Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.04.2025 in all areas
-
3 точкиНаскоро климатикът спря да работи, при включване се чуваше само включване на перката, но без да зацепва компресорът, макар че релето си цъкаше. След малко проучване, се оказа, че релетата на Омрон имат склонността да корозират вътрешно и да правят нагари по контактните пластини, и да не правят контакт. При отваряне на релето случаят беше такъв. Днес сложих ново реле и всичко тръгна. Заместител на Оmron g8hl-h71 е Bosch 0 986 ah0 092. Така че, всеки който има проблем с климатика(без видими симптоми), първо да смени релето и след това всичко останало по веригата.
-
3 точкиDiana Russinova 16 ч · Път II-11, също в добро експлоатационно състояние, в момента се извършва текущ ремонт и поддръжка. Странно, вие виждате ли дупките около прясно направената кръпка? ПРОТЕСТ: 07 април 25 г. Пред съдебната палата от 8:30 и от 9:00 пред Народното събрание ПРОТЕСТ и автомобилна шествие: 12 април 2025 г. от Плевен до с. Телиш - сборен пункт в 9:00 ч. На паркинга на магазин Хоум макс Плевен и после в 10:00 в центъра на с. Телиш! СТИГА ВЕЧЕ с тези безобразия! Искаме пътища, по които да не загиваме! ПРИСЪЕДИНЕТЕ се към нас ГРАЖДАНИТЕ на България! https://www.peticiq.com/481666
-
3 точкиСияна. Едно от многото загинали деца на тази държава и единствено за семейството си. От татко и: Това е моята Сияна! Единственото ми обичано и гледано с много любов дете. Сияна беше прекрасна! Мила, добра и много красива. Нея вече я няма. Завинаги остана дете, само на 12 год. Уби я ТИР. Умря в мъки, по най-жестокия начин в ръцете на баба си на път за болницата. Толкова и беше писано да остане на тази земя. Убия я и държавата или липсата на такава. За мястото на катастрофата са подавани десетки сигнали до АПИ. Не са взети никакви мерки. Вчера по същия начин се обърнал друг ТИР. За радост без жертви. Докато снимаме с bTV Новините друг камион занася и за малко не ни помита и нас с екипа. Чист късмет! Според АПИ и мишките, които го населяват проблем няма. Дядото на Сияна главен пожарникар Георги Ламбев! Един от най-добрите в Плевен, спасил десетки хора на същия този път се бори за живота си в болница. С натрошен череп и почти без ръка. Същата ръка, с която вадеше и спасяваше хора. Каква ирония само. И да оживее Георги няма да иска да продължи. Защото обичаше внучката си повече от всичко. Както и ние нейните родители. Водача на ТИРа дори не е слязъл да помогне. Стоял в кабината, после пил кафенце. Не бил виновен. Линейката идва може би след час. Не зная. Но когато и да е дошла е нямало шанс за живот за Сияна. Водача си тръгва освободен от полицията. Благодарение на Окръжния Прокурор на Плевен го задържат. Повдигат му обвинение по най-лекия състав! Абсолютно грешно! По този състав може да се измъкне и без да лежи в затвора. Призовавам прокуратурата незабавно да промени обвинението си и да поиска от съда постоянен арест. Незабавна оставка на УС на АПИ!!! Сивия кардинал на АПИ да я поиска! Няма да ви оставя на мира! Ще го направя заради Сияна! Нямам какво да губя и не ме е страх от нищо! Вече загубих всичко! bTV, Новините на NOVA Прилагам сигнал и отговор от АПИ! Моля споделяйте! Докладът: Отговорът на държавният "орган": Инж. Йордан Вълчев – Председател на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ Образование: Инж. Вълчев е магистър инженер от Университета по архитектура, строителство и геодезия в София, специалност „Пътно строителство“. Дипломант е в специалност „Безопасност на пътното движение “. Професионална кариера: От 20 ноември 2023 г. е член на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“. Има над 22-годишен опит в проектиране на пътища, мостове и кръстовища в България, Великобритания, ОАЕ и Ямайка, както и 15-годишен опит в строителния надзор на пътни инфраструктурни обекти в България и чужбина. Работил е по строителния надзор на участъци от скоростния път Мездра – Ботевград, АМ „Струма“, АМ „Хемус“, АМ „Тракия“, Западната дъга на Софийския околовръстен път, изграждането на парк „Възраждане“ в гр. София и др. Инж. Вълчев има над 10 години опит в сферата на транспортното моделиране в градска среда и в безопасността на пътното движение. Понеже виждаме жертвите в медиите, но не и отговорните за това лица! Понеже сме пътували по тези трасета - знаем в какво състояние са! Понеже всички ние СМЕ следващите потенциални потърпевши! Поне желание да имаме и натиск за промяна на безделието? По-нежелана държава няма да получим - искаме си нашата! Позорно е някой да ни "такова" майката / децата / родата! КОЙ Е ???? Ще се намери, и "да биде съден по делата си"! НАРОДЕ - "тука ли си - там стой" ?! Дал ли си отбой, или имаш своя ВОЙ?
