Jump to content
Gruzinetza

Какво харесвате и кое Ви дразни във Вашия Акорд?

Recommended Posts

Наистина,ако имаше и модели с 4x4,щеше да е мечта.Май само в Япония се предлагат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то си е в "силата на мечтите" и го има, просто защото го могат. Реално обаче приложимостта му е спорадична, а горивната икономичност и оскъпяването си ги носиш винаги. Колко от хората с Акорд, някога са усещали нужда от 4х4? Ако го мечтаеш и наистина ти трябва - воала :http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487428002781994&slink=1uuw7l

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе идеята не е лоша и дори новата Инсигния я ползва https://autoreview.ru/articles/opel-insignia-vtorogo-pokoleniya-perechen-silovyh-agregatov/opel-insignia-vtorogo-pokoleniya-perechen-silovyh-agregatov , но нещо не вярвам, че Хонда работят по такъв евро модел. А топ версията и с 260 коня, 8 степенен автомат, мулти линк окачване и отделни съединители в задния диф., осигуряващи променлив вектор на тягата, на нейната цена със сигурност няма как да докарат. Друг е въпросът, че вероятно GM ще продадат марката на PSA.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тази зима имаше доста моменти от нужда 4x4, не че не се справи Акордът. Тоз Кростур на мен ми изглежда перфектната кола, но не мога да си позволя , поне засега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно вчера ми се наложи да се кача на Кръстова гора и в последните 2-3км., на по-стръмните участъци, които бях подценил, втората "умря". Наложи се сваляне на първа и с малко буксуване, на утъпкания заснежен път се "изкатерих". Хубаво е дори на семеен седан да имаш опции за такива пътища, които в България са доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не пречи да си помечтаеш https://autoreview.ru/articles/pervaya-vstrecha/krossodil и не издребнявай, а направо мечтай за фейслифта https://www.youtube.com/watch?v=Cj3vqWStOqg -има си предимства :).

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:

 

Не всички модели в Японско са бъкани в екстри, тоя примерно е бая опоскан, няма бутони на волана и т.н. - ЛИНК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic: С това "сърце" (и вървящото към него), ще му простим. Както се казва в рекламата на Дачия: "Липсва само излишното" :thumbs1:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме и това,че стартера струва колкото една десета от колата.Ебаси,да не караме совалки бре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:

 

Не всички модели в Японско са бъкани в екстри, тоя примерно е бая опоскан, няма бутони на волана и т.н. - ЛИНК

:offtopic: Още едно беличко японче https://www.drive2.ru/r/honda/463096981384855804/ нооо -минало през ръцете на братушката. Виж спецификацията и разгледай "бортжурнала" :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дъждовни дни пак ме издразни това, че като вдигнеш капака на багажника /на седана/, всичката вода от него подлизва по ръбовете и се стича вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С наближаването на лятото си спомних какъв кеф е да се пътува с Акордеона на дълъг път. Кеф ти баир, кеф ти да изпревариш, а звука просто допълва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз като като автор на темата,да кажа,че повече няма да пиша тук,защото вече карам Джаз.Продадох верният и здрав Акорд и се метнах на малка градска кола.Акорда се продаде бавно,може би защото бе базов модел,но и почти единственият в БГ.Безаварийно на всички с Хондите.

Редактирано от Gruzinetza

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, и на теб с Джаза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми:

- това, че колата сякаш има 2 личности. До 4000 оборота тиха и кротка, след това реве и дърпа зверски

- стегнатата возия и добрата обратна връзка

- факта, че с по-ниско тегло и 4 цилиндъра постига вървеж и по-добър разход от доста еквивалентни 6 цилиндрови немски коли

- надявам се дългата издръжливост, защото предишната ми кола макар и с доста глезотии ми скъса нервите с ремонти

 

Не ми харесва:

- малкия багажник, особено пък ако някой ден сложа газова бутилка тип пура

- това, което явно се оказва типично увличане на волана при влизане в коловози по пътя и дупки

- спирачките, наистина спират както трябва, но когато ги натиснеш докрай

- доста лоша видимост, както назад така и заради предните колони

- централните духалки може да им се регулира само посоката, нямат врътка за намаляне и усилване, могат само да бъдат спрени

- не може да се сложи нормално СД, в следствие на което трябва да се дават доста пари за системи от сорта на yatour и пак нещата не са идеални и трябва да се съобразяваш как си кръщаваш песните и папките

- радиото не може да търси половинки честоти, например едно радио знам, че се хваща например на 98.45, но аз мога го хвана на 98.40 или 98.50 и съответно звука не е толкова чист

- до 2005та година нямаш борд компютър, нещо което го имат доста коли произвеждани 19ти век

 

Толкова от мен за изминати 1000км с колата. Живот и здраве мисля да се върна в тази тема след 20-30 000км да споделя пак плюсове и минуси, които съм открил.

