Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.05.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Аз лично за 2 месеца имах 2 рапидки в гумите и беше драма без резервна. Да не говорим, че поради липса на резервна ми набиха акт за 200 кинта, защото един кавал ме засече и за да не го ударя се ударих в бордюра (така я сцепих, че тая пяна и компресора към нея нищо не вършат) и оттам СБА, Армеец, КАТ и кОр за мен (ако имах резервна, щях да си я сменя на пътя и въобще да не се занимавам с каско и КАТ). Това че ти за 12 год. нямаш спукана гума, не означава, че и другите ще имаме същия късмет.
  2. 2 точки
    щом в софия няма не можеш да намериш читав майстор, смятай какво е положението в провинцията. Специално за моя проблем и двамата майстори които казват че е от дюза не дават гаранция че ако изхарча 600-700лв шума ще изчезне, всички са на проба грешка, затова реших до като върви колата няма да им я давам в ръцете.
  3. 2 точки
    Да се включа и аз в темата. Реших да потърся Фена ,тъй като след многото планирани интервенции по Харвито в родния град (пълно обслужване, сменен съединител и лагери -по думите на майстора и още много други ремонтчета ) колата не беше това което очаквах. Та закарах колата на Фена за ремонт на кутията, смяна ангренаж и пълна инспекция . Всичко нужно беше отремонтирано и подменено. Крайния резултат. Харвито е в състояние, което почти три години се мъчехме да докараме в Бургас. Двигателя работи много по тихо и без никакви паразитни шумове, няма го вече прословутото румолене в кутията, скоростите влизат перфектно и мазно. Изчезна и друг проблем,за който не бях споменал на Фена и не бях се подготвил за такъв ремонт сега -а именно горенето на масло.Бях свикнал след шофиране особено на магистрала да ми пада нивото по щеката. За голямо учудване, като се прибрах в Бургас, а си я пържих по магистралата -маслото не беше мръднало от максимума. И всичко това от семерингите на колянов и разпределителен вал. Наред с другите сменени части спомена Фена че са протекли и ги е сменил,но не очаквах такъв ефект. Голямо Благодаря Ванко за всичко направено по автомобила ми ! Наистина останах много доволен от ремонта и приятелското отношение!
  4. 1 точка
    Предполагам може да бъде полезно за всички настоящи и бъдещи собственици дори и след години (търси се по-лесно с Ctrl + F отколкото по страниците на книжката 😉) Първа част Втора част Може да си ги свалите. P.S. Качих ги в google drive, защото ми дава грешка докато ги качва директно във форума. Не знам дали са прекалено големи или е нещо друго. Ако някой може да ги директно във форума мисля, че би било по-добре. Не знам какво се бърка при мен
  5. 1 точка
    Темата е стара, но може да помогна на някой друг. Имах същия проблем със Сивика. Оказа се счупена ръка на моторчето превключващо от топло на студено. Старо моторче ( може и неработещо ) от Сивик с десен волан ( различни са по принцип ) - маха се напитата ръка на здравото и се слага на вашето/ Набита е грубо казано, може да е била лепена някога но с права отверка и леко завъртане м/у ръката и тялото на моторчето си излиза
  6. 1 точка
    И аз да обновя малко темата, с моят Gold MK7.5 и какво мисля за избора си (както на кола, така и да си взема нова такава) Финаносва част Колко струва една кола ? Или по-точно, колко НИ е струвала една кола ? Това е сумата, която сме дали по време на притежанието на дадената кола (което включва абсолютно всичко - консумативи, лизингови вноски, ако има такива, гориво, гуми, застраховки, ремонти) минус сумата, която сме получили при продажбата й, след края на притежанието. Аз бих искал да дам възможно най-малко първоначално, и да взема възможно най-много след края на притежанието. Предполагам всеки би искал. Ето как: 1. Да е марка/модел, който по принцип държи по-висока цена и не се обезценява рязко (френските са пример за бързо обезценяване) 2. Фейслифтови коли, които им остават още 1-2 години "живот", преди да бъдат сменени 2а. "Детските" им болести са изчистени + отстранени неизправности по купе/окачване/сглобки (тракания на пластмаси и тн) 2б. Представителствата правят по-добри отстъпки (20% в моя случай), което намалява първоначалното обезценяване. 