Jump to content
atoma

Accord 2.2 vs 2.0 vs 2.4

Recommended Posts

ВесКо - Аз мога да добавя, че съм имал и бензин и сегашната ми дизел. Това е първият ми дизел и до преди тази кола съм бил силен противник на "печките". Но дизела ми гори малко и върви повече от бензина, а това за маховици и верига не мисля че са болежки за този модел, а по-скоро си заминават, както и всичко останало с километрите (над 300.000км). Дори си мисля, че верига сменяха колеги с акорд от преди фейса, ако греша нека ме поправи някой с фейслифт, който е сменял.

Като аварии съм минал през смяната на маркуча за хидравликата, който протече и потенциометъра на педала на газта. Все дреболии. Дизела е достатъчно здрав мотор и можеш да го екплоатираш мъжката, когато се налага, също както и бензина... нали е Хонда

 

Понеже колегите заср@ха темата на колегата, пускам тази, за да си пишете тук, за части, цени, за харчене, разходи и т.н. и т.н.

 

Призовавам за запазване на добрия тон.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ceco_accord e споделил какъв е разхода на гориво http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99437 .

 

 

Колега извинявай, ама в тая тема никъде не пише колко гори 2,4 мотора.

Колега Писъл съм за 2.4 мотора. А в този твой линк не пише нито една колко гори.

 

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно мнение на колегта Goodybg за разхода на 2.4 : Аз съм 2.4 автомат, 12-13 градско бензин, и около 15 газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колегата е писал:

"Преди 2 часа се прибрах от София. Към 7 и половина тръгнах от Шел -срещу Джъмбо-то, до Ботевград е магистрала ( на круиз контрол 130 км/ч), от там до Монтана по "федералното" шосе. Трафикът не бе голям, но имаше тирове и по-бавни коли, а гледам да поддържам 90-110 км/ч, та си изпреварвах + това си е на фарове и тряа по-внимателно (щото не всеки пред теб кара на дълги, та да вижд. По борд компютър статистиката беше следната: 88 км средна скорост, разход 7.8л. на 100км. За мен това е добър резултат като се има предвид че не съм карал бавно и че в 9.оо бях у дома. На дълъг път автоматика 100% е по-икономичен от "ръчката" (данните може да сравниш и сам). В града е вече друго и е относително. Като ускорение ръчка/автомат, пак зависи и от водача, но при 2.4 мотор е грехота да се оплаквам и мен лично демаражът ме устройва. Ако е със 100 октана, даже ми е в повечко"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Горното мнение е за извънградски разход на автоматик със средна скорост 88 км/час. Същата кола на градско ще харчи почти двойно. Разхода на една кола много зависи от много неща - стила на каране, вида на горивото и неговото качество, температура на въздуха, средната скорост, размера на гумите и не на последно място техническото състояние на колата. Сигурно е само едно, че дизеловия Акорд харчи доста по-малко от бензиновия. Бих казал двойно по-малко, сравнено с 2,4. Карам дизелов Акорд и му знам разхода.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много любопитно, колко му е разхода на дизела в града? Не е ли около 7-8?На 2.0 бензин е около 12 газ в най-лошия случай.На дълго ако иска да прави икономия, може да постигне разход от 8-8,5/100 газ,да не сажа и по-малък.Калкулацията си я направете сами.При мен разликата с най "икономичният"дизел е 60лв.на 1000км.Нека колегата прецени,къде ще се кара колата и какво очаква от нея.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно газово е колкото две вериги и един маховик,които може и да не му се наложи да ги сменя ако вече са сменени.А газовото е задължително и пак имаш разход 12-14газ и 2л. Бензин на сто,дизела дава 6-9 градско и 5-6 извънградско това са цифрите на нормално каране и на яка газ.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говори в цифри, че ми стана интересно... особено в амбицията на доста колеги с хубави части.

Газова висок клас е към 1200-1300 с монтаж.

Какви са цените за две вериги и маховик?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000лв е замяната на веригите,включва и другите консумативи.Зависи разбира се от града.Смяна само на съединител е около 500лв,с маховик до момента лично не съм се занимавал.Всеки двигател си има някаква специфика и слабост,но наистина някои в по-горните мнения го написа това бавно загряване е направо мазало,особено зимата.

Аз преминах през един дизелов автомобил и се ”наиграх”,моята истина е Японско и бензиново(хибридно) и разбира се Tesla,дано станат толкова достъпни че на всекиму по две :)))).