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"- радиото не може да търси половинки честоти, например едно радио знам, че се хваща например на 98.45, но аз мога го хвана на 98.40 или 98.50 и съответно звука не е толкова чист"

 

Е тука вече преиграваш. В България няма радиостанции на които честотите да са на половинка, справка тук: http://www.predavatel.com/bg/spravochnik/fm-freq-bg-875-899

 

ПП. Не се заяждам, просто обичам всичко да е точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kогато се качих за първи път на дизеловия Акорд след Авенсиса, единствено установих, че върви повече, но по-прихлупена/тясна вътре, по-твърдо вози, по-кофти спирачки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"- радиото не може да търси половинки честоти, например едно радио знам, че се хваща например на 98.45, но аз мога го хвана на 98.40 или 98.50 и съответно звука не е толкова чист"

 

Е тука вече преиграваш. В България няма радиостанции на които честотите да са на половинка, справка тук: http://www.predavatel.com/bg/spravochnik/fm-freq-bg-875-899

 

ПП. Не се заяждам, просто обичам всичко да е точно.

 

Честно казано никога не ми е хрумвало да проверя точно какви са честотите на радиата, това което ме засяга пряко е да ги слушам без смущения. И в тази връзка в родния ми град по необясними за мен причини се хващат 2 радиа, едното е веселина и не го слушам, другото е фреш. На старата ми кола преди 4 години й сложих едно сд pioneer и на него хващах радиото на нещо си и 40, но с леки смущения, цъках още веднъж напред да го потърси на по-добра честота и го хващаше идеално на нещо си и 45. Сега това радио като го хвана с Акорда на и 40 пак леко бръжди. 

Както и да е, от днес вече съм с xcarlink и повече радио едва ли ще слушам.

 

А за преиграването, в една подобна тема в друг форум, който чета потребител беше споделил, че страшно голям недостатък се оказал пепелника, защото не можел си тръска пурите в него :D 

Така че всеки луд с номера си. В случая не е края на света, но няколко дни трябваше да обикалям по задачи и страшно много ме дразнеше, че в по-голямата част от града не можех да слушам читава музика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си сложих обикновен плеър с флашка и блутут и имам всичко даже таблета като си вържа и си го ползвам за навигация.post-7198-0-01753700-1507061091_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"- радиото не може да търси половинки честоти, например едно радио знам, че се хваща например на 98.45, но аз мога го хвана на 98.40 или 98.50 и съответно звука не е толкова чист"

 

Е тука вече преиграваш. В България няма радиостанции на които честотите да са на половинка, справка тук: http://www.predavatel.com/bg/spravochnik/fm-freq-bg-875-899

 

ПП. Не се заяждам, просто обичам всичко да е точно.

 

Принципно никой не излъчва на половинки, но понякога е възможно, когато сигналът е лош, на половинка радиото ти да намери по-хубав. Мисля, че това има предвид колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото на акорд 8, колкото и яко да изглежда се 'набръчква' от жегата (като на първите А4-ки) ии се забелязва грозни фуги м/у таблото и централния дисплей, както и таблото и инструменталното табло.

За тези който ще кажат "има шалтета зимаш и забравяш" ще отговоря, че БМВ-то ми нямаше нужа от шалте и подобни проблеми с таблото, idrive-а и инструменталното табло съм нямал.

 

Отделно паразитни шумове в купето, тип токата на колана се удря в колонката и звука е поразително гаден!

 

Всичко останало - харесвам :)

Редактирано от GeorgiD
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен кожата ми струва излючително тънка вече смених подлакътника на шофьорската врата, но и кожата под скоростния лост също е за смяна. Багажника също ми се вижда малък. Други забележки нямам за 8-а генерация става дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ма кефи щото е:

- Много шумна отвътре.. и бензина и дизела.. и 7-цата и 8-цата..

- Много и е мек лака на боята и лесно се драска.. ама така е с тия ЕКО лакове..

 

Иначе Акорда си го бива кат цяло.. става..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Отделно паразитни шумове в купето, тип токата на колана се удря в колонката и звука е поразително гаден!

 

 

Да, това го има понякога при седмицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме това че мигачите в предните блок фарове са между късите и дългите -напрао ми къса нервите. Иначе се нивелират, но можеше и "завиващи" да са.

Това че емблемата и средния хромиран елемент са с 8мм по-високо отколкото би било хармонично -иде ми да режа и преправям, но ме мързи.

Големите огледала все ми пречат -добре че осигуряват чудесна видимост.

Дебелите и силно наклонени А колонки ме подтискат и се чувствам като в бойна машина, но пък силуета и аеродинамиката са достойни.

Таблото е пълно демоде -добре че наблизо не виждам и не ми дреме, но на пипане и функционално е идеално.

Кожата на седалките е ужасно хлъзгава и се вмъквам незаметно на мястото си с 1 движение. Добре че бордовете на седалищната част и облегалката държат здраво в завоите, а и имам кормило за което а са лова.

Тоя дето е измислил задния диван -от "осанна" (за гениалността и равния двуместен спален отсек), до "разпни го" (задето ключалките на коланите остават отдолу).

Окачването в града е пълна скръб в сравнение с модерните коли за по "сто хиляди пари", но добре че извънградско като се лепне за осевата линия е по-добре от тях.

Като е мръсна и с тоя тъмен цвят, мяза на обикновена утилитарна кошница и не бие на очи, но пък като я измия и ме питат кога съм я сменил с тоя красавец.

 

И те така. Зависи от гледната точка, и от тиретата, кавичките, и ред други "препънителни" знаци. Без тях всичко е ОК и ТОК. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си харесвам седмицата, много корава машина, върви много добре, стабилна на завоите (със 17" джанти съм), не се чупи, а разхода е повече от приятен. За някои може да е скучна кола, защото не се разваля, но за мен е идеална. Нямам намерение да я "подобрявам" с LED фарове и крушки, карам я със стандартните заводски екстри и нямам никакви проблеми. Е, преди година ми се наложи да сменя четките на алтернатора, но те май са консуматив. Карам я като чужда жена, не я щадя, защото колата е създадена за да служи на собственика си, а не обратното. Не бих я сменил с по-новата осмица, идва ми прекалено голяма, имам чувството, че управлявам кораб, а не кола. Ами това, е харесвам си колата и нямам никакви забележки към нея.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям изцяло мнението ти, което и съм написал в горният си пост "между редовете". Не случайно карам 7, а не 8. Предварително я "решавах" 2 години, от 2 вече я карам и не я давам. :) Оказа се абсолютно "моят тип автомобил".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към дразненията, мога да допълня само 1, което всеки ден го виждам и всеки ден си казвам 1 ден ....

 

Кой да го шибам в очите, е измислил таз огромната дупка ... за колело, КОЙ. Карам със 205/50/17 и дупката за гумата на колата изглежда ненапълнена:

https://drive.google.com/drive/folders/0BztLt5KASAAiNXhBN25ON1FjMlk

 

Само с едни джанти не изглежда така, и те струват 1к пари.....

 

Инак за багажника на 8ми акорд мога да кажа, че 30ка климатик външно тяло с 18ка вътрешно влизат, като у тях си и има ооще мънинко място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя и аз какво още ме дразни освен "стандартните" дразнители: няма автоматично вдигане на стъклата при заключване и задържане на ключа. Стария ми акорд от 96-та го имаше, а тоя не!? Не се сещам, какво печи да го има?

Един приятел предопложи, че някой американски евреин е осъдил концерна, щото колата му е затиснала ръката и те са махнали екстрата  :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, има го .. поне моя Акорд го има.


Да добавя, какво ме дразни, HVAC системата, или поне управлението на Акорд 8 е... абсурдно. Абсурдно!

А4 от 94-та година има по адекватно управление.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, има го .. поне моя Акорд го има.

Твоят е 8-ма. Някой със 7-ца има ли го?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Абе, има го .. поне моя Акорд го има.

Твоят е 8-ма. Някой със 7-ца има ли го?

 

7ма го няма това. Коментирали сме модулчета за допълнително управление, но никой не се е похвалил да ги е пригодил.

Става дума за автоматично прибиране на огледала със заключване и вдигане на стъклата и затваряне на люка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с огледалата не е добра идея.. зимата като замръзне и троши зъбчатките..

Затова стъклата на комфорт модул, а огледалата на бутон..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалата ми не се прибират като задържа заключващия бутон, стъклата се вдигат / свалят респективно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз впечатления след няколко месеца и почти 12 хил. км. :) 

Позитиви :
- Здрава и надежда кола, която те кара да се усмихваш след като влезе в обороти. След 5хил. оборота/мин. дърпа дори по-мощни коли с лекота :) 
- Много добър климатроник според мен.Лятото става хладилник за минути.

Негативи:
- Запотява фаровете. Десният ми е вече за ревизия. 
- Шофьорската облегалка се разкърца при натиск. На моменти ме дразни доста. Салонът ми е доста запазен, и това скърцане ме влудява, ако някой има идея как да го поправя ще съм благодарен. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята облегалка скърца, много е дразнещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за скърцането, май няма решение.. Ще трябва да свикна май :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Шофьорската облегалка се разкърца при натиск. На моменти ме дразни доста. Салонът ми е доста запазен, и това скърцане ме влудява, ако някой има идея как да го поправя ще съм благодарен. :)

Аз този проблем го имам при 8ма. Не е от облегалката, въпреки че изглежда от там, а от седалката. Обаче го има като е свалена до най-долна позиция. С едно вдигане на листчето за височина, скърцането изчезна. Може и при 7ма да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха. благодаря, ще пробвам и споделя как е при 7ма и дали ще се оправи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...