Jump to content
Richard

Да обсъдим и другите марки

Recommended Posts

Черни, сиви, бели: колко се нагряват различните автомобили на слънце:

 

https://automedia.investor.bg/a/2-novini/39350-do-kolko-gradusa-se-nagryavat-kolite-na-slantse?fbclid=IwAR1Hs7HbB7BDjWQ4IzB7QjsuVGlio8xDIEJ7zOjGxxQpt-d4kDY5jdemUnk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега, ама последните постове не ми се вписват много в темата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е,ама като няма такава за клюки.А е интересно за всички или поне аз така си мисля.

Може да ги изтриете и няма да цапам повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой впечатления от Mazda 2 (втора генерация, 1.5 бензин)?

Оглеждам се за малка градска кола. По принцип търся екземпляр, закупуван нов и каран в БГ, но много ме притеснява ръждата.

От друга страна пък казват, че са доста безпроблемни и имат много екстри за цената си - подгряване на седалки, сензор за дъжд, ел. стъкла и т.н. Какво мислите?

 

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маздата е добър и издръжлив автомобил, но е патентовал ръждата от Опел. 

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, 5 GTT написа:

Маздата е добър и издръжлив автомобил, но е патентовал ръждата от Опел. 

Напълно съгласен съм с колегата. До преди няколко месеца в семейството имахме и една Мазда 3. Точно преди фейслифта. Много добра и икономична количка с много хубав салон, но изгни до такава степен за две години, че падна част от 5-тата врата. Това разбира се наложи и продажбата ѝ. Доколкото съм чувал по-новите тройки нямат този проблем или поне не в такава степен.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е Мазда. Днес ходих да гледам една - българска, 2008 - имаше си го проблемът. Говорих с по-запознати и също ме разубедиха.

Така или иначе вариант 1 ми е Джаз. На второ място се колебая между Микра К12 или Ярис/Аурис.

За нисана съм предубеден след свързването с Рено, иначе пред това бяха железни. При тойотата ми липсва всякаква индивидуалност - здрав, надежден, но масов и безличен автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има други марки, но "силни са мечтите".

Тоя мечтател синковеца го видя.

118086608_719837425539297_2157150802389109209_n.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този Форд изглежда добре, но съм чувал че тези двигатели Екобуст с малка кубатура и много коне не изкарвали много. Но този все пак е 1.6сс, а не е 1.0сс. 

 

https://www.reezocar.com/en/occasion/annonce-ford-focus-RZCATSIT9C1EA6BA7435.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#5 GTT

Бягай далеч от тези двигатели....🙈😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана дума за двигатели, какво ще кажете за Toyota 1G-FE 2.0, шестцилиндров редови, само че Beams версията с VVTi, който се слага на Lexus IS 200?

Някой има ли лични впечатления откъм надеждност и обичайни проблеми при пробег над 200k?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ей тука чета за моторите, общо взето има повечето проблеми, и са на база КМ.

http://wikimotors.ru/1g/

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз съм гледал по тези сайтове. Общо-взето нормални неща...Като цяло казват, че е надежден и с голям ресурс, но при едно наум какъв е пробегът и как е поддържан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой следи ли какво се случва с че*иджиите маймунодушачи от ВАГ и техния дизелгейт скандал от преди 5 години. След като обгазиха незнайно колко маймуни в жалък опит да докажат ,че дизелът им не е отровен, имаше ли някакви последствия за тях освен ,че им уволниха шефа? Как продължават да се продават дизели?

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като има търсене, ще има и предлагане. Ако няма търсене - има маркетинг, но за дизелите си в момента не шумят. В момента лансират Ай Дий електромоделите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ivailopp написа:

Някой следи ли какво се случва с че*иджиите маймунодушачи от ВАГ

Имаме служебен Карок 2.0 tdi, 150 к.с. Повярвай ми, двигателят (а и цялата кола) е перфектен - мощен, динамичен и икономичен. ДПФ-а е с ад-блу. Повечето автопроизводители могат да мечтаят за такъв мотор.

