XC 70 по възможност фейслифт, 2.5 Турбо, 210 к.с. Четох, че при тях много от детските болести са отстранени. Двигателите е ясно, че са "бетон", но за автоматичните кутии чета, че от време на време създават проблеми, особено ако са били прегрявани. И по тазин причина много от собствениците монтират допълнителен охладител на маслото. До сега не съм имал автомобил с автоматични скорости и не знам какво да очаквам като бъдещи разходи за поддръжка и евентуални ремонти. Другото лошо в цялата ситуация е, че автомобила към който съм се насочил е меко казано "бяла лястовица". В сайтовете към дадения момент има всичко на всичко 8 обяви и те стоят от много време, та ще се наложи да се въоръжа с търпение и да чакам да излезе точния екземпляр. А до тогава май ще се наложи да ремонтирам стария "Пасатор", че сърце не ми дава да го изоставя, нали вече навърши тридесет лазарника и попада в категорията ретро. И още по-вече, че в момента "Акордеона" го играе "работен кон", а пък това ама никак не ми се нрави. Правилно си прочел, важно е как е обслужвана кутията, по принцип е много здрава Айсин, моята беше TF80-SC 6степенна, там където си се насочил мисля е 5 степенна, първото ХЦ е добро за работна кола, не бих казал, че не е устойчиво по завоите, дори напротив - дълго междуосие и широк автомобил, единствения му минус, конкретно за случая е това, че е по-висока, но там където ще излезеш с него няма автомобил нормално комби, което да те последва.Освен това не мисля, че е непродаваема , както казва колегата по-горе, Волво си имат малко, но силна агитка, моето го продадох буквално за един месец откакто бях пуснал обявата.И пак да кажа - важно е да има проследяемост и история в поддръжката , единствения минус на Волво, като цяло е, че е не е особено маневрено.Но да Волво имат подразделение PENTA за двигатели за морски съдове, правят камиони и всякаква верижна техника от багери до фадроми и т.н. (незнам какво общо има това с питането на колегата), колата създава много сериозно усещане за сигурност на пътя, нещо , което дори в Ауди не е толкова силно изразено.Имаше някъде в нета един клип с едно хц70 втората генерация в челен сблъсък с камион скания, заснето от друг автомобил с видео регистратор.....................нямам думи и пази Боже, но шофера беше жив. Дори и атмосферен бензинов мотор да вземеш на това хц70 ако не си агресивен шофьор на пътя ще ти върши работа - приготви се само за малко по-висок разход и задължително газифициране. А поговорката, която и друг път съм чувал "Волво - вечно твой" - може да се интерпретира и като нещо с което не искаш да се разделяш, аз съм живия пример - ама толкова много да съжалявам, че нямам думи и ще си поправя грешката.За мен (без да правя реклама) няма СУВ в този сегмент, който да ми дава това усещане говоря измежду Q5,X3,малкия джиБ на Мерцедес, че му забравих модела, за японците не говоря, защото са много далеч (пак да кажа за да не се обиди някой - според мен и моите виждания), а съм ги карал всичките и не за по километър или два. Да -Волво поне на книга не е толкова надеждно колкото Хонда или Тойота, но в крайна сметка аз предпочитам, като тръгна на дълъг път да ми е кеф, а не да се чудя от лайстните на вратите ли се чува тоя вятър, от уплътненията на вратите ли е, от тънката тенекия ли е, защо вътре е толкова шумно при 100км/ч (за Тойотата говоря, Хондите сте една идея малко по-добре), защо по дяволите тоя мотор дето е уж 158 коня е толкова спрял и т.н. 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #291 Отговорено 15 Март, 2023 (Редактирано) Ако не е ясно - не се оплаквам от Волвото ХС70 - просто съм разглезен от Акордите си и сега от Легена! Крос кънтритата са ми любими и ако Хонда имаха такава версия на някое от комбитата си: - него щях да си взема, ама - само мечти на картинка. Кростура не го броя. Волвото не ми допадаше заради плиткия багажник (все пак и отзад има "диф", заради хлъзгащата се кожа на седалките и заради хандлинга, но за него вече уточних, че е по-скоро от окачването и високият профил гуми. Но пък е проходимо от към техника по равното и недълбоките коловози и ями. Разбира се че не е за офроуд по чукаците, защото има дълъг преден и заден надвес, а и с дългата база няма достойна геометрическа проходимост. Абе представете си шведски автомобил - сняг 2 педи и равно, а вътре стилно и уютно. Редактирано 15 Март, 2023 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #292 Отговорено 15 Март, 2023 Сега те разбирам, аз за сняг 2 педи и равно не си представям, но си спомням как се чувствах във Волвото по опасния "път" Карлово - Пловдив и сега в тоя сапунер пак по същия път...........................