pp1349 5 #41 Posted February 18, 2020 Преди 3 часа, m_ad написа: ....Модулите на крушките се захранват от предпазител, който подава постоянен "+" .... Това ако го разясниш, че не става ясно кой е въпросния предпазител? Quote Share this post Link to post Share on other sites
m_ad 9 #42 Posted February 20, 2020 На 18.02.2020 г. at 20:22, pp1349 написа: Това ако го разясниш, че не става ясно кой е въпросния предпазител? Сега ми е трудно да кажа, но е от кутията в двигателния отсек. Даваш на контакт и мериш, на кой от предпазителите има напрежение. И после, за да е читаво, си намираш вложка с две гнезда за предпазители. В едного гнездо поставяш оригиналния предпазител, а в другото - допълнителния, за постоянното захранване на към модулите на въпросните крушки. МНОГО ВАЖНО!!!! Никога не вадете и поставяйте предпазители, когато автомобилът е на включен контакт или при работещ двигател!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Тони1 1 #43 Posted February 20, 2020 На 18.02.2020 г. at 17:10, m_ad написа: Колега,би ли качил снимки? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mykacu 15 #44 Posted March 4, 2020 На 22.01.2019 г. at 14:25, Радо82 написа: не не грее, може би щото температурата на околната среда не позволява, за КАТ предполагам са изрядни, защото повечето нови коли излизат от завода с такива дневни @Радо82 Как е година по-късно с тези светлини? Забелязал ли си някакво нестандартно поведение или греене/пожълтяване/потъмняване на стъклата на фаровете или рефлекторите? Quote Share this post Link to post Share on other sites
m_ad 9 #45 Posted March 4, 2020 На 20.02.2020 г. at 22:19, Тони1 написа: Колега,би ли качил снимки? Ето така изглежда свързването към постоянен "+" при контакт и към модула. 1 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KTD 3 #46 Posted March 30, 2020 (edited) От няколко дни. Поне не заслепяват. Edited March 30, 2020 by KTD 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tranko 2 #47 Posted April 28, 2020 Колеги, кит-чето от али експрес става ли за фейслифта? Питам защото в обявата пише до 2009 г. модели. Quote Share this post Link to post Share on other sites
val_ch 0 #48 Posted July 31, 2020 (edited) On 7/12/2019 at 11:15 AM, krasimir_01 said: И аз го направих така няма проблем при мен не съм подвивал нищо. В сервизното ръководство го пише че е за дневни светлини. Здравейте, и аз успях дасе сдобия с такива крушки за дневни светлини и мигачи. Монтирах ги, като взех плюс от бушона 37 за дневните светлини, но не знам къде да свържа белия кабел, с който предполагам се управляват светлините. В момента като запаля светят девните, но като включа фаровете те не гаснат. Edited July 31, 2020 by val_ch празен пост Quote Share this post Link to post Share on other sites
pp1349 5 #49 Posted July 31, 2020 Ако говориш за "минуса" на дневните, то той се съединява с "плюса" на габарити. Така при включване на габарит/къси/дълги дневните угасват. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
emonai 21 #50 Posted August 4, 2020 Точно с плюса на габаритите се свързва. Това е управление на реле, което гаси дневните, като светнат габаритите (ръчно или автоматично). Успех. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m_ad 9 #51 Posted August 4, 2020 На 4.03.2020 г. at 13:40, mykacu написа: @Радо82 Как е година по-късно с тези светлини? Забелязал ли си някакво нестандартно поведение или греене/пожълтяване/потъмняване на стъклата на фаровете или рефлекторите? Нищо нестандартно. Всичко си е ОК. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nano 0 #52 Posted January 5 Малко освежаване на темата, за тези които все още се чудят от къде да вземат захранване за дневни светлини. Китайците продават модулче (3-4 USD по спомен) , което се свързва директно кум акумулатора на колата. След стартиране на двигателя и съответно вдигане на напрежението над 13-13,5 V модулчето подава напрежение към светлините. След гасене на двигателя светлините продължават да светят около 15 секунди. Единствения недостатък на модулчето е, че когато се включат габаритите не гаси дневните напълно, а ги намаля на 50%. Но това е поправимо с допълнително реле. На предната кола бях с такава инсталация и за тази съм почръчал. Когато ги инсталирам мога да кача снимки, ако има интерес. Quote Share this post Link to post Share on other sites