Трябваше ми цяла вечност да свикна с ЦРВ-то - двигател, предавки и т.н., а в Шкодата влизаш, тръгваш и след няколко километра се чувстваш като у дома си :worthy:

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#inapektora

Изкарай с нея поне 100 К, и  след това ще споделиш. .🤓😉👍

Аз с VAG  за лична кола не бих рискувал...

Че се кара добре, съм напълно съгласен!!!✌

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mitaka0007 Предната ми кола беше VAG и я продадох за много добри пари на 175 К реални, в отлично здраве. Беше страхотен автомобил и не бих я продал, ако не ми трябваше по-висока и проходима кола. Не си купих отново VAG, защото Тигуана от това поколение, което мога да си позволя, не ми харесва.

Никога не оставям пристрастия към дадена марка (а и нямам такива) да нарушат здравият ми разум и преценка.

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрав разум и преценка са важни неща в избора на кола. Зависи от предпочитанията и джоба. Няма ВАГ, който да е здрав колкото Хонда. Да, имат глезотии, но повечето излишни...въпрос на виждане. Карок е хубава кола, ако ще е служебна. Или ако я караш докато е гаранционна. Или ако на година минаваш 3200 км например. Това ТДИ след 200-280К км ще е с толкова ремонти, че ще надвишат цената на ЦРВ 2 втора ръка само те. А, и цената му...за 45К лв...ЦРВ, Акорд, Акюра някаква...ТДИ та ТДИ. Не, мерси.

  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, чудесно , всички знаем колко е удобен и хубав един нов автомобил. А и като е служебен...

Скандалът беше за азотните оксиди и сажди , които са най-вредната съставка на смога, и които водят до алергии, астма и рак на белите дробове на хората в градски среди. ( Google it). И то от нови автомобили ... Позор. Но дори и тези ФАКТИ не са важни, понеже не искам да се повдига пак темата бензин вс. Дизел. Интересуваше ме дали някой знае какви последствия са се случили ,ако има такива с тая марка ? Защо не удариха други и марки ,или издънката е единствено тяхна?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера обслужих саксото на женката с ДВГ масло и масло на автомата. На двигателя налях 3 л. Ato 24 5w40, от автомата изтекоха пак точно 3 литра, там налях някакъв Тотал от Бг интернет сайт за масла. Трета зима ще и е на тази кола, и като се има предвид грубата и експлоатация - само радва. Ако някой е в процес на търсене на не скъпа втора кола предимно за в града, предназначена за по-неопитен шофьор, ситроенчетата са добър избор, само ако е автомат, трябва да се внимава. Нашето е Саксо, 1.4 и си е реално Пежо 106. Автоматичната кутия е 3 степенна , но не е на пежо-ситроен , а е на Рено и се води модел MB 3. Пежо-ситроен по натам използват и свои разработени автомати - AL 4, които се слагат и на някои рена.

Пиша го това да внимавате ако си избирате кола с кутия AL 4 , че са много капризни и чупливи, особено ако не са обслужвани. Пресен пример - колега взе на жена си Пежо 206 автоматче , и често скоростната кутия влиза в авариен режим, а на наклон колата си тръгва назад, което не е ок. Във форума на Ситроен също има много описани проблеми с кутията. На колегата ще му сменяме маслото, ама едва ли ще помогне. То и това Пежо няма щека за проверка , щека се ползвало само от оторизирани сервизи. Ще точим, ще мерим и ще налеем, колкото сме източили.

Реално ситроена на 5-6 хиляди му сменям ДВГ маслото и заедно с това му опреснявам и това на скоростната кутия, едно че са евтини тия масла, и друго - заради тежкия режим на каране. Маслото на ДВГ не беше мръднало, но както обикновено доста тъмно на цвят.