чувството е несравнимо. Ако имах видео регистратор, доста каскадьори щяха да завидят на пируетите на автомобилите по тоя път, тройно изпреварване е нещо напълно нормално по този двулентов път.........кога ли ще го направят, като отсечката Асеновград-Пловдив, че то и там беше за кашмер? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #293 Отговорено 15 Март, 2023 Бързият път Пловдив-Пазарджик успоредно на магистралата е също неприятно преживяване с мега изпреварвания и кой колкото може.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #294 Отговорено 16 Март, 2023 @ceco_accord Много добре са се получили кростуровете, браво! Дали може да вдигнеш още малко Акорда и да удължиш малко багажника? Да видим как ще стане 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #295 Отговорено 16 Март, 2023 На Акорд 8 не му е проблема дължината, а ширината на багажника. Окачването му е идентично със седана (пусти и маркетолози), а не като на 7-ма ген комби, където багажника е бил приоритет и задните окачвания на седан и комби са различни. Фен съм на комбитата, та ето ти още 2 вариации на сегашната ми Хонда. Ако бяха дръзнали да направят и комби, ама нема. Не съм го правил ХС, защото е луксозна кола, а такива не са за "работен кон". 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #296 Отговорено 16 Март, 2023 (Редактирано) Off Topic Преди 16 часа, galin_k написа: Бързият път Пловдив-Пазарджик Те това е проблемът в България - бързите първокласни пътища. Широчина, на която могат да се разминат два камиона и кола, и дълги прави участъци. Рай за джигитите. При мен, на Острова не е така. Повечето от първокласните пътища са много тесни и със много завои. Толкова тесни, че или лявото огледало на камиона ми е в храстите, или дясното е от другата страна на осевата линия. Максималната скорост е 60 мили/ч. Всички карат с тази скорост и в двете посоки. Просто теснотията и завоите не позволяват изпреварване. Нещо друго - на тези пътища товарните автомобили, разбирай от товарен ван нагоре, сме ограничени на 50 мили/ч по закон. Това допълнително забавя трафика. Добрата новина е, че ако местността позволява, на всеки баир има лента за изпреварване. Обаче, в Англия има една категория първокласни пътища, каквито в България няма. Представлява, грубо казано, българска Магистрала без аварийна лента, т.е. по две ленти в посока, мантинела по средата и без аварийна лента. Ограничението там е 70 мили/ч, каквото е и на английска магистрала. За товарни автомобили е 60 мили/ч. Тааа, тетака ... карайте разумно. Редактирано 16 Март, 2023 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #297 Отговорено 20 Март, 2023 На 16.03.2023 г. at 10:05, Krasi-mir написа: Обаче, в Англия има една категория първокласни пътища, каквито в България няма. Представлява, грубо казано, българска Магистрала без аварийна лента, т.е. по две ленти в посока, мантинела по средата и без аварийна лента. И всичко ти е написано,начертано и посочено по пътя ти,че даже и знак стоп си има собствено осветление. Там е разликата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 51 #298 Отговорено 21 Март, 2023 За пътна маркировка в България дори не ми се говори. Не съм бил на много места извън Родината, но такава липса на маркировка като тука никъде не съм виждал. Само ще споделя една случка от преди 20 години, минайвайки през Варна от север за София се оказва, че много булеварди са в ремонт. Наслагали жълти табели за насочване на транзитнопреминаващите. Няколко коли ги следваме чинно от влизането във Варна и в един момент се оказвам всички в края на варненски квартал където пътят свършва. Слизаме да питаме един човек, който човърка нещо по колата си, а той ни казва, че повечето време него ден упътва такива като нас! Буквално сме на светлинни години в тази сфера на пътна безопасност. За другите градове не знам как е, но поне в Търново си имаме адекватно обяснение за липсата на маркировка, директно разяснено от общината - гражданите използват много нисък клас гуми и за това маркировката не изкарва и седмица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #299 Отговорено 23 Март, 2023 На 16.03.2023 г. at 10:05, Krasi-mir написа: Обаче, в Англия има една категория първокласни пътища, каквито в България няма. Представлява, грубо казано, българска Магистрала без аварийна лента, т.е. по две ленти в посока, мантинела по средата и без аварийна лента. И България има такива. Отсечката между Бургас и отбивката за Айтос е такава и тя не се води магистрала. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #300 Отговорено 19 Април, 2023 Така..., след като не намерих подходяща джазка, срам не срам взех VW Polo 2010г. 1,4 бензин 86 к.с. Все още нямам много впечатления. Утре влиза за пълно обслужване - агренаж, пистов ремък, ролки, масла. Да видим как ще е това Polo - най вече в града. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #301 Отговорено 19 Април, 2023 (Редактирано) преди 36 минути, goga написа: Да видим как ще е това Polo - най вече в града. Знам, че ще прозвучи кощунствено в този форум, но ще цитирам един отличен познавач на автомобилите със собствен автосервиз и с близо милион и половина абонати в YouTube, който е голям фен на японските автомобили, но въпреки това признава следното: "Германските автомобили превъзхождат по всички параметри японските, с изключение на един - надеждността". Аз нямам достатъчно познания и самочувствие да твърдя такива неща, но си спомням колко бях фрустриран, когато се качих на Хондата след предишната си кола - скромна Джета 2006 г. Редактирано 19 Април, 2023 от inspektora 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scala 21 #302 Отговорено 19 Април, 2023 Защо да слушаме експертите в YouTube? Я се разходете до един интересен столичен квартал с академично име: автопаркът е Mercedes до BMW до Audi. И там знаят кое е най-доброто Шегата настрана, германците освен в надеждността доста изостават и в продажбите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #303 Отговорено 19 Април, 2023 При секънд хенд, никого не греят реномето на някоя марка и конкретен модел. Виждал съм през годините аналогични на моите хонда модели екземпляри, които са били тотал "навеси", но пък са се движели. Днес карах (по принуда) Пежото 206 бензин/автомат на тъста. Жал ми е за тази кола - тотал щета е, но се движи (само градско) и никой не я поддържа - колкото изкара. Признавам си - кола в такова състояние не мога да си позволя - психически - но още се движи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #304 Отговорено 20 Април, 2023 Преди 8 часа, scala написа: ....изостават и в продажбите. Нормално. Всичките са дизелаци. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #305 Отговорено 20 Април, 2023 toyota Avensis d4d 2,2 150 коня супер возия адски здрав двигател опростена 6-степенна механична кутия. Като цяло много здрав автомобил Непретенциозен за гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 733 #306 Отговорено 21 Април, 2023 На 16.03.2023 г. at 10:05, Krasi-mir написа: Обаче, в Англия има една категория първокласни пътища, каквито в България няма. Представлява, грубо казано, българска Магистрала без аварийна лента, т.е. по две ленти в посока, мантинела по средата и без аварийна лента. Има много такива в България, нарича се "скоростен път". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 733 #307 Отговорено 21 Април, 2023 На 19.04.2023 г. at 19:42, goga написа: Така..., след като не намерих подходяща джазка, срам не срам взех VW Polo 2010г. 1,4 бензин 86 к.с. Все още нямам много впечатления. Утре влиза за пълно обслужване - агренаж, пистов ремък, ролки, масла. Да видим как ще е това Polo - най вече в града. Ще сме благодарни да споделиш впечатления. И аз търся джаз за близък човек, но нещо не ни се получава с бюджета...