-
2 точки
-
1 точкаРАО няма в msds-a. А и не виждам свободни % за него. Ако има, то ще е безсмислено да се съобщава. Има разработени нови модификатори на вискозитета, които били по-стабилни и не се разпадали като старите. Мобил се хвалят, в новата си рецептура, с такива и с някакви други неща. Затова изхвърлиха от маслата си РАО, GTL и молибден, но като гледам, новите им анализи на отработки са пълна трагедия...
-
1 точкаНабуха ли са го с депресанти. Това е масло за студен климат, в топъл си заминава за норматив, имено заради PPD-то. detail.pdf Като писах, СДС-а беше наличен, сега не е, брей тия маркетинг роботи, колко са бързи. https://lubricants.catalog.totalenergies.com/catalog-za/en_UK/trr_quartz-ineo-xtra-long-life-0w-20
-
1 точкаТи погледна ли му СДС-а. https://lubricants.catalog.totalenergies.com/catalog-za/en_UK/trr_quartz-ineo-xtra-long-life-0w-20 Това си е класическа минералка до 6-о коляно, стръв за пингвини у сибир.
-
1 точкаЕдно масло, което заслужава внимание, -66° температура на загуба на течливост. Това може да се постигне само с 4 и 5 групи. quartz xtra ll 0w20 1l-gb.pdf
-
1 точкаНамерих че имало и преден датчик за нивото, поръчах някаква универсална биалетка, ще видя как ще се справя с началното установяване на нивото на фаровете.
-
1 точкаСпортното подразделение Honda Racing Corporation разпродава като сувенири, части от двигателя Honda RA100E, монтиран в болида McLaren, с който Айртон Сена спечели шампионата на Формула 1 през 1990 година.
-
1 точка
-
1 точкаМоят колега, както и аз сме с КВ1 и там има само 1 правилен размер, За Акорди не съм гледал.
-
1 точка
-
1 точкаhttps://ibb.co/hFB64CJt https://ibb.co/xvW534y https://ibb.co/6cjKgSYT https://ibb.co/jZDFpyWw Грубо около 3см разлика между праговете. 2см отпред мисля ще е добре. Тамън да се позапази центъра на тежестта.
-
1 точка"Стопанина" пътната мрежа е до толкова стопанин, че да събира пътни такси за ползването им. Аз пътувайки из страната видам всякакви абсурди. Например при спускането към Цар Калоян (посока от Разград към Русе) имаше поставени ограничителни колчета. От същите вече няма помен и чия е гриата да се слоат нови. Или халетата край пътя. Построили ги и от всеки парцел директен изход. Естествено знак за ограничение 60 + камера или триногата редовно там да папка. Не съм строителен инженер, според мен когато се дават разрешителни за строеж би било хубаво да се предвиди локално платно с подходяща връзка към главния път. За дупките и кръпките (като легнали полицаи) няма да споменавам. П.П Бог да прости момичето!
-
1 точкаЗдравейте, има ново развитие по казуса. Вчера монтирах новия алтернатор(втора ръка), покарах малко из квартала и всичко изглеждаше наред. Днес сутринта отидох да свърша малко работа с колата и не щеш ли същата история се повтаря - волтметъра от запалката показва 12-12.5 волта зареждане, което се съчета с придърпване както при подаване, така и при пускане на газта. Черешката на тортата бяха играещите обороти на празен ход между 500 и 1000. Като се прибрах, реших да се направя на хирург, взех скалпела и байпаснах ELD модула, отделяйки белия кабел със зелената лента от буксата на алтернатора. След тази операция покарах около час и половина, алтернатора зареждаше прекрасно - между 14 и 14,5 волта. Да кажа също, че оборотите след изминати около 25 километра също се нормализираха както на бензин, така и на газ. 😊 Реших да споделя всичко това във форума, защото темите оттук ми помогнаха да разреша проблема, за което съм много благодарен 💙,както и това, че моя опит в случая може да спести много главоболия, пари и време на други колеги с подобен проблем. Уроците които взех от случилото се са: започни първо с проверка на най-лесното, в случая ЕLD модула, за да спестиш ненужни разходи на принципа проба - грешка. Аз минах само със 120 лева за алтернатор но четох в друга тема, че колега е дал едни 1000 лева за рециклиране на рейка и излизайки от сервиза пак същото. Друго положително е, че се научих на монтаж и демонтаж на алтернатор, смяна и натягане на пистов ремък. Също така си изчистих и пътя между ЕГР клапана и смукателния колектор, беше задръстен на 60% от сажди. Точно тази зона от пет шест сантиметра си мисля, че много малко хора я чистят. Накрая бих препоръчал с две ръце волтметъра за запалката. Според мен изключително полезна джаджа, която като превенция може да ни спести много главоболия, пари и време за ненужни бъдещи ремонти.