Приготвил съм и една туба ato 10w40 за гоУфа, и неговото време ще дойде 😀

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От дизелгейт доколкото се бях интересувал, ВАГ са платили няколко стотин милиона като глоби и в различен етап във времето (защото с годините се промени малко или много мащаба на измамата). Отделно разходите им по компенсиране на клиенти, откупуване на автомобили (най-вече в Америка) плюс привикването на 11млн автомобила за нов софтуер ще им струва над 30млрд евро. Отделно в началото на тази година лъсна и някакъв проблем с бензиновите им двигатели от тези години. Като лична отговорност мисля, че някой от директорите им локализиран в Америка влезе в затвора за 5-6 години и беше глобен половин милион долара.

 

Мерцедес също се присъединиха и станаха втората компания с най-солидни глоби, като въпросните + разходите по отзованите автомобили го бяха изчислили около 1млрд.

 

Отделно заради всичко това се измисли новия стандарт за измерване на газове + определяне на по-реален разход на гориво (WLTP стандарта), с което се установи, че няма нито един дизелов двигател, който в движение да покрива нормите зададени от завода. Бях чел статия, че при някои модели (почти чисто нови) надвишението било няколко стотин пъти. Също така БМВ били с най-малко замърсяващи дизели, но все пак няколко пъти над нормата.

 

Друг любопитен факт, който бях чел в шкода форума е, че след въвеждането на WLTP стандарта целия VAG концерн е спрял доставки на 2.0тди за около 5 месеца, защото не можели по новия модел на измерване да покрият евро 6d и хората стояха и си чакаха автомобилите.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нещо почнах да се заглеждам по Lexus-те... Наблизо има Toyota Автокъща и Сервиз, и вече два пъти виждах да излизат SUVs и нещо се замислям за след 4-5 години😁🙈

Някой има ли опит и мнение за 3,0 и 3,5 моторите...? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозни машини. При някои по-нови двигатели може би има проблем с охлаждането на главата и съответно спукване - не мога да разбера дали става въпрос за неправилна поддръжка, немарливост или за реален конструктивен недостатък. Виж тази тема.

Личните ми наблюдения като цяло от марката са от старите модели:

Първа генерация RX300, желязна, над 300 хил. км. и подменени само някакви датчици и други дреболии.

Отскоро и първа генерация IS 200 Sport -  фина, пипната кола, комфорт, качество на детайлите и т.н.

Редактирано от note
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Някой с преки впечатления от Сузуки Киташи?  Допадна ми цената и  разхода по каталог и особено 4×4. Автомат или ръчка?

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, едва ли е по-добро от Акорд 8, а 4х4 май е опция.

https://autobild.bg/100-000-километра-със-suzuki-kizashi-пътуване-в-непозна/2/

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индийско производство на "Сузуки Марути"... В мобиле де има само 41 обяви при заложено търсене във всички държави, а излиза, че се продават само в Германия. Аз не бих взел такава кола.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много силно впечатление ми направи следното явление по българските пътища: VAG автомобилите от която и да е марка са само дизели! И в градски условия постоянно пушат и смърдят. Почудих се защо така и един два дни претършувах форумите им. Ами , оказва се ,че те нямат читав бензинов двигател от около 16 години. В смисъл говоря за.  FSI, TSI, Tfsi моторите - дават ги много динамични с турбина И чарджър( сякаш само едното не стига) с обеми от 1.2 до максимум 2.0 литра, което дава икономия. До тук добре ,ама то не са вериги, вариатори, обтегачи и не на последно място някакъв огромен разход на масло , който се оправя не само със сегменти, ами трябват директно заместителни бутала с биели. И всичко това започва няколко десетки хиляди след изкарването от завода. Тоест тая кола не може да си изкара гаранцията и ако доживее 100 к е за в боклука направо. Без значение от модела. Тоя дарак като го вземеш ти предстои ремонт за 5-8 к лева почти веднага. Еба си тя тая кола сигурно струва по малко от тоя ремонт. И на хората им е омръзнало и явно никой не иска да купува повече бензинов мотор ,освен нов и да си го оправя по гаранция. Фолксваген пишат ,че разход от 1л/1000 е Нормален. Тва всичко за автомобили от 2005 до 2012. Разправят ,че нещата след това са по добре ,ама не ми се вярва. И така.. всеки купува дизел, понеже те изкарват 200-300к очевидно. За дсг-тата им даже няма да започвам- трагедия. Даже рекламират хондите доста често дори по онези форуми :D :D... 

