Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.04.2025 in all areas

  1. 1 точка
    И имай предвид, че не се сменя само веригата, а и зъбните колела, които я задвижват + обтегачи и т.н.
  2. 1 точка
    Ако имаш достатъчно дълбок "леген" за резервната, вземи си някаква гума/джанта и си готов
  3. 1 точка
    Вземете му закачете едни манометри на тоя климатик. Релета от другия край на света не са проблема.
  4. 1 точка
    https://rmsothebys.com/auctions/mi21/lots/r0003-1963-ferrari-250-gtl-berlinetta-lusso-by-scaglietti/ Ферари 250 GT Lusso е като капка разтопено слънце, превърната в автомобил. Представи си 60-те години – времето, когато стилът и скоростта се срещат в едно мечтано цяло. Това не е просто кола – това е изискано изкуство, което се движи. Всеки детайл от Lusso излъчва елегантност. Предницата ѝ е издължена и грациозна, със заоблени форми като скулптура, изваяна от вятъра. Каросерията е дело на Pininfarina – онези италиански магьосници, които създават форми, които разтапят сърца. А интериорът – меката кожа, дървеното табло, изисканите уреди – напомня за салон на стара италианска вила, пренесен на четири гуми. Под този красив капак се крие сърце – V12 двигател, който не просто ръмжи, а пее. Това е песен на мощ и финес, на скорост и изтънченост. И макар Lusso да не е състезателната кола на своето време, тя е създадена за онези, които искат да усещат пътя с всичките си сетива, не да го покоряват на всяка цена. Не случайно самият Стив Маккуин е бил неин горд собственик – защото това е кола за мъже и жени с вкус, с характер, с душа. Ferrari 250 GT Lusso не остарява. Тя е вечното свидетелство, че когато страстта срещне прецизността, се ражда легенда. 5dbb0425900e4a3e9ebab4b2-ferrari-250-gt-berlinetta-lusso-intro-share.avif
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Логично е... Просто трябва да се измери... Според мен тези втулки само улесняват слагането на джантата (центрират), да е срещу болтовете, иначе центрирането си става със стягането на гайките...
  7. 1 точка
    Външния е според джантата.
  8. 1 точка
    На една от семейните коли стопа започна да се пълни с вода и постоянно имаше конденз. Оказа се че при сваляне, някой е пропуснал да сложи точно това уплътнение. Естествено можеше да се намери само при дилъра на необосновано висока цена и месец доставка. Как импровизирах аз... От магазин за вентилационни компоненти си купих парче 30х30 микропореста гума. Изрязах го с ножицата по формите на стопа. Цялата работа ми излезе около 4лв. Важно: дебелината на този материал започва от 6мм, но е изключително мек и лесно се сплесква за това е желателно да се сложи 10мм.
  9. 1 точка
    Здравейте! Маслата пристигнаха. Част от пратките, които са с получаване чрез куриер, бяха изпратени в края на деня вчера. Днес и утре поетапно продължава сортиране и опаковане на останалите и съответно изпращане с куриери. Поръчките за лично получаване може да се взимат.
  10. 1 точка
    Не е,размених ги с друго от кутията и правеше същото.
  11. 1 точка
    Ползвай старото, нищо му няма.
  12. 1 точка
  13. 0 точки
    От нета 1 Тази свещ е от нормално работещ двигател. Изолацията на централния електрод е със светлокафяв нагар, минимални отлагания и пълно отсъствие на масло. Такъв двигател обезпечава оптимални работни показатели, разход на гориво и масло. 2 Тази свещ е извадена от двигател с повишен разход на гориво. Централния електрод е покрит с грапав черен нагар. Причина за това може да бъде обогатена гориво-въздушна смес, заради неправилна регулировка на карборатора, неизправност в системата за впръскване (датчик например), а най-баналното е задръстен въздушен филтър – първо проверете него за да не се окаже че в последствие сте ходили на майстор заради един филтър. 3 А тази свещ за разлика от предната е работила в условията на бедна гориво-въздушна смес или неправилно запалване. Цвета на електрода в този случай е от светло-сив до бял. При работата с бедна смес ефективността на двигателя пада поради това че тя се възпламенява недостатъчно бързо и работата на двигателя е неравномерна. Една от причините може да е неправилния реглаж на клапаните. 4 По изолацията на централния електрод на тази свещ ясно се виждат отлагания с червен цвят. Това се получава от по-голямото количество добавки от типа на октан-коректорите, които съдържат метали в себе си. А такъв тип добавки в по-голямо количество има в некачествените бензини или някой водачи редовно ги добавят с цел увеличаване на мощността на двигателя. Едно от свойствата на споменатите червеникави отлагания е електропроводимостта, съответно отлагането им върху изолатора води до промяна в искрообразуването, което води до нестабилна работа на двигателя. 5 На тази свещ има достатъчно забележими следи от масло, особено на резбовата част. Двигател с такива свещи след дълъг престой на паркинга работи нестабилно а от ауспуха му се наблюдава бяло-синкав дим който след загравянето на двигателя изчезва. Една от честите причини е неудовлетворителното състояние на чашките на клапаните и това води до неголям преразход на масло. 6 Тази свещ е извадена от неработещ цилиндър. Плътния слой масло смесен с неизгоряло гориво и твърди частици по електродите и изолацията на свеща говорят за сериозна неизправност с нарушаване на целостта на клапан или сегментите. Симптомите са пропадналата мощност, неравномерна работа увеличен разход на гориво и масло. Обикновено такива двигатели отиват за основен ремонт. 7 Първото което прави впечатление е липсата на централния електрод и изолацията му. Причина за такава повреда може да е продължителната работа на свеща в условията на детонация и ранно запалване на горивото или използването на бензин с по-ниско от препоръчителното октаново число. Отделен е въпроса къде е отчупилата се част от свеща, ако по някаква щастлива случайност е успяла да премине през клапаните в ауспуха значи водача е изключителен късметлия, но реално се стига до основен ремонт. 8 Черен смолист нагар на свеща говори за поизносени бутални пръстени, и/или за износено чашка на клапаните откъдето се стича масло в горивната камера. Основно се повишава разхода на масло а от ауспуха излиза сиво-син дим. Заради замърсяване на електродите и искроподаването се нарушава, което води до увеличаване на разхода на гориво. В ранен етап проблема може да бъде решен със смяна буталните пръстени, на по-късен може да се стигне и до основен ремонт. Също така при разработването на нов или двигател след основен ремонт може да се наблюдава такъв нагар до момента на напълно разработване на двигателя.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...