-
1 точкаУ тъмницата: 3.55 - 3.01.2025 На излизане от гр. Искър посока Монтана има бензиностанция. На нея напреко спряна 1 полицейска Шкодичка. Минавам културно (населено място е), а зад мен няма никой отдавна. Ускорявам си след табелата нормално. След около 2-3 км ме застигат фарове. Бия им десен мигач, да си напредват - не искат. После почват да мигат сигналните сини "идиоди" на покрива. Аз отнемам газта, пускам десния мигач, но не спирам. Отзад вече си игрАат с копчето къси/дълги на дистанция 1-2 метра зад мен. Накрая пуснаха сирената. Така да съм минал още 2 км. Накрая в дясно виждам отбивка и луеекинко намалям та спирам в предния и край, та да има място и за тях. Не гася, не свалям колана, само оставих на габарити Сивито. Масова грешка е че кат спре някой нощем на банкета да пика, си остАа колата на фарове. Чакам. Явяват се 2-ма - по устав и светят с фенерчета. Свалям си джама и им правя знак "шшшт" с пръст на уста - синковеца спи до мен. - Знаете ли от къде ви гоним? - От края на града, но не разбрах че ме преследвате. - Защо не се подчинявате на полицейска заповед? - А каква е тя? - Да спрете. - Аз как да разбера? - Ами, подаваме сигнал. - Това видях, но означава ли да спра? Не трябва ли да минете пред мен и да дадете знак, за да е ясно? Няма отговор? - Защо чак сега спряхте? - Нямаше подходящо място. Когато пуснахте сигналните светлини бяхме в десен завой, а след него не се спира в лентата за движение. - А след него? - Пак не се спира в лентата за движение, а се отбива при първа възможност и на подходящо място. Научиха нещо и от мен. - Трябва да спрете когато и където кажем ние. - А ако ЗДП го забранява? Няма отговор. - Документите за проверка - талон на автомобила и СУМПС. - В задният ми джоб са. Може ли да се отместите от вратата, за да мога да сляза и да ви ги предоставя? Откопчавам каиша, слазам, вадя, давам. Единият ги взе, па са прибра в "лунохода", да проверява. Другият оглежда вътрешността на колата с фенерчето. - Какво е това длъгото бело? - Конвектор. Тишина... - Електрически радиатор. - Ааа. Пил ли си? Вече сме на 'Ти". - Не разбира се. - Ела за проверка при колата. Вади уреда, Вади "тапата", дава ми да и сваля саморъчно целуфана. Взема ми я - втъква я в уреда - не ми показва че екрана е нулиран. Знаеш как се прави, нали? - Имам смътен спомен. - Духаш докато пищи - около 8-10 секунди. Посягам неволно да взема уреда - той прави крачка назад. - Аз го държа, а ти духаш. Надувам - пищи. - Три нули. - Какво означава това? - Че не си пил. - Вече ме питахте и го споменах. - Изчакайте при колата (пак сме на Вие). Помотаха се, аз обяснявам на синковеца "ко стАа". - Приятен път. - Благодаря. На вас лека служба. Добре е че проверяват. Че спряха мен не е странно. По това време леки коли - никакви. Поне знам че нямаме "висящи" глоби и снимки, нали 2-мата с момчето я караме таз кола - води се на мен. А и се поразсъних, па не беше и студено.
-
1 точкаЕто всички размери, които са допустими по стандарт: Централен отовор 64,1 мм Bolt Pattern (PCD): 5x114.3 (5x4.5) Wheel Fasteners: Lug nuts размер гума широчина джанта ЕТ (от-до) Налягане 215/70R16 103S 6.5Jx16 ET 50 48 - 52 2.1 225/65R17 102T 6.5Jx17 ET50 48 - 52 2.3 235/65R17 102H 7Jx17 ET50 2.3 225/60R18 100H 7Jx18 ET50 2.1 235/60R18 100H 7Jx18 ET50 2.3 235/55R19 99H 7.5Jx1 ET48 2.5 245/45ZR19 98Y 7.5Jx19 ET50 2.3
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00