Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.07.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Да. Това бе кратка пробна фотосесийка, "от ръка", но комплектът от 2-че червени са обещаваща концепция за "Лаконичната срещу Бруталната". Те ти няколко кадъра от камерата на синковеца. Все пак, оптиката си е оптика и то без заигравки с пост обработка. Но като финализираш 4-ката, ще има нови.
  2. 2 точки
    Вече съм в Стрелча. В Айтоския проход се престраших и включих на S. При избор на предавка, заедно с нея светна и "м", примерно "м4". Това май вече означава ръчен режим. И наистина всичко е като компютър. Предавките нагоре си сменях аз. До 85-90 км/ч, държеше 4-та и превключих на 5-та. По аналогия с ръчната кутия. Може би трябваше някъде да натисна още малко за да видя какво ще стане, ама в прохода къде да вдигнеш повече . Оборотите отидоха някъде между 2500 и 3000. Мисля че така беше. В един момент трябваше по рязко да спра ( бях на 3-та ), заради една костенурка и просто изключих че съм на S. Като погледнах, колата сама беше свалила на 1-ва скорост. Всъщност нагоре си ги превключвах аз защото почваше да ръмжи повече. Ха... живот и здраве на връщане ще я оставя да видя дали няма да превключи сама нагоре. Ако събера смелост де... . Да когато за първи път караш автомат е така. Първите дни левия крак отиде на два пъти на спирачката и добре че зад мен нямаше никой и коланите са автоматични. Сега вече си кротува в ъгъла . Та така де. Благодаря за насоките на всички! Уточнение - И да, за да излезеш от ръчен режим когато си на S след като си чукнал някое от перата, трябва да минеш на D. А за нещо неестествено - при тръгване, когато колата е стояла ( примерно една вечер ), като превключвам от P на D при тръгване, понякога се усеща едно слабо ритане, а понякога даже гледам дали свети D, защото не се усеща нищо. И при двата случая спирачката си я държа натисната. Иначе в движение изобщо не усещам кога се сменят скоростите ( дано така да си и занапред ).
  3. 2 точки
    Посрещнах слънцето (от терасата), па по ладовина заведохме подопечните в автопарка ни да им сменят маслото, че денем става джулан МОРнинг. Да им е честита новата лятна година. Който слушка - папка.
  4. 2 точки
    Малко мръсни, но ще има скоро и след….
  5. 1 точка
    Ще останеш очарован, най голямата екстра която може да има един автомобил това е АТ.
  6. 1 точка
    По първото - "м" ти показва, че вече си в механичен режим а не в автоматичен. По второто - така се получава когато не се изчака достатъчно да загрее мотора реципрочно кутията а палиш и след минута включваш. По третото - Точно така трябва да работи (дано). Ей тук по долу можеш да прочетеш при колегите как е, АТето е същото.
  7. 1 точка
    Това излиза при мен - нативно, пила и синусоида отгоре надолу, но първоначалния скан е малък и не се получава много отчетливо. Нека колегата Дандилов го направи и да се изкаже по капките.
  8. 1 точка
    https://www.youtube.com/watch?v=ZPYimKmxW0g&list=RDZPYimKmxW0g&start_radio=1
  9. 1 точка
    VTC (ванос) колела на склад: Дефазаторите са оригинални на Хонда 14310R40A02 - колело за K24Z - 335 лв. 14310RBB003 - колело за K24A - 366 лв. 14310RBC003 - колело за K20A - 390 лв. 143105BYH01 - колело за L15B - 390 лв.
  10. 1 точка
    Здравейте. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (60.95)*2.15 = 131.05 лв Начин на плащане-наложен платеж по Спиди офис - Железник Стара Загора.получател -Валентин Митев Вълков.тел 0887607381
  11. 1 точка
    От всичко което колегата farscape пише виждам, че автомата му е в много добро състояние (нека). Колегата трябва да знае, че няма как да му се обяснят всичките функции които предлага и ще се наложи да си ги открива сам, ако има нещо неестествено което го притеснява и му прави лошо впечатление нека пише ще помагаме с каквото може. За режим S до колкото знам един път пипнеш ли перата продължаваш само с тях, екуто ще се намеси само ако прецени, че прекаляваш с агресията тоест не можеш да го излъжеш. Не го твърдя със сигурност но някъде май го четох но беше доста отдавна.
  12. 1 точка
    При опция D колата сама решава кога да те изкара от ръчния режим при спокоен стил на каране. При опция S (спорт) имаш пълен контрол над скоростите. Като защита сама ги сменя на долу, когато оборотите на двигателя паднат под минимума на зададената предавка при намаляне на скоростта, но при ускорение ти си ги качваш ръчно и гледай да не е постоянно в червеното. Кутията има достатъчно защити за да работи добре под всякакъв натиск. Друг плюс е ускорението при възстановяването на зададената скорост при круиз контрола. Акорда набира плавно, докато при повечето автомобили скоростта до зададената стойност се достига чрез "газ до ламарината" Ако нямаш възможност да изкарваш колата всеки месец на магистрала, карай поне веднъж извънградско в продължение на 10-15мин на 3000+ оборота. От миналата тема сподели, че си спокоен шофьор, но от време на време тоя дизел иска скорост и обороти. В противен случай има голяма вероятност следващата ти тема да е какъв е този знак. Ако не си махнал DPF-a де. Акорда по никакъв начин не сигнализира, че е в режим на регенерация и няколко пъти ако я прекъснеш (изгасиш колата) се запушва. Само градското каране също го запушва. Разгледай ръководството. Ще откриеш неща, които дори не предполагаш че съществуват. При Drive няма особена разлика в боравенето. При рязкото натискане има забавяне при понижаването на предавките и "захапва" да речем от 3000 оборота на долната предавка. За това писах в другата тема че е "тромава". При спортния режим е малко по адекватна, но там основен фактор за набирането са високите обороти. Лично неангажиращо мнение
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    https://www.coxmotorparts.co.uk/product/honda-shop/honda-cr-v/2013-2018-cr-v/2013-cr-v-accessories/genuine-honda-cr-v-roof-rails-2013/ доставката през гъбко, но те вече не работят с UK. има решение с GGBG. Провери все пак.
  15. 1 точка
    https://www.youtube.com/watch?v=TH6r0GtuKMA&list=RDTH6r0GtuKMA&start_radio=1
  16. 1 точка
    Абее, още доубива малките мотори. Икономията е майка на мизерията.
  17. 1 точка
    Ако има сериозни проблеми е задължително.Ако е за профилактика 3 литра са достатъчни или колкото източиш ,толкова доливаш.
  18. 0 точки
    Вчера викам айде да го пусна. Успях да изтърпя това зелено извращение точно половин ден. Все едно си и сложил тапа на гъза.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...