Jump to content
mаrto

Някой да кара 10-та генерация Сивик?

Recommended Posts

На 7.07.2019 г. at 10:59, Lubovl написа:

Здравейте, 

Карам вече една година 2016 Civic произведен в Канада и мога да кажа, че съм изключително доволен.... 

Двигател 2.0, 160 к. с

Колата няма аналог по икономия на гориво и разходи за подръжка. 

 

 

Lubovl, дайте малко повече информация за разхода на гориво.

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средния разход ми е 6,1 л/100км

Иначе при движение в извън градски условия 110 - 120 км/ч -5.1 л/100км.

Сивиците с този двигател (2.0, 160 к. с) са супер, препоръчвам!

IMG_20190628_192831.jpg

Редактирано от Lubovl
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчка или вариатор ти е колата и ако е с второто, има ли пера на волана за смяна на предавките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/5/2019 at 10:22 PM, Lubovl said:

Средния разход ми е 6,1 л/100км

Иначе при движение в извън градски условия 110 - 120 км/ч -5.1 л/100км.

Сивиците с този двигател (2.0, 160 к. с) са супер, препоръчвам!

IMG_20190628_192831.jpg

Здравей,

 

А как си в града? Колко разход ти дава на 150-160 на магистралата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 1.5 ръчни скорости. Когатото беше на 5000км., го занулих и това е разхода за следващите 12000км-6.7/100, от които около 60% градско...

75636037_1002461093443251_8689743258227572736_n.jpg

Редактирано от savo_
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид, че последно време наизскочиха разни оферти точно с 2.0 160к.с. внос от САЩ/Канада как стои въпроса с частите тук, защото по разните сайтове за части като въведа Сивик 10 седан, ми излизат само 1.0 и 1.5 двигателите. За хечбек ми се появяват и части за 2.0 (не турбо), но пък дали части по окачването, дискове, накладки и т.н. ще са същите?
След няколко месеца като ходя за смяна на масло ще поразпитам в сервиза, където си обслужвам колата как стои въпроса, да не стане накрая за всичко да се чака по 3-4 седмици, защото ще се обезсмисли цялото начинание.

ПП: Редактирам си мнението, тъй като след малко по-детайлно търсене, въпреки че уж излиза като опция 2.0 160к.с. за хечбек, няма почти никакви налични части - никакви дискове/накладки, нищо по окачването.. май няма да е много разумен избор.

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.11.2019 г. at 12:33, Cap_Slow написа:

Предвид, че последно време наизскочиха разни оферти точно с 2.0 160к.с. внос от САЩ/Канада как стои въпроса с частите тук, защото по разните сайтове за части като въведа Сивик 10 седан, ми излизат само 1.0 и 1.5 двигателите. За хечбек ми се появяват и части за 2.0 (не турбо), но пък дали части по окачването, дискове, накладки и т.н. ще са същите?
След няколко месеца като ходя за смяна на масло ще поразпитам в сервиза, където си обслужвам колата как стои въпроса, да не стане накрая за всичко да се чака по 3-4 седмици, защото ще се обезсмисли цялото начинание.

ПП: Редактирам си мнението, тъй като след малко по-детайлно търсене, въпреки че уж излиза като опция 2.0 160к.с. за хечбек, няма почти никакви налични части - никакви дискове/накладки, нищо по окачването.. май няма да е много разумен избор.

 

Колегата Lubovl писа, че колата няма аналог откъм разход и обслужване. Нека поясни какво има предвид второто, защото и на мен сега ми предлагат една 2.0 160 hp. от Канада и се чудя. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.11.2019 г. at 12:33, Cap_Slow написа:

Предвид, че последно време наизскочиха разни оферти точно с 2.0 160к.с. внос от САЩ/Канада как стои въпроса с частите тук, защото по разните сайтове за части като въведа Сивик 10 седан, ми излизат само 1.0 и 1.5 двигателите. За хечбек ми се появяват и части за 2.0 (не турбо), но пък дали части по окачването, дискове, накладки и т.н. ще са същите?
След няколко месеца като ходя за смяна на масло ще поразпитам в сервиза, където си обслужвам колата как стои въпроса, да не стане накрая за всичко да се чака по 3-4 седмици, защото ще се обезсмисли цялото начинание.

ПП: Редактирам си мнението, тъй като след малко по-детайлно търсене, въпреки че уж излиза като опция 2.0 160к.с. за хечбек, няма почти никакви налични части - никакви дискове/накладки, нищо по окачването.. май няма да е много разумен избор.

 

https://www.mobile.bg/11574014039171493 тази също е внос от Канада, но е 1.5 седан. Дали частите са като на европейската сглобка за същия двигател? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен също ме интересува модела 2.0 бензин. Дали може да се слага газ на този мотор? 

