Jump to content
Richard

Да обсъдим и другите марки

Recommended Posts

преди 46 минути, honda_japan написа:

Единствено надеждността на марката ме зариби да взема тази Тойота

Напълно те разбирам. Покупката на автомобил винаги е компромис между различни фактори, както и според човека, нуждите и наличния ресурс. Трябва да се прави разлика между понятията "надежден" и "добре направен" автомобил - двете не са непременно синоними.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , за мен лично това беше ясно още в деня на покупката ама чак пък толкова.............................Както и да е доволен съм засега от колата с изключение на горните неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@honda_japan Благодаря за изчерпателния отговор, и аз на 99% съм се насочил към Волво-то. Тъй като основно ще се ползва за работна кола не ми се ще да изсипвам една камара пари за по-нова, а и като се знам какъв съм има да и тереперя постоянно. Затова се оглеждам за първа генерация XC 70 по възможност фейслифт, 2.5 Турбо, 210 к.с. Четох, че при тях много от детските болести са отстранени. Двигателите е ясно, че са "бетон", но за автоматичните кутии чета, че от време на време създават проблеми, особено ако са били прегрявани. И по тазин причина много от собствениците монтират допълнителен охладител на маслото. До сега не съм имал автомобил с автоматични скорости и не знам какво да очаквам като бъдещи разходи за поддръжка и евентуални ремонти. Другото лошо в цялата ситуация е, че автомобила към който съм се насочил е меко казано "бяла лястовица". В сайтовете към дадения момент има всичко на всичко 8 обяви и те стоят от много време, та ще се наложи да се въоръжа с търпение и да чакам да излезе точния екземпляр. А до тогава май ще се наложи да ремонтирам стария "Пасатор", че сърце не ми дава да го изоставя, нали вече навърши тридесет лазарника и попада в категорията ретро. И още по-вече, че в момента "Акордеона" го играе "работен кон", а пък това ама никак не ми се нрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, sentinelprime3 написа:
  Скрий съдържанието

Волво не правеха ли камиони :blabla:

 

Точно за това иде реч, даже и за параходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам преки впечатления точно от първото ХС70.

Чудесна концепция, солиден, но скучен салон, плитък багажник и наистина е камион.

Много ми харесваше, преди да седна да го карам. Беше отдавна, а колата чистак нова, една от първите в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord Би ли споделил какво имаш предвид с: 

Преди 9 часа, ceco_accord написа:

Много ми харесваше, преди да седна да го карам.

Че и на мен много ми харесва, ама все още не съм карал такава кола, а очакванията са ми големи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Амии, много е "валяжна". Все едно караш SUV, но седиш ниско. Беше ми неестествено за кола, но позицията е типична за крос кънтри.

Тая беше дизел и много не вървеше, но пък сме ходили все с пълна кола и спокойно до Германия неведнъж. Иначе не напряга в управлението, но обезателно пробвай. В сравнение с Акорда, ще ти се стори "хлабава" като пътно поведение.

От към качество не помня да е имало драми, но и не съм я следил и поддържал аз, докато се продаде на безценица.

Друг колега дузина години по-късно си взе същата. Той вече нещо патеше с турбото и едвам я продаде след време. Каза че от Волво са абсолютно прави със слогана си "Вечно твоя". :)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, DAN_DAN написа:

@honda_japan Благодаря за изчерпателния отговор, и аз на 99% съм се насочил към Волво-то. Тъй като основно ще се ползва за работна кола не ми се ще да изсипвам една камара пари за по-нова, а и като се знам какъв съм има да и тереперя постоянно. Затова се оглеждам за първа генерация XC 70 по възможност фейслифт, 2.5 Турбо, 210 к.с. Четох, че при тях много от детските болести са отстранени. Двигателите е ясно, че са "бетон", но за автоматичните кутии чета, че от време на време създават проблеми, особено ако са били прегрявани. И по тазин причина много от собствениците монтират допълнителен охладител на маслото. До сега не съм имал автомобил с автоматични скорости и не знам какво да очаквам като бъдещи разходи за поддръжка и евентуални ремонти. Другото лошо в цялата ситуация е, че автомобила към който съм се насочил е меко казано "бяла лястовица". В сайтовете към дадения момент има всичко на всичко 8 обяви и те стоят от много време, та ще се наложи да се въоръжа с търпение и да чакам да излезе точния екземпляр. А до тогава май ще се наложи да ремонтирам стария "Пасатор", че сърце не ми дава да го изоставя, нали вече навърши тридесет лазарника и попада в категорията ретро. И още по-вече, че в момента "Акордеона" го играе "работен кон", а пък това ама никак не ми се нрави.