За града на дизела трябва да внимавате и с регенерацията които ще последват,по добре би било да го ”оперирате”.

На бензиновия Акорд-седан едно от най-добрите му качества е че се обезценява изключително бавно:))), направо невероятен за 10-12 годишен автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вериги комплект, без зъбните колела-1100,00лв. Маховик и съединител Лук-1300,00лв. Всичко това без труда. Ако се кара колата предимно градско, според мен е по добре бензин. Да дизела в града е по икономичен, но мисля, че не е добре да се кара само градско, особенно зимата на къси разтояния. А инъче на дълъг път е голям кеф, малко гори и добре върви, без значение натоварена ли е колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вериги малка 120лв голяма 80 саеденитвл 300 маховик 900

Ремап 500 и караш кола която върви зверски и гори малко,парното зимата тръгва на 3-тата минута.С какво е по-добър 2.0 дето върви като тролей и гори като замаян,2.4 несъм карал но като чета и тои не пръщи от икономичност и вървеж.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преминах през един дизелов автомобил и се ”наиграх”

И аз повече няма да играя в този филм! :)

 

Колеги, човека си попита конкретно за един акорд. При това се докопва до форума, което предполага да е чел поне важните теми.

Така че явно много добре си има представа за скъпите консумативи на дизела.

 

Според мен няма нужда всяка подобна тема да се обръща в спор дизел/бензин..

Много добре всеки един от нас знае за предимствата и недостатъците на 2-та вида гориво. И всеки избира това, което му е приоритет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво лошо има да се направи именно една такава тема бензин или дизел. Та да пада писане до безкрай. Тогава да си проличи, колко недоволни ще има от единият фланг и колко от другия. Тука взе да се говори за тролеи,"трамваи и ватмани".:)Няма лошо,но това е все пак Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако направи човека лош избор, дали ще е бензин или дизел, все ще реве. Затова е по-добре да търси здрав читав екземпляри и да не мисли много какъв ще разхода на гориво и дали ще е дизел или бензин. От разхода може да спести най-много за един малък евтин ремонт, нищо повече.

 

Sent from my A700 using Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, да, но е важно колата да има ресурс и когато реши да пътува да се възползва от него, да не е от тия дето изпреварват тировете 5 минути.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. За това си взех 2.4 АТ. Има и "коньеве доста" и "вавтоматично оружие". :)

Вчера се прибирам в града и с влизането свивам по едно стръмно нагорнище. В колата сме 4 човека и бавно вземам завоя, за да не разсипя 2-те кофи с череши в багажника. Натискам аз газта, брей колата не ускорява с лекота. Гледам километража - движа се с 20. Викам си - брей тоя климатроник колко я скопява -не беше той, тук има нещо нередно. Пак гледам таблото, тя горката се мъчи на 3-та и послушно (макар и бавно) наема, та я оставих от любопитство да видя кво ще стане :). Автоматът е "честен", не сваля предавки при натисната гази ръчен режим, само оборотите подскочиха с 500 и се качи. Има си силици маторя и в ниските обороти.

Просто има дълго надолнище преди табелата и камера след нея, и за да не натискам спирачката съм минал на ръчен режим и 3-та и съм забрайл :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен,

 

Често чета темите за бензин/газ vs. дизел и не съм взимал отношение понеже нямах достатъчно база за сравнение, но след като 10 години карах дизел автоматик, а през последната 1 година карам 2.0 бензин с ГИ, вече мисля, че имам събрани данни не само на хартия. Вярно, че не съм с 7-ма генерация 2.0 бензин, а с 8-ма, но мисля, че откъм разход цифрите са много близки.

Дизелът ми беше Ауди А4 1.9 tdi АТ, което, доколкото съм чел във форума, е съпоставимо като разход с Акорд 7-ма 2.2 дизел.

И двете коли съм карал 80% от времето в посока Перник-София-Перник в пиковите часове. Усреднено в моя случай е приблизително 60/40 градско/извънградско.

Още веднъж уточнявам - разстоянието, режимът на шофиране и времето, които взимам като база за сравнение, са еднакви.

Тръгвам винаги на студен двигател и изминавам по 30км в посока. Нямам кратки разстояния и чести паления и гасения.

 

 

И така на въпроса:

 

 

Дизеловият ми автомобил винаги е имал разход 7-7.5л./100км. При него стилът на шофиране не беше от голямо значение.

