Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.07.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Въобще не съм се сетил да видя колко източваме. Между другото колата беше вдигната и като нищо може да сме източили повечко масло. Утре ще и долея 200-300 грама.
  2. 2 точки
    Аз сипвам 4.6 литра при смяна на маслото. Всичко зависи от това колко си източил.
  3. 1 точка
    Двата бутона са направени да имат двойна функция. Горният с надписи RES/ACCEL, което е съкратено от RESUME/ACCELERATE е връщане към последно зададената скорост/увеличаване на скоростта. Долният с надпис DECEL/SET, съкратено от DECELERATE/SET е намаляване на скоростта/задаване на скорост. В зависимост дали има зададена скорост или не, бутоните работят различно. Ако няма все още зададена скорост, горният бутон не прави нищо, освен да изпише съобщение ACC OFF. Ако е имало зададена скорост, но например е натисната спирачка и автопилотът е преустановен, тогава чрез горния бутон може да се върне последно зададената скорост. Долният бутон е ясен
  4. 1 точка
    Същия филм го играх днеска. От известно време взеха да влизат малко трудно скоростите, хеле като позагрее. Погледнах течността в казанчето на съединтеля - като боза. Викам си ще сменя течността. Почнах с вакум да изсмуквам от долната помпа - направо лайна текат. И понеже бавно става реших с натикане на съединителя да изкарвам течноста. Помощник - щерката на 14 години уж спазва инструкциите но по едно време вика тате падна педала долу. Пробвах аз няколко пъти да го издърпвам и натискам но не прави налягане. Сетих се за темата на колегата. Свалих горната помпа, ако знаеш къде е шплента да го извадиш лесна работа, ако не псуваш японеца дето от толкова място е заврял единия болт под кутията с предпазителите. Помпата пълна яко с кал, пружината корозила на места, здрава иначе. Почистих всичко, реших да разтегля леко пружината за да я върна както си е била едно време и веднага се скъса. Очаквано. Направих нова от една пружина от уред за правене на мускули от социализма - две дръжки на които закачваш до 5 пружини и ги дърпаш. Диаметъра и същия, само в долната част я свих да пасне на буталцето. Долната помпа само почистих, и тя беше пълна с ръжда ли е или някаква гняс, такава боза за пръв път виждам. Пружината я разтеглих малко, няма проблем, здрава е и е лъскава за разлика от горната. Сглобяване, обезвъздуших и всичко е ОК, скоростите влизат като пирон в кисело мляко. Има нещо не наред в тази система как става тази боза вътре недоумявам.
  5. 1 точка
    Жега е - антифризът денонощно не пада под 30 гр. та и маслото е по-течливо и по-бързо ляга в картера. Виж нивото минутка след гасенето.
  6. 1 точка
    Приятелю, като гледаш картинки в гугл, трябва да разбираш, какво виждаш. Аз виждам, че кутията няма капак. На първата снимка, която си качил, най-отгоре е показана лицевата й страна. На всички останали картинки е показано дъното на кутията. Капака, през който сменяваш предпазители е монтиран на долната част на таблото, тази около и под волана. На снимката в пост #1 тази част е махната. Под този панел, хоризонтално над педалите трябва да има друг капак. Не съм сигурен, дали точно този е за crv 3 но е нещо такова. На английски е "2012 HONDA CR-V INSTRUMENT DRIVERS DASH PANEL LOWER COVER"
  7. 1 точка
    Няма невъзможни неща, но най- вероятно на твоята кола дросела е с жило следователно ще ти е много трудно да намериш дросел с две жила (едното за газта, другото за темпомата). Отделно компютъра следи за спирачката и съединителя, които при натискане спират действието на "темпомата" т.е. като за начало трябва да провериш дали имаш датчици на съединителя и на спирачката. На спирачката трябва да е с 4 пина на буксата. От там нататък си мисля, че окабеляването ще е различно! Има се продават "универсални" темпомати, но при тях има доста неясноти относно монтажа. Като обобщение: Аз лично не бих се вкарал в тоя филм!
  8. 1 точка
    Да. Това оказва огромно влияние за доброто състояние на маслото. Но и двигателят ти е в перфектно състояние. Не му навирай разни измислени добавки, а ползвай само качествено масло и филтри, сменяй ги навреме и тоя двигател ще стане "милионник".
  9. 1 точка
    Прибирам се след работа вкъщи. На входа залепена бележка: "Скъпи съседи! Днес около 9 и половина сутринта при входната врата са загубени 20 лева. Ако някой ги е намерил, моля ви да ги занесе в апартамент 76 на Антония Петрова. Пенсията и́ е 450 лева." Приготвям 20 лева и се качвам до апартамента. Отваря ми симпатична бабка и при вида на парите, които и́ подавам, се хвърля да ме прегръща сияеща от радост. Започна да ми разказва: "Излезнах на пазар. Когато се прибирах си извадих ключовете и вероятно тогава съм загубила парите." Но! Отказа категорично да вземе парите! Оказа се, че за последните два часа, аз съм шестият човек, който е "намерил" нейните пари. Ивайло Томов Да живее човещината!
  10. 1 точка
    Комши, тука вече сложно, ще намериш повече хора от северозапада, по-добре пробвай фейсбукчето там има група Honda Fan Club-North West Bulgaria, там повече хора си пишеме и движиме...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...