todor88 23 #53 Posted January 10 И що от алито,като ги има и тук.Гаси ги напълно като пуснеш къси,можеш да го програмираш както искаш,да гаси със забавяне до 1 минута,да се пуска със забаняне,да пали плавно дневните и да предупреждава със звуков сигнал,да реголираш от 15% до 100% силата на светене и куп други простотиии.като цена е 20-30 лева.Има и схеми в нета и се свързва за 15-20 минутки. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesorab 11 #54 Posted January 10 И що от алито,като ги има и тук.Гаси ги напълно като пуснеш къси,можеш да го програмираш както искаш,да гаси със забавяне до 1 минута,да се пуска със забаняне,да пали плавно дневните и да предупреждава със звуков сигнал,да реголираш от 15% до 100% силата на светене и куп други простотиии.като цена е 20-30 лева.Има и схеми в нета и се свързва за 15-20 минутки.http://hobby.neomontana-bg.com/Това е изпрабвано на няколко коли. За 15-16лв с доставката е перфектно решение. Монтира се около предпазителите вътре в купето без нищо да се реже и да се опъват нови жици до фаровете. Връзваш го към дългите на минимални проценти и забравяш за това кога си сменявал крушка.Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
todor88 23 #55 Posted January 10 Преди 4 часа, nesorab написа: http://hobby.neomontana-bg.com/ Това е изпрабвано на няколко коли. За 15-16лв с доставката е перфектно решение. Монтира се около предпазителите вътре в купето без нищо да се реже и да се опъват нови жици до фаровете. Връзваш го към дългите на минимални проценти и забравяш за това кога си сменявал крушка. Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk Ами за подобни пиша и аз Quote Share this post Link to post Share on other sites
Julian Voinov 6 #56 Posted January 11 Колеги бихте ли дали по-подробно описание на монтажа? Определено ме интересува монтажа особенно ако няма да се налага рязане и допълнителни кабели!Не ми се занимава с Алармаджии в Плевен! Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 434 #57 Posted January 11 Защо не отидеш в тоягата? Никога не можеш да го направиш като тях. http://www.findglocal.com/BG/Pleven/164167216943623/Toyaga-Pleven Quote Share this post Link to post Share on other sites
Julian Voinov 6 #58 Posted January 11 Да накрая може и така да стане. Знаеш ли какви пари ще е? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nano 0 #59 Posted January 11 On 1/10/2021 at 11:50 AM, todor88 said: И що от алито,като ги има и тук.Гаси ги напълно като пуснеш къси,можеш да го програмираш както искаш,да гаси със забавяне до 1 минута,да се пуска със забаняне,да пали плавно дневните и да предупреждава със звуков сигнал,да реголираш от 15% до 100% силата на светене и куп други простотиии.като цена е 20-30 лева.Има и схеми в нета и се свързва за 15-20 минутки. Защото при китайците струват 2 USD а не 20-30 лв. и защото не е задължително да се свърже с дългите, които дори на 30% пак са неприятни за насрещните шофьори, но всеки си решава сам. Не искам да споря с никого просто се оптвам да съм полезен. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 434 #60 Posted January 11 преди 53 минути, Julian Voinov написа: Да накрая може и така да стане. Знаеш ли какви пари ще е? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk Незнам какви пари излиза,но съм сигурен, че Милен няма да вземе повече от 30/40 лв, да не е и с модулчето даже. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Julian Voinov 6 #61 Posted January 11 Ок координати на Милен? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 434 #62 Posted January 11 Шефа на тоягата. 0888802453 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Julian Voinov 6 #63 Posted January 11 Мерси! Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.aleksandrov 11 #64 Posted January 12 Здравей, като провериш ще кажеш ли каква е цената в Тояга, защото и аз се интересувам? Благодаря! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Julian Voinov 6 #65 Posted January 14 И така звънях до тоягата и... Греда!Понеже колата е с Ксенон на късите и се управлявала по минус неможели да ми сложат! Предложиха ми допълнителни за 150 лв.Така сега понеже не съм от най-големите разбирачи да попитам следното:Видях че макар и по-скъпи се предлагат модули с управление по минус, това значи ли че все пак има начин за дневни на дългите светлини? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
didipov 66 #66 Posted January 14 Не е задължително управление да се взима от късите светлини. Може да се вземе и от габарита, което в по-вечето случаи е по-удобно. Една от най-добрите реализации на пазара:управление по минус ; управление по плюс 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Julian Voinov 6 #67 Posted January 15 Продължение от днес, нов ден нови изненади!Днес се свързах с Бултрако София, оттам ми обясниха, че само най-луксозните изпълнения след фейса имали такъв модул фабрично. Моята е екзекитив но 2008!Ок с това свързах се и с Басманията в Плевен и о изненада и от там греда! Казаха ми, че е трудно и много пипкава работа намесата в ел. инталацията на Хонда, както и че има възможност от самозапалване на колата при некачествн монтаж. Не знам какво да кажа определено съм изненадан от това, не очаквах че това ще е се окаже се такъв препъни камък. Така ясно е, че явно ще се прави от сампром. Как мога със сигурност да разбера да ли ми трябва модул по минус или плюс? Искам да ги вържа към дългите. И още един въпрос: При положение че бушоните за фаровете са ми отпред под капака на двгто мога ли от там да стане връзването да не ровя по букси и пакети и прочее? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
didipov 66 #68 Posted January 15 Издърпваш буксата на габарита и с мултимер мериш имаш ли напрежение при изкл. габарит спрямо маса/шаси на някой от пиновете. След което вкл. габарита и пак мериш. Ако при изкл. габарит имаш напрежение на някой от пиновете ти трябва управление по минус; ако се появява след вкл. габарит: по плюс. Горния модул можеш да го свържеш в двигателния отсек(само трябва да му намериш кутийка), не е сложно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
frizzante 144 #69 Posted January 15 Не знам защо такава драма си създаваш. Всеки авто ел. сервиз може да ти сложи такъв модул за дългите. Аз съм така вече 3/4 г. Палиш колата и ако е светло сработва, издава звуков сигнал и пали дългите на 30%. Светят САМО те, без нищо друго по колата. Като се стъмни сработва сензора и пали късите и съответно всичко с тях. Модула издава звуков сигнал и спира. Лостчето за светлини стои на ауто и нищо друго не пипаш. Забравяш за всичко. На мен ми го връзва Бранко в Русе просто, защото беше там и за монтаж на ГИ, но всеки ще ти свърши работа. 20/30 лв е модула. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Julian Voinov 6 #70 Posted January 15 Да и аз това искам, и не очаквах да ми казат немога. Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesorab 11 #71 Posted January 15 Опасност от самозапалване има за всеки автомобил от москвич до бентли, при некачествен монтаж)))))Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Julian Voinov 6 #72 Posted January 15 Да така е. Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
niksi 43 #73 Posted January 15 (edited) Колега ето една добре забравена тема Много добре го е описал колегата. Самоче вместо да се запоява кабелче за предпазителя има в края на темата показано решение. Мнонтажа може и сам да си го направиш. Най хубавото е че нищо на режеш/преправяш по оригиналната ел. инсталация. Edited January 15 by niksi 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites