Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.09.2021 in all areas

  1. 3 точки
    За съжаление монетата има две страни. Колата която сте закупил е на най-ниската цена в нета. Няма как да няма нищо за правене и вие да си купите еднорог на цената на кокошка. Продавача е спестил за проблемите, защото му е ясно като бял ден колко е ремонта. Това не е хубаво, но е доста честа практика. Правото да купиш, или да не купиш обаче си е само и единствено ваше. Понякога хората изкушени от ниската цена се хвърлят с главите надолу! Това ви го казвам от дългогодишен опит. Клиента се лъже, че ще намери хубаво и евтино, а продавача го лъже, че ще му го достави-продаде. От цялата врътка най-доволни са във сервизите и вносителите на авто части. Общо взето закупуването на автомобил втора употреба си е доста трудна работа. Евтините са кофти, хубавите скъпи........, а понякога са и скъпи и кофти, което е отвратително! За това си водете майстор, който да е запознат с дадената марка! Другият вариант е да се кара до сервиз, но 80% от авто къщите не са съгласни. Въпреки, че преди време когато се навивах да ми карат колите по сервизи съм виждал и следното - Излиза някакво момче докато тече огледа и в прав текст ми заявява, че ако им дам 200лв ще кажат само хубави неща за колата. Странно но факт! И това не е единичен случай. Има и такива, които са близки с купувача и единствената им цел е да оплюят колата за да смъкнат максимално цената. Естествено не липсват и сериозни хора, които оценяват автомобила както трябва. Абе, както казах по-горе, покупката на автомобил втора употреба е доста сложно нещо. Оценявам темата, която сте пуснал! Със сигурност ще запали някои лампи на бъдещите клиенти за въпросната вато къща или продавач. Но, както казват умните хора - Евтиното излиза скъпо!
  2. 2 точки
    Понякога това е по-ценно от това да спестиш някой лев. Отделно, има и "скъпи" (каквото и да разбираме под това) сервизи, които не вдъхват това усещане. 150лв за масло и шенкел... Маслото сигурно е минимум 50лв. Филтъра 10-ина. Остават максимум 90 за шенкела. Особено ако и частта влиза в цената, аз не виждам драмата. И да - стойността на ремонта не зависи от възрастта на колата. Ама, ако все пак искаш да натрупаш някаква база за сравнение, сервизите в София, в които аз съм ходил са: Бултрако Юби-Ко Омбре Motobox (Слави) Боби (HPP Garage) Кайан В търсачките можеш да намериш координатите на всеки един от тях. Сега кажи кой е твоя сервиз, за който ти говориш. Може да се окаже и свежо допълнение към тези по-горе
  3. 2 точки
    Това лято за първи път се сблъсках с този проблем. Тръгнах за Велинград,5 човека края на юни 41 градуса.маршрута беше Козлодуй-Враца-Монтана през Петрохан-София- Велинград по магистрала Тракия.Още на прехода след Монтана към качването на Петрохан колата започна да загрява (стрелката до средата) и определено губеше мощност.Спрях да поистине долях около 700 грама вода,за малко се поуправи,докато не започна пак изкачването.Започна пак да загрява,спирах на няколко пъти до горе.След това на спускане от прохода до София никакви ядове.....до изкачването към Велинград.Реших,че стигнем ли Велинград ще намеря сервиз и ще сменя антифриза.Всичко там мина точно има един хондаджия със сервиз смених антифриза.Всичко беше точно. Но трябваше да се ходи и на море. Рших да е по подбалканската,всичко точно,но на изкачванияата около Калофер пак започна да се газира температурата на места изключвах климата за да се охлади двигатела.Консултирахме се с Монката от Търново и той ни посъветва първо да проверим нивото на фреон,защото ако не е достатъчно компресора се товари да достигне зададената температура и товари и двигателя.В Ямбол допълних липсваха 70 грама.До тук всичко точно.................и навръщане пак започна да позагрява,е вече в Козлодуй я закарах за проверка на амортесьори и казах на майстора да зачисти радиаторите,думите му буквало бяха-радиаторите бяха много Затлачени- няколко пъти ги е минавал с препарат докато ги изчисти. Сега са като нови.
  4. 1 точка
    Отиваш при газаджия той ще ти каже колко са и смени.Моите двата ги сменям на 25 хил. На моята газова имам един преди изпарителя малък,при мен е изнесен, и един с след изпарителя голям.
