Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.05.2025 in all areas

  1. 1 точка
    колко бързо изравни наляганията след спиране? Симптомите не са за липса на фреон. Високото налягане на нагнетяване значи проблем с кондензацията, което може да е от не едно, или 2 неща. Щом сега вдига 25 бара, си представям лятото какво ще е. Запушен кондензатор, виж как е също и дехидратора, той ако е задънен пак става така, но лесно се хваща, защото замръзва. Много масло в системата също може да е.
  2. 1 точка
    При теб, явно, изключва по налягане, аз не бих асоциирал проблема с някоя от темите. Ходи да ти ги презаредят и без друго си е хубаво, ако не е пипан дълго време.
  3. 1 точка
    По-добре си вземи масло с повече органичен молибден. И двете присадки имат еднаква роля, просто волфрамът притежава по-добри качества, които трудно ще оползотвориш при евридейка. Ако толкова държиш на добавки, сипи си на Бардал фюлерина, там вече нещата са доста широкоспектърни, като освен антифрикционни, имат и антиоксидантни свойства и др.(няма да навлизам в подробности), което е най-важното качество, което търсим, за да може маслото да запази свойствата си по-дълго време.
  4. 1 точка
    Пълен ребилд на стартера няма да е излишен. Може и контактите на соленоида, които затварят силовата ел. верига на стартера, да са нагорели.
  5. 1 точка
    Значи не е от релетата.При бутане запали и след това си върти като пушка.Най вероятно е стартер (четки)
  6. 1 точка
    1284 единици волфрам в 5 литра масло е огромна доза! Обикновено в рецептурата на масла присъства в количество 100 - 150 единици. Не знам и какво съединение на волфрама са нахакали Лики Моли и какви други пълнители, в тая добавка... Иначе има малко естери ималко AN. https://oil-club.de/index.php?thread/8587-liqui-moly-molygen-motor-protect-1015/&postID=425523#post425523 Но,
  7. 1 точка
    Не се занимавай. Каквоти и да постигнеш ще бъде офлайн карта която на всичкото отгоре бързо ще стане out of date дори да успееш да я ъпдейтнеш. Аз смених посоката след горния ми пост. Насочих се към инсталация на Android Auto на оригиналната медия и нещата се получиха сравнително успешно имайки предвид, че не е предвидено като цяло да има такова нещо. Получаваш онлайн карта било то Waze или Google Maps и Spotify си работи без проблеми.
  8. 1 точка
    "Патерица" се слага винаги на заднита ос, независимо с какво предаване е колата. Ако е спукана предна, задната се мести отпред и си забиваш "патерицата" отзад. Контрола на автомобила е от завиващите колела, а не от задвижващите!!! Щом колата има "патерица", означава, че става на всички колела (предни или задни).
  9. 1 точка
    Ами високо е, май при над 25бара пресостата изключва. Какво ти казаха от сервиза?
  10. 1 точка
    Дори и да е тествано едва ли може да каже къв е ефекта,субективно е дали здрав мотор е станал по-тих. За проблемен подобни добавки при определени ситуации дават резултат но временно.
  11. 1 точка
    Като гледам твоята кола е преди фейслифта, а моята е след него. Разликата в радиото е, че моето е с диск, а преди фейса е с касетка. Другото е, че Bose (като моето) с усилвател и бас в багажника май слагат само в по-високите нива на оборудване, а твоята като гледам е от по-постните. Проблемът е, че тази марка е със специфични букси и не знам дали/как се преправя за коли с обикновена аудиосистема. Иначе за чейнджъра съм писал в темата ми "Моите Акорди". Като цяло не е голяма философия - човек без опит го инсталира за една бира време
  12. 1 точка
    @Nikito82 Цитат: "The difference between ZFR6K-11 and ZFR6K-11S spark plugs is the presence of a resistor in the 11S model. The "S" designation indicates that the ZFR6K-11S has a resistor built in, which helps reduce electrical noise and improve ignition system performance. The ZFR6K-11 does not have a resistor."
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Карайте си бричките ,лошо няма, масло на често и това е пенсионери..
  15. 1 точка
    Почти година не съм писал, но пък има защо. В началото на лятото започна да мига чекът на двигателя. Оказа се,че е заради загуба в компресията в 4-ти цилиндър. Причината се вижда на снимката. Цената на ремонта е съизмерима с покупната цена на конкретния екземпляр, но няколко ПЪТИ по-ниска от тази на негов достоен заместник. Мислих, мислих и реших, че ще си карам още шестичката, а със спестените пари ще сложа газ. Тъй като газ, нафта и чалга принципно не понасям, купих една въшка, чийто разход на бензин е съизмерим с този на Хондата на газ, взех я на цената на газов инжекцион и в същото време (почти) не страдах докато съживяват Акорда. Оказа се, че последното не е много лесна задача. Колата вече е стара и някои части се чакаха 20+ дни. За момента е сглобена и в бойна готовност. Мисля, че няма какво повече да искам от тая кола, освен да ме вози както го прави в последните 5 години. Въшката мисля да си я запазя засега. Състоянието Й е повече от прилично, пък и е по-нова от Акорда
  16. 1 точка
    Ех, ако бяха сложили на точното място 1 отворче с пласмасова околожка, колко добре би било за сервизен достъп.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Акорд 8 ген., 2.0 бензин и ръчка харчи под 7 извънградско. И интериора си е много качествен, на фона на новите коли в момента с евтини и корави пластмаси.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...