Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.12.2024 in all areas

  1. 4 точки
    Зимна сесия Type R ❄️☃️🧤
  2. 3 точки
    Здравейте колеги, след почти 20 години притежание на хонди реших, че всеки себеуважаващ се хондаджия на средна, да не кажа вече влязъл в критическата възраст е немислимо да не е притежавал поне един сивик без значение от генерацията. След акорда знаех, че ще правя компромис с много неща като возия и комфорт, но пък знаех, че ще имам и много тинейджърски бонуси. Исках малка, икономична, проста и удобна кола и колебанията бяха между джаз и сивик. Спрях се на петврат Сивик 7, 1.6 бензин 2005, ръчка, фейслифт. Винаги ми е харесвала визията отвън и простотата и обема на интериора. Приятната изненада дойде с добрата динамика, сравнително ниския разход, който още засичам, прекрасния звук на оригиналното аудио и не толкова твърдата возия при нормални условия. До момента съм сменил масло, свещи, филтър купе( мега лесно в сравнение с акорда), регулирах си клапаните, което не вярвам стария собственик да е правил докато е карал на газ, но бяха в норми, монтирах си просто DRL-че да ми пуска късите, че ме кефи как светят лупите. Имам следните въпроси и коментари към по-дългогодишните собственици: 1. Влизането в дупки на магистрала е меко казано стряскащо, блъскането е силно, нямам чукания и хлопания, предполагам, че повечето сивици е така и трябва да свиквам? 2. Очаквах, че ще е доста шумно в купето откъм двигател, но като цяло до около 2800 об.мин е доста добре., аз не карам бързо, а и ме кефи да си гледам средния разход. 3. Шумът от гумите сякаш ми идва в повече. Не знам дали защото са зимни или пък защото отзад газовата бутилка е малко по-висока и надига кората, но усещането е сякаш съм с All terrain гуми или все едно се возя в старите автобуси едно такова специфично виене. Чудя се дали е възможно да е шум от лагери, не мога да се ориентирам понеже с хонда съм нямал проблемни лагери на главини. Знам че сивиците и джазките повече страдат. Започва от около 30 км.ч и после сякаш утихва след 80км.ч. Сменил съм съм задните гуми с други зимни и пак същото. Ако някой има добро видео или запис на звук с виещ лагер ще съм благодарен. Интересно че открих отзад на подкалниците някакви грапави кечета, като мокет, които изглеждат оригинални и обгръщат калника отвътре над гумите. Мокрят се, но и съхнат сякаш бързо и не трупат кал. Не бях виждал подобни освен обикновена пластмаса, вероятно идеята им е шумозаглушителна. 4. Левият сенник увисва, ще търся друг. Това за сега, още трупам впечатления с количката.
  3. 2 точки
    Факт ,произвеждат се хечове на стероиди ,които са нито рак -нито риба .Масовия потребител не може да си позволи бензинова точилка с V6 и над 350 коня щото горивата са скъпи,застраховките ,данъците .Еднодневки 1.5 с 200 коня и живот 150-200 хил тва е масовката в ниския и среден клас .
  4. 2 точки
    Не се питам. На европееца му промиха мозъка, та мечтае за СУВ, ама на платформата на хеч. Куха лейка, но мяза на жип.
  5. 2 точки
    Нека ни е празнично, но и опиянени от радос, трезво да постъпваме.
  6. 2 точки
    Няма вехт Хондаджия, който да не притежава поне 1 стара бангия от време оно - да се сеща как е било. Твоята е малко от тоя век, ама е проектирана пак в началото му, та "ще минеш метър". Виене на лагер се тества като се ослушваш при средна скорост и леко навиваш волана, така че колата да е във вираж. Тогава има напрежение точно в лагерите и ако са тръгнали, ще има промяна в бученето, ама ти си старо куче и това го знаеш. Честито и безаварийно с ванчето маскирано като хеч.
  7. 2 точки
    Значи не е сигурно. Понеже съм минал по този път и бях в почти същото положение (дизел но не Хонда) отне ми доста време до като открихме проблема който го правеше точно меката връзка, привидно здрава но си личеше леко опушване което значеше, че вътрешната страна е скъсана както се и оказа, вибрациите се усещаха най силно долу в педалите. Трябват си двама човека един в колата и един в канала, може и катализатора да е натрошен и той така да дрънчи, може и топлинният щит на гърнетата да са се разнители това ако вибрацията е придружена с шум (дрънчене)1 че нещо така ми се струва. Ако шуми от коша на мотора следваш стъпките на Цецо (ceco_accord).
  8. 2 точки
    Поздрави от Сливенския балкан!Без аварийно,перфектно сцепление,както и се предполага с SH-AWD.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Много те обича Дядо Коледа... И на мен ми донесе преди 8 години от BG три различни мноооооооого добри течности за субаруто ...!
  11. 1 точка
    Здравей колега, почти съм сигурен, че имаш OBD 2 порт, щом си 2000г. което не пречи да имаш и двупиновата, поне при мен е така. Моята е долу под специално капаче на мокета, но при теб би ли проверил зад пепелника като го свалиш с натискане на ламаринката след като го отвориш. При мен е вдигало грешка 0480( temperature circuit high voltage) нещо беше, която е свързана с температурен сензор, но не изчезва ако не я изчистя. След изчистване не се появява дълго време и го отдавам на временно отклонение на параметрите на сензор който е поостарял. Огледай и размърдай кабелите около тези датчици, под делкото.
  12. 1 точка
    Еми, нали чакаме новият Прелюд, а Нисан нещо говориха за възкресението на Силвия, та може от него да спретнат бадж инжинеринг.
  13. 1 точка
    Да, шумна е над 110 км/ч. Вози малко твърдо, но не чак, като 8 ген! Щях да я сменям с такава ама на драйв теста, като минах над бабуната и дръстенето ме отказа от 8-ма ген. Аз съм доволен от моята, на висока скорост е като залепена по завоите. На магистрала също е много стабилна, но шумна! Сина ми я кара с поставени големи слушалки на главата хахаха.
  14. 1 точка
    Е, па, добре е. Кат зберат 3-те бренда в новия алианс и бием Тойотата, па ставаме прЪви по сите земни кълбета. 8,725,655 коли не е зле, ама за акционерите. Драйвърите мое къса клечка да изтеглят.
  15. 1 точка
    Малко да сложим каруцата пред коня
  16. 1 точка
    Off topic https://youtube.com/shorts/19TUOaFWSV8?si=S0krfSoWMolinZpu
  17. 1 точка
    На дизела 1.6 не е CVT на ZTF е.
  18. 1 точка
    Днес ще проверя и ще пиша два реда малко по-късно 🙂
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    @I_Yordanov Колега, един съвет. Когато препоръчваш масло, първо трябва да се запознаеш със състоянието на двигателя, вид гориво и др. Второ, не е правилно да пепоръчваш вискозитет без съответните спецификации за този вискозитет! Защото, например от 5W-30, има толкова много, различни, масла по спецификации, специфични характеристики и работен вискозитет, от които само някои са подходящи за К20 двигател. Все едно да кажеш пийте червено вино. Да, ама на някои им харесва каберне, на други мерло, на трети розе. Подобно е положението, с маслото, при различните двигатели.
  21. 0 точки
    А от енергото - Светли празници.
  22. 0 точки
  23. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...