AtsokOld 18 #41 Отговорено 25 Април, 2017 И с гориво от Хонда! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chovek69 9 #42 Отговорено 21 Юни, 2018 След като от няколко места ми казаха, че Yuasa вече не се внася, аз заложих на Banner Power Bull Pro 50Ah/420A за 105 лева със вземане на стария. Попаднах на много точна фирма (координати на лични). Вечерта се обадих, а на другия ден дойдоха на място (безплатно) и ми го монтираха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #43 Отговорено 16 Юли, 2018 А какво ще кажете за Varta като избор за акумулатор? И.. някой може ли да каже/потвърди точните параметри, на които трябва да отговаря акумулатора за Accord VII 2.4 от типа на: размери капацитет (45Ah?) пусков ток (400А?) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #44 Отговорено 16 Юли, 2018 (Редактирано) Добре де колега, ти не четеш ли предните мнения, на много от постовете си пише че, оригиналния акумулатор за колата която си написал е: 48Ah 420CCA от тук насетне ти си прецени какво ще вземеш. Редактирано 16 Юли, 2018 от atoma 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #45 Отговорено 16 Юли, 2018 Колега, прочетох всички мнения. В темата са изредени стойности от 40 до 53 Ah, и затова търся потвърждение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #46 Отговорено 17 Юли, 2018 Да, съжалявам ако съм прозвучал грубо, в някое от предишните ми мнения за това и качих снимка на оригиналния такъв Именно за да е по лесно оринетирането, колата за която е този акумулатор е Акорд преди фейса 2.4. За Варта не мога да дам мнение, аз гонех стартов ток и за това и взех оригинален, който по спомен излезе около 180-ина лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #47 Отговорено 17 Юли, 2018 Преди 6 часа, atoma написа: Да, съжалявам ако съм прозвучал грубо, в някое от предишните ми мнения за това и качих снимка на оригиналния такъв Именно за да е по лесно оринетирането, колата за която е този акумулатор е Акорд преди фейса 2.4. За Варта не мога да дам мнение, аз гонех стартов ток и за това и взех оригинален, който по спомен излезе около 180-ина лв. Може ли да има разлика за Акорд след фейса, пак 2.4? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #48 Отговорено 17 Юли, 2018 Принципно не би трябвало, пусни един ВИН да направим бърза справка за всеки случай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #49 Отговорено 17 Юли, 2018 А могат ли да се видят размерите на оригиналния акумулатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #50 Отговорено 30 Юли, 2018 А нормално ли е с оригинален акумулатор, когато включа фаровете таблото да премигне и чувствително да намали яркостта си? Часовникът също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #51 Отговорено 31 Юли, 2018 Ами съвсем нормално е, това не е от акумулатора, а от настройките на посветката чийто бутон/врътка се намира на таблото и е трудно забележим ако не знаеш че е там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #52 Отговорено 31 Юли, 2018 Не може да е от малка мощност на акумулатора или фаровете да са твърде голям консуматор (оригинален ксенон)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #53 Отговорено 31 Юли, 2018 Всичко може, но това за което конкретно питаш си е съвсем нормална функция на всеки съвременен автомобил (Crown_bg ти е казал как може да си увеличиш таблото и часовника). Като включиш фаровете и подсветката на таблото се намаля за да не ти свети в очите в тъмното (предполага се, че ще ги включиш нощем). А това, че от Хонда през 2004 г. не са се сетили, че в България и много други страни ще има закон, който ни задължава да си пускаме фаровете и през деня е пропуск на японците. То за това Хондите не са идеалните автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #54 Отговорено 31 Юли, 2018 Разбрах. Благодаря Ви. При Акорд 6 такова нещо нямаше (така мисля). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6154 #55 Отговорено 31 Юли, 2018 Имаше. Ако те дразни, слагаш ДЛР модул на дългите и няма да те дразни че денем ти свети слабо таблото на къси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #56 Отговорено 31 Юли, 2018 Възможно е. Не съм забелязал или съм забравил. Благодаря за разяснението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #57 Отговорено 15 Август, 2018 А някой знае ли какъв може да е този акумулатор: Има ли шанс заводски да слагат такива? Колко Ah може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #58 Отговорено 15 Август, 2018 На 31.7.2018 г. at 15:08, e4omir написа: .... То за това Хондите не са идеалните автомобили. Съжалявам, но японците не правят само Хонда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2860 #59 Отговорено 15 Август, 2018 @emz Японски е. FB (Furukawa Battery) 45Ah. В руските форуми чета, че изкарва 7 години! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #60 Отговорено 15 Август, 2018 преди 16 минути, dandilov написа: @emz Японски е. FB (Furukawa Battery) 45Ah. В руските форуми чета, че изкарва 7 години! Т.е. по-качествени са от тези, които при нас продават за оригинални? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #61 Отговорено 16 Август, 2018 Преди 11 часа, emz написа: Т.е. по-качествени са от тези, които при нас продават за оригинални? Ами колега, тествай и кажи след 7 години как е 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #62 Отговорено 20 Август, 2018 На 31.07.2018 г. at 14:37, emz написа: Не може да е от малка мощност на акумулатора или фаровете да са твърде голям консуматор (оригинален ксенон)? "Оригинален ксенон" изобщо не е по-голям консуматор от "оригинален халоген". Даже е по-малък консуматор - 35W за ксенона срещу 55W за халогена, без значение дали са оригинални или китайско менте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Чавдар Симов 0 #63 Отговорено 21 Август, 2018 Днес купих акумулатор YUASA 48Ah YBX5053. http://akumulatori.bg/335/Product/1301/YUASA 48Ah YBX5053 #info След като измериха стария и видяхме че не става, ми направиха отстъпка за новия 145 лв. Смениха го, след това измериха за утечки и накрая как зарежда алтернатора. Обслужването е на най-високо ниво. Надявам се да съм Ви бил полезен с този коментар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #64 Отговорено 7 Октомври, 2018 (Редактирано) И мен вчера ме предаде акумулатора. Даваше индикации предните 2-3 дни, но си мислех че уикенда като покарам извънградско ще се нормализират нещата. За съжаление в бързината тръгнах към един магазин за акумулатори, откъдето и преди съм пазарувал и на място установих, че не предлагат yuasa, а предвид че имахме планове и закъснявахме се съгласих на наличното - Банер 45ah и 390А пусков ток. Стария беше някаква незнайна марка и 330А стартов. 105лв ми струваше с връщането на стария. Имаха и някакъв неизвестен 45ah и 400А пусков за 75лв, но ме достраша него да взема Редактирано 7 Октомври, 2018 от Cap_Slow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #65 Отговорено 10 Декември, 2018 (Редактирано) Малко да изтупам темата от прахта, акумулатореца ми е капут (даваха ми ток сутринта) та трябва да взема скоро някакъв, карам дизел с филтър 110kw , по спомен нещо от рода на 74 аh ми се върти в главата че беше за моята кола но кой да помни.. как да е ориентирал съм се към 1. Гигават: http://akumulatori.bg/164/Product/1243/Gigawatt 91Ah#info 2. Варта (каква е разликата м/у силвър и блу дайнамикс сериите ? ) : - http://akumulatori.bg/129/Product/1218/VARTA 85Ah SILVER Dynamic#info - http://akumulatori.bg/129/Product/22/VARTA 77Ah SILVER Dynamic#info - http://akumulatori.bg/131/Product/17/VARTA 74Ah BLUE Dynamic#info 3. Топла: http://akumulatori.bg/223/Product/1314/Topla 78Ah Top#info Въпросите към колегите са: 1. Колко аh препоръчвате ? 2. Колко стартов ток да гоня ? 3. Колко е размера за акумулатора в двг. отсег някой да знае ? Редактирано 10 Декември, 2018 от GeorgiD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1799 #66 Отговорено 10 Декември, 2018 (Редактирано) Ето такъв: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-battery-2009-2015/ И търсачката на YUASA,би ти помогнала: https://www.yuasa.co.uk/ Тзи от коксмотор,бяха по евтини,но и там гонят тавана! Редактирано 10 Декември, 2018 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #67 Отговорено 10 Декември, 2018 На 10.01.2017 г. at 14:31, striking написа: Не се учудвам... другият вариант е да взема Bosch 45ah 330A, като ще ми излезе 110лв, като върна стария. Цената е добра, има 3г гаранция, но пусковия ток е по-малък, което не знам дефакто ще играе ли някаква роля и каква. Мисля ,че няма Бош Asia 45 ан със 3 години гаранция , само за европейския стандарт се предлага 3 годишна гаранция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #68 Отговорено 10 Декември, 2018 (Редактирано) Отивам да взема оригинален акумулатор от Бултрако 204.99 bgn с 3 години гаранция. Редактирано 10 Декември, 2018 от GeorgiD 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #69 Отговорено 10 Декември, 2018 преди 5 минути, GeorgiD написа: Отивам да взема оригинален акумулатор от Бултрако 204.99 bgn с 3 години гаранция. Да ти покажат дата на производство ,че да не се окаже висял 2-3 години във склада . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #70 Отговорено 10 Декември, 2018 Току-що, jungles написа: Да ти покажат дата на производство ,че да не се окаже висял 2-3 години във склада . Благодаря за забележката, ще искам това, а иначе не важи ли гаранцията с датата за продажба ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #71 Отговорено 10 Декември, 2018 (Редактирано) 1 minute ago, GeorgiD said: Благодаря за забележката, ще искам това, а иначе не важи ли гаранцията с датата за продажба ? Важи, но акумулатора се изхабява от пълненето му с киселина, само от седене 2 години може да му е заминал 1/3 от ресурса. Редактирано 10 Декември, 2018 от gmarinov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #72 Отговорено 10 Декември, 2018 преди 12 минути, GeorgiD написа: Благодаря за забележката, ще искам това, а иначе не важи ли гаранцията с датата за продажба ? Гаранцията важи от датата на закупуване , но ако е висял 3 години във скалада и започне да ти прави проблеми в гаранционния срок ,ще си образуваш излишни нерви и разправии, по ходене до сервиза ,после ще ти кажат трябва да го заредим и тестваме и тн.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #73 Отговорено 10 Декември, 2018 При мен оригиналния 10 г. няма намерение да се предава. В ложето мисля, че не може да влезе нищо над 60-65 А/ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #74 Отговорено 10 Декември, 2018 преди 13 минути, gmarinov написа: Важи, но акумулатора се изхабява от пълненето му с киселина, само от седене 2 години може да му е заминал 1/3 от ресурса. Вече на 99% акумулаторите за автомобили идват заредени (напълнени със елетролит) имат складово съхранение 1.8 г , в което време спорд зависи от температурата на склада започва саморазяда на батерията. Ако виси акумулатора виси във склада и не се дозарежда периодично , започва да сулфатизира и се скапва с две думи.. Така ,че е хубаво акумулатора да е на има няма 6-8 месеца след датата на производство , за да сме спокойни .. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #75 Отговорено 10 Декември, 2018 Така, малко ъпдейт, тръгнах с мерак върнах се с грижи.... Предлаганите акумулатори са произведени 30-та седмица на 2017 според човека на тезгяха били като нови, тръгнах си разочарован. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2860 #76 Отговорено 10 Декември, 2018 Така е с 99% от продаваните в БГ акумулатори! Новото се продава назапад, а залежалото от там се продава тук. Европа на "n" скорости... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #77 Отговорено 10 Декември, 2018 преди 32 минути, GeorgiD написа: Така, малко ъпдейт, тръгнах с мерак върнах се с грижи.... Предлаганите акумулатори са произведени 30-та седмица на 2017 според човека на тезгяха били като нови, тръгнах си разочарован. Така е , 8 години съм се занимавал със акумулатори за коли и камиони ,и като цяло Азиатските залежават повечко защото масово колите във бг са VAG и тн...Варта и Бош избягвай , визирам Азия Серията. ЮАСАТА ако е прясна е ок уж... Не е както едно време , слагаш и 5-8 години нямаш ядове. Сега по 3-4 години макс карат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #78 Отговорено 10 Декември, 2018 А и по мое виждане със леко преправяне може да се сложат едни 60 Ah или 55 Ah на бензинките , особено полезно за автомата ,че ако няма кой да ти даде ток няма бутане... Чакам моя да кихне и ще набутам едни 60 Ah. Хем ресурс хем спокойствие. Малката батерия 45 ah по бързо се разрежда зимата особено ако минусовите температури са продължили + късите разстояния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2860 #79 Отговорено 10 Декември, 2018 С една подробност, че по-големият акумулатор натоварва повече генератора! Като му сожиш (на генератора) фарове, задни светлини, вентилатор за купето, отопление на стъкла, отопление на седалки, музика и др. консуматори, нещата може да излязат от "петолинието". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #80 Отговорено 10 Декември, 2018 преди 1 минута, dandilov написа: С една подробност, че по-големият акумулатор натоварва повече генератора! Като му сожиш (на генератора) фарове, задни светлини, вентилатор за купето, отопление на стъкла, отопление на седалки, музика и др. консуматори, нещата може да излязат от "петолинието". До колкото съм чувал аз, на генератора (Алтернатора ?!)нищо няма да му стане , той си вади волтаж и ампераж според зависи от състоянието му (четки и тн.) Единственият проблем е,че ако акумулатора се разреди или падне под волтаж около 8 волта примерно , ще му е нужно по дълго време да се зареди. Като включиш консуматорите те вече натоварват ел системата и от там може би се натоварва алтернатора ,за да компенсира. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове