Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.11.2024 in all areas

  1. 2 точки
    @Honda_Z Здравей, Писах ти на л.с. Нека и другите "маслари" да препоръчат нещо. Пък после ще сравним.
  2. 2 точки
    Здравейте маниаци! Респект за ентусиазма и познанията относно моторните масла! Мога ли да се обърна за съвет и по-специално към @dandilov? В семейството имаме 4 автомобила: - Акорд 10 2018 2.0Т - Сивик 10 2017 1.5Т - ХР-В 2 2019 1.5Т - ХР-В 2 2020 1.8 Контекст: Има ли нещо по-добро от оригиналното 0W20 на Хонда, подходящо за тези автомобили? Което ти би използвал? Ще ми се да е еднакво за всички, за да мога да лавирам с остатъците от шишетата от една към друга.
  3. 2 точки
    За информация. Акумулатор Topla, според щампата на него, произведен 2018г. Дойде с Jazz-а, нов внос от Словения, през 2021г. Значи е изкарал общо 6г. и се спомина. Е, аз си го поддържах, де... По един пълен заряд всяка есен и всяка пролет + режим за десулфатизация с пернишкото чудо "Екотоник". Днес купих нов акумулатор 40Ah, ССА 320А, 90лв. Няма да споменавам марката, но е такава, която ползвах на сивик-а от пролетта на 2019г. и съм много доволен! Какво се оказа. Чисто нов показва напрежение на покой 12,48V. Тоест 70% - 75% заряд. Не се знае колко е стоял по складовете. Не мога да преценя и по щампата. Не намирам в интернет за тази марка. Е, задължително на зарядното. Ще му направя пълен заряд със последващ за десулфатизация, пък ще видим колко ще изкара. Та да си знаете. Нов акумулатор - задължително на заряд, преди да го сложите в автомобила.
  4. 1 точка
    Докато не се свали и прегледа, нищо не може да се каже. По принцип сменят картриджа, което си е почти нова турбина. Може и с по-дребен ремонт да се мине, всичко зависи от състоянието - а то се оценява обективно след сваляне.
  5. 1 точка
    Честно казано, в поста не видях ясно формулиран въпрос, освен за човек за оглед. Има безброй житейски ситуации и няма смисъл да се чудиш защо някой си продава колата след 2 години или че цената ти се струва ниска. Така няма да стигнеш доникъде. Трябва да ходиш и да гледаш колите, с подходящ спътник, ако ти не разбираш. Втората кола е с претапициран волан, което е малко странно за тези километри, но не е невъзможно. Третата от 2009 на "реални 143 000 км - лесно може да се провери" - много съмнително и ми е любопитно как става това лесно проверяване Както и да е - всеки може да си пише всичко, но само критичният оглед и автентични документи дават ясна картина.
  6. 1 точка
    Относно капачките: Тук сме се събрале все "ора от кол и въже" - всеки с различна сфера на компетентност, та може някой да даде акъл? Стара къща - намерих си някакви заготовки от едно време - за маздовите джанти на Акорда. Рязани са с лазер от плексиглас. Едните са прозрачни, а другите черен гланц. С вторите схемата е ясна - лепене директно върху черното матово фолио. Лесно и просто. Но идеята с другите повече ми харесва, обаче има "подводни камъни". Лепене на Н под фолиото, а фаската става при разтягането му до капачката. Денивелацията е 2,5 мм и се контролира прилично, но ме тревожи кухината - де факто там е въздух. Зимният тест за 1 нощ във фризера, прототипа издържа успешно, но водоструйки - ала-бала - съмнявам се. Аз и на майтап го почнах де - даже Н не е в средата. Та въпросът е - как и с какво да запълня тези 5 кухини - периферията и 4-те вътрешни? Мислех да я изградя с нещо тая фаска, преди да лепна фолиото, ама не съм толко прецизен в микрообработките като зъботехник, или бижутер. С ФИМО не става - за да се втвърди се пече на 160 градуса, а и е мазно, а с кита ще оплескам и после е шкурене - бах тез капачки, като ш си играя толко! А в нета има само гланцови с хромирано лого, което е вариант, ако не сполуча с моите мераци - ама нали ... Та си мисля: мога да пробия в зоните на кухините-фаски отворчета в капачката и със спринцовка да нагнетя нещо течно, което да се втвърди в кухините? Та въпросът е кво да е това? Сещам се само за секундни лепила от флакончета тип "капчица", ама кат се знам, ще се омажа и олепя. Има ли нещо друго подходящо като консистенция с добра течливост, което да се втвърдява след време и трябва ли му въздух за реакцията? Ама да не вземе да грее много, или да газоотделя! Абее по химия бях тройкаджия. Те малко снимки от прототипите. Мисля си личи кое как ще изглежда. Ако + нечий акъл успея с обемният вариант - супер, ако не - с гланцовите Н ще бъде.
  7. 1 точка
    @jivetz С този няма да сгрешиш.
  8. 1 точка
    Отиваш в другата тема където съм писал преди месец два как изгасна cmbs лампата при мен.Пробвай да видим дали ще изгасне. Дисплея ти е за смяна 100% търси нов втора употреба по моргите имат.Като имаш работещ дисплей ще ти тръгне камерата и ще решиш и проблема с парното най вероятно. И не ,проблемите не идват от бутона за въртене на въздуха.
  9. 1 точка
    Лично според мен така както си ги подредил
  10. 1 точка
    Exide 45Ah/330A ме предаде за две години и 7месеца! Accord 8, 2.4. Като последните 2месеца, при студено време палех с с Yaber car jump starter! Декември се снабдих с нов Yuasa 5000, 50Ah/ 450A. 160лв. с демонтаж и монтаж и върнат стар. Същият монтирах и на Accord 7, 2.4!
  11. 0 точки
    Вчера през нощта ме спира катаджия, отварям прозореца и като се навежда към мен, изкрясквам в лицето му: - Бау, бау! Той скача назад стреснат, а аз му показвам колана си и му казвам: - Не бой се, бее. Вързан съм...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...