Jump to content
striking

Трябва да купя акумулатор днес!

Recommended Posts

И с гориво от Хонда! :yes:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като от няколко места ми казаха, че Yuasa вече не се внася, аз заложих на Banner Power Bull Pro 50Ah/420A за 105 лева със вземане на стария. Попаднах на много точна фирма (координати на лични). Вечерта се обадих, а на другия ден дойдоха на място (безплатно) и ми го монтираха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за Varta като избор за акумулатор?

И.. някой може ли да каже/потвърди точните параметри, на които трябва да отговаря акумулатора за Accord VII 2.4 от типа на:

размери

капацитет (45Ah?) 

пусков ток (400А?)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре де колега, ти не четеш ли предните мнения, на много от постовете си пише че, оригиналния акумулатор за колата която си написал е:

 

48Ah

420CCA

 

от тук насетне ти си прецени какво ще вземеш.

Редактирано от atoma
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прочетох всички мнения. В темата са изредени стойности от 40 до 53 Ah, и затова търся потвърждение.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, съжалявам ако съм прозвучал грубо, в някое от предишните ми мнения за това и качих снимка на оригиналния такъв :)

037972981.jpg?r=0

 

Именно за да е по лесно оринетирането, колата за която е този акумулатор е Акорд преди фейса 2.4.

 

За Варта не мога да дам мнение, аз гонех стартов ток и за това и взех оригинален, който по спомен излезе около 180-ина лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, atoma написа:

Да, съжалявам ако съм прозвучал грубо, в някое от предишните ми мнения за това и качих снимка на оригиналния такъв :)

037972981.jpg?r=0

 

Именно за да е по лесно оринетирането, колата за която е този акумулатор е Акорд преди фейса 2.4.

 

За Варта не мога да дам мнение, аз гонех стартов ток и за това и взех оригинален, който по спомен излезе около 180-ина лв.

 

Може ли да има разлика за Акорд след фейса, пак 2.4?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно не би трябвало, пусни един ВИН да направим бърза справка за всеки случай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А могат ли да се видят размерите на оригиналния акумулатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нормално ли е с оригинален акумулатор, когато включа фаровете таблото да премигне и чувствително да намали яркостта си? Часовникът също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами съвсем нормално е, това не е от акумулатора, а от настройките на посветката чийто бутон/врътка се намира на таблото и е трудно забележим ако не знаеш че е там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да е от малка мощност на акумулатора или фаровете да са твърде голям консуматор (оригинален ксенон)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може, но това за което конкретно питаш си е съвсем нормална функция на всеки съвременен автомобил (Crown_bg ти е казал как може да си увеличиш таблото и часовника). Като включиш фаровете и подсветката на таблото се намаля за да не ти свети в очите в тъмното (предполага се, че ще ги включиш нощем). А това, че от Хонда през 2004 г. не са се сетили, че в България и много други страни ще има закон, който ни задължава да си пускаме фаровете и през деня е пропуск на японците. То за това Хондите не са идеалните автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах. Благодаря Ви.

При Акорд 6 такова нещо нямаше :) (така мисля).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше. Ако те дразни, слагаш ДЛР модул на дългите и няма да те дразни че денем ти свети слабо таблото на къси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. Не съм забелязал или съм забравил. 

 

Благодаря за разяснението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли какъв може да е този акумулатор:

 

20180814_140042.thumb.jpg.5c85ce19906e418a5007d4a19f017c5a.jpg20180814_140109.thumb.jpg.a4f8153ec98a8ba5479a45c29c0d18d6.jpg

 

Има ли шанс заводски да слагат такива? Колко Ah може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На ‎31‎.‎7‎.‎2018‎ г. at 15:08, e4omir написа:

.... То за това Хондите не са идеалните автомобили.

 

Съжалявам, но японците не правят само Хонда!

 

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@emz

Японски е. FB (Furukawa Battery) 45Ah.