Правилно си прочел, важно е как е обслужвана кутията, по принцип е много здрава Айсин, моята беше TF80-SC 6степенна, там където си се насочил мисля е 5 степенна, първото ХЦ е добро за работна кола, не бих казал, че не е устойчиво по завоите, дори напротив - дълго междуосие и широк автомобил, единствения му минус, конкретно за случая е това, че е по-висока, но там където ще излезеш с него няма автомобил нормално комби, което да те последва.Освен това не мисля, че е непродаваема , както казва колегата  по-горе, Волво си имат малко, но силна агитка, моето го продадох буквално за един месец откакто бях пуснал обявата.И пак да кажа - важно е да има проследяемост и история в поддръжката , единствения минус на Волво, като цяло е, че е не е особено маневрено.Но да Волво имат подразделение PENTA за двигатели за морски съдове, правят камиони и всякаква верижна техника от багери до фадроми и т.н. (незнам какво общо има това с питането на колегата), колата създава много сериозно усещане за сигурност на пътя, нещо , което дори в Ауди не е толкова силно изразено.Имаше някъде в нета един клип с едно хц70 втората генерация в челен сблъсък с камион скания, заснето от друг автомобил с видео регистратор.....................нямам думи и пази Боже, но шофера беше жив. Дори и атмосферен бензинов мотор да вземеш на това хц70 ако не си агресивен шофьор на пътя ще ти върши работа - приготви се само за малко по-висок разход и задължително газифициране.

А поговорката, която и друг път съм чувал "Волво - вечно твой" - може да се интерпретира и като нещо с което не искаш да се разделяш, аз съм живия пример - ама толкова много да съжалявам, че нямам думи и ще си поправя грешката.За мен (без да правя реклама) няма СУВ в този сегмент, който да ми дава това усещане говоря измежду Q5,X3,малкия джиБ на Мерцедес, че му забравих модела, за японците не говоря, защото са много далеч (пак да кажа за да не се обиди някой - според мен и моите виждания), а съм ги карал всичките и не за по километър или два. Да -Волво поне на книга не е толкова надеждно колкото Хонда или Тойота, но в крайна сметка аз предпочитам, като тръгна на дълъг път да ми е кеф, а не да се чудя от лайстните на вратите ли се чува тоя вятър, от уплътненията на вратите ли е, от тънката тенекия ли е, защо вътре е толкова шумно при 100км/ч (за Тойотата говоря, Хондите сте една идея малко по-добре), защо по дяволите тоя мотор дето е уж 158 коня е толкова спрял и т.н.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако не е ясно - не се оплаквам от Волвото ХС70 - просто съм разглезен от Акордите си и сега от Легена!

Крос кънтритата са ми любими и ако Хонда имаха такава версия на някое от комбитата си:

mja71khNau+TkHPrMbUgoosn0L78S7F2FeCa6wZd

2Q==

- него щях да си взема, ама - само мечти на картинка. :) Кростура не го броя.

Волвото не ми допадаше заради плиткия багажник (все пак и отзад има "диф", заради хлъзгащата се кожа на седалките и заради хандлинга, но за него вече уточних, че е по-скоро от окачването и високият профил гуми. Но пък е проходимо от към техника по равното и недълбоките коловози и ями. Разбира се че не е за офроуд по чукаците, защото има дълъг преден и заден надвес, а и с дългата база няма достойна геометрическа проходимост.

Абе представете си шведски автомобил - сняг 2 педи и равно, а вътре стилно и уютно.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега те разбирам, аз за сняг 2 педи и равно не си представям, но си спомням как се чувствах във Волвото по опасния "път" Карлово -  Пловдив и сега в тоя сапунер пак по същия път...........................чувството е несравнимо. Ако имах видео регистратор, доста каскадьори щяха да завидят на пируетите на автомобилите по тоя път, тройно изпреварване е нещо напълно нормално по този двулентов път.........кога ли ще го направят, като отсечката Асеновград-Пловдив, че то и там беше за кашмер?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързият път Пловдив-Пазарджик успоредно на магистралата е също неприятно преживяване с мега изпреварвания и кой колкото може.. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord Много добре са се получили кростуровете, браво!

 

Дали може да вдигнеш още малко Акорда и да удължиш малко багажника? Да видим как ще стане :D 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Акорд 8 не му е проблема дължината, а ширината на багажника. Окачването му е идентично със седана (пусти и маркетолози), а не като на 7-ма ген комби, където багажника е бил приоритет и задните окачвания на седан и комби са различни.
Фен съм на комбитата, та ето ти още 2 вариации на сегашната ми Хонда. Ако бяха дръзнали да направят и комби, ама нема. :(

Не съм го правил ХС, защото е луксозна кола, а такива не са за "работен кон".

IMG_7076.KB1-sedan-liftbek-tourer-R.gif

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic
Преди 16 часа, galin_k написа:

Бързият път Пловдив-Пазарджик

Те това е проблемът в България - бързите първокласни пътища. Широчина, на която могат да се разминат два камиона и кола, и дълги прави участъци. Рай за джигитите.

При мен, на Острова не е така. Повечето от първокласните пътища са много тесни и със много завои. Толкова тесни, че или лявото огледало на камиона ми е в храстите, или дясното е от другата страна на осевата линия. Максималната скорост е 60 мили/ч. Всички карат с тази скорост и в двете посоки. Просто теснотията и завоите не позволяват изпреварване. Нещо друго - на тези пътища товарните автомобили, разбирай от товарен ван нагоре, сме ограничени на 50 мили/ч по закон. Това допълнително забавя трафика. Добрата новина е, че ако местността позволява, на всеки баир има лента за изпреварване.

 

Обаче, в Англия има една категория първокласни пътища, каквито в България няма. Представлява, грубо казано, българска Магистрала без аварийна лента, т.е. по две ленти в посока, мантинела по средата и без аварийна лента. Ограничението там е 70 мили/ч, каквото е и на английска магистрала. За товарни автомобили е 60 мили/ч.

 

Тааа, тетака ... карайте разумно.

 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.03.2023 г. at 10:05, Krasi-mir написа:

Обаче, в Англия има една категория първокласни пътища, каквито в България няма. Представлява, грубо казано, българска Магистрала без аварийна лента, т.е. по две ленти в посока, мантинела по средата и без аварийна лента.

И всичко ти е написано,начертано и посочено по пътя ти,че даже и знак стоп си има собствено осветление.

Там е разликата;)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пътна маркировка в България дори не ми се говори. Не съм бил на много места извън Родината, но такава липса на маркировка като тука никъде не съм виждал. Само ще споделя една случка от преди 20 години, минайвайки през Варна от север за София се оказва, че много булеварди са в ремонт. Наслагали жълти табели за насочване на транзитнопреминаващите. Няколко коли ги следваме чинно от влизането във Варна и в един момент се оказвам всички в края на варненски квартал където пътят свършва. Слизаме да питаме един човек, който човърка нещо по колата си, а той ни казва, че повечето време него ден упътва такива като нас! Буквално сме на светлинни години в тази сфера на пътна безопасност. За другите градове не знам как е, но поне в Търново си имаме адекватно обяснение за липсата на маркировка, директно разяснено от общината - гражданите използват много нисък клас гуми и за това маркировката не изкарва и седмица. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.03.2023 г. at 10:05, Krasi-mir написа:

Обаче, в Англия има една категория първокласни пътища, каквито в България няма. Представлява, грубо казано, българска Магистрала без аварийна лента, т.е. по две ленти в посока, мантинела по средата и без аварийна лента.

И България има такива. Отсечката между Бургас и отбивката за Айтос е такава и тя не се води магистрала.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така..., след като не намерих подходяща джазка, срам не срам взех VW Polo 2010г. 1,4 бензин 86 к.с. Все още нямам много впечатления. Утре влиза за пълно обслужване - агренаж, пистов ремък, ролки, масла. Да видим как ще е това Polo - най вече в града.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, goga написа:

Да видим как ще е това Polo - най вече в града.

Знам, че ще прозвучи кощунствено в този форум, но ще цитирам един отличен познавач на автомобилите със собствен автосервиз и с близо милион и половина абонати в YouTube, който е голям фен на японските автомобили, но въпреки това признава следното:

"Германските автомобили превъзхождат по всички параметри японските, с изключение на един - надеждността".

Аз нямам достатъчно познания и самочувствие да твърдя такива неща, но си спомням колко бях фрустриран, когато се качих на Хондата след предишната си кола - скромна Джета 2006 г.

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да слушаме експертите в YouTube? Я се разходете до един интересен столичен квартал с академично име: автопаркът е Mercedes до BMW до Audi. И там знаят кое е най-доброто :lol: Шегата настрана, германците освен в надеждността доста изостават и в продажбите.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При секънд хенд, никого не греят реномето на някоя марка и конкретен модел.

