Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.03.2025 in all areas
-
2 точкиАко не правиш голям пробег и е предимно градски, а извънградско не и се радваш - всесезонките биват. В крайна сметка границата на сцепление се усеща, а адреналинът изплува при прекрачването и. Просто ще е на по-ниска скорост.
-
2 точки
-
2 точкиДа ви се похваля, малко съм като дете с ново колело, но то си е за кеф Снощи я спечелих на търг в Канада и се надявам до два месеца да е в Бг.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаМежду другото, кото извадиш от писаната ширина водоотводните канали, ще видиш реално на каква контактна площ с асфалта се крепи животът ти.
-
1 точкаИ аз съм с 18", но май ще ги сменям със 17", че не ми харесва возията...Държа ги още, че са ми хубави гумие good year...
-
1 точкаКОГАТО СМЪРТТА СЕ УСМИХНЕ! .....Понеделник вечер. Малко след 20:00. Шофирам на път към дома. Щастлив съм, свършил съм си работата, жена ми ме чака с малкия, ще си поиграем, ще го изкъпем, ще си кажем някоя приказка. Взимам завоя между Карлово и Сопот, гледам внимателно. В отсрещната лента се виждат един чифт дълги фарове. Нямам време да го напсувам, защото ненадейно фаровете стават два успоредни чифта. Пускам газта, колата бързо губи инерция, нали там е наклон. Фаровете бързо стават по-големи. Няма да успее... Заковавам колата на място и плътно вдясно. И той все пак няма да успее. И е с поне 160, а другият не намаля да го пусне... Това е, мъртъв съм. И нищо не мога да направя, абсолютно нищо, просто чакам. Тая последна секунда от живота ми е най-дългата, която съм имал. Имам време за всичко да помисля. За жена си, на която преди пет минути казах, че се прибирам. Тя няма да ме дочака. Вместо това ще й се наложи да дойде и да разпознае пихтията в моргата. Малкият до броени дни ще проходи, но аз няма да съм там да го видя. Дъщеря ми в сряда има урок при мен, но ще получи друг, болезнен и необратим. Защото някакъв келеш навярно тъкмо е взел книжка и ще я отпразнува с моето убийство. Секундата свършва. Двете коли, все още една до друга, профучават бясно покрай мен. На някакви си сантиметри. Премигвам - жив съм, наистина. Нямам време да съм в шок, отзад идват фарове. Паля и форсирам бясно, за да избегна удара отзад. Стигам на паркинга, 15 минути не мога да сляза от колата. Трябва ми време да осмисля всичко. Въображението ми рисува оная с качулката как ми се подсмихва и шепти: - Не днес. Може би утре, може би след седмица, кой знае. Но не днес. Достатъчно страшно ли го написах? Надявам се. И се надявам да стигне до повече хора. А в последните редове ще кажа нещо, за което пак ще изям всичките плюнки, но аз съм свикнал. Родители, вие сте убийци. Давате телефони на децата си от тригодишната им възраст. После им давате по един джоб пари за училище. После им купувате коли, за които не са готови. И този избор го правите напълно съзнателно. Убийци сте. Убийци. И трябва ВИЕ да се промените. Не държавата, не правителството, не институциите, не законите- ВИЕ! Източник: "Из нета". 100% съгласен. Ние сме тези които правим нещо, или не правим нищо. Причини много, както и последствия. Не веднага и не буквални, ноо ... някой ден ... "да не дава Господ". Той не дава и не взема - ние го правим, или не!