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение на горното мнение добавям.......и Ауди. Много ми харесват, като дизайн, но повечето яко, ама яко пушат отзад, незнам, какво ги човъркат, но е ужас.

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е вечната дилема: дали да си купиш популярна марка / модел, защото частите са евтини, има ги навсякъде и всеки може да я ремонтира, или обратното - нещо доказано здраво, дето ако изобщо нещо се наложи, ти трябва спец и време, па некой лев в повече.

Мен вагаджии са ме питали, що си взе тая Хонда - ако нещо стане, кой в наше село ще я прай?

Еми, по Хондите си за 21 години съм дал сумарно 1 торба пари, ама в жълти стотинки. Нямам спомен нещо да ми е "извило ръцете", а в комшийското сервижче не са се плашили от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да сподели нещо за Lexus NX 300h SE P Nav 2018...197к.с. хибрид?

Повече ме интересуват минусите:).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще разкажа за Mercedes Vito114 CDI 4х4 automatic ,трета година го карам служебно ,оригиналите гуми континентал ги хвърлихме на 28 000 км,правихме реглаж на 16 000 когато забелязахме износването и вьпреки това не изкараха много.Едни задни накладки на 28000 при смяната на гумите.На зимно студено време екрана на мултимедиата ставаше черен ,след 2-3 паленета се  оправяше ,по гаранция не откриха проблема(сега не го прави)
Това лято след обслужване на 56 000 км и смяна на маслото на автоматика ,след 3000 км се появява съобщение на екрана да отивам в сервиз без да сменявам предавка,след гасене и повторно палене изчезва и се появва на следващия ден или след 2-3 дни пак,след седмица ми се повява и грешка срс аирбаг.Караме го на официален сервиз Мерцедес и се оказва някаква външна помпа на 7Gtronic (електрическа -помощна заради старт-стоп системата) 1150 евра,последва 15% отстъпка от сервиза,което за мен си е малко подигравка.

Иначе буса е приятен  за каране,ама тази авария с тази помпа на автоматика направо ме отказва да купувам мерцедес за лично ползване,струва  една камара пари и на няма и 60 к км с такива проблеми не е добре.

Щях да забравя на по-малко от две години шофиорския колан започна да се нищи и го смениха по гаранция

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тризъбата свастика приключи с надеждните технологии около 2004-2005 най-късно. Оттогава думата надеждност и думата технология не се комплектоват. Обаче премиум...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното е че с напредването на времето автомобилите стават все по-капризни - въпреки технологиите.

Просто претенциите към тях нарастват, а времето за разработка и тестове се съкращава.

И никой бренд не е засрахован. 

По повод автоматика, дори Ледженда имаше проблем с автоматика. Има 1 дублиращ селектор, коъто само синхронизира сигналите - не влияе на работата на колата. но заради него понякога мигаше D на таблото. От сервиза казаха че се износвали пистите и били проблемни и на други модели. Смених го с оригинален (тоест същият), за 200 лв. Тоя все пак е изкарал 13 години и 325000км. И новият толкова да прослужи - берекет версим!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.11.2020 г. at 22:39, note написа:

Като стана дума за двигатели, какво ще кажете за Toyota 1G-FE 2.0, шестцилиндров редови, само че Beams версията с VVTi, който се слага на Lexus IS 200?

Някой има ли лични впечатления откъм надеждност и обичайни проблеми при пробег над 200k?

Като ще е тойота да е 2jz :D 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата ще е малко терсене, ама каквото е :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, няма пълно щастие. Тая зима беше добре, но не валя и много сняг. С нови гуми, осторожно шофиране, бутона SNOW и избягване на непочистени места се закрепва положението.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...