1474991597_Furukawabattery55B24L.thumb.jpg.b28dce8af62e8ea120289373b3b98ebf.jpg

В руските форуми чета, че изкарва 7 години!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, dandilov написа:

@emz

Японски е. FB (Furukawa Battery) 45Ah.

1474991597_Furukawabattery55B24L.thumb.jpg.b28dce8af62e8ea120289373b3b98ebf.jpg

В руските форуми чета, че изкарва 7 години!

 

Т.е. по-качествени са от тези, които при нас продават за оригинални?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, emz написа:

 

Т.е. по-качествени са от тези, които при нас продават за оригинални?

 

Ами колега, тествай и кажи след 7 години как е :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.07.2018 г. at 14:37, emz написа:

Не може да е от малка мощност на акумулатора или фаровете да са твърде голям консуматор (оригинален ксенон)?

"Оригинален ксенон" изобщо не е по-голям консуматор от "оригинален халоген". Даже е по-малък консуматор - 35W за ксенона срещу 55W за халогена, без значение дали са оригинални или китайско менте. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес купих акумулатор   YUASA 48Ah YBX5053.   http://akumulatori.bg/335/Product/1301/YUASA 48Ah YBX5053 #info

След като измериха стария и видяхме че не става, ми направиха отстъпка за новия 145 лв. Смениха го, след това измериха за утечки и накрая как зарежда алтернатора. Обслужването е на най-високо ниво. Надявам се да съм Ви бил полезен с този коментар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен вчера ме предаде акумулатора. Даваше индикации предните 2-3 дни, но си мислех че уикенда като покарам извънградско ще се нормализират нещата. За съжаление в бързината тръгнах към един магазин за акумулатори, откъдето и преди съм пазарувал и на място установих, че не предлагат yuasa,  а предвид че имахме планове и закъснявахме се съгласих на наличното - Банер 45ah и 390А пусков ток. Стария беше някаква незнайна марка и 330А стартов. 105лв ми струваше с връщането на стария. Имаха и някакъв неизвестен 45ah и 400А пусков за 75лв, но ме достраша него да взема :D 

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да изтупам темата от прахта, акумулатореца ми е капут (даваха ми ток сутринта) та трябва да взема скоро някакъв, карам дизел с филтър 110kw , по спомен нещо от рода на 74 аh ми се върти в главата че беше за моята кола но кой да помни.. как да е ориентирал съм се към 

 

1. Гигават: http://akumulatori.bg/164/Product/1243/Gigawatt 91Ah#info

2. Варта (каква е разликата м/у силвър и блу дайнамикс сериите ? )

http://akumulatori.bg/129/Product/1218/VARTA 85Ah SILVER Dynamic#info

http://akumulatori.bg/129/Product/22/VARTA 77Ah SILVER Dynamic#info

http://akumulatori.bg/131/Product/17/VARTA 74Ah BLUE Dynamic#info

3. Топла: http://akumulatori.bg/223/Product/1314/Topla 78Ah Top#info

 

Въпросите към колегите са:
 

1. Колко аh препоръчвате ? 

2. Колко стартов ток да гоня ? 

3. Колко е размера за акумулатора в двг. отсег някой да знае ?

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето такъв:

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-battery-2009-2015/

И търсачката на YUASA,би ти помогнала:

https://www.yuasa.co.uk/

Тзи от коксмотор,бяха по евтини,но и там гонят тавана!:bye:

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.01.2017 г. at 14:31, striking написа:

Не се учудвам... другият вариант е да взема Bosch 45ah 330A, като ще ми излезе 110лв, като върна стария. Цената е добра, има 3г гаранция, но пусковия ток е по-малък, което не знам дефакто ще играе ли някаква роля и каква.

 

Мисля ,че няма Бош Asia 45 ан със 3 години гаранция , само за европейския стандарт се предлага 3 годишна гаранция 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивам да взема оригинален акумулатор от Бултрако 204.99 bgn с 3 години гаранция.

Редактирано от GeorgiD
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, GeorgiD написа:

Отивам да взема оригинален акумулатор от Бултрако 204.99 bgn с 3 години гаранция.