2с. На вторичния пазар тези коли държат по-висока цена, заради точка 2а Минусът на тази "тактика" е, че не карате най-новото (въпреки че е нова кола) и не сте уникални на пътя. За не малко хора това е голям минус, за мен изобщо не е фактор. Но за сметка на това обезцянването на чисто новите модели, след 3-4 години, е умопромрачително. Двигател и трансмисия Двигателят е 1.5л, 150к, 250нм с Cyllinder on demand технология. Това означава, че когато не се нуждае от цялата работоспособност на двигателя, само 2 цилиндъра работят. В реалния живот това се наблюдава като буквално се гали педала на газта, на равен път, когато колата се движи по инерция без да се дава газ, и когато се движи по наклон надолу с лека газ. Трансмисията е 7DSG. Поведение на пътя Колата е с гуми 205/55/16. Базата ми за сравнение е Акорд 8 2.2 dtec, на 225/50/17. Комфортът е много добър, колата се справя прекрасно с неравонсти и дупки. Аз я усещам по-комфортна от Акорда. Ежедневно карам по павета с неравности (4км), колата се държи чудесно. Шумоизолацията е на ниво. По магистрала е по-безшумна от Акорда. "Замерял" съм шума с app от Google Play Store, Акорда беше с 2 децибела по-шумен, ако може да се разчита на този апп. В колата става по-шумно след 190км/ч, което в БГ по принцип не е позволено и съм го правил с цел тестове. Също така, въпреки по-късото междуосие и по-тесни гуми, колата я чувствам стабилна колкото акорда на тези скорости. Едно от нещата, които много ми харесаха първият път като карах Акорда, беше колко "залепена" я усещах в завоите. В Голфа се усеща по същия начин, дори една идея по-добре, заради по-малкото килограми и системата, която симулира limited slip differential на предния мост. При подаване на газ в завой колата много приятно се "мушка" в завоя, даже се получава усещане за леко излизане на задницата, което не знам дали може при предно предаване и може да си въобразявам. Динамика Колата е същите коне като Акорда, но е по-лека, и е автомат. Усеща се много пъргава(*). Единственият минус е, че този двигател за тези гуми е малко силен, защото дори и при вече 30-40 км/ч и "залепяне" на педала за газта до пода, колата пак превърта гуми и се включва тракшън контрола. До колкото съм чел, този "проблем" се отсранява със 17ки на 225 широчина, но за мен е безмислено да давам пари за гуми+джанти за такова нещо. Изпреварванията са много лесни, колата набира доста бързо от 70-80км/ч до 100-120км/ч, но тук трябва да отбележа, че до сега тези неща са правени само с 2ма човека в купето + багаж. (*) - Акорда съм го карал и с евтин дизел (от големите вериги), както и с премиум такъв. Разлика никога не съм усещал. Не е така обаче с Голфа. Аз усещам огрмона разлика между евтин бензин, и Shell Racing 100. Толкова голяма, че колата я карам само с втория. С евтин бензин (от различни бензиностанции, включително Шел), колата се чувства мудна, даже се усеща едно придърпване на по-ниски обороти и скорости. Това със 100 Racing го няма. Разход Градското е много зависимо от темепратурата. Въпреки че колата загрява иключително бързо (до 10 минути в -15 температура), при студено време градско може да даде разход 11-13 в задръствания. При нормална темепратура, в задръствания, разхода е 8-10, в зависимост колко я настъпвам. Без задръствания, с умерен трафик, е 6-8. Извънградско, разхода е между 