Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.04.2025 in all areas

  1. 2 точки
    @Mkilla До колкото разбрах, това са му новите свещи след 5000 км. Преди на сивика смених японски иридиеви NGK на 85 000км без да имам какъвто и да е проблем с тях. Просто превантивно. Жената пък изкара на Jazz-а, с Brisk Platinum, може би повече. Така, че иридиевите свещи си изкарват доста дълго, стига двигателят да е наред.
  2. 2 точки
    Колега, намери си свестен газаджия да ти я погледне. Преди това обаче си направи колата перфектна на бензин. Хубавото газово го слагаш и забравяш за него. Няма вариант ЕКУ-то на газта да променя настройките на бензиновото. При мен на хондата на газ трима е +- 0.7 . На бензин е по-висок около 1.5-2. И икономията не е минимална а едно 70% по малко пари за гориво, отделно е по екологично.
  3. 1 точка
    "Всеки сам си преценя", както казват. Аз прецених, че за мен, за моя случай, не си струва допълнителните ремонти, обслужване, бавно зареждане и опашки, смален и разхвърлян багажник, неудобство за паркиране по молове (защото съм съвестен), по-голям риск, както и други дреболии като стрелката за резервоара. И не, не са 70%, нищо че на колонката пише толкова. Да не съм карал 7 години на газ, да не знам. Сметките показват, че е максимум 40%, които ако караш 10хкм e 800лв на година. Нещата изброени горе за мен струват повече. Пак казвам - за мен, ако някой има други приоритети, нека.
  4. 1 точка
    ... чистят изостанали складови наличности. CAS№ 64742-54-7 - (30-50%) - хидрокрек група III, но някои дестилати с този номер са група II. Минерално масло 1<10% 36878-20-3 - (1<5%) - антиоксидант Друго не дават в msds-а. Какъв е остатъкът от процентите - само Лики моли си знаят.
  5. 1 точка
    Не си улучил от тях, споко. Проблемните са 2011 - 2012. За съжаление, колкото и да е здрав един мотор, няма да устои, ако някой реши да издевателства над него. Няма как да знаеш преди теб как е бил експлоатиран и обслужван. R20 наистина са много здрави, но явно нещо е ставало с твоя, преди да се озове при теб. Съвет: Закарай колата при Бранко в Русе.
  6. 1 точка
    Газовата беше A.E.B MP48. Махнах бутилката преди 2 часа, другите части ще ги разкачам по-натам. Повече не искам да и да чуя за АГУ. Не си струва неудобствата за минималната икономия.
  7. 1 точка
    Това е бизнес, има си застраховки, ще се оправят, по-скоро ще помогна на дете в нужда. Не му е изгоряла къщата, нито се е разболял от нещо. А и ако бъдем обективни, не в един и два клипа съм ги гледал да ровят в двигателния отсек с цигара в уста.
  8. 1 точка
    Христос Возкресе другарчета! Като нас - всяка сутрин телом, а денем, дано е и духом!
  9. 1 точка
    Наскоро климатикът спря да работи, при включване се чуваше само включване на перката, но без да зацепва компресорът, макар че релето си цъкаше. След малко проучване, се оказа, че релетата на Омрон имат склонността да корозират вътрешно и да правят нагари по контактните пластини, и да не правят контакт. При отваряне на релето случаят беше такъв. Днес сложих ново реле и всичко тръгна. Заместител на Оmron g8hl-h71 е Bosch 0 986 ah0 092. Така че, всеки който има проблем с климатика(без видими симптоми), първо да смени релето и след това всичко останало по веригата.
  10. 1 точка
    Здрасти. С 0W40 Yacco, но Бранко @Markony ме навика естествено. Знам, че е прав но все нещо ме мъчи да го сменя 0w20. Следващият път ще сложа маслото на Бранко да видим как ще стои и ако няма проблем...... ще слагаме таково. Разковничето е, че маслото се сменя на не повече от 7/8 000 км.
  11. 1 точка
    глупости. на тоя дросел никаква адаптация не можеш да направиш. И няма нужда след почистване да правиш каквото и да било по дросела.
  12. 0 точки
  13. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...