Същия филм го играх днеска. От известно време взеха да влизат малко трудно скоростите, хеле като позагрее. Погледнах течността в казанчето на съединтеля - като боза. Викам си ще сменя течността. Почнах с вакум да изсмуквам от долната помпа - направо лайна текат. И понеже бавно става реших с натикане на съединителя да изкарвам течноста. Помощник - щерката на 14 години уж спазва инструкциите но по едно време вика тате падна педала долу. Пробвах аз няколко пъти да го издърпвам и натискам но не прави налягане. Сетих се за темата на колегата.
Свалих горната помпа, ако знаеш къде е шплента да го извадиш лесна работа, ако не псуваш японеца дето от толкова място е заврял единия болт под кутията с предпазителите. Помпата пълна яко с кал, пружината корозила на места, здрава иначе. Почистих всичко, реших да разтегля леко пружината за да я върна както си е била едно време и веднага се скъса. Очаквано. Направих нова от една пружина от уред за правене на мускули от социализма - две дръжки на които закачваш до 5 пружини и ги дърпаш. Диаметъра и същия, само в долната част я свих да пасне на буталцето.
Долната помпа само почистих, и тя беше пълна с ръжда ли е или някаква гняс, такава боза за пръв път виждам. Пружината я разтеглих малко, няма проблем, здрава е и е лъскава за разлика от горната.
Сглобяване, обезвъздуших и всичко е ОК, скоростите влизат като пирон в кисело мляко. Има нещо не наред в тази система как става тази боза вътре недоумявам.