-
1 точкаШигеру Уехара (вляво) - геният на Хонда Шигеру Уехара (上原 繁) е легендарен инженер и главен дизайнер в Honda, отговорен за създаването на някои от най-емблематичните спортни модели на марката. Той е работил както като инженер на шасита, така и като ръководител на проекти, залагайки на философия, основана на лека конструкция, високоооборотни двигатели и превъзходно управление. Неговите емблематични творения: Honda NSX (1990–2005) Уехара изиграва ключова роля в разработката и тестването на NSX. Той спомага за въвеждането на изцяло алуминиевото купе, което е първото в серийно производство. Работил е рамо до рамо с Аертон Сена, който оказва влияние върху настройката на шасито. Резултатът е суперавтомобил, който е едновременно удобен за ежедневно шофиране и изключително способен на пистата, като по този начин конкурира Ferrari. Honda Integra Type R (DC2 & DC5, 1995–2006) Уехара ръководи разработката на DC2 (1995) и по-късно на DC5 (2001). DC2 Type R е известен със своята лека конструкция, високоооборотен 1.8L B18C двигател (до 10 000 об/мин при модификации) и изключителна управляемост. DC5 Type R е оборудван с K20A двигател и системата i-VTEC, което допълнително подобрява динамиката. И двата модела се превръщат в легенди в JDM средите, често наричани най-добре управляващите се предно-задвижвани автомобили на своето време. Honda S2000 (1999–2009) S2000 е страстният проект на Уехара, създаден по случай 50-годишнината на Honda. Разполага с F20C двигател, който дълго време държи световния рекорд за най-висока мощност на литър при атмосферен двигател (120 к.с./л). Благодарение на 50:50 разпределение на теглото и изключително здравото шаси, S2000 се счита за един от най-добрите роудстъри в историята. Автомобилът се превръща в култов класик, обичан както от ентусиасти, така и от тунери. Наследство и влияние: Шигеру Уехара се пенсионира през 2007 г., но неговата работа продължава да вдъхновява съвременните спортни автомобили. Неговата инженерна философия, фокусирана върху „първо шофьорът“, оформя спортното подразделение на Honda и го утвърждава като един от най-великите автомобилни инженери в историята.
-
1 точкаЗдравейте, проблема с вибрациите е решен. Надявам се завинаги. След като дадох една чанта с пари смених и изчистих всичко, и пак имаше вибрации направо се давеше на 500-600 оборота. Флашнаха ми оборотите с 200 отгоре и заспа, засега няма и помен от трактора. TMY Tuned е пича в садово има страница във фейса.
-
1 точкаНямам идея.Ако се тръгне с номер на рама и страна ,може да се намери някаква документация.. Газифицирал съм 10-на FRV та с ръчка и си вървят на шейна. Мотора R18 е чудесен.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПрибирай я насам, да поживее и на топло - стига е мръзнАла! До тогава да си лустросал вехтата 4-ка, та да снимаш и 2-те си Red Hot Civic Peppers. И честито разбира се, па със здраве да и се радваш!
-
1 точкаМоят опит ок карани 3ген включително и днес 18 ката при нерамности е като каруца.Това го потвърди и самия собсттвеник на 3 ген с 18 ,когато се качи на моята кола с 17 ки по добре возят 17ки 225 65 17.
-
1 точкаКолеги, ако някога ви блокира волана (почти останете без хидравлика) при палене и ви светне таблото, както по-долу на снимката, да знаете, че е модулът за рейката, който се пада вляво, под волана, над съединителя. Изключителна рядкост е за Civic 8, но на мене се случи. Може да го лъжете временно, като преди да запалите въртите много волана, макар да е адски трудно и го придържате, докато натиснете старт бутона. Така се освобождава и хидравликата си работи нормално. Ако ви се наложи смяна, единствено трябва да гледате да си отговарят номерата. Прилагам снимка на примерен, какъвто ми трябваше на мен. Успех и да не ви се налага да го сменяте. Темата е само за помощ, ако на някой му се наложи, защото грешката се чисти, но рано или късно пак се появява, докато не го смените това компютърче.
-
1 точкаПо принцип инженерите създали колата, са прецени какъв да е размера. Преди години се сдобих с Рено 5 ГТ Турбо и беше с нископрофилни 15-ки и доста по широки гуми. Нито завиваше, както трябва по остри завои, нито по леки завои и насечен асфалт. Скачаше и се отлепяше от асфалта, като жаба. Много бързо купих оригиналите джанти и гуми и колата беше, като залепена по завоите. Но всеки си знае...
-
0 точки
-
0 точкиМигаме и свириме, а ако се налага и псуваме. Както е казал 1: Ако докато шофираш не псуваш, значи не внимаваш.
-
0 точкиНяма как да търсиш какъвто и да е пърформанс и хандлинг, ако не ти се занимава. Гуми се сменят НЕ защото законът повелява и глоба те застрашава, а поради други страшки, ама в гаража може и на трупчета да стои, щом не я ползваш. Това си е обикновена кола, проектирана с американски комфорт и толкова. Бегачка няма да стане, а гумите са и най-малкия проблем. Вземи си един ПлейСтейшън 5 - закачаш го за големио телевизор и от хола караш каквото искаш, с квит гуми му сложиш - сменят се за секунди. 1 старо клипче на синковеца от стаята му. NSX-a слага всички "по гръб". Кокпита си е мой проект, а седалката е от Акорд 6.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00