(където полото влиза доста по-добре) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #308 Отговорено 21 Април, 2023 Ще споделя за полото по на там. Сега е при майстора, първо да видим какво ще се сменя. Бях готов до 9хил. лв. за джаз да дам за 1,4 VTEC, но е трудно да се намери такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #309 Отговорено 21 Април, 2023 (Редактирано) Еми аз като си избирах аудито бях наясно, че надеждността няма да е същата като при HR-Vто. Ама сега като имам сравнение CR-V, Q5. Винаги бих избрал Q5-цата. Разбира се цената на двете като нови е коренно различна. Доста се порових преди да избера с какъв двигател да е. Редактирано 21 Април, 2023 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #310 Отговорено 21 Април, 2023 Защо би предпочел Q5-цата?Чисто субективно, за мен ще е интересно да споделиш.Така е, защото много харесвам (като визия Ауди), но, всеки майстор, който познавам ми казва, че от тези автомобили (Ауди) няколко апартамента купува Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #311 Отговорено 21 Април, 2023 Без да имам нито CR-V, нито Q5-ца, без съмнение и аз бих взел Ауди-то. Едно, че заради може би най-добрата кутия на пазара от години, другото е че, просто няма база за сравнение. За мотора пък да не говорим. @Droneтой мотора е един, няма какво да се ровиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #312 Отговорено 21 Април, 2023 (Редактирано) @jijane е един е, но трябваше да попрочета за детските му болести и да се подготвя психически колко ще ми струва основно цялостно обслужване(вече го направих) Ами не може да се вземе дизел на 300к км и да се очаква, че ще е безпроблемен Аудито е 2015та година, Хондата е 2018та Плюсовете на Хондата са: По-голямо вътрешно пространство, по-голям багажник, задните врати се отварят на 90 градуса, Има андроид ауто/карплей(на аудито може да се добави модул). Има Дистроник, Гори по-малко в града. Минусите са, че всичко е направено от много евтини материали. Възглавницата на волана хлопа, а колата е на 70к км. Вратите са от някаква много тънка тенекия, вчера я хлопнах по-здраво и издрънча като кофа. Обезшумяването е почти никакво. Супер базовите екстри, хонда не знам как за 20 години не се научиха да слагат поне елементарни екстри като накланящо се дясно огледало при паркиране назад. Honda Legend го има, но това е един модел. За да върви прилично трябва да му се дава повече газ. Плюсове на Аудито: Доста по-комфортно е, Музиката е BOSЕ, обезшумяването е коренно различно. Ако сравнявам двете коли при скорост 130-140 в Аудито не мога да ги усетя. Набира си много добре дори и без да се дава много газ, изпреварванията не са проблем, с хондата също не са, но има едно замисляне, което не ми допада на мен. Кутията е желязна и при по-малко газ включва супер рано, примерно мога да се движа на 5та предавка с 40 и оборотите да са 1200-300. Моята се скапа, защото бяха забравили филтъра да сложат след смяна на маслото. Двигателя спокойно кара 300к км с правилна поддръжка. Може да се тунингова супер лесно, примерно само софтуерно става 400 коня на вала, около 360AWD коня. Има си глезотии като памет на седалки, парктроник(хондата това го няма на ЕХ трим-а) , Затъмняващи се огледала! Навеждащо се странично огледало. Регулиране интервала на чистачките. Минуси на Аудито: По-малко вътрешно пространство и по-малко място в Багажника(има твърда кора, а не щора) Интериора е по-стар, няма Android Auto/ Touch(един познат си сложи китайче с тъч и е доволен, но е към 700-800лв) Много по-скъпа поддръжка: Хондата събира 3.6 литра масло, Аудито 6.7л и погорва около кило на 10к. Другите части и те са цифра. Наложи ми се да сменям подкалник, защото моя беше изяден и струваше около 200лв оригинален. Гори повече в града, според зависи от крака и гумите. Със зимните ми даваше 12.5-13, с летните е около 13.7. Извънградско при скорост 140км/ч и двете горят 10. Няма Дистроник и LCAS. По-сложен двигател, което пък води до повече часове за разглабяне. Редактирано 21 Април, 2023 от Drone 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #313 Отговорено 22 Април, 2023 Това са различен клас автомобили, макар и с еднаква функционалност, та сравнението е некоректно, но като караш и 2-те е полезна референция. Хонда винаги са били назад с екстрите. Дори Леджо (дето уж има всичко) може да изненада някого. Онзи ден сяда отзад кръстника (да го закарам нейде) и на слизане дърпа ръчката на вратата отвътре и вика "ма тя не се отваря"! Свали си джама и я отвори отвън - срамота. Оказа се че вратата си е ок, просто спрях под страничен наклон, а той пък е свикнал на такъв тип изглеждащи коли, вратата да се открехва и не е бутнал леко с лакът. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scala 21 #314 Отговорено 22 Април, 2023 Преди 2 часа, ceco_accord написа: Това са различен клас автомобили, макар и с еднаква функционалност, та сравнението е некоректно Много точно казано. По-правилно би било да сравняваме аудито с някой Lexus NX или RX (от японците). Хонда никога не са се целили особено много в европейския премиум сегмент, не им е там силата. Между другото в трета генерация CR-V екзекютив материалите са ОК, на 200k интериорът не дрънчи никъде, а вратите са доста тежки и солидни. Но обезшумяването си е кофти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #315 Отговорено 22 Април, 2023 Различни философии. Хонда държат на "връзката с пътя" и я дозират според класа на модела, а не като европейците с опитите си да те дистанцират (кой колкото може) от асфалта. Мое си мнение, но харесвам обратната връзка, която е част от общуването между човека и колата. Предпочитам да се наслаждавам, а не да ме дразни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #316 Отговорено 22 Април, 2023 @Drone сравнява Ауди и Хонда правени за американския пазар. На мен ми стана чудно липсата на накланяне в страничните огледала в ЦР-В 5-та генерация. От друга страна в америка и канада Акура надгражда Хонда и съответно потребителя ги получава срещу по-солидна сума. В една друга тема бях коментирал люка на ЦР-В 6-та генерация. Той си е все така ретро като в 1-ва генерация, а не панорамен покрив подобно на европейските версии от 3-та генерация нагоре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #317 Отговорено 26 Април, 2023 Аа да, това забравих да го спомена. ЦР-вто е с обикновен люк, докато аудито е с панорама. Това е плюс и минус за мен. Има си недостатъци, от време на време почва да пука, трябва да се направят някакви доработки, че да спре. Цецо, не мисля, че аудито се дистанцира от връзката с пътя Не случайно има drive select. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #318 Отговорено 26 Април, 2023 Да и обикновенно в най-наточения и остър режим имаш някаква обратна връзка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #319 Отговорено 26 Април, 2023 След 30км. градско с VW Polo 2010г. 1,4 бензин 85 к.с. - ДВГ. работи равномерно, държи 750 оборота на празен ход и вътре не се чува въобще. Като се форсира се чува ръмжене, според мен малко повече от нормалното. Видимоста е добра. Стегнато вози, но не твърдо. Лесно се управлява в града, кормилото се върти с минимално усилие. Отпред е достатъчно широко. Аз съм 1,85 и ми е добре, но зад мен е доста тясно. Единствено ключа /сгъваем/ стърчи доста от кормилото и ако съм по напред седнал с коляното го закачам. Тоест мога да дръпна седалката по напред за да има повече място зад мен, но удрям ключа с коляното. Като вървеж очаквах да е по пъргава колата най -вече първа, втора и особенно в ниските. Може побрема да е само при мене, предстои да пробвам същия двигател в др. кола. Може и аз да съм забравил как се кара бензин и усещането от него, но определено очаквах да развъта по бързо и само тоава ми е забележката към момента. Ще видим по на там и разхода на бензин и най-вече на маслото как ще е. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #320 Отговорено 28 Април, 2023 На 26.04.2023 г. at 15:21, ceco_accord написа: Да и обикновенно в най-наточения и остър режим имаш някаква обратна връзка. E не искам всеки ден да се возя на лагерна количка Между другото сега с летните гуми поведението е по-различно и волана е някакси по-чувствителен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове