Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.03.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Колеги обадих се днес в КАТ, казаха ми ако е валидна ГО френската и прегледа също, само да си взема винетка и да карам така да я придвижа, нямало проблем. БГ ГО ми казаха да направя за да мога да я регистрирам в кат. Казаха, че щам са валидни френските ГО и преглед и е с френските номера, може да се придвижва безпроблемно.Има 1 месец срок след закупуването да се регистрира с БГ номера. Това е инфо от днес
  2. 2 точки
    Кола с чуждестранна регистрация не може да има Българска ГО. Ако няма регистрация (без табели) е друго - прави се със "служебен номер (само на шаси). Френската ГО, щом е валидна, може да се ползва и тук, докато автомобила си е с чуждите табели. Винетка обаче си трябва. Българите, работещи и живеещи в чужбина (ЕС), не си правят нова застраховка щом влязат тук.
  3. 1 точка
    с обучаване на контактните ключове с имобилайзера на почти всички Хонди. Пиша тук, защото най-често се случва на Сивик да не си разпознава ключовете, но се случва и на други модели. На мен се случи с Акорд, оказа се че в България има само два оторизирани от Хонда сервизи (в София и Пловдив), та се наложи сам да се спасявам. Стана по трудния начин, сега имам два резервни компютъра, два имобилайзера и две бушониери, но поне разбрах каква е процедурата.
  4. 1 точка
    Може да има само 2 оторизирани , за това пък има много специалисти които могат много повече в разни отношения. Аз пък мога не на почти, а на всички...... но не се хваля.
  5. 1 точка
    За да анулираш застраховката трябва да върнеш оригиналната полица. Явно Цецо най ги разбира затова няма да му дам моята да пробва.
  6. 1 точка
    Не ходи повече в този сервиз,маслото се опреснява ,имаш и външен филтър автомат. Сам може да си го смениш.
  7. 1 точка
    Добре че няма как да се сложи с извадена скоба.
  8. 1 точка
    @Honda_girl_2023 И моят имаше същия проблем и даже изтощаваше акумулатора. Първо смених кондензаторите, посочени тук: http://acura-hfl-bluetooth-module-repair.blogspot.com/2015/10/how-to-repair-hfl-bluetooth-module-for.html Заработи, но утечката не намаля. Затова сложих и реле да прекъсва захранването, когато контактният ключ не е подал контакт - по инструкциите от тук: https://forums.hondabg.com/topic/98141-how-to-отстраняване-на-утечка-причинена-от-hft-модула/ След 2 дни пак спря да работи и до там. За целта си купих течен флюс за запояване на електронни елементи и прегледах инструкциите тук: https://youtu.be/D24B6tGXhj8?si=IQ7knRzKQmLzZ3_B Понеже нямам станция за запояване с горещ въздух, реших да го жертвам и да изпека платката с чиповете във фурната по инструкциите от тук: https://www.crvownersclub.com/threads/2007-uk-cr-v-blutooth-hands-free-module-repair.182394/ Резултатът е, че bluetooth гадинката заработи и се свързва безотказно веднага щом надуши телефона. Колко ще изкара - предстои да разбера.
  9. 1 точка
    Преди доста години, още с Прелюд, трябваше да му се направи обслужване от - до на двигател. Бях го купил от 1 дърт италианец с още ОЕ ремъците на него. В България, естествено майсторите са следвали в Япония инжинерни специалности, та за да дадат гаранция на ангренажа, смениха и ОЕ водната помпа, която при Прелюда играе ролята на ролка за ангренажа. В service manual е описано ясно и точно - проверка за течове и луфтове и ако няма, нова г-ра и се връща на място. Българските титани на мисълта не го отчетоха това, видиш ли, гаранция как да се даде с тази стара помпа, нищо, че ще изкара повече от новата която ще сложат?! Е да, ама не, сложиха нова, италианска. На 2-рата седмица след смяната на ангренажа, новата водна помпа изви като карпатски вълк. Колата обратно в сервиза и нали, гаранцията...та си я смениха с друга. Докато беше в мен колата не е имало проблеми но тогава още не можех сам да си сменя ангренажа. Е, сега мога и ако съм в същата ситуация, бих си оставил старата ОЕ помпа с най-голям кеф, ако е наред. Тези помпи са много здрави, ако нямат проблем, няма никаква логика да се сменя с нова, защото ясно и точно е написано - проверка и ако е наред, обратно на място
  10. 1 точка
    Лепилото, което използвах е такова. С него си лепих тавана на другата кола. Може да се ползва каквото имате под ръка ЕЛАСТИЧНО лепило. Не използвайте секундни или минутни лепила. Те ще се начупят много бързо. Добре е лепилото да издържа на по-висока температура, знаете че през лятото в колата става доста горещо. Ако сте решили да се захванете с тази процедура, препоръчвам да свалите и огледате всички говорители, не само тези, които чувате че дрънчат. При мен и 4-те бяха разлепени, само един от тях дрънчеше. Другите 2 ( в предните врати ) се оказа че са некадърно сменени със някакъв двулентов кенууд, завит с винтове за дърво в ламарината. След ремонта на говорителите ( и макар че в момента съм с 4, а не със 6) звука в колата става съвсем друг. До буфера се стига доста по-трудно, затова него го оставих за по-нататък.