Виждал съм през годините аналогични на моите хонда модели екземпляри, които са били тотал "навеси", но пък са се движели.

Днес карах (по принуда) Пежото 206 бензин/автомат на тъста. Жал ми е за тази кола - тотал щета е, но се движи (само градско) и никой не я поддържа - колкото изкара.

Признавам си - кола в такова състояние не мога да си позволя - психически - но още се движи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, scala написа:

....изостават и в продажбите.

 

Нормално. Всичките са дизелаци.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

toyota Avensis d4d 2,2 150 коня супер возия адски здрав двигател опростена 6-степенна механична кутия. Като цяло много здрав автомобил

 

Непретенциозен за гориво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.03.2023 г. at 10:05, Krasi-mir написа:

Обаче, в Англия има една категория първокласни пътища, каквито в България няма. Представлява, грубо казано, българска Магистрала без аварийна лента, т.е. по две ленти в посока, мантинела по средата и без аварийна лента.

Има много такива в България, нарича се "скоростен път".

image.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.04.2023 г. at 19:42, goga написа:

Така..., след като не намерих подходяща джазка, срам не срам взех VW Polo 2010г. 1,4 бензин 86 к.с. Все още нямам много впечатления. Утре влиза за пълно обслужване - агренаж, пистов ремък, ролки, масла. Да видим как ще е това Polo - най вече в града.

Ще сме благодарни да споделиш впечатления. И аз търся джаз за близък човек, но нещо не ни се получава с бюджета...(където полото влиза доста по-добре)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще споделя за полото по на там. Сега е при майстора, първо да видим какво ще се сменя. Бях готов до 9хил. лв. за джаз да дам за 1,4 VTEC, но е трудно да се намери такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз като си избирах аудито бях наясно, че надеждността няма да е същата като при HR-Vто. Ама сега като имам сравнение CR-V, Q5. Винаги бих избрал Q5-цата. Разбира се цената на двете като нови е коренно различна.  

Доста се порових преди да избера с какъв двигател да е. 

 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо би предпочел Q5-цата?
Чисто субективно, за мен ще е интересно да споделиш.
Така е, защото много харесвам (като визия Ауди), но, всеки майстор, който познавам ми казва, че от тези автомобили (Ауди) няколко апартамента купува :)

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да имам нито CR-V, нито Q5-ца, без съмнение и аз бих взел Ауди-то. Едно, че заради може би най-добрата кутия на пазара от години, другото е че,  просто няма база за сравнение. За мотора пък да не говорим.

@Droneтой мотора е един, няма какво да се ровиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jijane е един е, но трябваше да попрочета за детските му болести и да се подготвя психически колко ще ми струва основно цялостно обслужване(вече го направих) 

 

Ами не може да се вземе дизел на 300к км и да се очаква, че ще е безпроблемен :D 

 

Аудито е 2015та година, Хондата е 2018та 

 

Плюсовете на Хондата са: По-голямо вътрешно пространство, по-голям багажник, задните врати се отварят на 90 градуса, Има андроид ауто/карплей(на аудито може да се добави модул). Има Дистроник, Гори по-малко в града. 

 

Минусите са, че всичко е направено от много евтини материали. Възглавницата на волана хлопа, а колата е на 70к км. Вратите са от някаква много тънка тенекия, вчера я хлопнах по-здраво и издрънча като кофа.  Обезшумяването е почти никакво. Супер базовите екстри, хонда не знам как за 20 години не се научиха да слагат поне елементарни екстри като накланящо се дясно огледало при паркиране назад. Honda Legend го има, но това е един модел. 

За да върви прилично трябва да му се дава повече газ. 

 

Плюсове на Аудито: Доста по-комфортно е, Музиката е BOSЕ, обезшумяването е коренно различно. Ако сравнявам двете коли при скорост 130-140 в Аудито не мога да ги усетя. Набира си много добре дори и без да се дава много газ, изпреварванията не са проблем, с хондата също не са, но има едно замисляне, което не ми допада на мен. 

Кутията е желязна и при по-малко газ включва супер рано, примерно мога да се движа на 5та предавка с 40 и оборотите да са 1200-300. Моята се скапа, защото бяха забравили филтъра да сложат след смяна на маслото.

Двигателя спокойно кара 300к км с правилна поддръжка. 

Може да се тунингова супер лесно, примерно само софтуерно става 400 коня на вала, около 360AWD коня.

Има си глезотии като памет на седалки, парктроник(хондата това го няма на ЕХ трим-а) , Затъмняващи се огледала! Навеждащо се странично огледало. Регулиране интервала на чистачките. 

 

Минуси на Аудито: По-малко вътрешно пространство и по-малко място в Багажника(има твърда кора, а не щора) 

Интериора е по-стар, няма Android Auto/ Touch(един познат си сложи китайче с тъч и е доволен, но е към 700-800лв) 

Много по-скъпа поддръжка: Хондата събира 3.6 литра масло, Аудито 6.7л и погорва около кило на 10к. Другите части и те са цифра. Наложи ми се да сменям подкалник, защото моя беше изяден и струваше около 200лв оригинален. 

Гори повече в града, според зависи от крака и гумите. Със зимните ми даваше 12.5-13, с летните е около 13.7. 

Извънградско при скорост 140км/ч и двете горят 10. 

Няма Дистроник и LCAS. 

 

По-сложен двигател, което пък води до повече часове за разглабяне. 

 

 

Редактирано от Drone
  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са различен клас автомобили, макар и с еднаква функционалност, та сравнението е некоректно, но като караш и 2-те е полезна референция.

Хонда винаги са били назад с екстрите. Дори Леджо (дето уж има всичко) може да изненада някого. Онзи ден сяда отзад кръстника (да го закарам нейде) и на слизане дърпа ръчката на вратата отвътре и вика "ма тя не се отваря"! Свали си джама и я отвори отвън - срамота. Оказа се че вратата си е ок, просто спрях под страничен наклон, а той пък е свикнал на такъв тип изглеждащи коли, вратата да се открехва и не е бутнал леко с лакът. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Това са различен клас автомобили, макар и с еднаква функционалност, та сравнението е некоректно

Много точно казано. По-правилно би било да сравняваме аудито с някой Lexus NX или RX (от японците).

 

Хонда никога не са се целили особено много в европейския премиум сегмент, не им е там силата.

 

Между другото в трета генерация CR-V екзекютив материалите са ОК, на 200k интериорът не дрънчи никъде, а вратите са доста тежки и солидни. Но обезшумяването си е кофти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различни философии.

Хонда държат на "връзката с пътя" и я дозират според класа на модела, а не като европейците с опитите си да те дистанцират (кой колкото може) от асфалта.

Мое си мнение, но харесвам обратната връзка, която е част от общуването между човека и колата. Предпочитам да се наслаждавам, а не да ме дразни. :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Drone  сравнява Ауди и Хонда правени за американския пазар. На мен ми стана чудно липсата на накланяне в страничните огледала в ЦР-В 5-та генерация.

От друга страна в америка и канада Акура надгражда Хонда и съответно потребителя ги получава срещу по-солидна сума. В една друга тема бях коментирал люка на ЦР-В 6-та генерация. Той си е все така ретро като в 1-ва генерация, а не панорамен покрив подобно на европейските версии от 3-та генерация нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа да, това забравих да го спомена. ЦР-вто е с обикновен люк, докато аудито е с панорама. Това е плюс и минус за мен. Има си недостатъци, от време на време почва да пука, трябва да се направят някакви доработки, че да спре. 

 

Цецо, не мисля, че аудито се дистанцира от връзката с пътя :) Не случайно има drive select.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и обикновенно в най-наточения и остър режим имаш някаква обратна връзка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 30км. градско с  VW Polo 2010г. 1,4 бензин 85 к.с. - ДВГ. работи равномерно, държи 750 оборота на празен ход и вътре не се чува въобще. Като се форсира се чува ръмжене, според мен малко повече от нормалното. Видимоста е добра. Стегнато вози, но не твърдо. Лесно се управлява в града, кормилото се върти с минимално усилие. Отпред е достатъчно широко. Аз съм 1,85 и ми е добре, но зад мен е доста тясно. Единствено ключа /сгъваем/ стърчи доста от кормилото и ако съм по напред седнал с коляното го закачам. Тоест мога да дръпна седалката по напред за да има повече място зад мен, но удрям ключа с коляното. Като вървеж очаквах да е по пъргава колата най -вече първа, втора и особенно в ниските. Може побрема да е само при мене, предстои да пробвам същия двигател в др. кола. Може и аз да съм забравил как се кара бензин и усещането от него, но определено очаквах да развъта по бързо и само тоава ми е забележката към момента. Ще видим по на там и разхода на бензин и най-вече на маслото как ще е.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.04.2023 г. at 15:21, ceco_accord написа:

Да и обикновенно в най-наточения и остър режим имаш някаква обратна връзка.

 

E не искам всеки ден да се возя на лагерна количка :)

Между другото сега с летните гуми поведението е по-различно и волана е някакси по-чувствителен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...