  5. 1 точка
    Щом @docev ме е цитирал, значи това е правилната процедура за обучаване на дистанционно. После, Не съм виждал ключ за Акорд 8, ама гугл вика, че е това Ако да, чипа трябва да се намира тук Значи, като извадиш само платката, чипа остава. Този чип е за имобилайзера, т.е. дори и без платка колата разпознава останалият в дистанционното чип (зеленото ключе изгасва) и пали. Транспондера за дист.откл/закл не знам, къде е. Както каза Доцев, отиди при някои да ти провери неработещото дистанционно. Като се убедиш, че имаш работещо дистанционно, го обучи по процедурата. Трябва да си търпелив. Аз съм го правил многократно и не всеки път се получава. п.п. Дистанционното, което работеше, работи ли все още, след опита ти за обучаване на другото? Питам, защото със започване на обучаването, запаметеният код се изтрива и се генерира нов код. Ако все още имаш работещо дистанционно, значи процедурата не е започнала, най-вероятно заради дефект в неработещото дистанционно.
  6. 1 точка
    UPDATE: Понеже не получих много информация по моя въпрос тук се поразрових и на други места и в крайна сметка реших проблема с въпросната подсветка. Ако все пак някой се сблъска с този проблем да не бърза да отваря цялата конзола както мен доста хора ме посъветваха. Първо от страната на пасажера да се огледа бушон номер 6 (интериорно осветление 7.5А) да се погледне дали е здрав. Ако след смяна все още не свети подсветката най - вероятно е бушона който се намира под капака. Както на мотора ми (honda f4i) така и тук явно имат проблем с кабелите и самите уплътнители на бушоните и не правят добър контакт. Та под капака да се погледне бушона, той е един голям от 2.1 до 2.6. Вади се оглежда се ако е наред връщаш обратно и правиш нещо като " reset " . При мен това сработи и не се наложи да отварям половината табло. Дано съм бил полезен на някой.
  7. 1 точка
    Да ще има окиси по платката. Покрай него минава на климатика тръбичката и ако е пропукана или извадена или тече по нея конденза, може да е причината за наводяването му.
  8. 1 точка
    Свали ЕКУ-то и виж да не е наводнявано.
  9. 1 точка
    Здрасти Насе ! За мен: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 1*5л https://www.ato24.de/en/alco-oilfilter-sp-1001.html Вид и количество: ALCO OILFILTER SP-1001 Стойност на поръчката: (29.95+4.99)*1.9775 = 69.10 лв ... Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА Начин на получаване - чрез куриер (ще ти се обадя допълнително...)
  10. 1 точка
    Вижте, аз съм много доволен от момчетата в този сервиз, просто "глобите" им ми идват в повече. Шенкел си носих аз, маслото и филтъра си е от тях. Шенкела който им нося е за 2 ри път, понеже 1 вия шенкел не беше за моята кола т.е. Не Стана. Първият път цената беше една, а сега друга... Маслото и филтъра на различни места го сменям не ми излиза да речем повече от 60 лв със смяната, а шенкела съм го занесал лично аз, и мисля че няма кой знае каква философия да се смени, просто съм "бежанец" в тази София и нямам нито канал, нито инструменти, най - вече нито възможност да си направя каквото и да било по колата .. 90 лв за смяна на шенкел смятам че е предозирано, но нека сме живи и здрави всички .Не им се сърдя, радвам се, че всеки път ми обръщаха внимание и си вършат наистина добре работата момчетата ! Адреса не го знам, нито името на сервиза, но ще ви прикача 1 снимка: Намира се в Люлин 7 сервиза срещу ресторанта Адашите (старо име, сега е Скадарлиjа (Skadarlija)) на кръстовището точно.
  11. 1 точка
    Здравейте, бих искал да поръчам: https://www.ato24.de/en/ravenol-dfe-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL DFE SAE 0W-20 2*5л Стойност на поръчката: (2*63.95)*1.9775 = 252.93 лв ... Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА Начин на получаване - чрез куриер*
  12. 1 точка
    Сервиз за какво - двг, окачване, трансмисия, ламарини, боя?! п.п. Времето и труда за ремонт не се влияят от възрастта на колата.
  13. 1 точка
    Ако не можете да си позволите да заминете някъде за уикенда, винаги можете да се напиете така, че да забравите къде сте.
  14. 1 точка
    Потвърждавам теорията за миенето на радиаторите. 100% има ефект. Проверено! Аз свалих водния и го мих с препарат. Иначе при мен грееше по същия начин. При катерене в горещини, на границата в тапата и падаше като изключа климатика. Вече 2г.не съм имал проблем след миенето.
  15. 0 точки
    - Жена, не се нервирай толко, че убиваш неврони, а те са невъзстановими. - Ти недей много плямпа, че на тея години и нови зъби не растат!
  16. 0 точки
    Ако ядеш прав, разкрачен и леко приведен, значи ядеш дюнер ! 😁
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...