5 и 6.5, в зависимост от това дали се кара по магистрала или не. Пробег София - Атина - София върна разход 6, с каране по ограниченията в Гърция (120-130), и 150 в БГ. Екстри Чудех се дали да пиша за екстрите, реших да спомена тези, които наистина ме изненадаха приятно 1. Автоматична "ръчна" спирачка - С нея колата ти автоматично "държи" спирачката натисната, след като колата спре (примерно на светофар). Звучи простовато, но пък на мен много ми харесва. Мисля, че почти всички нови коли го имат това. 2. Адаптивен круиз контрол - Очаквах това да го ползвам само на магистрала. И го ползвам там, но тази екстра най-много впечатлява в междуградско каране, по еднолентов път със засилен трафик. Най-добрият пример е кресненско дефиле или по-точно липсвашият участък на магистрала Струма. Колата я слагам да е на "най-близаката" дистанция от преден автомобил, слагам го на 90км/ч (въпреки че рядко се вдига над 70) и колата си ускорява и спира сама. Ако спре изцяло, трябва само да се натисне леко педала на газта да тръгне, и пак всичко сама си прави. Уникална за мен екстра ! Работи идеално и в София на околовръстния път, където е еднолентов. 3. Старт-стоп система - Лично на мен ми харесва колата ми да спира на светофар. Заради адаптивния круиз контрол, посредством радара, колата вижда кога тази пред нея тръгва, и си включва двигателя без да те чака ти да натиснеш нещо. Работи много добре. 4. Музика - Музиката в Голфа, по моите скромни критерии, е много добра. Няма "премиум" озвучение, има 8 говорителя (entry level голф е с 4, ама май всичките ги дават с 8 вече) и се чува много по-добре от Шкода Октавия или Хонда Сивик. В англисйки форуми четох, че дори било по-добре от Ауди А4, но то това е разбираемо, този тип коли си правят парите от екстри. Android Auto Слагам отделен отдел за това, защото то бе една от основните причини да си взема нова кола, или по-точно не бих си взел нова кола, без Android Auto support. Android Auto просто променя колата като продукт, като средство за работа и пътуване. Може да се ползва Google Maps, Waze, което работи по-добре от премиум системите на Mercedes/BMW/Audi, които освен, че струват 5-6к лева, ами имат и годишна такса от порядъка на 1200 евро (поне в Германия), ами и е и безплатно. Покзва къде има задръствания, камери, полицаи и намира алтернативни маршрути. Допълнитъелно на това ги има всичките музикални платформи (аз ползвам Spotify), можеш да гледаш времето, да си четеш съобщенията, или колата ти да ти ги чете. Андроид Ауто се интегрира с говорителите и микрофоните на колата, следователно може да й говорите. Можете да й диктувате съобщение, което да прати, можете да й поискате определена песен, която да ви пусне по Spotify, можете да й кажете дестинация, до която да настори навигацията. Аз примерно си купих смарт крушка за вкъщи. Ако си сложите крушката в хоридора, можете докато паркирате да кажете на колта да ви запали крушката в коридора, та като си отключите да ви е светло. Или пък в гаража, ако имате такъв. Най-хубавото е, че това е безплатно, и го има в повечето коли, дори и Дачия. Та дори на една Дачия можете да й кажете да ви светва крушка Естествено всичко това го прави телефона ви, но през интерфейса на колата. Заключение Колата е на 8200 км за 5 месеца. За това време съм доволен и със сигурност ми харесва повече от Акорда. Само багажникът е по-малък. Харесва ми "спокойствието", че карам нова кола и вероятността да ме остави на пътя е много малка. След 2-3 години като се разделя с нея ще разбера дали си е заслужавала инвестицията, и колко реално съм платил за удоволствието. Ако някой има въпроси, нека да пита.
  7. 1 точка
    При мен така се е получило. Бутилката е 30-35л. забирал съм макс 31-32л. и стигат за около 220 - 330 км. според зависи.
