Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.06.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Капков тест 2 1.Mobil1 5W30 ESP от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-211600км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4300км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 08.04.2022 до 25.06.2022г. 8.Мото часове около 100 9.Изразходвано гориво 360л.газ и 40л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне.
  2. 1 точка
    Ако километрите са истински, 70К са си много разлика. Така че ... п.п. Отивам да си купувам кола. На паркинга два еднакви Ровър 416i, седан (брат близнак на Хонда Сивик 6 "англичанка"). Една и съща година, еднакъв пробег, еднаква цена. Пожелах този с по-хубавия цвят. Обаче, продавачът ми вика - "аз ти препоръчвам другия, защото ти ще си трети собственик. Този, който искаш е минал през 5 собственика досега". Съгласих се с него и взех този с по-малко мърлячи преди мен. edit: Нещо друго - щом не мислиш да го караш дълго време и ако няма да правиш много километри, вземи този с по-големия пробег. Когато го запродаваш ще е на същите километри като този с по-малък пробег, обаче ще е и на същата цена.
  3. 1 точка
    "Никой не може да има претенции към България, защото България отвсякъде граничи само със себе си". /проф. Божидар Димитров/ R.I.P.
  4. 1 точка
    Ще цитирам себе си от тази тема, щот ма мързи да пиша в тоя задух Тук има бързо инфо (на Английски) за ELD-то. При теб, най-вероятно, акумулатора е за смяна.
  5. 1 точка
    Преди 10г, когато правех ГТП в сервиза, автомобилите с АГУ бяха рядкост. Вчера, докато пълнех служебния ван с дизел по £2.08/литър, на колонката за газ до мен имаше опашка от 3 автомобила. Иначе да, трафикът не намалява.
  6. 1 точка
    Такаааа, вчера личният ми (авто)лекар турИ слушалката и казА, на чист български - паразитна ролка на пистовия ремък. Между другото, веднага след първият ми пост (#37) палнАх Акорда да си свърша една работа. Карам си, ролката си ромоли и хоп - светнА ламбата за алтернатора. След няколко секунди изгасна. В следващият си пост попитах за разликите, защото знам, че докторът има на склад цял N22 от Сивик 8. Вчера нямах време да оставя колата в бокса и си я карах, ама станА дискотека - ламбата на алтернатора взе да свети и гасне през 10сек. Тааа днес докторът направил двойна трансплантация - ролка и алтернатор от донора в склада. Аз бях на работа, съпругата ми карА пациента при него. Колко е успешна ще видя тия дни, че съм на работа и нямам време. Съпругата ми вика, че цветомузиката и ромоленето са изчезнали. Както казват местните - so far so good.
  7. 1 точка
    Тествах план Б от любопитство. За градско става, извън си бавен - не че скоростта е важна, но изпреварването е "айде, некой друг път". На план С съм от доста време, въпреки че съм на газ. Като разход в пари извънградско е колкото план Б на бензин. От план Д и Я съм далеч. За кво живеем, ако не можем да си "поживеем"? Друг е въпросът че всеки си има свое разбиране за егото и суетата.
  8. 1 точка
    Уплътнение на дюза изпуска гориво, оправено да се надявам че няма да пиша повече в тази тема
  9. 1 точка
    Не се занимавай. Нищо не помага. Правих си опити с една кора която си беше за боклука заради натрошени легла на щипките. Стават петна с горещ въздух, колкото и да внимаваш. Много лоша е пластмасата.
  10. 1 точка
    Обадих се в Бутрако, има наличен 105лв. Толкова беше и при Пепи в общите поръчки.
  11. 1 точка
    Днес по подробно по някои въпроси защото вчера нямах това време. Поддръжката в БУЛТРАКО е изключително скъпа, така, че е необходимо да имате близък в някои от трите сервиза/ Юби-ко, Омбре и Бултрако/ за по поносими цени. Купих колата от В Търново и понеже не намерих там добри специалисти, във София в Бултрако ми направиха следното: 1. Общ преглед - 81 лв. 2. Смяна на масло и м. филтър - 209 лв, 3. Смяна въздушен плюс поленовия /на купето/ - 122лв. 4. Смяна семеринг на колянов вал и ск кутия / беше леко омаслен и стана по мое желание, семеринг-46 лв, плюс работа-260, общо-306 лв. 5. Масло ск. кутия 2.5 л.-40 лв 6. Предни маншони за амортисьорите, бяха леко напукани, 2 бр x 89 лв- 172 лв плюс работа 103 лв, общо -275 лв. 7. Лагер на съединител, по мое желание- 60лв. Оказа се, че съединителят е сменяван и е добър, а маховика е в норма и не е нужно смяната му, същия струва 1900 лв. 8. Операция по подобряване сигурността от кражба -50 лв. 9. След около 2000к, ми проби маркуча за високото налягане на хидравликата - 425 лв, един л. хидравлична течност- 31 лв, за работа-40 лв, общо-496 лв. Всичките тези неща, могат да се направят на други места, като ще излязат значително по евтино, да не говорим за това, че смяната на масло плюс всички филтри, чисто левашко е да плащаш на някой друг да ти го прави. По това време ми се покачи нивото на маслото в картера на двигателя, защото DPF, е започнал да се запушва и при извършване на регенерацията му влиза гориво в картера. Вместо да го премахвам и след това нов софтуер, за да може всички системи да работят, след създаване на необходимите ми връзки със много добър специалист бяха направени 3 отвора по дължината му без да се променя софтуера и вече съм на 2200к, без проблеми. А по въпроса за маркуча на високото налягане, сваля се и със същите накрайници и Български такъв, излиза около 100-120лв, по обяви за части втора употреба от коли същата година , а и по нови струва от 150 до250лв. А по повод колата като цяло е истинско удоволствие е да не усетиш кога е пробуксувала гума и кога се е включил задният мост, страхотна динамика и гъвкав мотор. Моята е EXECUTIVE, абсолютно всички екстри, много съм доволен, жела я го на всеки.
  12. 0 точки
    Чак за капак не съм се засилил
  13. 0 точки
    Цената на газта е около 42% от цената на бензина. Карам си колите без никакви ограничения. Няма план Б, С и т.н. глупости...
  14. 0 точки
    Когато "боята" струва повече от колата! Питам момчето на мивката - Ти от кога стана козметик? Смее се, па рече - Айде, продава се! А я му рекох - Да ти приличам на човек, дето ще смени японски тигър за испански крокодил?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...