При сегашните цени това прави 14.60-15.60лв./100км. Взимам средна величина 7.25л./100км.

 

Сегашният ми Акорд 2.0 АТ с ГИ, в зависимост от стила на шофиране, варира от 9.5л./100км до 11.5л./100км. Отделно от това докато достигне 35 градуса шофирам на бензин и това е 0.7л./100км. взимам средно 10.5л./100км газ (което е точно толкова и според carspendig, където въвеждам всяко зареждане) и 0.7л./100км. бензин. Това прави 10.19лв. + 1.46лв. = 11.65лв.

 

Както се вижда от цифрите, разликата е 3.44лв. на всеки 100км. И това е при сегашните цени на горивата, а имаше време преди 2-3 години, когато разликата в цените беше доста по-голяма и беше още по-изгодно.

 

И така, ако аз шофирам този автомобил през следващите 200 хил. км., ще спестя 6880.00лв.

Това за мен си е солидна сума и ако двата автомобила са в еднакво състояние, то определено на газ е по-изгодно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, не съм съгласен, че Аудито от поста ти гори колкотото Акорда. Свали поне литър, литър и половина от разхода на Аудито и ще получиш средния разход на Акорда. Позволи ми аз да си знам разхода на колата по-добре от теб. При това моята е комби с 17" джанти и 225 гуми.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна дискусия се е заформила тук, но предвид публикациите в съзнанието ми изникна един въпрос: Кой кара на бензин, за да гони икономия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, не съм съгласен, че Аудито от поста ти гори колкотото Акорда. Свали поне литър, литър и половина от разхода на Аудито и ще получиш средния разход на Акорда. Позволи ми аз да си знам разхода на колата по-добре от теб. При това моята е комби с 17" джанти и 225 гуми.

 

Ами не знам как постигаш по-добър разход.

Това, което направих е да потърся Акорд 7-ма дизел в carspending и това са 3-те резултата:

 

https://www.carspending.com/bg/vehicle/2378-honda-accord

https://www.carspending.com/bg/vehicle/2806-honda-accord-tourer-i-ctdi-fugel-sport

https://www.carspending.com/bg/vehicle/4033-honda-accord-i-ctdi

 

 

Всичките са в интервала 7.4-7.9л./100км.

И това са средни разходи засичани след изминати по 30-50 хил. км

Ето това ми се струва по-достоверно.

 

Може би при 8-ма генерация дизел разходът да е с една идея по-добър.

Редактирано от romborak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, разхода от carspending е за дизелов Акорд, но 2004 г (преди фейса). Моята е фейсова (2008 г) и разхода й е такъв. Може да стигне до 7 литра само на магистрално каране със 140 км/час на автопилот.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се заяждам но,има ли ресурс 2.0?ако гледаш вървеж,разход и удобство маи не.Аз съм с ремап и генерация да,затова за 187hp ми гори колкото 140hp.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, отиде темата в рикъта  :tooth: Ресурс за какво дали има 2.0 ръчни? Ресурс за тунинг, ресурс за изпреварване, ресурс за ускорение от 0 до 100. ресурс за максимална скорост? Аз пак ще го напиша, а Вие пак не го прочитайте, обективните измервания според много сайтове показват идентични стойности на 2.0 и на 2.2. И пак казвам, говоря за стокови мотори, тия с махнатите катализатори и скъпите генерации са друга бира. Ти Дидо сигурно и подходящ сервиз си имаш в който си минаваш годишния технически без проблем предполагам? Катализатора махнал ли си, че не разбрах, това също добавя допълнителен ресурс и вървеж. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, защо да ти се трие поста. Ти смяташ, че 2.0 са опасни и нямат никакъв ресурс, аз казвам, че данните на стоков 2.0 и 2.2 са идентични. Според мен и двамата сме прави, което значи че всички 2.0 и 2.2. стокови мотори са опасни за каране и изпреварване. И това като нищо си е вярно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва една тема само за такива дискусий хубаво е да поспориш с приятели.И да с права тръба съм но във варна има много добър ремападжия които ги прави да не пушат като тия голфЧЕта,и на годишният преглед съм на границата но минава.

 

 

Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нека, който може да борави с калкулатор сметне, кое колко струва.

Това са два акорда 7 префейс седан ръчка. Като е нужно да се отбележи, че при дизела са дадени 4000лв повече при първоначалната покупка.

Аз лично, нямам излишни пари за пръскане по автомобили (имам си други приоритети), затова избрах десния вариант.

 

Ако някой е бил добър по литература, ще му подскажа, че говорим за над 15 000лв за 100 000км.

"Кефа цена нема"

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чавдаре, защо да ти се трие поста. Ти смяташ, че 2.0 са опасни и нямат никакъв ресурс, аз казвам, че данните на стоков 2.0 и 2.2 са идентични. Според мен и двамата сме прави, което значи че всички 2.0 и 2.2. стокови мотори са опасни за каране и изпреварване. И това като нищо си е вярно :)

Реших, че е ирония, която малко хора ще схванат .. :)

Редактирах си поста... напълно съм съгласен с теб.

 

 

9137700J.png

 

Нека, който може да борави с калкулатор сметне, кое колко струва.

Това са два акорда 7 префейс седан ръчка. Като е нужно да се отбележи, че при дизела са дадени 4000лв повече при първоначалната покупка.

Аз лично, нямам излишни пари за пръскане по автомобили (имам си други приоритети), затова избрах десния вариант.

 

Ако някой е бил добър по литература, ще му подскажа, че говорим за над 15 000лв за 100 000км.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдареее, хахаха, определено и аз не ти схванах иронията  :D  :D  :D

Дидо, дай да не обиждаме голфчетата, че и там колегите са много докачливи. Ако майстора дето ползваш наистина с права тръба без катализатор ти прави колата в нормите на техническия, значи или е направил техническа революция в автомобилостроенето, или ти се ебаваш с нас  :D  :D  :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

 

"Кефа цена нема"

 

Сега следва да ни обясниш, къде е кефа да караш малко по-бърз семеен седан, който и в стоков и в твоя вариант е отчайващо бавен, ако сравняваме с автомобили, които наистина биха донесли някакво удоволствие от шофирането.

Имаше подобни изказвания преди 7-8 години, за невероятно бързите Д13, които носели изключително удоволствие от шофирането.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа нищо не сме заср@ли. Пишем само обективни неща за да може колегата да реши какво да си вземе  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм пропуснал некое мнение свиркайте :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко махат DPF-a щото и на него му е свършил ресурса?

 

С ремап, без катализатор и DPF се минава ГТП ама с двайсетолевка в джоба. :)

Тва важи за всички нафти, не само за тая Хонда.

 

Кой го диша тва?

Абе важното е да ни залепя за седалката и да не харчела много ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, разхода от carspending е за дизелов Акорд, но 2004 г (преди фейса). Моята е фейсова (2008 г) и разхода й е такъв. Може да стигне до 7 литра само на магистрално каране със 140 км/час на автопилот.

 

Този със сигурност е фейс и неговият разход е 7.43/100, а този дето е 2006 не мога да преценя защото няма снимка.

 

 

Аз моя разход го засичам по маршрут, който изминавам достатъчно много пъти във всякакви условия и заради това считам, че е представителен.

 

По магистралата до морето, с включен темпомат на 120км/час, трима пътници, климатик и наполовина пълен багажник и на мен ми даде разход 7.0л./100км бензи по бордкомпютър, а на колонката 9л./100км газ, но това не ме "грее" особено много защото е изключение. В натоварения трафик е повече.

 

 

В едно съм вече сигурен - с ГИ винаги е по-изгодно от дизел при еднакви модели автомобили.

 

Да не говорим, че 2.0 точно влиза на инвалид и ако човек има начин да се възползва от тази опция, то ще си спести още едни 300-350лв. данък и 97лв. винетка, докато при 2.2 дизел не може.

 

Доколкото съм запознат обслужването и поддръжката на бензина също е по-евтина и, не напоследно място, остатъчната стойност на безнзиновите е по-висока. Изобщо даже не искам да споменавам дюзи, турбина, колектор и демпфер...

 

Аз съм избрал "по-мудния" автомат защото в задръстванията, а и не само, е просто безценен и съм се зарекъл, че повече никога няма да карам "ръчка".

 

Та висички тези аргументи наклониха при мен везните в полза на бензин/газ и се примирих, че ще изгубя малко динамика, но ще си спестя едни 5-10 хил. лв. в дългосрочен план.

 

Разбира се най-важното условие за избора на автомобил си остава неговото състояние и това е водещото.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко махат DPF-a щото и на него му е свършил ресурса?

 

С ремап, без катализатор и DPF се минава ГТП ама с двайсетолевка в джоба. :)

Тва важи за всички нафти, не само за тая Хонда.

 

Кой го диша тва?

Абе важното е да ни залепя за седалката и да не харчела много ...

Дишаме го ние и децата ни! Напълно съм съгласен с теб. Аз лично не мога да се примиря, че е пълно с хора, които съзнателно си махат филтрите и катализаторите за да си засилят семейните коли и да няма кой в квартала да ги бие на светофара! И после да ми обясняват как ремападжията им бил толко добър в града, че правел колата на границите за техническия! Направо чета и не вярвам на ушите си. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера какво ги говорите толкова тия демпфери и вериги,като повечето акорди са си направили годините и километрите и са сменени.защо не говорите колко пари се дава за газово,свещи кабели ланди сонди за разход на масло и евентуална смяна на сегменти и вложки на по-караните акорди.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще добавя само още 1 нещо: 

 

Plakette_gruen.JPG

 

https://www.environmentalbadge.com/how-to-order-eco-badge/

Поиграйте си малко с калкулатора (гориво и година) и вижте резултата.

 

ПП. Тва горното дето сега го виждам писано над моето няма кво да го коментирам изобщо...

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не мога да разбера какво ги говорите толкова тия демпфери и вериги,като повечето акорди са си направили годините и километрите и са сменени.защо не говорите колко пари се дава за газово,свещи кабели ланди сонди за разход на масло и евентуална смяна на сегменти и вложки на по-караните акорди. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Аз уважавам мнението на всички за това веднага си признавам:

1. Газово нямам - 0 лв

2. Свещи смених, защото исках иридиеви и приятел ми го донесе от USA - 50 лв

3. Кабели не съм сменял - 0 лв

4. ЛаНда (ламбда) сонда си е ок - 0 лв

5. Маслото го слагам 0W30 - за 10000 км не ми се налага да доливам

6. Сегменти и вложки (чукам на дърво сега) са си ок - 0 лв

Това е за 3 години и 40000 км навъртяни от мен (сигурно ако бях минал 100000 разходите щяха да са други).

Колеги, върти ми се в главата една тема, която мисля ще е нова за форума, но моля в нея да пишат само хора, които са напълно откровени и честни, иначе няма да има смисъл от нея. Ще се казва "Колко пари давам по любимата си - кола  :)" 

Редактирано от e4omir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А колко махат DPF-a щото и на него му е свършил ресурса?

 

С ремап, без катализатор и DPF се минава ГТП ама с двайсетолевка в джоба. :)

Тва важи за всички нафти, не само за тая Хонда.

 

Кой го диша тва?

Абе важното е да ни залепя за седалката и да не харчела много ...

 

 

Дишаме го ние и децата ни! Напълно съм съгласен с теб. Аз лично не мога да се примиря, че е пълно с хора, които съзнателно си махат филтрите и катализаторите за да си засилят семейните коли и да няма кой в квартала да ги бие на светофара! И после да ми обясняват как ремападжията им бил толко добър в града, че правел колата на границите за техническия! Направо чета и не вярвам на ушите си. :D

 

 

 

 

 

Напълно съм съгласен с теб и не се давам за пример,и аз имам детенце,но такава ни е държавата карат се предимно стари коли стари рейсове камиони и заводи, тия дни ще си измеря вредните емисии и ще пиша.На катализатора му дават 10г живот мойта е на 12г.....

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябваше да има и такава тема. Така в нея ще стоят всички "размисли и страсти" относно 3-те ДВГ-та за евро модела.

Скромното ми мнение е че между 2.0 и 2.2, най-добре е 2.4 :) Не е просто въпрос на математика и че последното е най-голямо, а понеже обикновено върви с повечко екстри. Иначе на дизела разходът му е най-големия плюс, докато при "големия" бенц, е най-големия минус (особено градско с АТ).

Края на май сипах А95 за 20лв. и занулих брояча. Погледнах го днеска: минати (чисто градско) 41км -среден разход 12.8л/100км. С моето ежедневие ще мина поне още 20км (седмица) преди да светне ламбата за хранене.  За мен е приемливо, но ме дразни че толкова харчи доста по-голям, но съвременен двигател -обаче нито имам, нито ми се дават пари за прилежащото към него.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...