Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.04.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Не ми става ясно защо в темата се споменава Тойота, ама както и да е. Въпросния предпазител захранва контактния ключ/клемореда, преди да слагаш нов предпазител е добре да стигнеш до клемореда и да го огледаш дали не е поизгорял, той даже и се разглобява. Ако там всичко е наред трябва да се търси късо в някоя от веригите след клемореда. А за нов оригинален предполагам в някое представителство ще го имат, гледал съм им цените точно на тези и са сериозни, но не помня къде, по спомен някъде 15-20 еврака беше.
  2. 2 точки
    И аз вчера взех 2 тубички за Хондата и баба Мазда. 108 кинта. За 6-7км. мисля, че си е топ сделка.
  3. 1 точка
    E, щом гори, някъде нещо окъсява, не ли? Предполагам, първо трябва да се открие проблема...
  4. 1 точка
    Пост-ковид спекула, някаква диагноза е. Иначе не мисля, че проблемът ти е в релето, но ако държиш BOSCH 0 986 AH0 092. Аз съм с такова и си бачка.
  5. 1 точка
    Оригинален от тук: https://www.amayama.com/en/part/honda/38232sdaa01
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Според мен C3 масла за бензин, е излишно..
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Карай я направо в специализиран сервиз за климатици да ти проверят фреона и да сипят и масълце, може да спрат шумовете и климатикът да заработи. Явно все по-големи специалисти работят в тия сервизи и даже елементарните проверки не са нужни, за да диагностицират. Пък и защо да го правят, като може директно да си сменят части, докато налучкат. ПС: Не го пускай повече, че работа на сухо, хич не е добре за компресора, той може и за това с 300 зора да е зацепил.
  10. 1 точка
    Най-добре ходи при майстор на климатици. Ама провери все пак дали перката включва и огледай радиатора на климатика в какво състояние. Някаква защита се активира, ама дали е по-температура или по налягане, може само да се гадае.
  11. 1 точка
    Тук си прав. Всички са се учили от автодизайна на "ботуша" през предишния век, па кой колкото е научил.
  12. 1 точка
    Високо качество принтерна хартия. Мисля 80 - 100 g/m2 ли беше, що ли... Важното да е високо качество.
  13. 1 точка
    Има и грозни патета, но нека не сравняваме италиански автомобили с японски по-красота, мисля, че всеки трябва да си знае мястото 😉
  14. 1 точка
    Няма невъзможни неща, но силно вероятно да излезе много по-евтино да си вземеш друга по-скъпа със заводски климатик.
  15. 1 точка
    За Великден синковеца си дойде с колата, та минахме на "лятното гумено време". Понеже алой 15-ките са черни и челно струговани, па лакирани, но лакът тук-таме имаше демиджи - взехме мерки за реновиране. Това е "хоби кар" и се прави с подръчни средства и материали, иначе скъпо. Формата е плоска и проста кат гъбена чорба - лесно, та се отнесло. Белите тасове си ни кефят, та се взе единодушно решение и летните да станат бял мат - като тавана. Леко зашкурване + тук таме-кит / заглаждане на водна и фолиране. 20-тина леви за квадрат фолио и тва е. 491573200_9351291091662873_982379035821116499_n.mp4
  16. 1 точка
    @Mkilla До колкото разбрах, това са му новите свещи след 5000 км. Преди на сивика смених японски иридиеви NGK на 85 000км без да имам какъвто и да е проблем с тях. Просто превантивно. Жената пък изкара на Jazz-а, с Brisk Platinum, може би повече. Така, че иридиевите свещи си изкарват доста дълго, стига двигателят да е наред.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...