Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/12/24 in all areas

  1. 2 points
    Поръчах онзи ден GOODYEAR VECTOR-4S G3 XL FP 225/50 R17 98W от Маргел (306 лв/бр). Сложих ги днес и заспаха на джантата. Управлението се подобри в пъти, все едно карах друга кола Последните два месеца със старите Bridgestone A005 Weather Control Evo XL, беше станала неузнаваема (в лошия смисъл). Оказа се че две от гумите са се изкривили яко, съответно и баланса на едното колело беше избягал доста. А пък всички четири са се одървили напълно. Всичко това за 2 год и около 19 хил. км. А иначе, до последно се колебаех между Гудито и Michelin CrossClimate 2, но в крайна сметка взех Гудиъра. За инфо, с нови вентили, монтаж, баланси и т.н. отиде на 1342 лв. тотала, ама здраве да е
  2. 1 point
  3. 1 point
  4. 1 point
    Аз отдавна съм се замислял да го правя това упражнение но не с руските а с подсилени за Акорд. През есента смених пружините с подсилени на Зафирчо но с такива които са си за него и да стана доста по стабилен в завоите и като, че ли му се повиши товароносимоста което и целях, не кляка така. Иначе това за руснаците го знам но не смея да рискувам с тези глъмпери имай на предвид, че пружините са тестват и никога не са еднакви за това се заделят в тестовият цех по двойки като се търсят еднакви или с най близки показатели а аз не вярвам на пияндурника да го прави. Ако се вземат подсилени ще се получи същият ефект като при теб и не ме разбирай погрешно, това което си направил и споделяш е много похвално само споделям, че не ми се иска да ползвам блядовете. Руските са с една намотка повече което означава, че колата сега трябва да вози по комфортно (меко) и не друса като със старите ти ще кажеш по нататък надявам се.
  5. 1 point
  6. 1 point
    След дълги години на мислене, четене и чудене най-накрая и аз успях да се справя с разкрачената и увиснала задница на Акорда а също така и с прекомерното износвзне на задните гуми от вътрешната им страна. При това смело смея да твърдя, по най-добрия начин, а именно чрез подмяна на пружините. Ще кажете какво толкова, всеки ден някой сменя пружини, да така е, но важното в случая е какви пружини се монтират на колата. На задното окачване на Акорда аз монтирах предни пружини за Лада, идеята не е моя, взаимствах я от руските форуми и фейсбук групата на Хонда Акорд България. Резултата надхвърли очакванията ми, освен, че задницата се вдигна с 3 сантиметра и стенда за геометрия на ходовата част показа, че всички наклони са в нормите без да съм правил нещо друго по окачването. Това което най-малко съм очаквал е, че колата стана доста по-стабилна отколкото беше без да намирам някава разлика в комфорта на возене. Сега возията е някакси по-стегната, без да се клати като лодка, но и не я намирам за по-твърда от преди. Особено при високи скорости колата я усещам доста по-стабилна. А ето и нагледно какво се получи:
  7. 1 point
    Ред на подреждане на Лан кабел в конектора.
  8. 1 point
    Преди 1година реших да сменя съединителя и я откарах на майстор,смених съединител комплект +маховик. Майстора си поръчваше частите,оригинален съединител на Хонда и маховик Luk. Около 4/5месеца всичко беше наред (5000кн) и след това почна да ми приплъзва между 2000/3000оборота и после пак си поемаше,като давах плавно газ не приплъзва. Отидох пак при майстора,той я тества и каза че може да е някоя от помпите,но незнае от коя. Порових се по сайтовете и видях че двете струват 1000лв. Не ми се играеше на принципа проба грешка и издирих телефона на Фена бг тук от форума,чухме се по телефона и се разбрахме да му я закарам да я види. Декември отидох до Дупница Фена бг я видя караше я и каза че е объркан съединител,той каза че неможе да я оправи защото има здравословни проблеми. Намерих друг майстор в Благоевград и му я откарах. Той започна да проверява помпите,но се оказа че не е от тях и я отвори. Свали маховика и съединителя и видяхме че съединителя е отворил до край. Поръча нов съединител и той беше като стария,не пасваше добре,после поръча втори +маховик и пак не ставаше маховика е същия като стария но и 2 съединител не ставаше. Поръчахме трети съединител и той не ставаше. Обадих се пак на Фена бг, пратих му снимки на старите маховик и съединител и на новите който не стават и той каза че маховика е същия,но съединителя е за 7генерация 140кс. И така поръчах съединител от едно момче от София. Пратих му и на него тези снимки и той ми каза същото. Прати ми правилният съединител и сега всичко е наред.
  9. 1 point
    Дойде и втората пратка, сумата беше 170 евро + доставка, на български 340 грубо + 68 ддс, мито нямаше. Та равносметката е следната, мотора е К20, частите са следните : задна пръскалка, няколко уплътнения (колянов вал,VTC и още две дреби, те са от 1 до 3 долара парчето , двете вериги, двата обтегача, водача на маслената верига , без бананите, надявам се че няма да е проблем , всичко се върза около 550 лв с доставката и ддс. На 16.01 ги поръчах, днес дойдоха. Смятах нещата , имам отстъпки по авточастите и ми е по изгодно от FEBI (уж сравнително висок клас) , визирайки цена качество. По руския форум, четох, че веригите на FEBI са Borgwarner, най вероятно и затова за толкова "скъпи" но не ми се рискуваше. Та вадете си EORI номер, и поръчвайте спокойно ангренажния комплект , но окачването не е на сметка, идва скъпо заради килограмите, смятах го, идва сравнително колкото от тук да си вземеш ОЕМ, визирам тампони на носачите.
  10. 1 point
    Каква беше темата до къде стигна. Докато няма контрол всеки ще прави каквото си иска-безспорен факт. Бе те новите матрични фарове на електричките волво са много яки-осветяват банкета в страни, поставят в "тунел" настигнатия или разминаващия се автомобил, присвяткат няколко пъти пътните знаци или ако случайно камерите видят пешеходец да върви отстрани с цел да ти насочат вниманието към тези елементи, елиминират т.нар. котешки очи по мантинелите - да не те дразнят. Само китайците да пуснат аналог на тия яки светлини ... каква светлина ще настане по наще пътища!
  11. 1 point
    Въртенето е друга операция. За нея трябват 2 крика, а по-добре стойка за купето + крик.
  12. 1 point
  13. 1 point
  14. 1 point
    Кофти за голямата е когато човек разполага и с малка градска кола. Синковеца е в сесия и си е дом, та неговата е фемили евридейка. Намерих си извънградска задачка, та изведох Леджо на разходка. Сложих свежи горива и му напълних 3.5 литровия дроб с чист въздух. После го водих на баня - да види че "животът е розов", па да го пекне малко слънчо, че все в гаража спи.
  15. 1 point
    Здравейте колеги, Искам да ви споделя опит който натрупах днес Имах проблем с ABS от около година - индикатора на таблото светеше постоянно. За съжаление не знам каква е била грешката, но днес реших да сваля мотора на модула (посочена на снимката с жълта стрелка). Сваля се много лесно - с разиване на два болта (посочени на снимката със стрелки със зелен цвят). Извадих го, направих няколко оборота на ръка, замерих с мултицет съпротивлението на намотките (беше около 2 ома) и проверих дали има късо между намотки и корпус, след което го монтирах отново. След като го монтирах, запалих, потеглих и грешката изчезна. След това няколко пъти угасях дригателя и палих, но грешката не се появяваше отново. Предполагам, че грешката е била от типа 51-1 ABS pump motor. Честно казано нямам представа кое реши проблема, но предполагам, че е имало слаба връзка между захранващите пинове на моторчето и клемите в модула. Надявам се това да е полезно като опит. Поздрави на всички!
  16. 0 points
    Да и аз съм забелязал, че жена шофьор не спира на пешеходна пътека а ако рече случайно да спре то е на мъж на друга жена пешеходец никога не дава път. Даже съм печелил бас на този "феномен". Много са долни жените особено към тях си.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Create New...