Редактирано от tranko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американската 2.0 158коня версия на сивик 10 пише ,че е Multipoint fuel injection, a не Direct injection, следователно може на газ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ може да се сложи и да директ инжешъна и на дизела.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой с наблюдения за Тъпира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.11.2019 г. at 10:47, Slimky написа:

 

Колегата Lubovl писа, че колата няма аналог откъм разход и обслужване. Нека поясни какво има предвид второто, защото и на мен сега ми предлагат една 2.0 160 hp. от Канада и се чудя. 

Колега, 

За Civic sedan 2016 2,0 бензин има всички части и са много евтини, стига да знаеш как да си ги намериш.

Кажи какво ти трябва и не можеш да си намериш за да ти помогна.....

обслужването е супер лесно и може да се направи във всеки един що годен сервиз, даже и смяна на масло на CVT скоростна кутия, нищо сложно.....

Няма нищо общо с Ауди, БМВ и др. Сервизни автомобили :)

На моя Сивик 2,0 бензин от канада вдигам капака на двигателя от одбслужване на обслужване....

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да си търси Сивик 1.5турбо(ръчна кутия на 30к км ? Обмислям продажба (ще се качвам на ЦРВ хибрид). Ако има мераклии на лично или Email : denevjunior@yahoo.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Онзи ден се разделих с мойта 9-та генерация Сивик 1.8. i-VTEC Ex., точно 2 години след като се разделих и с 8-мата генерация, същия двигател.

 

Дойде време за следващата 10-та генерация.

 

 

При прехвърлянето от 8-ма на 9-та нямаше умуване, но тук ми се струва, ще трябва да обмисля възможностите по-задълбочено кой двигател е най-подходящия за мен. 

 

От това, което чета, огромна разлика в консумацията на гориво няма от 1.5 до 2.0 двигател.

 

Какво ще кажете за турбинирания 1.5.?

 

Ще се радвам на повече мнения и актуална информация относно вашите хонди (обслужвания до момента, ядове с дефектирали части и т.н).

 

Разбира се, мен ме вълнува основно това - нова кола, нова визия и купе в комбинация с липса на ядове по автомобила, сиреч надеждност. 

Моля, дайте инфо и съвети относно модификацията към която да се насоча от тук нататък. 

 

Благодаря предварително на отзовалите се!

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от semigod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-ката е по-надеждният и доказал се във времето двигател, 1,5 е по-мощният и икономичен, така че сам трябва да определиш какви са ти приоритетите.

Aко не смяташ да я караш дълго време и си намериш автомобил на малък пробег, то 1.5 е по-добрият вариант. 

Имай предвид, че 1.5 разполага с целия си въртящ момент още при 2100об. и ще е два пъти по-силен от 2.0 до към 4000об.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече 2ра седмица съм с 1.5 CVT, София - Варна през Ришкия проход го вземам за 5 часа с разход 6/100 като по магистралата съм заковал на 140 и до 150 ако трябва да се изпревари нещо. Градско последно време все хващам разни задръствания и вадя към 8.2/8.5, но ако ги няма задръстванията към 7.5.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за какво да внимавам оглеждайки екземпляр от 2.0 кубатура?!

Повечето са от Америка и Канада? Предполагам са имали някакви удари!?

 

Задължително ще мина сервиз, то е ясно, но все пак. Вие какво мислите?! 

 

@lqlsdaname твоята откъде е ?!

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,найстина ли сивик 10ген имали проблеми с климатроника ,спирачките и навигацията ?Обмислям модел 2016-7 от канада 2.0 cvt автомат .Благодаря .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Vrago1 написа:

Здравейте,найстина ли сивик 10ген имали проблеми с климатроника ,спирачките и навигацията ?Обмислям модел 2016-7 от канада 2.0 cvt автомат .Благодаря .

За сефте чувам за такива проблеми, за 33к км нямам подобни проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, DanielDenev написа:

За сефте чувам за такива проблеми, за 33к км нямам подобни проблеми

Ти с такъв ли си ,2 .0 cvt?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Vrago1 написа:

Ти с такъв ли си ,2 .0 cvt?

1.5турбо ръчна кутия 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те. Колеги интересува ме хонда сивик 10 генерация 2.0 бензин автоматик LX замислям се за една така внос от Канада. Дали някой претежава такава за да ми каже нещо повече за нея като разход на гориво, проблеми някакви, резервни части и обслужване. Благодаря ви предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте група, 

Харесах си Хонда Сивик 2017 година от българските сайтове за коли, но всички са от 8000 до 40000 км на атрактивни за годините си цени, чудя се защо 3 годишна кола ще е на 8000км дали тези модели на Хонда имат някакви проблеми с двигателите или някакви сериозни дефекти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Точно снощи си говорихме с един приятел на тази тема, ама за 3-годишни товарни бусове в Англия.

Момчета и момичета, и в добрата стара Англия се превъртат километражи!

Не е възможно, т.е. възможно е, ама малко вероятно 3-годишна кола да е на 8К км.

На 40К е по-нормално.

 

Приятелят ми работи в сервиз. Идва негов познат и вика - "Ела да видиш, какво си купих, 3-годишен ван на 19К мили". ОК, честито! Ама след 2 седмици идва за смяна на накладки. Предните накладки някаква "куче марка", дето в никакъв случай не се монтират зводски в буса. Дисковете изядени все едно са на емнайсе-стотин-хиляди км. Няма как този ван да е на 19К мили. В момента карам камион, на 1.5г и вече е на 110К км. Кара се ежедневно на къси разстояния. Най-дългият ми курс е 150-200км в едната посока веднъж в седмицата.

 

Съпругата ми изкара два Сивика 9 от магазина. За по 3г. каране,  едната я върна в дилъра на 24К мили, другата на 21К мили. Това при положение, че е втора кола в семейството, т.е. аз си карам моята.

 

Таааа, тетака с 3-годишните коли на 8К км.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой би ли споделил как е возията в сравнение с 8-ма генерация, защото гледам в брошурите пише за някакво "Адаптивно окачване" ?

Колегите, които карате вече няколко години колите в БГ - има ли някакво потропване на пластмасите или на 10 ген. са сложили по-скъпи части към интериора? Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега GaiJin,

 

Нямам преки наблюдения над 8 ген. Моята е седан и няма адаптивно окачване, само за хеча е, но доколкото съм чел ревюта и я карах на тест драйва, то си е баш "адаптивно" :)

 

Имам я само от 1 год. и 3 мес. (~8500 км.) - засега пластмасите не скърцат или хлопат.

 

Има и колеги с повечко "стаж", може те да споделят някоя болка...

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 31.01.2021 г. at 12:19, GaiJin написа:

А някой би ли споделил как е возията в сравнение с 8-ма генерация, защото гледам в брошурите пише за някакво "Адаптивно окачване" ?

Колегите, които карате вече няколко години колите в БГ - има ли някакво потропване на пластмасите или на 10 ген. са сложили по-скъпи части към интериора? Благодаря :)

 

Разликата в комфорта между 8ма и 10-та генерация е огромна в ползва на 10-тата. Карал съм 8-ма доста време, те са си известни с твърдото "возене" и недотам удобните седалки, та може да очакваш доста по-голям комфорт от 10-та.

 

Относно пластмасите, забелязал съм леки  спорадични прискърцвания, когато са ниски температурите и се кара по неравен терен, но нищо кой знае какво. Мисля, че не са лошо сглобени и няма да имаш проблеми с това.

Редактирано от draid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Някой с хонда сивик 10 ген. би ли споделил впечатления, с кой двигател е, слаби места и т.н.? Чудя се доста за 2.0 внос от Канада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Manu има доста писано, вкл. и отделна тема тук в раздела - погледни.

За оплаквания и проблеми не съм чул.

Аз лично съм с 1.5Т от тук - година и половина (11К км.) засега всичко е точно. Само годишно обслужване ;)

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, има ли някой, който може да ми помогне с координати на lubovl (имейл, тел, Фейсбук)? Писах му на лично, но виждам, че последното му влизане е от както е писал по-горе.

Интересува ме 2.0L и дали CVT'то би изкарало 200+ хил., че мненията са различни. Някой от вас достигнал ли е тези километри и какви са впечатленията.

Мерси!

Редактирано от Kamenov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@scyberboy, може ли да споделиш къде го правиш това годишно обслужване и каква му е цената ? Смяната на маслото предполагам е стандартна - 12 месеца или определен брой километри.

 

До седмица чакам 1.5 Hatchback Sport на 9000 км и живо ме интересува какво трябва да направя по колата преди да я изкарам на пътя.

 

Благодаря предварително ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bkostadinov90 ами в Бултрако ;)
Моята е нова от тях, съответно още гаранционна и имам 5 безплатни годишни обслужвания.

Но смяната на всички филтри и масло ДВГ мисля, че е около 240-250 лв.

 

Старите ми хонди си ги обслужвам 12+ години вече Юби-Ко (в Горубляне)

 

Иначе, за кола на тия километри, какво - филтри, масло, един обстоен преглед и газ... :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , искам да питам как се държи колата . Пробвах две хеч и седан но жена ми казва че отзад като е седнала има едно неприятно люшкане. Вярно че волана е чувствителен но това усещане не знам дали е от самия модел или от дадените екземпляри. Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще е най-добре и ти да се повозиш отзад, за да разбереш дали има неприятно люшкане.Аз лично се съмнявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм собственик ..... Явно въпросният екземпляр е бил с проблем. Колата има много добра возия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 04.03 карам и това:

IMG_20220316_215313.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както може би долния десен ъгъл на снимката ме издава, уви карам TypeR само в Gran Turismo 7...

 

Но се опитах да я докарам да прилича на моята де:

 

viber_image_2021-05-17_21-57-06.jpg

 

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Радостно е че най-сетне има Civic 10 TypeR в Gran Turismo 7 / PS5. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...