  8. 1 точка
    Хубаво даваш акъл,ама тоя монтаж може да мине преглед само в Горно Нанадолнище...:). Идеята на тези гофри е като се пръсне нивомера ,газта да излезе през тях извън купето.При теб са монтирани само за парлама.Там се монтират скоби...трябва да имаш щутцери и в багажника и да се уплътнят идеално... Я да видим ползите от бойлера написани подред: 1.Забранена за ползване в половината ЕС.по гореописаните причини.Никога не може да се осигури дебит за изтичане на много газ за кратко време извън колата.Гофрите стареят и се късат.Трябва да се подменят на всеки 2 години.Под налягане се пръскат и пълнят колата с много газ.Това е невъзможно да се случи при тороидална бутилка.Там отвора в пода е 60мм. 2.Добавено 75кг живо тегло в задната част на автомобила.Защо това е проблем? Пружините са смачкани,нарушава се баланса на спирачното усилие, 3. Камшичен удар при всеки завой.Газта винаги се намира в равновесно състояние течна/изпарена фаза в зависимост от тепературата.Вътре няма сепаратори и при конкретния монтаж имаш люшкане на течната фаза в двата края .Това се усеща с задника на всяка рязка маневра. 4.Шумен нивомер.При полупразна бутилка нивомера трака на всяка дупка.По последни статистики дупките са на всеки 1 метър 5 .Висок център на тежестта.Разликата в монтажите е 40 см. При критичен завой задницата се мъчи да отлепи предницата от пътя и то с удар. 6.Конденз в купето.При зареждане бутилката кондензира влагата в околния въздух.Това всичкото вода ти капе в багажника на мокета.Дъното след време гние ако не се вземат мерки. Та като се замислиш по добре да си купиш нови гуми и да изхвърлиш бойлера...
  9. 0 точки
    И какъв е проблема да си носиш резервната в багажника, дори може да не и фиксираш мястото и пак ще заема по малко място от бойлера отзад, и пак ще си по спокоен при случка. Аз например дори не шофирам с резервна гума, първо си имам оригинален комплект с компресор и пяна, за всякакви такива случаи, отделно ако нося патерицата, то тва се случва при пътувания на далечни разстояния, през останалото време е заеб*на в мазата. Не знам колко гуми сте пукали, и къде карате, за 12 години аз съм пукнал 1 гума, и то си беше моя грешка, разбира се говорим за гуми, които се сменят на 4 сезона, а не се карат криви и изтъркани докато се случи лошото. В крайна сметка всеки си преценява, просто явно аз не виждам логика в избора на някои колеги.
  10. 0 точки
    Здравей Чавдаре, Включвам се и аз: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: Honda Manual Transmission Fluid 0.946 L 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1х4L Стойност на поръчката: (2*13.95+1*25.96)*0,95*1,9675 = 101 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: -чрез куриер до офис на Еконт експрес - офис Турбо, Шумен ул. Оборище №6.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    При 1.5 TSI ACT се изключват винаги само вътрешните два цилиндъра. Това може да се случи само от 1400 до 4000 об/мин. и скорост до 130км/ч. На неактивните цилиндри клапаните са постоянно затворени.
  13. 0 точки
    Колеги вчера не успях за Еконта, но нещата вече са изпратени - утре ще са по офисите. За който ще получава лично, да има предвид, че утре съм отпуска и след днес съм на линия чак понеделник.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Не мога да редактирам, ново мнение. Заех се малко по-сериозно и успях да преведа що годе адекватно Сертификата, след което да сравня празните полета от големия талон с наличните данни от сертификата. Останах доста изненадан, защото около половината числа в Сертификата е можело да бъдат написани и в талона. Самият талон щеше да изглежда пълен, а не както сега - само звездички на празните места. Прикачвам го, на който му е интересно може да види колко много неща са пропуснати. Написал съм срещу всяко поле на кое поле от талона отговаря. От цялото това нещо, са ми вписали единствено 46.1 - категорията Евро 4, и то защото я пише на отделен лист, преведен на български. А аз им нося документ от представтелството, написан на официален език на ЕС, подписан и подпечатан, с всички данни. За който съм платил 40 лв. Сертификата го има в мнение 169: Ега пукнат всичките хрантутници там!!! Сега ще си напиша жалбата и ще чакам "от умрел писмо".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...