Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.05.2025 in Мнения
-
3 точкиИ Делфи да сложиш, като са наред апаратите, раздвижени и смазани, сменена течност и прилични накладки, всичко ще е наред. Дупчени/нарязани дискове ядат по-бързо накладките и като цяло ако си ги сменяш сам е ок ама ако ходиш на сервиз, не точно. Отделно с времето, по тия дупчици се получават леки пукнатини в зависимост как си карал и дали си го прегрявал доста. За мен плътният диск е по-доброто решение за стрийт кола.
-
2 точкиЗдравейте колеги, да не отварям нова тема ще пиша тук.. Звъннаха ми вчера от Honda Нидерландия, понеже имало някакъв бюлетин и recall за горивната ми помпа, та ме канят да ми я сменят безплатно и ми записаха час.. за средата на юни.. Това е за ваша информация, незнам дали е за всички ширини или регионално.
-
1 точкаОт доста време имах едно тракане/чукане при каране по дребни неравности като павета, черни и чакълени пътища. Многократно съм изследвал окачването в различни сервизи, но всичко изглежда здраво. Вече бях решил да започна да сменям по метода проба-грешка, но ми дойде спасителната мисъл за спирачните апарати. Тествах ги с разклащане на ръка и се оказа, че преден десен и двата задни си почукват. Проведох си кратко обучение с четене на форуми и гледане на видеа по темата и реших да действам самостоятелно. По всеобщо мнение, чукането идва от водачите и хлабината, която имат към супорта. Тази хлабина не е случайна, а служи да поеме топлинното разширение на материала, което се получава в резултат на действието на спирачния апарат. Лечението е гресиране на водачите в най-лекия вариант, подмяна на водачи в по-тежкия и най-накрая подмяна на супорта, ако леглата са разбити. Подготвих се, като купих два ремонтни комплекта - преден и заден. Разликата е, че задните водачи са малко по къси от предните. Ето така изглежда комплекта: Вече подготвен теоретически и технически, не беше сложно разглобяването и обслужването. Оказа се, че водачите ми са в много добро състояние и нямат нужда от подмяна (имам вродено нежелание да сменам здрава оригинална част), така че само ги гресирах с приложената в пликчето грес. Тествах колата при следващия ми риболов по тежки язовирски терени и чудото се случи - тракането изчезна . Колко ще е трайно времето ще покаже. Сега да обясня някои детайли - както се вижда на снимката, водачите са различни - единият е чисто метален (PIN, GUIDE), а другият с гумена втулка (PIN, LOCK). Трябва да се помни, че на предните апарати металният се монтира е отгоре, а на задните - отдолу. Има си причина да е така, но сега няма да навлизам в подробности. Трябва да се ползва специална грес за водачи или друга високотемпературна и синтетична, да не повреди гумените маншончета. Проблем е да се намерят точните ремонтни комплекти, защото се продават много видове и не е ясно кой става, кой не и кой заден, кой преден. Аз купих 4 бр. и двата ще ги връщам, защото не стават. Ето кои проверено стават: FEBEST 0174-ZRE151R-KIT - за предния апарат и QUICK BRAKE 113-1384X - за задния апарат. Това е колеги, дано да съм бил полезен!
-
1 точкаМога да кажа за тази вибрация от собствен опит: шлиците на дясната полуоска (вътрешно каре) бяха разбити - рециклирах шлиците. Вибрацията си остана - усеща се като неравности по пътя, карах с тази вибрация 3...4 години. Когато купих колата преди 8 години , смених големите тампони на долните носачи, защото бяха скъсани. При проверката на ходовата част преди година, се оказа, че пак са скъсани, но като я разглобихме се оказаха здрави, просто много омекнали. Оказа се, че и опорния лагер е разбит - смених го, смених и всички тампони на долните носачи, всичко заспа - сега е чук...
-
1 точкаДали има по-евтино от пазаруването от самия производител? Още повече, че си е от Европа и няма акцизи и мита. Аз поръчах задни и ги чакам. От сайта ми писаха да им изпратя VIN на колата за да потвърдят правилния ми избор и чак след това пуснаха пратката. Най-високия им клас е High Performance. Скрийншота е пълния комплект точно High Performance от всичко, дискове и накладки. Сам виждаш колко е крайната цена.
-
1 точкаИзтегля се всичкия фреон от системата и се отделя маслото. След това се напълва пак с фреон и масло.
-
1 точкаСезона на къпаните пешеходци! И много дъждовници без грам ориентация! Карайте с особенно внимание и давайте път на дъждовниците!
-
1 точка
-
1 точкаАбсолютни глупости, бих казал. От личен опит мога да заявя, че HIM чете и работи с всяка Хонда, независимо произхода ѝ. Не знам кое е по-лошото - че Бултрако (или на който пореден служител сте попаднали) не знаят това, или че може и да знаят, но искат да наплашат хората, които не възнамеряват да закупят кола от тях.
-
1 точка
-
1 точкаIn Honda vehicles, "SOF regeneration success" refers to a successful Diesel Particulate Filter (DPF) regeneration process. The DPF is a device that traps soot and other particulate matter from the exhaust of a diesel engine. Over time, the DPF can become clogged with soot, which can reduce engine performance and potentially cause the DPF warning light to illuminate. To prevent this, the engine management system initiates a process called regeneration, where the trapped soot is burned off at high temperatures, according to Honda Ireland. A successful SOF (or DPF) regeneration means that the soot has been effectively burned off, and the filter is clean. This is typically indicated by the DPF warning light going out.
-
1 точкаБлагодаря ще разгледам сайтовете.Да се похваля и аз с новите ми придобивки TLX е брутален🙂
-
1 точкаИ прагчето е готово. Изкормих творението на пияния тенекиджия и зачистих ръждата колкото можах. Обезмаслих праговете с газ за горене и после отново с 360° дюзата и маркуч разлях ръждопреобразувател вътре. Закърпих с ламарина 1мм да няма дупки и пръснах епоксиден грунд. https://freeimage.host/i/3SUt52n https://freeimage.host/i/3SUtX2e https://freeimage.host/i/3SUt4Yg https://freeimage.host/i/3SUthYu https://freeimage.host/i/3SUbCVp https://freeimage.host/i/3SUb5bf https://freeimage.host/i/3SUbYx4 https://freeimage.host/i/3SUbROG https://freeimage.host/i/3SUmejf https://freeimage.host/i/3SUmtCQ https://freeimage.host/i/3SUpHyg https://freeimage.host/i/3SUmU4S Утре ще налея в двата прага преваксата на Фертан, да запълни хубаво луфтовете между наварените парчета ламарина. После парафин на Новол. Следващата стъпка е кит и боя на задните калници и двете брони. П.п. Щях да забравя, че трябва да се мацне и силикон върху заварките. А върху силикона и шагрен откъм гумата.
-
1 точка
-
1 точкаПоследните 2 години засичам положителни мнения за Rotinger дискове. Дойде време да сменям задните дискове и се разрових в нета, та след като за пореден път от Аутодока си "въртят" цените всеки ден според вятъра ( избирах АТЕ) и ми писна, се регистрирах в https://en.brakecenter.rotinger.com/. Приятна изненада беше, че в търсачката им по VIN излезе всичко както трябва за автомобила ми ( Предни 300мм АТЕ, задни 260мм LUCAS). Харесах си задни със запетайки и перфорирани, че "изглеждат" по-. Предните ги смених преди 3 години с АТЕ (сега ме е яд, че ако знаех по-рано за Rotinger, щях да поръчам и тях със запетайки и перфорирани от серията им HIGH PERFORMANCE) .За почти 40000км АТЕ-то се държат прекрасно, но нямат "фешън" вид и "ръждясват" за минути на автомивката. Споделял съм във форума, че съм направил всичко по инструкции, почистване, ревизия, смазване, темпериране, че и смяна на спирачната течност и сега със задните ще бъде същото. Може би това е една от причините да нямам проблеми с изкривявания на предните дискове. Сега другите приятни изненади. За първа поръчка Ви изпращат код с 5% отстъпка (трябва да изчакате докато системата им ви прати имейла), но в момента имат промоция за собствениците на OPEL-10%, НОоооо при добавяне на код OPEL и за другите "простосмъртни" обикновени марки, ви дават 7% отстъпка и ХОП и друга изненада ... доставката ми до България излезе безплатна.
-
1 точкаТо в Търново и пеш да си, пак харчиш доста енергия, а с кола е напрАо прибиванье с тОа трафик.
-
1 точкаГрадски, така няма, какво да коментираме. Зареждаш до горе (ръба на гърловината) минаваш поне 400 км и тогава изчисляваш.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаМога да дам скромното си мнение за София. 1. Официален сервиз Бултрако София-Изток на Ботевградско шосе. Моят автомобил е купуван нов от тях и обслужван в този сервиз от първия собственик и от мен до около 150 хил. км. Плюс: приемчиците са или поне бяха много културни и отзивчиви. Уговорки и часове винаги са били спазвани. Работи се бързо. Минус: работят на конвейер - т.е. за тях си поредният клиент - а и съотношението цена/качество не е в тяхна полза. Пример: ремонт на климатика (съединител и бобина) на стойност над 1000 лева в БТ и резултат - отново развален климатик след 50 хил. км. Цена за ремонт в алтернативен сервиз - 350 лева. Мнението ми е, че за по-стари модели като моя, където не е необходим специфичен софтуер и диагностика, цените в БТ не си заслужават. Продължавам да поддържам колата с оригинални части в алтернативен сервиз и мисля, че не губя нищо. 2. Сервиз София-Изток 2 на Челопешко шосе. Това е бояджийският им сервиз. Поведението е малко непрофесионално - служителите видимо са мързеливи, мотаят се, хилят се и си подхвърлят забележки. Цените са високи. Качество на работата: Плюс: спазват деня за прием, работят чисто, без зацапан интериор, счупени щипки и т.н. Минус: портокалова кора, пропуснати елементи, на места лакът се лющи две години по-късно. Мисля, че има по-добри алтернативи.
-
1 точкаДоколкото знам Vialle са фалирали. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаТечната фаза освен цената и това, че бутилката не трябва да се изразходва наведнъж и трябва да се допълва останалото са само предимства. За 80к км не съм ходил за филтри, не ми е прекъсвана охладителната система, настройката е перфектна. И инжекторите не са на маркучета забити в колектора. Отделно колата работи точно 2 минута на бензин и минава на газ. При температури под 0-та минава на газ на 4-тата минута. Това ще рече, че и разхода на бензин е доста по-нисък в преходните сезони и зимата. Не, че е голяма разправия с обикновения инжекцион, но някак интервенции по охладителната система са си предпоставка за течове. Отделно периодично изпарителите си променят х-ките, ходи се на настройки ..... не е проблем, но все пак... Това, че в БРЦ Дружба са некомпетентни не ми хареса.... все се надявах, че са ок, но явно само егото им само е останало..... Ще видя да попрочета за Тони, но явно пак ще ида до Пловдив.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00