  11. 1 точка
    Здравейте, От скоро съм собственик на Акорд 2.4 АТ 2009. Колата е оборудвана с Premium Audio System. Няма нужда да казвам, че звука беше много далеч от премиум. От някои говорители се чуваше дрънчене, като цяло звука беше ужасен. Четох теми за смяна на говорителите с афтермаркет, но никой не беше посочил конкренти говорители, от които да е доволен. Освен това в моята кола има 10 говорителя, 6 еднакви ( 4 във вратите и 2 в кората отзад ), което си прави вече сума ако трябва да се сменят всички. Разбрах, че колега от форума ги ремонтира успешно и реших, че и аз бих могъл да се справя. Изгледах няколко клипа в youtube и започнах. Тъй като колата си я ползвам ежедневно прецених, че най лесната за мен процедура ще бъде да сваля 2-та говорителя от задната кора. След като ги ремонтирам ще ги сложа във задните врати. Извадените от задните врати след ремонта в предните. И накрая говорителите от предните след като са ремонтирани ще отидат в задната кора. Говорителите от задната кора се свалят за няколко минути. Трябват ви две по-широки отвертки (или подобни) и едно малко гидоре с 8-ца или тръбно ключе. Може и къса кръстата отвертка. Капачките на говорителите се надигат от страната на облегалките. Там са на щипки, които се разкопчават, повдига се предния край нагоре и се изваждат. В задния си край имат палци. Говорителя е захванат с един болт. След като го развиете, повдигате леко говорителя и го издърпвате по посока на болта (корпуса може да е залепнал към основата, използвайте внимателно отвертката за да го отлепите). Откачате буксата на говорителя през багажника и сте готови. Ето и причината за лошия звук: Не е ясно каква е причината за такова частично разлепване, на някои говорители го имаше на 2 или 3 места. Сякаш лепилото се е разпънало, а после не се е свило обратно. Тъй като гофрите (гънките) са гумени, няма нищо скъсано. Само са деформирани и съответно говорителя е разцентрован. Започваме ремонта. За да разлепим гънката от корпуса използваме най обикновен лакочистител. Накапваме лакочистител и след като малко попие, внимателно започваме отлепянето. Използвайте нещо пластмасово и не много остро за да не скъсате гънката. Ако не се отлепва, накапете пак, изчакайте минута-две и опитайте пак. Повтаряте процедурата докато гънката се разлепи от корпуса. Следва почистване на остатъците от лепило по корпуса и по гънката. Трябва добре да почистите и двете повърхности, така че когато се залепват отново да няма нещо, което да надига или деформира гънката. Почистете добре целия говорител и работното място, така че да няма опасност боклук да попадне вътре в говорителя по-късно, когато свалите капачката. с Следваща стъпка е разлепването на капачката. Процедурата е същата, капвате малко ацетон и започвате внимателно да отстранявате лепилото, докато успеете да пъхнете нещо (например малък скалпел) и да разлепите капачката. ВНИМАВАЙТЕ да не падат боклуци вътре в намотката при отстраняването на капачката. Ако е необходимо допълнително почистване на лепилото където е била капачката, може да запушите отвора временно с парцалче. Ако сте успели да разлепите гънката и капачката без да повредите нещо, значи сте минали най-трудната част. Следва центровката. За целта са ви необходими 3-4 пластинки с дебелина повече от 0.5мм. Аз изрязах пластинки от кръгла кутийка за клечки за уши. Може да се използва по-твърд картон или някакъв вид пластмаса. Пластинките трябва да влизат плътно в процепа между магнита и намотката, като при натискане надолу, конуса да остава фиксиран там и да не се повдига нагоре сам. Синьото шешенце на снимката предотвратява огъването на пластинките навътре, така конуса остава във фиксирано долно положение. Периферията на гънката е легнала по корпуса така че да опира в нея сякаш е залепена. След като фиксирате мембраната в долно положение, започвате лепенето. Нанасяте лепилото по периферията, между гънката и корпуса. Когато лепилото започне да изсъхва, започвате да притискате отгоре, обикаляйки цялата периферия, като леко натискате периферията на гънката навън (за да се изпъне съвсем леко). По участъците, където преди е имало деформация внимавайте гънката да не остане надигната. Внимавайте при тази операция мембраната да не се вдигне нагоре. Оставяте да изсъхне 12 часа. След като вече лепилото е изсъхнало, отстранявате пластинките. Може да направите проба за движението на мембраната, натискайки симетрично с пръсти. При това движение не трябва да се усеща стържене на намотката в магнита. Друг вариант за тест е да закачите говорителя в колата и да го чуете. Ако всичко е наред, може да залепвате капачката на мястото и. Използвайте МИНИМАЛНО количество лепило при лепене на капачката.
  12. 0 точки
    Водната помпа е консуматив и се сменя заедно с ремъка , затова не разбирам смисъла на темата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...