Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.04.2021 in all areas

  1. 1 точка
    По принцип това е цвета на маслото задния диференциал който не е розов,лявата чашка от снимката. Това е маслото
  2. 1 точка
    Един пука гума точно до лудницата. Докато я сменя, гайките се изтъркулват в шахтата, а от 1 прозорец го гледа пациент. - Мамамудейба, ся къ ша са прибера? - А бе, развий по 1 гайка от другите 3 колела и ги завий на четвъртото. - Ее, ти как го съобрази като си в лудницата? Ами, аз може да съм луд, ама не съм прост.
  3. 1 точка
    РЕШЕН ПРОБЛЕМ Прекъсването се получавало от студена спойка в усилвателя. Проблема бе открит и оправен след посещение в car audio сервиз срещу 90 лв. Благодаря на всички дали мнение и съдействали.
  4. 1 точка
    Здравей! Хонда ЦРВ2 е неразрушим автомобил в правилните ръце.За съжаление 90 % от обявите са от неправилните ръце.А собственик с читав просте не го продава... Какви са им болежките...списъка е дълъг и доста зависи от къде е внос. На първо място слаб двигател от към ненавременна смяна на маслото и неправилно масло. Страдат биелни лагери ,верига ,разпределителни валове,особенно изпускателния,маслена помпа,хидравлична помпа,хидравличен маркуч до рейката,съединител на климатика,витек клапан. Това не са фабрични дефекти,а слаби места заради неграмотни собственици и калпави майстори. Ръчната ск,кутия е почти вечна,автоматичната ,като горното за двигателя ,но се води най-здравата в света. Заден диференциал пак същото.при редовно обслужване е вечен.Първия път като решиш да издърпаш някого от пряспа или пясък е долу.Вътрешни карета са малко слабички.За българските пътища окачването се държи добре,като задни пружини почти винаги са омекнали и задницата се вижда леко разкрачена..С други думи...като кушуваш с майстор разбираш от Хонди или собственик на същия модел...че му знай болежките.
  5. 1 точка
    Липсват ми, да. Трябва да има палец нагоре, палец надолу, объркано, смях.. нещо такова Дали ще дават репутация или не - все мие тая.
  6. 1 точка
    Не работят. спрени са всякакъв вид сделки за не определено време за клиенти от Европа поради епидемичната обстановка. Пристанищата са пълни с контейнери за Европа и чакат пътуване, след освобождаване на на част от пратките тогава пак ще започнат. Инфото е на шурека който играе с неговите хора на търговете в този сайт. Това инфо го имам от преди няколко дена.
  7. 1 точка
    За колегите от Пловдив: Оставих колата с доста тропаща рейка в сервиза на Карловско шосе (мисля Радо се казва майстора).. Със записване е и дават часове за след месец.. Но това не беше проблем, при положение, че хлопа от 4 години.. Този път не се трогнах изобщо какво и как ще правят и т.н.. Просто реших да я оставя и да си платя без излишни вглъбявания и т.н. Взех си колата след няколко часа и първите впечатления са доста добри.. Няма го хлопането, само дето волана е малко по-стегнат.. Мисля, че това е нормално, при положение, че хлабината е обрана.. Идея си нямам от какво и как е изработил втулката.. като мина някой друг километър ще видим как се държи във времето.. И цената беше доста приемлива (малко повече от колкото на колегата по-горе му е излезла поръчката от Русия).. Така че ако някой колега от Пловдив не му се занимава със стругари, качване, сваляне и т.н. - да знае къде да отиде..
  8. 1 точка
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Никакъв шанс от къде ще дойде това налягане , това да не е балон . Проблема съм го описвал 100 пъти че е в маслените помпи семеринг или О-пръстен , крив и пренатеган картер .
  11. 1 точка
    Здравейте, ще пиша за развръзката по моята тема. След като обиколих няколко мото къщи, първата от които на най-големият вносител в България, поне според рекламата. Отидох там с нагласата да закупя най скъпия карбураторен Хорнет в Мобиле. Предположих, че щом цената е такава, то трябва да отговаря на състоянието на мотора. Съответно останах разочарован. Единият кол беше омаслен, върху двигателя имаше теч от масло, гумените маншони от след карбураторите бяха скъсани и други дреболии. Човека в мотокъщата беше много любезен, извади мотора и го запали. Запали от първия път, но се чу това тракане от касетата на съединителя, което изчезваше при натиск. Все пак ми предложи да направя едно кръгче и да ми свали от цената 300 лева за съединител. Направих кръгче и се оказа, че мотора не може да се изфорсира, което води към ревизиране на карбуратори, нови свещи и тнт. Разбирасе ако искаш без забележки, отиваш в дюкяна и си купуваш, но при всички случаи цената в БГ често не отговаря на качеството което се предлага. В крайна сметка в Германия излезе много запазен екземпляр 919-ка '98-ма от 1-ви собственик с пълна сервизна история, 2 ключа на 22хил км. Без да се замислям го взех, при положение, че като техника е сходно като Хорнета (карбуратор), а цената излезе дори по-ефтина.
  12. 1 точка
    Оригинален комплект за ангренаж няма.Купи си веригата и колелото на коляновия вал ОЕМ,бананите може и менте да сложиш.
  13. 1 точка
    Мултимедията е 2 дин с андроид 10 - камера за заден ход . Голяма промяна в звука няма . Харесва ми понеже с нея таблото изглежда някакси по изчистено и я няма голямата празна ниша отпред . Освен това е идеална за убиване на време когато чакаш ☺️
  14. 0 точки
    Той този на клипа е егати мазохиста на автомата и мотора и после пипа ми маслото.
  15. 0 точки
    Концерт за пиано и цигулка. В публиката мъж заговаря жената до него: - Аз лично предпочитам цигулката пред пианото. - О, вие музикант ли сте? - Ами, не...хамалин съм.
  16. 0 точки
    Много бре - да не дава Господ.
  17. 0 точки
    - Отче, развратна грешница съм аз - искам да се изповядам. - Дъще, нали го направи тази сутрин? - Да отче, но имам актуализация на данните.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...