Jump to content
Gand

Honda - CR-V III - бензин или дизел?

Recommended Posts

Здравейте,

Предстои ми закупуване на втора ръка автомобил и се насочих към този модел Honda - CR-V III - 2.2 i-CDTi (140 Hp). Приятели започват обаче да ме разубеждават да не вземам дизела, заради чести проблеми в съединителя.

Какъв съвет ще ми дадете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........ заради чести проблеми в съединителя.

Ако веднъж на 150-200хиляди е често.

Просто е скъп ,около 2000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........ заради чести проблеми в съединителя.

Ако веднъж на 150-200хиляди е често.

И ако подмяната на консуматив е "проблеми"...

 

Зависи за какво ще я ползваш. Имаме ЦР-В 3 в семейството. Ако колата я взимах за мен, шях да си избера читав дизел и да си нося кръста. Но понеже беше за бащата, предпочетох бензин, понеже не искам после да излизам аз виновен, по същите причини, поради които твоите приятели са дамгосали дизела, чели-недочели из форумите.

 

Имай предвид, че 2.0 бензин идва малко муден на това купе. Не, че от SUV може да очакваш да лети, но пак трябва да си пробвал и двете. И най-важното - да не бързаш с покупката :)

 

Имай предвид, че във Варна все още ги покрадват лекичко, доколкото следя хрониките. 

 

П.П. Местя темата в правилния раздел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е въпрос на личен избор. Аз например обичам да карам дизел, но не обичам да го поддържам /лично мнение/. С изключение на първия ми Сивик /бензин/, останалите са ми били бензин, след което слагам хубав ГИ. Да чукна на дърво никакви ядове до момент /на црв-то около 26хил. км за 2г./, с изключение на това, че ми похарчва масалце, но това не го пиша за кой знае какъв проблем като имаш предвид, че по двигателя не съм сменял абсолютно нищо. И акомулатор не съм сменял, а тази зима често стоеше навън на -20 по зимните курорти. Дизела ако го оцелиш също може да ти е безпроблемен, но може и да попаднеш на такъв дето да ти дойдат малко скъпички ремонти. Динамиката е по- слаба при бензина, имай го в предвид ако обичаш да осещаш някакъв ряз при изпреварване например. Ако си съгласен да дадеш по- прилична сума за дизел на доказани малко км не би трябвало да имаш ядове, но ако се хвърлиш на първите дето ти излизат в мобиле може да си скъсаш дрехите после /отново лично мнение/. Първоначалното ми обслужване, ако не се лъжа беше малко под 600лв. Като цяло на добър автомобил си се насочил, особенно ако го взимаш за семеен, ски и лек офроуд. Пожелавам ти успех с избора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих обърнал внимание на бензина, колега. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловият двигател няма бъдеще. В някой европейски градове не може да се влиза с дизелова кола.

Тепърва и в нашата любима държава ще се търси екологията.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ти да не мислиш,че в бензиновия има, особено на това 10г. CRV? Бъдещето дори не е в двигателите с вътрешно горене, ама ние тука в БГ нямаме много избор, такива са ни възможностите.

Нямам нищо против бензина, ама този мотор на хонда е спънат като старо магаре. Дизелът с дръпната ръчна върви повече. Положението става още по-трагично, ако се комбинира бензина с автомат. Динамиката е като на Опел Корса с три цилиндров мотор. Но нека все пак колегата да си прецени дали иска по-евтина поддръжка и кола, която просто се движи или прилична динамика и скъпа поддръжка, която може и да не се усети, ако попаднеш на читав екземпляр.

Редактирано от vesivanova
  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

deodriver,

На мен пък много ме кефи как върви с автомата. Старата ми първа генерация беше на същите коне, няколко стотин кила по леко, и с ръчни скорости, и мисля че върви по-малко.

За мен автомата се държи отлично при по агресивно каране.

Дизела сигърно е по динамичен в ниските обороти и е по приятен за каране, но комбинацията с автомата създава усеща е за по луксозен автомобил и в комнинация с много тихия бензинов мотор си чисто удоволствие. Поне за мен.

За това е много важно какво търси човек...

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас в полза на бензин с автомат и от мен.

Слабостта на мотора е мит и важи само за ниските обороти.

Кара се различно и е странно в началото.Смених дизел ръчка с бензин автомат и не съжалявам.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата трябва да се включи и да каже какво точно иска, иначе само гадаем. Поради първоначалната еуфория, когато купих ЦРВто, не ми се струваше бавно, но сега ми се иска двигателя да беше малко по- силен. По мое мнение 1-ва предавка е много добра и при потегляне от 0 ти се струва, че ще върви много. 2-ра ми е мудна, но 3-та и 4-та са добре /ръчка/. Ако искаш вървене обаче, си трябват обороти и това стряска хората, свикнали с дизела и да превключват на около 3 000 оборота. Не те ли притесняват оборотите и по-големия разход, ако ги поддържаш, не мисля, че дизела има кой знае какво преимущество. А както съм и на газ, разхода никога не ми е бил фактор. Всичко обаче си е до лично желание и усещане. Преди да купя моята, пробвах и дизел, а там не усетих обичайното за дизел теглене в ниските, но колата беше прекалено изстрадала. Със запазените не знам как е. Ако си решил сериозно, но имаш колебания относно дали да е дизел или бензин, тествай и двете и виж разликата. Не е проблем да ти дам да видиш бензина и газта как е, пък ти ще си прецениш. :)

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отделеното време, колеги. Повече ме влече дизела и ме интересува дали наистина имат проблем със съединителя или е просто слух?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем - няма, това е консуматив.

При всяка друга марка автомобил, оборудван с дизелов комънрайл двигател, има демпферен маховик, който се явява по-скъпия елемент (около 1000 лв.),от комплекта съединител.

Сменява се на около 180х.км.

Само за инфо - имам 2 дизелови CR-V та, като на едното съм сменявал целия комплект и няма никаква драма,като никога пред мен не е стояла дилемата, дали бензин или дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловият двигател няма бъдеще. В някой европейски градове не може да се влиза с дизелова кола.

Тепърва и в нашата любима държава ще се търси екологията.

А как да се погодим с "еколозите"?

Май има някакво лоби... срещу дизела.

Извинете ме за ОФФ, но нека го обсъдим?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали има лоби но е факт, че в повечвто ЕКО развити страни една от първите еко мерки които се предприемат по отношение на транспорта е спирането на дизеловите двигатели.

Факт е също и че хибридните установки също не залагат на дизела.

Още един факт е че измамите в които през последните години баха уличени доста производители също са по отношение на дизелите.

 

Просто това е двигател на който неможе да му се отрекат многобройните плюсове които притежава. Но екологията е нужна защото вървим на зле, и то стремглаво. За съжаление това ще ни лиши отнтози тип двигатели на първо време, а в последствие разбирасе и от бензиновите, когато еко нормите се затегнат до толкова че и те не могат да ги покрият.

 

Аз за това съм избрал да карам на ГАЗ. Блазни ме икономията но повече ме блазнят белите дробчета на 2 годишните ми дечица.

 

В Германия, на кола с монтирана ГАЗ ти лепят стикер Евро6 (тъй като за момента това е най високия стандарт) и влизаш на всякаде. Явно има защо.

 

Това е моето виждане и непрекъснато апелирам това схващане да започне да се възприема и прилага от повече българи.

Не е най важното ТДИто да те лепи за седалката.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважавам Вашето мнение, разбирам позицията Ви. Но.

Какво се случва с големите транспортни видове, тирове, кораби, др. Тук е тишина и мир?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Те са по далече от децата ни, но и на тях трябва да им дойде времето . Сутринта на една спирка автобуса такива черни кълба дим избълва ,че всички се разбягаха ...

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са друг контрагент. За момента там дизела е без алтернатива, но се работи доста усилено по въпроса.

Ще бъдат заменени и те още преди да заменят бензинките. Сигурен съм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв проблем да се кара с дизел,биодизел и изправен DPF филтър.Но НЕ,българина му трябва колкото се може повече коне и турбината да съска...Затова съм против дизела.В града не остана едно BMW с DPF.Всичките са тунинговани и задължително на светофара се смачква газта да се опуши задностоящият.....

Нека да направят технотеста/прегледа/ като в Германия ,Швейцария и Италия ...и да се приключва!!!

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony,

По вероятно ми се струва да се пренесеме на Марс, отколкото да превъзпитаме класическия тумбак.

 

Цялата работа идва от там, че българина е алчен и иска да си купи кола, която не може да си пoзволи да кара и поддържа. За това се махат ДПФ и катализатори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе намират се нов ДПФ и катализатор на парите на съединител и маховик.

Да, ама едното минава в графа "задължителни ремонти", щото колата не може да върви без него, а без другото... вървяла повече. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И накрая се показва, че и с тях ни тровят!!! Многократно повече от допустимото.

Gand, просто слух е. А пък и при положение, че на 10г. (Адтра?) Съединителят в комплект и е 1700лв. Не знам, какво се очаква от този СУВ на Хонда?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ще бъде дизел, не за друго, а защото досега съм карал дизел и съм доволен. Благодаря ви за изказаните мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизела се слага газова и става еко дизел, може и браунов газ. С газова, нафтата изгаря много по-пълно, а колата става по-пъргава и звука й се променя.

 

Sent from my A700 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За 21 години стаж зад волана - освен първата ми кола, карах само дизели досега. Като тръгнах да избирам CRV исках дизел автомат, но в крайна сметка взех 2.0 бензин ръчка. Да, липсва ми момента в ниските, но реално е само заблуждение. Лека по лека се научих да го карам и мога да кажа, че върви доста повече от дизелите, които съм карал. Само усещането е такова. На шосе до 100-120 колата се кара много приятно, не се усещам кога стигам и минавам 100. Възхищавам се на тишината докато карам, въпреки че и мекото "предене" на дизела си има чар. Вече съм и на газ, и карам на цена 10лв/100, което си е по-евтино от дизел дори. Имам едно претракване от съединителя и проверих цени - 450 - до към 600 и 830 оригинален + труд може да излезе около и над 1000 лв. Моята е 2011 и в ЮбиКо ми казаха, че излизал различен съединителя от тези преди фейслифта. За дизела демпфера, най-евтино видях 1000 + 350 съединител и труда ... може да не е много голяма разликата, а не взех дизела именно заради цената на съединителя. Всички се пазят от проблеми с турбо и дюзи на дизелите, но в новите турбо бензин ще има същите проблеми. И те са с директно впръскване и турбини. Колегата, която и да избере няма да сбърка. Дизела може да има някои разходи, но ако избира внимателно, няма да са по-различни от всеки двигател. То и затова дизелите са с по няколко хиляди по-евтини от бензиновите CRV. Когато аз търсих най-евтиния бензин, беше 17500, а дизел такъв - 14500. Така че си е еднакво, дори да ти се наложи да смениш съединителя и евентуално махане на DPF, ако е запушен. Общо взето съм много доволен от CRV и за мен е идеална семейна кола. Като единствен недостатък пред дизела мога да кажа изпреварването по магистрала по наклон - преди тунела на Траянови врата или по магистрала Люлин свалям на 3та, за да изпреваря. С дизела просто настъпвах педала на последна предавка. :)

Редактирано от vesivanova
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Преденето" на дизела си е БОШ патент и няма нищо общо с Хонда.В това отношение доста немски марки ни бият....

Хонда никога няма да имат собствен дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда правят първият си дизелов двигател 2004-та година, немците близо век по-рано...

Не, че е лош. Даже взе награда. Ама вие какво искате?...

 

Ioan, имаше тука едно момче дето до истерия стигаше на тема "дизел с газ". Много суперлативи изписа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony,

Ако са искали, да са го имали много отдавна. Някак си не ми се вярва да не им е стигнал акъл за един дизелов двигател.

Вече няма за кога. Бас ловя че до 5 години ще спрат да предлагат и това което имат.

5та генерация ЦРВ не случайно не предлага дизелов двигател. Ако 1,5 излезе сполучлив да влачи купето на ЦРВ, значи ще влачи и всичко останало и следващите поколения ще са само турбо бензин, и надяваме се хибрид. И то не само ЦРВ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, пред мен също има дилема за бъдещо закупуване на Хонда.

Искам да питам някой притежава ли ЦРВ американско изпълнение бензин 2,4л АТ, мисля че нямат МТ. 2008+

Благодаря предварително за всяка информация. 

Редактирано от sonofsyn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво те интересува за нея; аз съм с такова чудо :) Само хубави неща мога да кажа за това изпълнение. Ако искаш пиши на лични да не излизаме от топика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×