 

Да ти покажат дата на производство ,че да не се окаже висял 2-3 години във склада .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, jungles написа:

Да ти покажат дата на производство ,че да не се окаже висял 2-3 години във склада .

 

Благодаря за забележката, ще искам това, а иначе не важи ли гаранцията с датата за продажба ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 minute ago, GeorgiD said:

 

Благодаря за забележката, ще искам това, а иначе не важи ли гаранцията с датата за продажба ?

Важи, но акумулатора се изхабява от пълненето му с киселина, само от седене 2 години може да му е заминал 1/3 от ресурса.

Редактирано от gmarinov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, GeorgiD написа:

 

Благодаря за забележката, ще искам това, а иначе не важи ли гаранцията с датата за продажба ?

Гаранцията важи от датата на закупуване , но ако е висял 3 години във скалада и започне да ти прави проблеми в гаранционния срок ,ще си образуваш излишни нерви и разправии, по ходене до сервиза ,после ще ти кажат трябва да го заредим и тестваме и тн..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен оригиналния 10 г. няма намерение да се предава. В ложето мисля, че не може да влезе нищо над 60-65 А/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, gmarinov написа:

Важи, но акумулатора се изхабява от пълненето му с киселина, само от седене 2 години може да му е заминал 1/3 от ресурса.

Вече на 99% акумулаторите за автомобили идват заредени (напълнени със елетролит) имат складово съхранение 1.8 г , в което време спорд зависи от температурата на склада започва саморазяда на батерията. Ако виси акумулатора виси във склада и не се дозарежда периодично , започва да сулфатизира и се скапва с две думи.. Така ,че е хубаво акумулатора да е на има няма 6-8 месеца след датата на производство , за да сме спокойни ..

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, малко ъпдейт, тръгнах с мерак върнах се с грижи.... Предлаганите акумулатори са произведени 30-та седмица на 2017 според човека на тезгяха били като нови, тръгнах си разочарован.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е с 99% от продаваните в БГ акумулатори!

Новото се продава назапад, а залежалото от там се продава тук.

Европа на "n" скорости...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, GeorgiD написа:

Така, малко ъпдейт, тръгнах с мерак върнах се с грижи.... Предлаганите акумулатори са произведени 30-та седмица на 2017 според човека на тезгяха били като нови, тръгнах си разочарован.

Така е , 8 години съм се занимавал със акумулатори за коли и камиони ,и като цяло Азиатските залежават повечко защото масово колите във бг са VAG и тн...Варта и Бош избягвай , визирам Азия Серията. ЮАСАТА ако е прясна е ок уж...

Не е както едно време , слагаш и 5-8 години нямаш ядове. Сега по 3-4 години макс карат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и по мое виждане със леко преправяне може да се сложат едни 60 Ah или 55 Ah на бензинките , особено полезно за автомата ,че ако няма кой да ти даде ток няма бутане... Чакам моя да кихне и ще набутам едни 60 Ah. Хем ресурс хем спокойствие. Малката батерия 45 ah по бързо се разрежда зимата особено ако минусовите температури са продължили + късите разстояния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една подробност, че по-големият акумулатор натоварва повече генератора!

Като му сожиш (на генератора) фарове, задни светлини, вентилатор за купето, отопление на стъкла, отопление на седалки, музика и др. консуматори, нещата може да излязат от "петолинието". ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, dandilov написа:

С една подробност, че по-големият акумулатор натоварва повече генератора!

Като му сожиш (на генератора) фарове, задни светлини, вентилатор за купето, отопление на стъкла, отопление на седалки, музика и др. консуматори, нещата може да излязат от "петолинието". ;)

До колкото съм чувал аз, на генератора (Алтернатора ?!)нищо няма да му стане , той си вади волтаж и ампераж според зависи от състоянието му (четки и тн.) Единственият проблем е,че ако акумулатора се разреди или падне под волтаж около 8 волта примерно , ще му е нужно по дълго време да се зареди. Като включиш консуматорите те вече натоварват ел системата и от там може би се натоварва алтернатора ,за да компенсира.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...